voerboten


Plaats reactie
Ben Hermes
Berichten: 31
Lid geworden op: 23-06-2004 16:31

25-09-2005 14:46

hallo vissers
Het bestuur moet eens leren dat leden graag iets vernemen voordat ze een beslissing nemen gewoon op een donderdag ,ga aan tafel zitten niet zo iets beslissen ,omdat volgens jullie iemand iets verkeerd doet
nu heb je wat een hoop ellende die niet nodig was Luister ook eens naar de voorzitter was beter geweest denk ik ,maar nee wijjjjjj doen dat
en daarna was t van hadden we maar eerst gepraat met de vissers .en nu is er een hoop zeik .Daar bij komt er in het bestuur iemand zat die het zo nodig vond om een beeje te steuken ,en daarna met de noorderzon te vertrekken dat kan ik ook .
,waardeloze vent in mij ogen ,maar wij zitten met het probleem .
.Er zij mensenin het bestuur die denken dat sigrano van hun is das niet goed
we kunne er nog een paar jaar vissen en dan komt er ene die koopt het water en dan alles omniks kunnen we oprotten .E wat gebeurd er met het geld verschenken of zullen we nog een wedstrijd houden met eerste prijs een kleuren tv met dvd das wel wat he ahhhaa
word het misschien een keer druk op het putje hahah

gr ben
Laatst gewijzigd door Ben Hermes op 27-09-2005 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

25-09-2005 14:57

Ben,

Als het huidige bestuur zo wijs is geweest om een goed contract m.b.t. de visrechten af te sluiten en dat contract voorzien is van een stempel van de Kamer voor de Binnenvisserij zullen ook, na eventuele verkoop van die put, toch de visrechten bij de huidige HSV blijven.
peter paffen
Berichten: 14
Lid geworden op: 28-08-2004 14:18
Contacteer:

28-09-2005 16:44

Aart,

Er is totaal geen contrakt. Er is een overeenkomst maar die overeenkomst geeft geen rechten. De eigenaar van het water (Sigrano) kan op elk moment van de dag beslissen van dat HSV de Zeeduivel kan vertrekken zonder opgave van reden. Alles is wel officieel geregeld zoals kamer van binnenvisserij om vergunningen uit te geven. De vereninging kan totaal geen rechten claimen op dat water. Tevens wordt er ook niet door de vereniging huur of pacht betaald omdat de Sigrano dat niet wilt ivm eventuele verplichtingen die dan volgen naar de vereniging toe.

Dit even voor een beetje duidelijkheid inzake hoe het in elkaar steekt.
Plaats reactie