HELP!!! GEEN PRIJS ONTVANGEN


Plaats reactie
cock van rijswijk
Berichten: 36
Lid geworden op: 14-02-2005 17:43
Locatie: krimpen aan den IJssel

19-10-2005 21:33

Ik heb een tijdje geleden voor 250 euro aan aas gewonnen in de karperwereld. Dit was met een fotocompetitie. De prijzen werden beschikbaar gesteld door Dynamite Baits. Het is nu inmiddels bijna een halfjaar verder en ik heb nog steeds geen prijs ontvangen. Ik heb inmiddels al een mailtje gestuurd en het antwoord kwam hierop neer: dat de mensen van de karperwereld nog geen prijzenpakket hebben gehad van Dynamite Baits.Zijn hier meer mensen met dezelfde problemen? Ik vind dit namelijk een beetje onproffesioneel van Dynamite Baits.
De groeten, Cock
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

19-10-2005 22:07

De beller is sneller..

info@publishinghouse.nl <info@publishinghouse.nl > karperwereld.
Publishinghouse alweer in gebreke??

Dynamite Baits>
CONTACT US
For more information about Dynamite Baits please use one of the following methods :-

E-Mail:-
Info - For Info on our products

Mail:-
Dynamite Baits
The Development Centre
Fosse Way (A46)
Cotgrave
Nottinghamshire
NG12 3HG

Telephone:-
UK - 0115 989 4050
International - 0044 115 989 4050

Fax:-
UK - 0115 989 0181
International - 0044 115 989 0181
Groet'n Henk..

still growing Old.
peter andrae

20-10-2005 04:56

Wie schreef die wedstrijd dan uit de karperwereld of dynamite baits van allebei slordig toch.
publishing house
Berichten: 1
Lid geworden op: 20-10-2005 10:45

20-10-2005 10:54

Graag even onze reactie op de in deze topic geuite klacht.
Gedurende méér dan een jaar heeft in Dé Karperwereld de Dynamite Fotocompetitie gelopen. Deze wedstrijd was een initiatief van de gerenommeerde Engelse fabrikant Dynamite Baits en wij hebben er met ons magazine graag medewerking aan verleend.

De competitie bestond uit zes ronden en de in totaal 20 gelukkige winnaars van de eerste vijf ronden hebben hun gewonnen prijzen zonder enig probleem mogen ontvangen. Dynamite Baits stuurde ons daartoe vanuit Engeland een pallet (!) met de samengestelde aaspakketten, waarna wij het op ons namen de prijzen op de huisadressen van de winnaars te laten bezorgen.
En geloof me: gezien de enthousiaste reacties waren deze winnaars wát blij met hun prijs!

Maar helaas: de winnaars van de zesde ronde, waarvan de uitslag werd gepubliceerd in KW 42, hebben hun welverdiende prijzen inderdaad nog immer niet mogen ontvangen.

Waar het probleem precies zit, is ook ons volstrekt onduidelijk. Ook volgens Dynamite Baits is er &#8220;no problem&#8221; en de gebruikelijke pallet zou dan ook vanuit Engeland onze kant op moeten komen&#8230; Wij hebben echter nog steeds niets mogen ontvangen, ondanks werkelijk ontelbare telefoontjes, mailtjes en faxen naar Dynamite. Het is ongetwijfeld een puur organisatorische kwestie&#8230;

Toen het ons echter te lang duurde, hebben wij de betrokken lezers van ons magazine overigens reeds weken geleden schriftelijk geïnformeerd over de vertraging en hen zelfs &#8211;als kleine pleister op de wond- een leuk boek uit onze lezersvoordeelclub doen toekomen.

Wij hebben er 100% vertrouwen in dat Dynamite Baits haar verplichtingen volledig zal nakomen en de prijzen alsnog zal leveren.
En zodra wij de aaspakketten binnen krijgen, worden die even vanzelfsprekend meteen gestuurd aan de laatste vier prijswinnaars.

Wij hopen hiermee enige duidelijkheid te hebben gegeven,

Met vriendelijke groet,
Publishing House & Facilities B.V.
uitgever van o.a. Dé Karperwereld

Peter Timmer
projectmanager
cock van rijswijk
Berichten: 36
Lid geworden op: 14-02-2005 17:43
Locatie: krimpen aan den IJssel

20-10-2005 11:56

Kijk hier heb ik wat aan :wink:
Ik zat inderdaad bij de laatste ronde.
Bedankt voor de informatie.
Groeten, cock
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

20-10-2005 12:25

Zo ken ik ook een verhaal met piepers.
Gebruikersavatar
Mark Noorman
Berichten: 1922
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00
Locatie: Zeist

20-10-2005 12:46

En dat zijn dus géén aardappels :evil: En er volgde ook geen brief...

Betrof overigens niet de KW.

Groeten,

Mark
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

20-10-2005 17:37

Niet de kw inderdaad.

Dat dat duidelijk is.


Kostte wel eur 250 oid. En maar schelden op Vlemmix. Deed er voor ons wel eur. 100 vanaf zodat een teleurgestelde jonge karpervisser toch een setje piepers had.

MVG

klaas
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

20-10-2005 17:55

Klaas/Mark,

Weet toevallig waar het over gaat. En dat zulke zaken nog steeds gebeuren door zelf gerenommeerde bedrijven, is gewoonweg slecht te noemen.

Gelukkig kon inderdaad Raven/Vlemmix de jeugdige toch nog helpen door er wat van de prijs af te troffelen.

