De Karper nr 66


paul veenendaal1
Berichten: 528
Lid geworden op: 11-07-2005 10:14
Locatie: lathum

21-11-2005 19:36

Peter,

Heb dus juist dit onderwerp buiten beschouwing gelaten,dus dat is de issue helemaal niet,ik geloof dat goed lezen hier nog steeds veel moeite kost.

En ook nu wordt er weer alles aan gedaan om het weer van onderwerp af te wenden.

Schijnbaar pleeg je nog steeds heiligschennis als je aan de KSN komt.

Gr Paul
Gebruikersavatar
martijn v manen
Berichten: 155
Lid geworden op: 06-01-2005 18:37
Locatie: hoogkarspel
Contacteer:

21-11-2005 19:52

Ik bedoel alleen maar te zeggen dat je hier alles moet kunnen uitvechten dan wel bediscussieeren. Zolang het niet te persoonlijk wordt...`

Voor de rest vind ik het moeilijk een mening te vormen over het onderwerp van deze topic, en stel me buiten de discussie. Ik bedoelde slechts te zeggen dat iedereen die denkt het bij het juiste eind te hebben, hier terecht kan. Welk onderwerp dan ook. Juist als er onrecht gedaan is ergens, is het de moeite waard om dat nog eens publiekelijk te maken op dit forum. Ouwe topics worden gerust wel eens opgeschoond hoor, en niemand hoeft zich druk te maken over de ruimte die een topic op een .php forum inneemt.

Als het aan de Forumgebruikers zou liggen is de helft van de topics niet gewenst..... of onzinnig. Ik vraag me dan toch af waar ze allemaal vandaan komen.

omdat gesuggereerd werd dat dit onderwerp ergens anders thuis zou horen... blaas daar toch niet zo over van de toren. Ontkracht de onwaarheden/leugens/veronderstellingen door gewoon te posten met een statement... Is toch niet zo lastig...?

Gr. M.
er zwemt een karper in mijn hoofd
Jos de Wit
Berichten: 342
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heemskerk

21-11-2005 19:57

Paul, als lid (al dan niet geroyeerd) van een vereniging heb je het recht om je te verdedigen op een algemene ledenvergadering.
Door nu zo door te duwen op het internet denk ik dat je al je krediet verspeeld.

Jos.
paul veenendaal1
Berichten: 528
Lid geworden op: 11-07-2005 10:14
Locatie: lathum

21-11-2005 20:04

Jos,

Die was ik dus al kwijt,lees stukje even.

Martijn jij geeft juiste antw ik zit te wachten op een antw die tegendelen bewijzen maar iedereen draait om de hete brij heen.

Jos, de andere begeleider was ook geschorst krijgt al geen uitnodiging meer van regio noord voor regiomeeting ondanks mail erover ,en jij beweerd dus dat we nog steeds lid zijn :o

gr Paul
Peter Otte
Berichten: 1261
Lid geworden op: 10-01-2003 01:00
Locatie: Veghel

21-11-2005 20:21

Paul,

Jammer dat je hier de confrontatie zoekt, een open brief naar de KSN is in mijn ogen meer de plaats waar je wezen moet.
Wat me wel verbaast is het opzeggen van je lidmaatschap in vorige reacties stel je DAT JE DE EER AAN JE ZELF HOUD zeker nog vergeten te doen kan natuurlijk. Verder over het aantal waarschuwingen, lijkt meer een woorden spel van jou kant te worden. Kan goed zijn dat je zaterdag meerdere keren in het bewuste gesprek gewaarschuwd ben. De waarschuwing van Aart maandag moet je toch nog na in je oren klinken. De rest van je punten hebben niets met het verwijderen te maken maar komt bij mij althans over als een uiting van frustraties. De brief van de voorzitter is mij als buitenstaander erg duidelijk en roept zeker geen vragen op. Blijft altijd jammer dat dit soort zaken gebeuren terug draaien is niet mogelijk, wel opgepaste wijzen er mee omgaan, hier over verschillen we duidelijk van mening.

Met vriendelijke groet,
Peter
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

21-11-2005 20:22

Ja royeren kan alleen de vergadering tot zolang is het een schorsing, maar ik had begrepen dat jullie de eer aan jullie zelf hebben gehouden je bent nog lid voor de lopende betaalde periode.

