Rembours pakketje


mark res
Berichten: 134
Lid geworden op: 30-05-2004 20:04
Locatie: Castricum

20-09-2005 15:01

Ik heb per 28-09-05 voor het eerst en metteen voor het laatst een pakketje per rembours opgestuurd en heb tot op dit moment nog steeds geen geld terug gestord gehad op mijn rekening.
Ik heb op de aangegeven datum een pakketje opgestuurd en had na 2 weken nog geen geld ontvangen en ben toen naar het postkantoor gegaan met de vraag waarom ik mijn geld nog niet had gekregen,zij hadden toen als antwoord dat het opgestuurde pakketje was ontvangen door de geadresseerde en dat het normaal was dat het 2 wkn duurt voor het geld op je rek staat,zeker in de vakantie periode kon het geld wel eens met enige vertraging op je rek komen te staan.
Na 4 wkn nog geen geld en dus maar weer naar het postkantoor,nu kreeg ik als antwoord dat ik contact op moest nemen met Ptt post.
Daarom ptt post gebeld(0900 nr,045 cent per minuut) de dame die ik aan de telefoon kreeg zou me een formulier op sturen omdat er wel iets fout moest zijn gegaan en waarom ik niet eerder had gebeld.
De volgende dag lag het formulier netjes in de brievenbus en deze ingevuld en op gestuurd.
Na 9 dgn op vakantie te zijn geweest nog steeds niks gehoord en weer dat 0900 nr gebeld.
Deze keer bijzonder onvriendelijk geholpen en de dame die mij op dit moment hielp wist me te vertellen dat ze door de drukte net 2 dgn geleden mijn klacht in behandeling hadden genomen en er dus mee bezig waren.
Gisteren maar weer dat 0900 nr gebeld en weer de vraag gesteld waarom ik niks van ze gehoord heb,nu werd ik gelukkig wel door een vriendelijke dame geholpen,en ze wist me te vertellen dat er aan de klacht gewerkt wordt maar dat het bijzonder druk was bij de betreffende afdeling en dat het toch wel vreemd is dat ze nog steeds niks van zich hebben laten horen,het is immers al weer 18 dgn na het opsturen van het formulier.
Ik heb nu 3 X 10 min met hun gebeld en dit heeft me dus al 13.50 euro gekost en dan zal ik het nog maar niet over de ergenis hebben,en heb dus nog steeds mijn geld niet op mijn rekening gestort gekregen.
Het ergste vind ik nog dat je de verantwoordelijke hier van nooit te woord krijgt te staan en je het steeds moet doen met onwetende telefoonnistes.
Mijn vraag is nu,zijn er mensen met dezelfde ervaringen en is hier verder nog iets tegen te doen.
Ohja het pakket bevatte 2 molens en hier is door de geadresseerde 146 euro voor betaald,dit is dus het bedrag dat Ptt post mij verschulgigd is.
Gr Mark
Gebruikersavatar
Jeroen Hof op't
Berichten: 1346
Lid geworden op: 05-08-2004 10:28
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

20-09-2005 17:48

Beste Mark,

Allemaal leuk en aardig hoor, maar dit is het risico van dergelijke aankopen in deze maatschappij. Mensen bedonderen je gewoon waar je bijstaat. Waarschijnlijk ben je je geld kwijt door een commerciele stunt van de verkoper. Ik spreek uit ervaring, heb het zelf mogen meemaken.

Daarom ga ik bij dergelijke bedragen tegenwoordig maar naar de verkoper toe, dan zie je dat het goed of niet goed zit en kun je je geld op zak houden. Ze krabbelen al terug als je het woord ophalen in de mond neemt.
BORN TO FISH, FORCED TO WORK