Laten we het hier verder bij houden,

Groet, Frank
Gebruikersavatar
Mark Zelle
Berichten: 943
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Vorden
Contacteer:

21-10-2005 11:08

de naam begint met een S...? en eindigt op.... olar?
peter andrae

21-10-2005 15:49

Klaas dat dat msn poppetje niet voorover valt met zo een groot shaggie 8) .
cock van rijswijk
Berichten: 36
Lid geworden op: 14-02-2005 17:43
Locatie: krimpen aan den IJssel

22-10-2005 13:06

:D
Gebruikersavatar
Kees Vaags
Berichten: 934
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Aalten

24-10-2005 01:46

zo ken ik ook een mooi voorbeeld.

ik neem een abonnement op het blad karper. kocht hem toch altijd al dus waarom ook niet. als introductieaanbieding kan ik o.a. kiezen voor deel 2 van die onderwaterbeelden DVD. hardstikke tof.

na enige tijd ontvang ik een brief dat de levering even op zich laat wachten. prima, niets aan de hand. inderdaad ontvang ik enige tijd later de DVD, welke omschreven werd op het pakbonnetje als deel 2. tijdens een dagje ziek zijn heb ik eindelijk tijd om de DVD eens lekker te gaan bestuderen en enthousiast gooi ik het schijfje in de speler. na enkele minuten krijg ik toch wel heel sterk het gevoel dat het me wel heel bekend voor komt. verder onderzoek leerde me dan ook snel dat deel 1 nu dubbel in de kast ligt.

nog steeds geen probleem, even een mailtje naar de abonnementenservice van vipmedia. hierin keurig uitgelegd hoe de vork in de steel zat en dat mij tijdens het afspelen van de DVD opviel dat het te bekend voorkwam en dat ik dus deel 1 ontvangen had. enkele dagen later ontvang ik een reactie, welke in het kort als volgt luidde:

het spijt ons zeer dat we je de verkeerde DVD toegestuurd hebben. stuur deze DVD in ongeopende verpakking terug naar onderstaand antwoordnummer met een begeleidend briefje en je ontvangt dan zo spoedig mogelijk deel 2.

toen werd me duidelijk dat de persoon die mij het verkeerde item opstuurde waarschijnlijk ook de mail heeft beantwoord. ik vermeld toch duidelijk dat ik de DVD reeds aan het afspelen was. ik heb er verder maar geen aandacht aan geschonken, leek me bij dergelijke (in de voksmond blond genoemde) mensen een beetje verspilde energie.

overigens hou ik me aanbevolen voor deeltje 2 :wink:
groetjes Da Fox
Gebruikersavatar
Patrick Hitija
Berichten: 405
Lid geworden op: 20-03-2004 22:24
Locatie: Holland

24-10-2005 02:58

@ Kees,

http://www.karperwereld.nl/board/viewtopic.php?t=26388

Lees deze topic eens door :lol: ..
En let vooral eens op de discussie tussen Karel en Bart Jaap 8)

Kun je zelf bepalen wie je je "order" gunt..
live the life you love and
love the life you live ..
jan van kranenburg

24-10-2005 03:21

Dynamic Baits, even bannen, lijkt me.
nick janssens
Berichten: 54
Lid geworden op: 24-09-2003 02:00
Locatie: Malden

14-11-2005 21:32

Hallo gedupeerden!

Ik ben winnaar van de laatste rond heb de €500,- gewonnen maarja , heb dus hetrzelfde probleem als jullie.
ik hoop dat het alsnog snel zal komen!
Gebruikersavatar
Bertil Wielink
Berichten: 1760
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

08-01-2006 16:16

Beste bezorgde prijswinnaars.. wij kregen het verzoek onderstaande bericht te plaatsen ivm de Dynamite fotowedstrijd in DE Karperwereld

Dynamite Fotowedstrijd

Ons vertrouwen in het Engelse Dynamite Baits is uiteindelijk niet beschaamd!
Het heeft véél telefoontjes, mailtjes en helaas ook tijd gekost, maar gelukkig kunnen wij ook de resterende vier winnaars van de zesde en laatste ronde van de Dynamite Fotocompetitie (zoals gepubliceerd in Dé Karperwereld no. 42) de hen toekomende prijzen alsnog laten bezorgen.
Nick Janssens uit Malden, Martin de Hoop uit Rotterdam en Cock van Rijswijk uit Krimpen a/d IJssel krijgen hun pakket met Dynamite-producten nog deze week aangeleverd.
Wij hopen dat zij veel plezier aan deze producten zullen beleven en dikke vissen zullen vangen.
Van Pim van Veen uit Alkmaar hebben wij helaas geen verdere adresgegevens. Als hij zich meldt via info@publishinghouse.nl zullen wij er voor zorgdragen dat ook deze karpervisser zijn (vijfde) prijs ontvangt.
Wij zijn verheugd hiermee alsnog aan alle verplichtingen te hebben kunnen voldoen.

met vriendelijke groet,
Lezersservice
Dé Karperwereld
Leer van andermans fouten. Je leeft niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.
cock van rijswijk
Berichten: 36
Lid geworden op: 14-02-2005 17:43
Locatie: krimpen aan den IJssel

08-01-2006 21:13

Ja ik heb hem binnen.
Het heeft lang geduurd, maar de spullen die erin zitten maken alles weer goed.

Groeten
Gebruikersavatar
patrick degen
Berichten: 315
Lid geworden op: 22-07-2003 02:00
Locatie: Huissen

10-01-2006 20:11

Tjee, ben prijswinnaar van de karperstek prijsvraag in de Beet.(oktober)
Het schijnt dat ik voor 50 euro aan Dynamite Baits producten heb gewonnen. Tot op heden nog niks van vernomen......mzzl Pat.
Plaats reactie