Zelfs de KSN ontkomt daar niet aan.
Vissen is een hobby, geen religie!
paul veenendaal1
Berichten: 528
Lid geworden op: 11-07-2005 10:14
Locatie: lathum

21-11-2005 20:43

Peter,

Het is zeker geen woordenspel van mijn kant, ik ben dus precies 1x erop gewezen door Jaspers Louwers op zaterdag.

Zal je de rest van details even besparen, Aart heeft mij inderdaad aangegeven dat het niet op prijs gesteld zou worden en ik weggestuurd zou worden.

Ik heb geen problemen met het weggestuurd zijn Peter,en met Aart heb ik verder nog nooit een ongetogen woord gehad.

Dacht dat de discussie gesloten was, maar als je dan dingen in de karper schrijft, geef dan de juistheid beter weer.

Wat mij tegen de borst stuit.ik heb inderdaad een fout gemaakt geen probleem,mag je ook voor schorsen.

Maar ik heb ergens op gewezen,en nu kreeg ik een hele reeks Ksn over me heen.

Schijnbaar hebben deze vissers nog nooit een fout gemaakt,maar dit gaat er bij mij niet in.

En ik had Aart zelf al gebeld,dus ook hier is geen juiste weergave.

Toen Aart mail stuurde naar een hele reeks mensen o.a CBB leden om begeleiding op wijde AA in Zwolle kom HELEMAAL NIEMAND dus ook dezelfde KSN leden niet.

Maar Ik had ook topic kunnen openen met hypocritie binnen KSN misschien was dat beter geweest.

Maar het valt enorm op, dat zogauw KSN in geding komt er anblock gereageerd en afgeschermd wordt,en dit stuit mij nu het meeste tegen de borst.

Als er bewijzen komen dat de voorzitter een fout heeft gemaakt wordt die dan weggestemd (dacht het niet) en er zijn er nog wel een paar.

Het gaat mij niet meer om personen Peter maar om de hele poespas erom heen.

Bij mij is de geloofwaardigheid van KSN ver te zoeken.

Wil er wel bij vermelden, dat er ook veel goede dingen gedaan worden,en ze zeker een lans gebroken hebben voor velen,maar wilde toch mijn grieven kwijt.

Gr Paul
paul veenendaal1
Berichten: 528
Lid geworden op: 11-07-2005 10:14
Locatie: lathum

21-11-2005 20:50

Peter,

Sorry, maar je had gelijk ook ik had mail al klaar om op te zeggen.

Had alleen chrash in pc , en is er niet meer van gekomen dus zodoende ben ik nog steeds lid.

Gr Paul
Peter Otte
Berichten: 1261
Lid geworden op: 10-01-2003 01:00
Locatie: Veghel

21-11-2005 21:24

Beste Rob,

Zou je sieren als je alleen de feiten die geleid hebben tot het wegsturen aankaart, daar kan en mag je verschil van mening over hebben. Andere zaken hebben hier niets mee te maken, en komt bij mij over als een zwakte bod.

m.v.g.
Peter
willem jan
Berichten: 10
Lid geworden op: 18-02-2005 21:10
Locatie: Zuidbroek
Contacteer:

21-11-2005 21:25

Er zijn veel mensen die Paul en Rob hier kinderachtig vinden.

Ik vind dat van de KSN. Die halen alles weer naar boven, probeer maar mensen te vinden die zich willen inzetten voor de jeugd en er dagen voor vrij maken.

De KSN voelt zich blijkbaar iets meer als een ander, maar laten we wel even onthouden dat er zonder de gewone mensen ( die ook fouten maken) ook geen KSN mogelijk is.


Willem.
Vriendelijke groeten,

Willem jan.
paul veenendaal1
Berichten: 528
Lid geworden op: 11-07-2005 10:14
Locatie: lathum

21-11-2005 21:40

Peter,

Je geeft Rob wel antw,maar voorzover ik kan zien geeft die de feiten juist weer.

Ook ik heb je getracht een antw te geven,maar hier wordt dus precies gereageerd,zoals verwacht.

Het niet antwoorden of antwoord krijgen op een vraag is dus net waar de schoen wringt.

Zelfde discussie syndicaatwater/Btw is hier een verschil tussen dan?

