De Karper nr 66


paul veenendaal1
Berichten: 528
Lid geworden op: 11-07-2005 10:14
Locatie: lathum

21-11-2005 15:13

Heren,

Ik ben me bewust,dat er een lading kritiek kan komen op dit stuk.
Evengoed ben ik van mening, daar ik reageer op een stuk dat openbaar is gegeven,mijn mening mag geven.

Het is nl een normaal gebruik cq recht in Nederland dat je een systeem hebt van hoor en wederhoor,wat hier niet is toegepast.

Het volgende stukje is nl in de karper nr 66 geplaatst
Afbeelding

Toen ik dit gelezen had,viel ik even in verbazing,schijnbaar ben je gelijk een crimineel in Nederland als je een aggregaat aanzet,incident is trouwens besproken.
Ik ben altijd met plezier lid geweest van KSN en heb het ook altijd gesteund,maar ik heb aan hypocritie een verschrikkelijke hekel.
Daarom heb ik een mail naar Dhr W.Peters gestuurd die ik ook hier openbaar maak zodat hier geen discussie van wel of niet kan ontstaan.

===============================================
Geachte Hr Peters,

Met verbazing,zit ik uw stukje te lezen in de karper nr 66 op blz 7 en 8.

Dit gaat over begeleiding jeugdkamp "SASSENHEIN" .
Graag even een paar correkties mijnerzijds;
1) Begeleiders zijn alleen zaterdagmiddag aangesproken over het aggregaat,dus niet meerdere malen zoals u schrijft.
2) Ook heeft Aart 1x gemeld dat het niet mag.
3) Tot op heden,hebben we nog steeds geen reglementen van Sassenhein mogen ontvangen.
4) Reglementen op de site van hun geeft nergens aan dat het niet mag.
5) Verder de mail naar dhr Kruller was ook om de kosten die KSN jeugd heeft gemaakt aan te kaarten meste leden onder 15 jr dus kosten beduidend lager dan 400 euro.
6) Ik heb geageerd tegen over zetten vis van een put die gedempt moet worden,omdat ik eerst monitoring zou laten plaatsvinden.
7) Jeugd had niet zonder begeleiding gezeten,want ik had nl ZELF al Aart gebeld,wat me trouwens opvalt dat voorheen geen begeleiding gekregen kon worden en nu zegt u de mensen uit het noorden.
8) Ik was degene met aggregaat,dus beetje raar dat ineens 2 begeleiders weg gestuurd worden,heb dit ook aangegeven.
9)Schijnbaar is Sassenhein nog steeds overbezet en duurt het 5 tot 10 jr volgens Aart voordat je weer van natuurlijk bestand kan praten (waar was ik nu mis).
10) Ik ben nog steeds lid van de KSN dus heb niks opgezegd,weet niet waar die wijsheid vandaan komt.

Ik kan nog wel even doorgaan met punten van kritiek maar laten we het hier maar bij houden.

Schijnbaar mag je dus nooit een fout maken want dan ben je persona non grata geworden.

Ik ben dan ook benieuwd ,waarom U met dhr T schrijvers wel in de Grienden hebt gevist hiervoor geschorst bent i.v.m nachtvissen /3 hengels e.d, maar u treft waarschijnlijk geen enkele blaam en mag er niet op aan worden gesproken als voorzitter van KSN ,maar als begeleider mag je openbaar afgebrand worden,wil deze discussie wel keer aangaan want dan sneuvelen er nog velen met ons.

Gr Paul Veenendaal.

===============================================

Ik moest dit even kwijt,want van deze club Wil ik niet eens lid meer zijn.

Gr Paul 8)
paul veenendaal1
Berichten: 528
Lid geworden op: 11-07-2005 10:14
Locatie: lathum

21-11-2005 16:09

Benny,

Ik reageer ,alleen even op een stuk in de karper,die me even verkeerd viel.

Hoeft ook geen oververhitte discussie te worden van mij,wilde alleen even wat duidelijk maken.