Afbeelding
karel bouma
Berichten: 167
Lid geworden op: 08-04-2003 02:00

20-09-2005 18:06

Ik heb het ook meegemaakt.
Ik stuurde 2 nieuwe delims ter waarde van 170 euro naar de bilt.
Nu blijkt dat het pakje zoek is , en de ptt beroept zich op de algemene voorwaarden.
Wat blijkt , in de algemene voorwaarden staat dat de tpg niet verantwoordelijk is voor jouw pakje.
Vele malen heb ik gebeld naar de klantenservice en het postkantoor , maar elke keer zeggen ze wat anders.
Dan is het pakje bezorgd , en dan is het nog op het distrubutie kantoor.
Ik kan wel naar mijn geld fluiten.
Die algemene voorwaarden kan je nergens op het postkantoor vinden , maar hoor je wel te kennen voordat je iets verstuurd.
Omdat ik een maatje heb die bij de tpg werkt heb ik gevraagd of hij eens wou kijken wat er aan de hand was.
Het blijkt nu dat er een intern onderzoek loopt naar de postbezorger , en dat hij inmiddels ook al is ontslagen voor diefstal.
Ik heb daarom een klachtenbrief geschreven naar tpg , en daar dit verhaal uitgelegd.
Tpg stuurde binnen 2 dagen een brief terug met de bevestiging dat mijn brief is ontvangen.
Maar tot op heden hebben ze niets meer van zich laten horen.
We zijn nu 4 maanden verder , en tpg blijft doen alsof ze gek zijn.
Het probleem is dat het een groot bedrijf is , die zich van alle kanten indekt , en jij het nooit van ze kan winnen.
Ik ben bang dat jij ook naar je geld kan fluiten
don't imitate but innovate
houd het gezellig aan de waterkant en ook op karperwereld aan elkaar afzeiken heeft niemand iets
Gebruikersavatar
richard van der vliet
Berichten: 748
Lid geworden op: 11-10-2002 02:00
Locatie: Delfzijl

20-09-2005 19:12

das mooi naadje

ik denk dat je het beste nog een brief kunt schrijven waarin je ze duidelijk maakt dat als er geen passende oplossing gevonden kan worden dat je stappen naar de media overweegt.
miss. kun je ook eens uitzoeken of je er aangifte van kunt doen of niet.

en je weet wel dat het pakketje bij de geadresseerde is aangekomen?
Gebruikersavatar
Sander Hilverink
Berichten: 23
Lid geworden op: 31-01-2005 09:12
Locatie: Eibergen

20-09-2005 20:17

Karel,

jouw verhaal over die alg. voorwaarden waar Tpg zich op beroept, klopt niet.
Tpg kan zich niet beroepen op hun alg. voorwaarden alos zij deze jouw niet overhandigd hebben bij het versturen v/h pakketje of inte lezen zijn aan de balie ofzo. Zij zullen zeggen dat dit op hun site staat. Maar dit gaat niet op, je kunt er niet vanuit gaan dat iedereen internet heeft!
Het is alleen zo kloten dat je inderdaad tegen over een groot kutbedrijf staat, dat jaren geen customer service kende, want het was graag of helemaal niet!!! :cry:

Ik hoop dat je hiet wat mee kunt, want het is een boel geld dat je ddor de neus wordt geboord.

Mvgr

Sander
Eat...
Sleep...
Go fishing
Gebruikersavatar
Hans van Vrouwerf
Berichten: 526
Lid geworden op: 11-06-2003 02:00
Locatie: aant watur
Contacteer:

20-09-2005 20:23

Hmmm heb zelf ook wel eens ellende gehad

Ik heb wel een tip verstuur zulke goederen (belangrijke) ALTIJD aangetekend dit helpt aanzienlijk.

Grtz
HnZ
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

20-09-2005 20:24

Jeroen Hof op't schreef:Beste Mark,
Allemaal leuk en aardig hoor, maar dit is het risico van dergelijke aankopen in deze maatschappij. Mensen bedonderen je gewoon waar je bijstaat. Waarschijnlijk ben je je geld kwijt door een commerciele stunt van de verkoper. Ik spreek uit ervaring, heb het zelf mogen meemaken.

Daarom ga ik bij dergelijke bedragen tegenwoordig maar naar de verkoper toe, dan zie je dat het goed of niet goed zit en kun je je geld op zak houden. Ze krabbelen al terug als je het woord ophalen in de mond neemt.