Het om de hete brei heen draaien is schijnbaar nog steeds makkelijker dan gewoon een confrontatie of discussie aan te gaan

Gr Paul
Peter Otte
Berichten: 1261
Lid geworden op: 10-01-2003 01:00
Locatie: Veghel

21-11-2005 22:09

Dit is mijn laatste reactie, heb geen zin om over zaken te praten die niet relevant zijn.

Zie de brief in ‘De Karper’ als een weergave zoals de daar aanwezige KSN bestuurders het ervaren hebben, en het bestuur verantwoording aflegt naar de leden toe wat in mijn ogen niet meer dan normaal is. Over de strekking kan je het wel of niet eens zijn, dat aankaarten zal daar moeten gebeuren.
Door er andere zaken bij te halen die niet ter zaken doen ga je naar een niveau waar ik geen deel van wil uitmaken.

Ga jullie goed,

Peter
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

21-11-2005 22:48

Paul,

de hele KSN valt over je heen ? Geen antwoord krijgen ? Om de hete brei heen draaien ?

De KSN zelf heeft voor zover ik weet bij monde van Willem Peters nog niet gereageerd op jouw halverwege deze middag pas verzonden en geopenbaarde email.

Die email heb je aan Willem Peters in zijn hoedanigheid als voorzitter van de KSN verzonden. Misschien heeft Willem wat tijd nodig om (waarschijnlijk na overleg met de overige leden van het KSN bestuur) al dan niet (via prive - email) te reageren op jouw al dan niet gefundeerde correcties en overige opmerkingen.
paul veenendaal1
Berichten: 528
Lid geworden op: 11-07-2005 10:14
Locatie: lathum

21-11-2005 23:21

Michel,

Misschien niet goed gelezen of ik niet goed uitgelegd, ik gaf Peter een antwoord en daarop refereerde ik dat er in de vorige posting een lading pb op me af kwam,van hoofdzakelijk KSN noord.

Hier gaat het erom,dat er iets in blad staat wat niet helemaal conform de waarheid is.

Ook wordt er door Peter Otte aangegeven,dat bestuur hier verantwoording aflegd naar leden toe,ik persoonlijk had dan het woord en weerwoord systeem willen zien en krijgen.

Maar misschien is de vraag beter anders te stellen nl;

Ik maak een fout,en wordt hiervoor gestraft en op aangesproken dat ik dus juist als begeleider en dus vertegenwoordiger van KSN dit niet had moeten doen.
Dit kan ik billijken en ga een discussie daarover zeker niet uit de weg.

Nu maakt een ander lid van KSN een fout,maar hier mag ineens niks over worden gezegd als dat ter sprake komt.

Dit Michel schiet mij totaal in verkeerde keelgat,en persoonlijk vind ik dat deze dingen dus ook wel eens aan de orde gesteld mogen worden.

Als ik dus lees dat er eerst een artikel 5 van statuten geraadpleegd dient te worden,of wij wel weer lid kunnen worden en dit op een ALV dan tersprake moet komen terwijl ik dus nog gewoon lid ben,dan heb je je huiswerk niet goed gedaan.

En ja er zitten mensen bij KSN waar ik wel respekt voor heb,maar die komen ook met dingen naar buiten die onderbouwd zijn en bezitten genoeg kennis die belangrijk is in vele zaken.

Maar voor sommige dingen die er gebeuren binnen het hele gebeuren kan ik absoluut geen respekt meer opbrengen.

Degenen die hiervoor de ogen willen sluiten en oren dichthouden,prima geen probleem maar verwacht niet dat iedereen dat doet.

En hoge bomen vangen veel wind is het spreekwoord dacht ik.

Gr Paul
Benny van de Werfhorst
Berichten: 4482
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Gelderland
Contacteer:

21-11-2005 23:32

Paul,

Wat ik (zonder dat ik me ermee bemoei!) niet snap, dat het gene wat ge-
beurd is, openbaar (ook al noemd men geen naam) benoemd word in een
blad. Zoiets kan toch intern besproken worden, of zie ik dat verkeerd? En
naar elkaar met modder gooien schiet ook niet op! Ik neem aan, dat ieder
volwassen mens wel weet, dat ieder z'n goede en slechte kanten heeft. Ik
net zo goed...
Ik heb hier het idee, dat men van elkaar geen fouten wil toegeven. Kan
mis zitten...!

groetjes Benny
Stefan Slechten
Berichten: 2316
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Stein (Lb)

21-11-2005 23:38

Paul,

dus eigenlijk wil je gewoon Willem onderuit halen? Want de discussie over het hele Sassenhein gebeuren is al ruim en breed gevoerd ( volgens mij).

