Carpweb of KW-online??


Plaats reactie
Phil Eikelkamp
Berichten: 5
Lid geworden op: 20-08-2002 02:00
Locatie: Gent

20-08-2002 17:17

Hoi,

Ik ben wel eens benieuwd wat men van de verschillen van deze 2 top sites vindt!?

Persoonlijk vindt ik kwo gebruiksvriendelijker en duidelijker.
Carpweb daar-in-tegen wordt vaker up-gedated, iets wat de dagelijkse bezoeker toch meer lof over heeft. Het "verwacht" rubriekje op KWO staat vaak maanden lang dezelfde artikelen en zeker de Rotary wacht men al lang op.

Ben erg benieuwd!

Vriendelijke groeten,
Phil
Hans van Moorsel
Berichten: 712
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Geldrop

20-08-2002 17:54

Och Phil het heeft waarschijnlijk met de tijd van het jaar te maken, iedereen wil en zit te vissen. Dat wordt wel weer anders als het kouder wordt denk ik.

Groet,

Hans
Wilko Bloem

20-08-2002 19:39

1.]Mmm ja, oké K.W.O is zeer "objectief" en zeer professioneel q.a. board beheer, men kan dan ook zeer goed zijn gram, of zijn ongenoegens kwijt!
2.]Het intellectuele gehalte, staat hier op een veel hoger niveau, dan ik elders heb mogen ervaren in het recente verleden!

3.]Het was voor mij zeer opvallend, dat men behoorlijk goed leest op dit board, alvorens een reactie af te geven. Dit voorkomt veel communicatie storing ten aanzien van de discussie [bravo]!

4.]Het bewijst wel weer onze Patrick, wist een topic neer te zetten die niet mis was en tot een volwassen discussie heeft geleid over de EAT [APPLAUS]!

5.] Op vallend voor mij, hoe zeer jeugdig veelbelovend karper talent een zeer relativerend verhaal tegenover slecht-bet-water, wist te plaatsen vandaag [hoera]!

6.]Mijn inziens de kijkcijfers op dit board, zeer hoog scoren c.q kwaliteit! En elders meer vergelijken is vertoont, als zijnde een advertentie rubriek in tweede hands spullen!

7.]Het is mij nog niet echt opgevallen, dat de webmaster hier zo nodig moest gaan pussen om de boel gaande te houden, door het ontbreken van discussie stof!

8.]Heb hier absoluut niet het gevoel, dat ik in een "incestueus" wereldje q.a fam banden. en vriendjes politiek ben terecht gekomen.

9.] Het strekt de desbetreffende, K.W.O dan ook tot een "staande ovatie" mijnerzijds, van zoveel professionaliteit, mijn complimenten Heren!

Met respecterende groet, Wilko!

I kill people :lol:
I kill people for money :lol:
But you are my friend :lol:
I kill you for nothing :lol:
Gebruikersavatar
Arno Spruit
Berichten: 619
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

20-08-2002 20:04

Phil,

Voor mij absoluut KWO en wel hierom.
Het leest prettiger en ziet er uitnodigender uit en is directer toegankelijk. Ik vind dat je op Carbweb in een soort van bedompte sfeer terecht komt met de layout die men gebruikt.

Op KWO zouden misschien de updates wat frequenter mogen. Hierbij wil ik wel opmerken dat de zomerperiode natuurlijk niet voor niets kokommertijd genoemd wordt en dat zal er een groot deel mee te maken hebben.

Ik heb de indruk, en dit is slechts een gevoel, dat de inbreng vanuit de lezers/gebruikers een stuk groter is dan bij CW.

Overigens kunnen er niet genoeg kwaliteits sites zijn zodat er voor ieder wel een site is waar hij/zij zich thuis voelt.
Gebruikersavatar
Bertil Wielink
Berichten: 1760
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

20-08-2002 20:40

Beste Mensen,

Wij vinden het goed dat deze discussie gevoerd wordt met normale reacties, maar hou het aub normaal, in het verleden is er al teveel tweespalt geweest en dat willen we niet nog een keer. Dus keept it straight!

Verder wil ik zeggen dat Hans van Moorsel gelijk heeft, het is nu zomer en ja wij hebben ook soms wat vakantie nodig hé :smile: , die "hoogstaande" updates zullen u na de zomer weer met grote regelmaat om de oren vliegen.
Ik kan het natuurlijk niet laten om een ieder die een bijdrage wil leveren aan onze site altijd mij of Menno of Gerrit kan emailen.

Suc6 verder en veel plezier op de site en op Carpboard.

Bertil
Bertil@Karperwereld.nl
Gebruikersavatar
Henri van der Wal
Berichten: 730
Lid geworden op: 29-01-2002 01:00
Locatie: visPASloo
Contacteer:

22-08-2002 18:37

Ik mis op KWO gevoel aan humor....ik bedoel dat er nooit flauwkul foto's opstaan ofzo....maar verschil moet er blijven, want anders werd het wel wat saai......