Beste Jeroen,
het probleem ligt dit keer bij tpg niet bij de kopende partij dus je frustratie op dit gebied kan ik me voostellen maar dit is hier niet aan de orde. Helaas gebeuren de door jou aangegeven zken maar wat veel :( Ik hou zelf ook zeker niet van rembourszendingen en begin er niet aan. Als ik iets verkoop dan komt men het gewoon ophalen of anders dan betaalt men gewoon in vooruit. Hierna kan ik het pakket zelfs verzekerd opsturen http://www.tpgpost.nl/voorthuis/post_ve ... ervoer.jsp

Wil men niet in vooruit betalen of het op komen halen i.v.m de afstand dan gaat het gewoon niet door. Heel soms als ik in de buurt ben van diegene kom ik het zelfs brengen :)

groet,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
Gebruikersavatar
Cliff Tophoven
Berichten: 28
Lid geworden op: 16-03-2005 19:13
Locatie: Wervershoof

20-09-2005 20:52

Misschien heb je een rechtsbijstand verzekering en kunnen zij je helpen, of naar een wetswinkel o.i.d.
liever een knol en lol, dan een blank van de bovenste plank
Gebruikersavatar
Arjen Dijkstra
Berichten: 578
Lid geworden op: 15-05-2005 23:46
Locatie: Tsjusterboxum (fr)

20-09-2005 21:06

Op zich is rembours heel veilig. Je bent theoretisch 100% zeker dat jij je geld krijgt, want de postbode mag het pakketje niet eerder overhandigen zodra de ontvanger betaald heeft. Dat dit in praktijk niet 100% zeker is blijkt nu.

Ik heb zelf ook eens problemen gehad met z'n miep bij het postkantoor die de verkeerde sticker op het pakje plakte a +- 15 euro en dat was volgens haar mijn schuld.

Wat ik je aanraad is gewoon een nette en zakelijke brief te sturen naar tpg. Dit had ik ook gedaan en heb netjes mijn centen terug gekregen. Ik neem aan dat je wel je bon nog hebt die je bij de verzending hebt gekregen. Schrijf ook in die brief dat je voor 15 euro belkosten hebt gemaakt en onvriendelijk bent behandeld. Zet er ook in dat je binnen 10 dagen (dit is een redelijke periode) een brief terug verwacht en dat je anders aangifte gaat doen. Kijken hoe ze dan piepen, want het is gewoon diefstal zoals het nu lijkt.
Ik zet mijn huupie in
Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

20-09-2005 21:08

Mark,

ik vind dat niet zo gek, als je het op 28-09-2005 hebt vertsuurd.
Tis nu pas de 20e, dus je geld kan je nog wel ff op wachten.
mark res
Berichten: 134
Lid geworden op: 30-05-2004 20:04
Locatie: Castricum

20-09-2005 21:10

Ik had opgeschreven dat ik het pakket 28-09-05 op had gestuurd maar moest natuurlijk zijn 28-07-05.
Ptt post heeft al toegegeven dat er van hun kant iets fout is gegaan,en de laatste telefoniste die ik heb gesproken gaf min of meer toe dat behandeling van mijn klacht zo lang op zich heeft laten wachten omdat het niet de enige klacht is op dit moment,of wel het zijn er erg veel op dit moment.
Maar waar ik me nu het meeste kwaad over maak is dat ze 2.5 wkn na het op sturen van mijn klachten formulier nog steeds niks van zich hebben laten horen.
Gr Mark
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

20-09-2005 23:47

Misschien over een dag of 8?


Ik heb per 28-09-05 voor het eerst en metteen voor het laatst een pakketje per rembours opgestuurd en heb tot op dit moment nog steeds geen geld terug gestord gehad op mijn rekening.
Gebruikersavatar
koos kalkman
Berichten: 585
Lid geworden op: 24-05-2004 11:38

21-09-2005 09:49

even voor de duidelijkheid.

je kunt met track+trace op de tpg site zien of het pakje de status uitgereikt aan de geadresseerde heeft, met behulp van de 3s code.
is dat het geval dan is er iets mis gegaan met het geinde geld.
de postbode kan zijn distibutielijst niet zomaar inleveren zonder het bijbehorende geld plus de stortingskaart aangezien het bedrag op de lijst vermeld staat.
degene die jou pakje afmeld in de computer zou dat aan de stortingsprint op de lijst of eventuele kennisgeving zien of dat ook gebeurd is.
is dat het geval dan is er iets mis gegaan in het bankverkeer.
vraag bij klanteservice's dan ook om dat uit te zoeken.
en jou evetueel een kopie of fax van die lijst op te sturen.
dan weet je in ieder geval wat meer.
een vervelende kwestie, best wel veel geld maar ik zou het niet te snel opgeven.
succes.
koos.
Gebruikersavatar
Arjen Dijkstra
Berichten: 578
Lid geworden op: 15-05-2005 23:46
Locatie: Tsjusterboxum (fr)