Ik wil nogmaals herhalen dat ik begrip heb voor je gevoelens, en dat ik je inzet voor de jeugdkampen meer dan respecteer, maar ik blijf erbij dat je deze discussie niet op deze plek hoort te voeren. Óf schrijf je weerwoord naar de Karper, óf kom naar de landelijke, uitnodiging of niet, en spreek Willem op de man aan.

Dat je jezelf misschien aangevallen voelt door de KSN, en dan ook door KSNleden, tsjah, je weet donders goed dat wanneer je kritiek hebt over een vereniging, dat er dan ook mensen zijn die deze kritiek over een vereniging proberen te weerleggen. Net zogoed als jij het recht hebt om foute zaken binnen de KSN aan te kaarten, hebben anderen het recht om dat te verdedigen.

Wacht gewoon de reactie van Willem af. Ik ken Willem als een integer en meer dan redelijk persoon die je écht wel een fatsoenlijk antwoord zal geven op je brief.

Mensen pakken op fouten kan iedereen, dat is heel makkelijk. Mensen lof geven omdat ze vele vergaderingen per jaar bezoeken, vele (vis)uren inleveren voor de belangen van anderen etc, tsjah, daar hoor je nooit iemand over.

Enfin,

met vriendelijke groet,
Stefan
paul veenendaal1
Berichten: 528
Lid geworden op: 11-07-2005 10:14
Locatie: lathum

21-11-2005 23:43

Steef,

Heeft niks met de persoon Willem te maken,in dit geval heb ik dit zo geplaatst omdat ik stukje uit karper onder de loep heb genomen.

Het gaat over het algemeen,op moment dat wie dan ook van KSN in geding komt ,wordt er een scherm gelegd .

Gr Paul
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

21-11-2005 23:44

Paul,

" niet goed gelezen " dat is een stokpaardje van je geloof ik.

In dit geval is niet goed uitgelegd van toepassing want dat jij PB-tjes krijgt kan ik niet weten en ik kan ze zeker niet lezen.

Verder quote ik Peter Otte nog maar even :

"Zie de brief in ‘De Karper’ als een weergave zoals de daar aanwezige KSN bestuurders het ervaren hebben "

Oh je maatje Rob ook nog maar even : " Wie zonder zonde is werpe de eerste steen "

Nou, de eerste gooi ik op zeker niet, maar ik gooi wel terug.
paul veenendaal1
Berichten: 528
Lid geworden op: 11-07-2005 10:14
Locatie: lathum

21-11-2005 23:49

Steef,

Iedereen mag fouten maken,ook bestuursleden daar heb ik ook geen problemen mee.

Waar ik problemen mee heb is altijd anderen het juiste voorschrijven maar zelf ook fouten maken.

Wees gewoon eerlijk en draai niet om dingen heen,maar ga geen uitwijkende verhalen zoeken of proberen het doel ergens anders op te richten.

Van mij mag iedereen fouten maken anders kun je nl ook niets goed doen is mij geleerd.

Gr Paul
Jakob Balkema
Berichten: 77
Lid geworden op: 06-07-2003 02:00
Locatie: Leeuwarden

22-11-2005 00:06

ooit ga ik denk ik karper visser worden maar nooit word ik lid van KSN
Gebruikersavatar
menno laarmans
Berichten: 2070
Lid geworden op: 20-09-2004 10:34
Locatie: lapzwansland

22-11-2005 00:25

Jakob :

U is sinds zomer 2005 toegetreden tot t karper vissend legioen :P :P :P


Gr :wink:

ps : Voor de ongelovigen ; dit kan ik met digitaal bewijs hard maken :o
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

22-11-2005 00:44

Paul,
als je begint met kritiek dan kun je een reactie verwachten.
er zit ook een groot verschil tussen aanval en kritiek ook al vraag me af of die scheidslijn bij jou niet heel dicht bij elkaar ligt, ik dacht een goede discussie met je te hebben gevoerd enige tijd geleden en ben hier altijd correct gebleven zonder ongetogen woord. Tevens ben ik van mening dat je op een aantal gebieden jezelf probeert vrij te pleiten en als laatste ook nog een sneer geeft richting mensen (doel hier niet op je reactie over willem) betreffende je eigen falen en dat stuit mij tegen de borst vandaar mijn reactie.

verder zoals al vermeldt ga ik er geen woorden aan vuil maken, wat je aan de kaak wilt stellen is je goed recht ook al vraag ik me net als de vorige keer af of dit de juiste weg is.