Gr Paul
Benny van de Werfhorst
Berichten: 4482
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Gelderland
Contacteer:

21-11-2005 16:12

Paul,

Snap ik!
Ik reageerde alleen even op Peter, omdat ie maar zo wat roepte in nie-
mands land.

groetjes Benny (hoop dat jullie er onderling uitkomen!)
Stefan Slechten
Berichten: 2316
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Stein (Lb)

21-11-2005 16:37

Paul,

wat let je om een open brief te schrijven naar de redactie van De Karper, waarin je duidelijk jouw mening geeft? Laat ze het maar plaatsen in De Karper nummer 67. Dat lijkt me wat nuttiger dan hier op het board, immers, hier weet 90% niet waar het over gaat, en dan krijg je allerlei randdiscussies die nergens toe leiden. Daarnaast bereik je op deze manier niet de mensen die je wil bereiken, namelijk die mensen die dat stuk hebben gelezen, geschreven, in het KSN blad. Ik heb begrip voor je ongenoegen, maar richt je dan ook tot diegenen die dat ongenoegen veroorzaken, en niet tot diegenen die er niks mee te maken hebben.

Groeten,
Stefan
Gebruikersavatar
bart van bezouw
Berichten: 2161
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00
Locatie: groningen
Contacteer:

21-11-2005 16:38

Paul,

Jij weet net als ik dat dit een openbaar board is. De incident gaat over iets dat intern al lang en breed besproken is. Vind jij het verstandig om zoiets op dit board neer te zetten? Dat jij je mening hier op het board wil neerzetten vind ik niet erg handig. En dat niet handig niet in de zin van dat hier niks over "bekend" "mag" worden, dat is namelijk onzin, maar ik vraag me werkelijk af wat je hier nou mee opschiet. zoals aan de vorige reacties op jou onderwerp is te zien weet bijna niemand wat er zich heeft afgespeeld en krijg je van die in de rondte vliegende beschuldigingen en opmerkingen die voor niemand zin hebben. Dus misschien is het beter om dit met de KSN intern op te lossen dan een discussie op te starten waarin alleen maar met modder gegooid gaat worden.

MVG Bart
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

21-11-2005 16:44

Paul,
ik had nog enig respect voor je deze zeker nadat we het 1 en ander hadden besproken via pb , helaas is deze nu na het plaatsen van je topic en een aantal zaken die je benoemd gedaald tot het 0-punt. wens je veel succes met je kruistocht, mocht je de behoefte hebben met me hierover te debateren dan gaarne via mail of pb ik zal er hier verder niet op ingaan.

met vriendelijke groet,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
paul veenendaal1
Berichten: 528
Lid geworden op: 11-07-2005 10:14
Locatie: lathum

21-11-2005 16:46

Bart,

Dus ,er mag wel geschreven worden in de karper? ZONDER een vraag of weerwoord.

En nu mag er ineens niet op gerageerd worden.

Beetje raar Bart, degene die het in de karper lazen wisten dus ook niks.

Gr Paul
paul veenendaal1
Berichten: 528
Lid geworden op: 11-07-2005 10:14
Locatie: lathum

21-11-2005 16:50

Peter,

Heb al eens gevraagd om aan tafel te gaan zitten,maar schijnbaar wilde niemand dat toen.

En uitwisseling via pb werd ik ook aangevallen,mede door jouw.

Maar schijnbaar mag je als KSN wie het ook vertegenwoordigd meer als anderen.

Als er misstanden worden aangekaart,en ik doe dat is het ineens een hetze.schijnbaar is kritiek in welke vorm dan ook een pijnlijk en zeer punt in de groep .

Gr Paul
Gebruikersavatar
bart van bezouw
Berichten: 2161
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00
Locatie: groningen
Contacteer:

21-11-2005 17:21

Paul,

Ik heb nooit beweerd dat je niet mág reageren, ik vroeg me alleen heel erg hard af wat jou bedoeling is met deze topic. Ik ben van mening dat dit echt iets is tussen jou en de KSN en dat je jou mening best mag geven maar geef hem dan daar waar het zinvol is en waar het nut heeft. Mijns inziens breng je hier alleen maar een discussie op gang waar, zoals gezegd, alleen met modder gegooid gaat worden en waar niemand van wordt.

Bart
paul veenendaal1
Berichten: 528
Lid geworden op: 11-07-2005 10:14
Locatie: lathum

21-11-2005 17:30

Bart,

Ik reageer op een stuk in de karper dus openbaar, hier ga ik dus in openbaar met commentaar tegenin.

Mede omdat er dingen instaan die niet stroken met de hele waarheid.

Nogmaals ,waarom worden wij als een crimineel bestempeld en als anderen misstanden maken mag er niks gezegd worden.