Daar komt bij dat ik uit FRYSLÂN kom & wat mensen van CarpWeb persoonlijk ken, omdat ze uit de buurt komen....

Respect gaat uit naar beide sites & alle andere karpersites (b.v. DutchCarp,HollandseKarpers ) want internet heeft de laatste tijd veel impact in de Karperwereld & omdat karpervissers veelal alleen met hun eigen visserij bezig zijn/waren is internet een goed medium om daar verbetering in te brengen....ik bedoel je staat niet aan de waterkant te koekeloeren bij elkaar ( soms vind ik dat persoonlijk vaak zwaar irritant) , maar je deelt toch ervaringen uit zonder dingen prijs te geven die je niet kwijt wil.....

Webmasters: vooral doorgaan!
Meldpunt Spiegelkarpers Fryslan : spiegelkarpersinfriesland@live.nl
http://www.ksnregiofryslan.nl

http://www.sunrisebaitservice.com - Quality Carpfood
Hans-Peter van Ee

23-08-2002 08:21

Henri

Met alle respect, maar pas op met humor op het discussie-board van Carpweb.
Wilko Bloem zijn account is daar verwijderd, omdat één webmaster niet begrijpt wat humor is.

Neem nu zo'n jongen als die Donny Nouris van de week op het CW-board.
Als zo'n persoon hier op duikt, dan hoeft men hem zijn account niet te verwijderen.
De boardgebruikers hier corrigeren elkaar en iemand als Donny was het hier gauw zat geweest.
Daarbij snap ik ook niet dat dat dan wel wordt medegedeeld, en de verwijdering van Wilko niet.
Ik geloof dat hij heel wat meer voor het CW-board heeft betekent als zo'n deugniet als Donny.

met digitale groet

HPE
Gebruikersavatar
Patrick van Leur
Berichten: 581
Lid geworden op: 18-03-2002 01:00
Locatie: maarssen

23-08-2002 09:31

Hans

donny nouris ken ik woont bij mij in de buurt en ging ik wel eens mee vissen. 10x niks.

mvg Patrick

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Patrick van Leur op 2002-08-23 09:39 ]</font>
Josse de Bruin
Berichten: 432
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Maastricht

23-08-2002 09:45

Dan woont Donny ook bij hans in de buurt :smile:

MVG Josse
Gebruikersavatar
Patrick van Leur
Berichten: 581
Lid geworden op: 18-03-2002 01:00
Locatie: maarssen

23-08-2002 22:48

UHmz jah ok :smile: maar ik ken nouris

mvg

patrick
Bob Smit
Berichten: 133
Lid geworden op: 25-03-2002 01:00
Locatie: enschede

23-08-2002 22:58

Tussen de beide discussieboards zit ook aardig wat verschil: Het Carpweb lijkt de laatste weken meer op een handelsplek, omdat er bijna alleen nog maar berichten staan bij te koop/gevraagd. Er zijn nog maar weinig discussies enzo. Hier op karperwereld zijn meer leuke onderwerpen om op te reageren en de lay-out nodigt ook meer uit om te posten vind ik.

GR Bob
Gebruikersavatar
Henri van der Wal
Berichten: 730
Lid geworden op: 29-01-2002 01:00
Locatie: visPASloo
Contacteer:

24-08-2002 18:55

Dan zal ook ik de humor van Wilko niet begrijpen...
Meldpunt Spiegelkarpers Fryslan : spiegelkarpersinfriesland@live.nl
http://www.ksnregiofryslan.nl

http://www.sunrisebaitservice.com - Quality Carpfood
Hans-Peter van Ee

24-08-2002 19:54

Henri

Dat CW mij account heeft verwijderd dat kan ik nog begrijpen.
Naar het schijnt heb ik een aantal mensen beledigd zoals Evert Aalten, Joop Butselaar en Gerard Wittebol.
Deze mensen hebben er waarschijnlijk op aangedrongen bij hun goede witvis-vriend(vooral dhr. Wittebol) Henk Dokter mij van het board te verwijderen.

Dat men Wilko heeft verwijderd, heeft naar één reden, het niet goed lezen en begrijpen van zijn postings.
Daardoor was hij iedereen discussie-kundig de baas.
Iemand met zoveel viservaring wordt aan de kant gezet door iemand die net komt kijken in het karperwereldje.
De bedoelingen van deze man zijn mij maar al te duidelijk, zichzelf profileren ten koste van anderen.
Plus dat hij graag op betaalwater vist, is wat makkelijker vangen.

met Dave-respecterende groet

HPE
Rob Gentjes
Berichten: 9
Lid geworden op: 04-08-2002 02:00

24-08-2002 20:01

Beste HPE,

Ik begrijp het ook wel dat jou account is verwijderd!!!!! :grin: :grin: :grin:
Hans-Peter van Ee

24-08-2002 20:26

Rob

Leg dat eens uit??

met vragende groet

HPE
Hans-Peter van Ee

24-08-2002 20:52

Raymond

Men heeft mij niet beledigd??
Naar het schijnt ben ik als geheimschrijver verantwoordelijk voor wantoestanden.
Ik schijn vissen te hebben overgezet naar de Zwaan.
En meer van dat onzin.