Ik heb in het verleden ook wel eens zaken gehad waarvan ik vond dat het niet strookte met mijn beleving cq denkbeelden. Deze zijn prima opgelost door een zeer open gesprek cq mailwisseling met een aantal toenmalige bestuursleden.

mvg,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
Gebruikersavatar
menno laarmans
Berichten: 2070
Lid geworden op: 20-09-2004 10:34
Locatie: lapzwansland

22-11-2005 00:49

Nu on topic :

Nou nou nou t is me weer wat hier zeg .

Als 1e wil ik mij 125% bij Willem Jan aansluiten wat zijn mening betreft.

Ook ik heb laatst mogen kijken in dat kleine ksn boekje.

Ook ik vond de reactie van voorzitter niet gepast , vooral niet als hier halve waarheden "zouden"worden gemeld.

Ook de voorzitter had kunnen wachten tot de vergadering met deze mededeling.

Dus wie start nu deze discussie op ???

Dat er al vaker KSN bestuursleden werden "verdacht "van buitensporig gedrag is niks nieuws.

Maar als de beweringen/beschuldigingen van Paul t.o.v. Willem juist blijken te zijn , dan geeft dit toch wel stof tot nadenken.

Of dit nu wel of niet met elkaar te maken heeft.

Zoiets is gewoon niet goed te praten.

Dit doet me dus meteen denken aan de Column van ene Frans F.

Alleen zou je haast gaan denken aan luizen in t ksn bestuur :-?

Dus rest mij te zeggen :

Bestuur ; wie de vlooien band past die trekken hem aan.


Gr :wink:


Ps ; verder hoop ik dat t bestuur beide zaken tot op de bodem uitzoekt , ook hier hebben de leden mijn inziens recht op.

Hopend op een rechtvaardige afhandeling.
Gebruikersavatar
menno laarmans
Berichten: 2070
Lid geworden op: 20-09-2004 10:34
Locatie: lapzwansland

22-11-2005 00:54

Maar t wachten is natuurlijk weer op de nachtburgemeester die t hangslot van zn fiets haald en hier op werpt :o
paul veenendaal1
Berichten: 528
Lid geworden op: 11-07-2005 10:14
Locatie: lathum

22-11-2005 07:21

Menno,

Ik zal even paar dingen rechtzetten,het stuk is me verkeerd gevallen omdat er geen weerwoord is toegepast.
Schijnbaar,is dat niet nodig,maar mijn mening is anders hierover.

Verder heb ik antw gekregen van Dhr W.Peters die ik dan ook hier neerzet ( wel zo netjes dacht ik) en mijn antwoord.

===============================================

Geachte Hr. Veenendaal

Ik heb het stukje geschreven naar aanleiding van de info die ik heb gekregen van diverse kanten en in mijn funcite als voorzitter op verzoek van het voltallige bestuur.

Mensen die ik hoog acht en waarvan ik zeker weet dat ze geen onwaarheden vertellen.

U heeft overigens alle recht tot een weerwoord als lid maar dan wel graag in aanwezigheid van ook de andere partijen op de ALV.

U heeft schijnbaar de behoefte om of geloofd verhalen die u me dan voor de voeten gooit die ook wat anders liggen net zoals die van u isschien maar ik heb wel bij meerdere bronnen die als zeer integer bekend staan geinformeerd voordat ik ben gaan schrijven. Daar ik ook ben geinformeerd dat u geen lid meer bent heb ik nagelaten om u te vragen simpel omdat er het gegeven lag geen lid meer te zijn.

Even wat zaken rechtzetten die u overigens kunt verifiëren bij dhr Kupperveld voorzitter van HSV de Voorn en de hr G vd Brink uit de Ooij de vereniging en landeigenaar van het water de grienden.

Ik ben niet geschorst heb niet snachts zitten vissen op het moment van het incident en ook niet met drie hengels.

