wie


Gebruikersavatar
Bas Goorhuis
Berichten: 260
Lid geworden op: 27-10-2002 02:00
Locatie: Twente

27-09-2005 13:02

elco kuipers schreef:Och hier, meneer is ook net tiener-af.
Het is jah net een kleuterschool hier als ik dat zo lees.. volgens mij is dit ook iets tussen Remco en Wout.. Dus kinders.. on topic?

Ben wel van mening dat je een beetje moet oppassen met gegevens over wateren. Maar als het 1 keer gezegd wordt is dat toch genoeg??
Remco Oudhuyzen
Berichten: 2162
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Hengelo

27-09-2005 13:26

nog ff offtopic..

Als ik het over een sleutel en een bepaalde vergunning heb en iedereen weet ineens over welk water het gaat dan ben ik van mening dat het ze het water voor mijn opmerking ook al kenden..

alleen door de ophef die Elco hier maakt gaan mensen denken.. goh misschien moet ik daar ook eens vissen..

mensen die niet weten dat er voor dat water sleutels ed. nodig zijn weten ook niet over welk water we het hier hebben..

So I rest my case!!!

en laat ik maar de wijste zijn van allen en sorry zeggen voor de mensen die ik beledigd heb.. al ben ik niet in de veronderstelling dat dit nodig is.

en als je er nog over door wil gaan weet je me te vinden via MSN.. en laten we de rest er niet mee lastig vallen..
Wout Haasjes
Berichten: 204
Lid geworden op: 28-03-2005 14:48
Locatie: Hengelo

27-09-2005 13:39

Ik zie nergens een probleem hier, alleen dan dat ik er niks vang 8) Als mensen al geinteresseerd zijn in dat water kan ik ze bij deze gerust stellen, vergunningen zijn er niet meer.

Remko misschien zin om volgend weekend een kleine sessie te maken? Weekend van 8 oktober, wilde eigenlijk die vrijdag en zaterdag ergens gaan zitten. Eventueel de zondag er ook nog aan vast plakken.

Misschien dat water waar we het gister over hadden op msn, wil die ballen van Mitsz ook wel een keer proberen :lol:
Remco Oudhuyzen
Berichten: 2162
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Hengelo

27-09-2005 13:55

Sorry Wout voor 8 op 9 okt. heb ik al een sessie gepland staan met mijn vismaatje..

maar ik kom morgen nog wel ff langs bij je dan spreken we nog wel wat af..
Gebruikersavatar
Gerben Lievers
Berichten: 364
Lid geworden op: 24-02-2003 01:00
Locatie: Hengelo (ov)
Contacteer:

27-09-2005 16:33

Beste Wout,

even ter informatie voor de mensen die de Topic ook volgen:

Ik ben dit hele jaar er al aan het vissen en voeren, heb het gros van de toppers al binnen...totdat:

Er ene Wout Haasjes komt voeren (wat je trouwens eerder 'dumpen' kunt noemen!), maar dat terzijde. Ik heb met Wout afgesproken om niet op elkaars stekken te vissen/voeren. Amper een paar dagen later zit meneer op 'mijn' stek te vissen. en daarna heb ik hem nog wel vaker gespot, een beetje jammer..al zeg ik het zelf!

Vandaag werd ik gebeld dat er een topic over het water op Carpboard stond! :evil:

Beste Wout,

Ik snap niet hoe je het in je kop haalt om er zomaar een topic over te starten! Als je mij eens normaal benadert had en niet de die-hard stekkenpezer had uitgehangen, had ik je genoeg info kunnen geven!
Bovendien zijn er meer jongens die jou helemaal spuugzat zijn, nadat ze hiervan weten. Ik zou maar aan de moderator vragen of je deze topic kan verwijderen. Op deze manier vangen wij straks allemaal niets meer daar!
Wil je s.v.p. niet via het board reageren, maar mij gewoon bellen?

0641933906
En zorg ff dat deze topic wordt gestopt!
Joris Kroes
Berichten: 691
Lid geworden op: 26-07-2003 02:00
Locatie: X2 Ovaal!!

28-09-2005 13:33

Kan de moderator dit topic ff verwijderen? Al dat gezeur op elkaar staat niet echt gezellig!?!?