Mij gaat het niet om de personen maar om hun daden.
Verantwoord aas en openheid dat is het, joh.
Dat zal alle problemen oplossen die er nu zijn.

met respectvolle groet

HPE

p.s. tevens wil ik de groeten doen aan de Oehoe, de Baviaan, de Giraffe en de rest van Runderen.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Hans-Peter van Ee op 2002-08-24 22:05 ]</font>
Hans-Peter van Ee

24-08-2002 21:57

Ray

Nooit heb ik ook maar het gevoel gehad dat ik ergens te ver ben doorgeschoten.
Het enigste wat ik heb verkondigt is de waarheid.
Niets anders, ik sta voor 100% achter deze postings.
Kijk maar eens waar ik woon, niets blijft geheim in deze regio.

Zo sprak ik eens een adept en die vertelde mij onomwonden welke straat ik woonde, wie mijn vismaat was en wat mijn intentie's zijn.
Buiten het feit dat het niet allemaal klopte, dacht ik bij mijzelf wat is hier dan de bedoeling van??

Weet je wat het is, de waarheid is hard.
En dat is ook het probleem met veel karpervissers.
Zijn ze het niet eens met wat je schrijft, dan wenden ze zich tot de webmasters om hun beklag te doen.
Dit soort mannetje's zijn mij geen knip voor de neus waard.

Nederland, Politiek Correct en Tolerant!!
Waaraan gaat dit land toch kapot...

Ik heb een eigen mening, veel anderen lopen elkaar achterna en men ziet wat er van komt.
Onze godganse hobby wordt verkloot omdat mensen alleen maar willen weten, voordat ze ergens gaan vissen.
Iets zelf ondervinden (dat is karpervissen!!!) dat wil men niet.
De doodsteek voor onze hobby, tegenwoordig, heel toegankelijk voor iedereen die kan lezen.

En wie spint daar garen bij??

met spinnende groet

HPE

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Hans-Peter van Ee op 2002-08-24 21:58 ]</font>
Wilko Bloem

24-08-2002 22:38

Geachte Heren neemt U van mij aan, dat de meeste discussieboard gebruikende elders in het verleden zeer slechte lezers waren, door het niet kunnen aanvaarden, van humoristische kritieken. Het enigste waar men zich misplaatst te weer mee stelde, waren misplaatst, nichterig hysterische reactie's, en deze beslist niet uit de cool relativerende hoek vandaan kwamen.

Als bepaalde kopstukken via media en incl. groupies, alleen maar ter sprake mogen komen, om positieve kritiek te kunnen oogsten. En deze niet bereid is, negatieve kritiek te aanvaarden, zal men nooit intellectueel verder groeien, om tot een verbetering van zijn literair product te komen, dan zal men nooit iets leren. Men kan dan maar beter zijn kop, niet boven het maaiveld uitsteken.

Dus sprake van geestelijke stilstand, en niet openstaand, voor een geestelijk groeien, in zijn persoonlijke ontwikkelingen, dus stilstand mijne heren! Stilstand, is achteruit gang een product kan alleen tot verbetering komen, wanneer deze alle soorten van kritiek weet te door staan, en
het bespreekbaar word. Exclusief hysterische groupies, het zal zich zelf anders reduceren tot nul, c.q niets, zero!

Tot nu toe is het duidelijk dat het ene board niet het andere is, dat blijkt wel uit de topic van Patrick. Elders is men nooit zo ver gekomen op een board, wat voor belangen zich daar dan ook hebben geprofileerd! Er zijn hier zaken ter sprake gebracht, die mijn bewondering oogsten betreffende het objectief, c.q. neutraal aanwezig board beheer, laten we het cool houden Heren?
Met respecterende groet, Wilko!

I kill people :lol:
I kill people for money :lol:
But you are my friend :lol:
I kill you for nothing :lol:
Wilko Bloem

24-08-2002 23:01

Doe wat jou het verstandigst lijkt Raymond, ik heb daar best wel vrede mee! En dan kan het hier ook niet meer fout gaan, men heeft hier iets bereikt wat nog nooit vertoont werd op een board. Applaus en een staande ovatie mijnerzijds aan alle deelnemende!
Met relativerende groet Wilko!
I kill people :lol:
I kill people for money :lol:
But you are my friend :lol:
I kill you for nothing :lol:
Plaats reactie