Gr Paul
Gebruikersavatar
bart van bezouw
Berichten: 2161
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00
Locatie: groningen
Contacteer:

21-11-2005 17:40

Oké Paul,

Dan is jou standpunt duidelijk. Je begrijpt mijn punt niet en deze discussie tussen ons loopt ook vast.

GRoeten Bart
Jos de Wit
Berichten: 342
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heemskerk

21-11-2005 17:56

Om dit uit te vechten op het board vind ik te ver gaan.
Dit vecht je uit met het bestuur van de KSN en als je er dan niet uit kom, dan is er de ledenvergadering.

Deze topic zou verwijderd moeten worden.


Jos.
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

21-11-2005 17:59

Ik persoonlijk vind het een vreemde reaktie om dat hier op dit forum uit te spreken.Of om steun te zoeken?

Het is net zoiets als : in de voetbal international(v.i.) is een discussie en die wordt dan verder uitgevochten in het algemeen dagblad.

:roll:

Succes met je kruistocht.

gr Harnold
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

21-11-2005 18:10

Mensen komende zondag is de landelijke, ga met elkaar daar in discussie dan heb je direct alle personen op 1 plek bij elkaar en kun je elkaar in de ogen kijken. Gaat me te ver om dit op het board nu nog eens te gaan oprakelen.

Gr.
E.
Laatst gewijzigd door Eddy Norder op 21-11-2005 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
paul veenendaal1
Berichten: 528
Lid geworden op: 11-07-2005 10:14
Locatie: lathum

21-11-2005 18:11

Jos/Harnold

Heb al eens in mail voorgesteld,of dit wat was voor ledenvergadering.

Kan je zeggen,dit werd me niet in dank afgenomen,heeft niks met persoonlijke kruistocht te maken.

Maar ik wordt een beetje flauw op het moment dat er richting KSN iets gezegd wordt komt iedereen in verweer,en denk ik soms dat ik met een heiligenclub te maken heb.

Gek dat nog niemand gereageerd heeft op een foute handelswijze van een bestuurslid ( dit is dus schijnbaar toegestaan en normaal)

Het is ook niet zo dat ik KSN verketter,niets is minder waar,maar ik vind wel dat diegenene die voorbeeldfuncties hebben ook op fouten aangesproken mogen worden.

Gr Paul
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

21-11-2005 18:27

Paul, ik begrijp je frustratie.Maar dit forum is hier niet de juiste plek voor.
Als je iets doet, met wat voor consequentie dan ook, wat niet kan moet je de gevolgen aanvaarden. Draag het als een man.
Door hier te posten, lok je reakties uit, en of die nu voor of tegen je zijn, jij hebt dit topic gewild.
Dan kan je kritiek verwachten.Maar je kan ook steun verwachten.

gr Harnold
paul veenendaal1
Berichten: 528
Lid geworden op: 11-07-2005 10:14
Locatie: lathum

21-11-2005 18:30

Harnold,

Als ik het goed begrijp,heb ik dit dus zelf gewild?

Denk dat je dan toch verkeerd bent,ik heb dat stukje niet in de karper geschreven,vervolgens is er niet eens woord en weerwoord gevoerd , dus dat is allemaal korrekt als ik het goed begrijp.

Maar als je dan iets aangeeft, dan ben je dus gebeten hond .

Gr Paul
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

21-11-2005 18:44

paul veenendaal1 schreef:Harnold,

Als ik het goed begrijp,heb ik dit dus zelf gewild?
Gr Paul


Je begrijpt het dus NIET.Maar je hebt het wel zelf gewild, deze discussie hier, want je hebt toch dit topic geopend!!!

Maar nogmaals, dit is hier niet de juiste plek om dit te bespreken, daarvoor moet je bij de ksn zijn.

Hier laat ik het bij(tip, zou jij ook moeten doen)

A.s. zondag op de landelijke kun je hierop toch inhoudelijk reageren?

gr Harnold
Gebruikersavatar
Chris Noorlander
Berichten: 502
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht
Contacteer:

21-11-2005 18:44

Kan dit topic gesloten worden? Ik word helemaal flauw van steeds weer dat verrekte aggregaat.

m.v.g. ChrisN
Een gewaarschuwd schizofreen telt voor vier.
paul veenendaal1
Berichten: 528
Lid geworden op: 11-07-2005 10:14
Locatie: lathum

21-11-2005 18:49

Harnold,

Dit is niet persoonlijk tegen jouw bedoeld.