Het incident deed zich voor op een stuk land dat eigendom is van mijn oom (Dhr G vd Brink) en waar de HSV geen looprecht heeft. Ze hadden zelfs geen toestemming dat stuk land te betreden. Ik ben ondanks dat toch gecontroleerd omdat ik weliswaar met toestemming zat te vissen op het land van mijn oom maar wel in een periode dat je op het desbetreffende water van de HSV nog niet mocht vissen. Ik heb een officiële vermaning gekregen van de HSV. Niet meer als fair ondanks dat ze land hebben betreden dat ze niet mochten betreden de regel was en is er en het was duidelijk dat ik fout was.

Ik heb de vereniging dan ook mijn excusses aangeboden Daarnaast heb ik me met succes ingezet voor het behoud van looprecht op een aantal wateren van de HSV ook eigendom van hem. Door de actie van de HSV dreigde ze op een aantal andere watere looprecht kwijt te raken. Daar mijn oom zeer boos was over de actie van de controleurs van de HSV er waren en zijn namelijk zeer strikte afspraken gemaakt over waar ze wel mochten komen en waar niet. Simpel omdat ik vond en vindt dat ik fout zat. Ten tijde van het incident was het ook op geen enkele manier anders dan dat ik lid was van de KSN betrokken bij de KSN. Voor wat het waard is want als de KSN aanleiding had gezien om me daar over aan te spreken had ik het incident zeker niet ontkent. Heb ik nooit en naar niemand gedaan. Zo zat het incident in elkaar.

Laat ook duidelijk zijn dat ik op betreffend water in die periode wel eens s'nacht en ook wel eens met drie hengels heb gevist. Een vorm van je niet houden aan de regels van de HSV en de wet waar ik nu van denk dat dat niet verstandig is en ook al een aantal jaren niet meer bezig. Zeker gezien de voorbeeldfunctie die ik heb als bestuurslid.
Ik kan je echter niet beloven dat ik het nooit meer zal doen maar wel altijd met respect en de consequenties voor en van hen die uitvoering geven aan de wet of de regels van de HSV.

Het verbaasd met te lezen dat u nog lid bent dan kun je zeker stellen dat dat een slordige bemerking was van mijn kant waarvoor mijn excuses.

Aan de andere kant is er een unaniem besluit genomen in het bestuur aangaande uw incident Ik zal dus eerst nagaan wat er fout is gegaan en u dan indien u gelijk heeft alsnog op de hoogte gaan brengen van het genomen besluit.

In de hoop u voldoende te hebben geinformeerd en u verwijzend naar de mogelijkheden die ons HH regelement en de statuten u geven als lid heeft voor weerwoord

Mocht u daar gebruik van willen maken zal ik de door u gezonden mail aan mij als uitgangspunt gebruiken.

Met groet

Willem Peters

===============================================

En mijn antwoord aan Dhr W.Peters.


Geachte HR Peters.

Mijn excuses,als ik de zaak anders is dan voorgelegd dan in mail.

Ik weet dat u de looprechten had van het desbetreffende land,echter de visrechten lagen bij de Hsv de Voorn,dit is naar mijn mening dan het verschil.

Voor zover ik weet,bent u geschorst geweest en een boete die er bij past,u heeft inderdaad de straf genomen op een manier zoals dat hoort.

Echter in die tijd waren er ook gesprekken tussen de voorn en staatsbosbeheer,over een stuk waar ze konden nachtvissen,dit is door u aktie op de lange baan geschoven.

ook ik heb me schuldig gemaakt aan een incident,en neem ook de straf maar ook hier lagen een paar dingen anders.
Wat me tegen de borst stuit,is dat er om 1 incident zoveel ophef is gemaakt,en ik zeker het gevoel heb gekregen dat je hierna nooit meer iets goed kunt doen.

U schrijft zelfs naar mij ,dat u het niet uitsluit nogmaals met 3 hengels te vissen ook waar het niet mag,is ook geen probleem ikzelf heb me daar overigens nog nooit schuldig aan gemaakt.

Ik had eigenlijk,een woord en weerwoord verwacht van KSN zodat ,de hele zaak uitgepraat had geworden en dit soort zaken mis ik dus juist.

Hopend u hiermee,voldoende te hebben geinformeerd,

Verblijf ik met vriendelijke groet,

P.R.W. Veenendaal

===============================================



Bij deze,kan van mij de discussie gesloten worden,

Paul