Maar op de landelijke zal dit dus JUIST NIET besproken worden.

Dus nogmaals,ik begrijp het wel en ook jouw reaktie,maar schijnbaar mag alles behalve kritiek op KSN.

Gr Paul
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

21-11-2005 18:53

Ik wijk even van mijn principe af.

Paul, kritiek op de Ksn is juist goed, word je beter van.
Als de voorzitter de vergadering heeft geopend en alles heeft behandeld, kun je bij de microfoon je zegje doen.Open vraag zeg maar!

Doen.

Succes.

gr Harnold
paul veenendaal1
Berichten: 528
Lid geworden op: 11-07-2005 10:14
Locatie: lathum

21-11-2005 18:59

Harnold.

Lees even stukje uit de karper.

Hierin staat dat er dus eerst gestemd dient te worden art 5

Dus eerst ALV en stemmen over lidmaatschap.

Er is al van uitgegaan dat ik geen lid meer ben,dus als zodanig ook geen uitnodiging heb.

Gr Paul
Gebruikersavatar
martijn v manen
Berichten: 155
Lid geworden op: 06-01-2005 18:37
Locatie: hoogkarspel
Contacteer:

21-11-2005 19:06

Ik wil niet veel zeggen, maar dit is het meest gebruikte karperforum in Nederland. In mijn ogen mag je hier elke topic openen die je maar wilt....

Als mensen zich tegen de schenen geschopt voelen, is er altijd de mogelijkheid om met argumenten te reageren. Gevolg hiervan is, dat je heel snel dan wel een boel positieve reacties krijgt, danwel negatieve....al naar gelang de aard van de topic die je opent. Je krijgt steun van de overige boarders, of je verliest het.... een mooie krachtmeting toch?

Zo weten we met zijn allen meteen het naadje van de kous, en krijg je meteen een leuk overzicht van hoe de meningen verdeeld liggen. Voor iedereen gunstig....

En als iemand vals speelt, heeft ie dus wat te verbergen en gaat hier dus grandioos op zijn muil. Lang leve de vrijheid van meningsuiting, juìst hier , maar wel op een nette manier!

Zal emn het wel weer mee oneens zijn....

Groeten Martijn :D
er zwemt een karper in mijn hoofd
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

21-11-2005 19:32

Hoi Martijn,
is allemaal al breeduit besproken, ik heb geen behoeft om in herhaling te vallen betreffende dit issue. Heb mijn reactie gegeven richting Paul en wat hij hier veder mee doet of wat hij er van vindt zal me een zeer grote worst zijn.

Als je de onderstaande topic doorleest dan zul je een aantal zaken tegenkomen die nu weer onterecht de revue passeren.

http://www.karperwereld.nl/board/viewto ... sassenhein

met vriendelijke groet,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
Gebruikersavatar
Rob Manenschijn
Berichten: 225
Lid geworden op: 20-06-2005 14:40
Locatie: Regio Dokkum (Fryslân)

21-11-2005 19:33

Even ter kennisgeving:

Nadat ik hierop gewezen was heb ook ik een brief naar de hr W. Peters, voorzitter ksn en nog enkele personen gemaild. Hierin attendeer ik de hr Peters op foutieve uitspraken in het door hem geschreven stukje in de karper nr 66. Tevens heb ik hem verweten dat hij niet schoon van blaam is en dat hij zelf ook alle regels aan zijn laars lapt, hier maken wel meer ksn (bestuurs)leden zich aan schuldig, maar wel met een wijzende vinger uithalen naar anderen. Dit noem ik nou hypocriet, maar dat is heel normaal binnen de ksn en is mij wel vaker opgevallen.

Wie zonder zonde is werpe de eerste steen, hoeveel van jullie vissen er niet met 3 of meer hengels, of in verboden viswateren, of nachtvissen wanneer dit niet is toegestaan, denk dat nu 98% wel schuldig bevonden kan worden.

Dit is de enige reactie die ik in deze topic wil en zal zetten, daar dit eigenlijk de sop de kool niet waard is. Zodra er vriendjespolitiek en/of eigen belang in het spel is blijft het water naar de zee dragen.

Groenten,
Grootmeesteropperblanker
Laatst gewijzigd door Rob Manenschijn op 21-11-2005 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.
De mens is niet in staat zichzelf, zijn omgeving, zijn wereld te kennen. De mens is overgeleverd aan de chaos van het bestaan.