21-09-2005 15:36

Tuurlijk hoef je niet naar je geld te fluiten. Boos worden lucht op maar helpt geen donder net zoals bellen waarschijnlijk. Gewoon een hele heldere brief opstellen helpt gewoon het beste, en nogmaals zet hierin dat je dit niet licht opneemt en bereid bent om na redelijke termijn, nog 10 dagen aangifte te doen. Moet jij eens kijken hoe snel jij je geld hebt
Ik zet mijn huupie in
Gert Jan Terluin
Berichten: 80
Lid geworden op: 15-08-2005 10:11
Locatie: Zutphen

21-09-2005 16:28

Sander Hilverink schreef:Karel,

jouw verhaal over die alg. voorwaarden waar Tpg zich op beroept, klopt niet.
Tpg kan zich niet beroepen op hun alg. voorwaarden alos zij deze jouw niet overhandigd hebben bij het versturen v/h pakketje of inte lezen zijn aan de balie ofzo. Zij zullen zeggen dat dit op hun site staat. Maar dit gaat niet op, je kunt er niet vanuit gaan dat iedereen internet heeft!
Het is alleen zo kloten dat je inderdaad tegen over een groot kutbedrijf staat, dat jaren geen customer service kende, want het was graag of helemaal niet!!! :cry:

Ik hoop dat je hiet wat mee kunt, want het is een boel geld dat je ddor de neus wordt geboord.

Mvgr

Sander


Jammer Sander, jurisprudentie wijst anders uit.
Gebruikersavatar
Jesse Oud
Berichten: 344
Lid geworden op: 26-08-2005 17:43

21-09-2005 16:33

Ik ken iemand die had een auto gekocht (nieuw) bleek ie 2e-hands! hij zegt als ik nu niet een nieuwe krijg rij ik hem zo in je winkel! morgen krijg je een nieuwe...boem zo de winkel in en binne een uurtje had ie een nieuwe auto, misschien een tipje :wink:
Vissen is gezond!
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

21-09-2005 17:07

Jesse,

Broodje aap?
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

21-09-2005 18:59

Hele grote korrel zout?
guido berkmortel
Berichten: 1860
Lid geworden op: 25-06-2003 02:00

21-09-2005 19:05

Jesse,

En toen werd je wakker............??
Gebruikersavatar
Sander Hilverink
Berichten: 23
Lid geworden op: 31-01-2005 09:12
Locatie: Eibergen

21-09-2005 19:24

Gertjan,

wat the fuck is jurisprudentie?
Het klinkt wel cool, mare...
En ben het niet met je eens wat het oo inhoud.
Is laatst nog voor geweest, dat je als consument niet op de hoogte kunt zijn van alle alg. vrwdn. Zou toch ook te zot voor woorden zijn?

Mvgr

Sander
Eat...
Sleep...
Go fishing
Gebruikersavatar
Stefan Sand
Berichten: 529
Lid geworden op: 08-09-2003 02:00
Locatie: Doublu U city

21-09-2005 19:54

jurisprudentie = eerdere rechterlijke uitspraken waaraan de uitleg aan de algemene voorwaarden is gegeven en zo te lezen dus in je nadeel.
karel bouma
Berichten: 167
Lid geworden op: 08-04-2003 02:00

21-09-2005 21:21

Ik heb het na gevraagd bij een jurist (over die algemene voorwaarden),
maar als tpg aan kan tonen dat je op de hoogte had kunnen wezen van deze voorwaarden , dan heb je geen poot om op te staan.
Dit gedeelte heeft deze grote onderneming heus wel goed ingedekt.
Je gaat gewoon stilzwijgend accoord met deze voorwaarden , zodra je een pakje verstuurd.
Aan http://www.tracktrace.nl heb je ook niet veel, kijk maar eens op deze site.
Mijn barcode nummer is 3spd2677236 postcode 3732ch.
Je zult zien dat ze de datum door elkaar halen , 6-7-2005 in plaats van 7-6-2005 .
dit is omgedraaid en scheeld bijna een maand.
Op het ene moment is het pakje uitgereikt , en later ligt het op de distrubutie locatie (hoe kan dat nou als de ontvanger het pakje al in zijn bezit heeft)
Op deze manier gaat het nu ook als je ze beld , het postkantoor zegt dit , en de klantenservice zegt dat.
Elke keer als je beld zeggen ze wat anders of ze weten het niet.
Mijn klachtenbrief is op 07-06-2005 ontvangen door de heer wieland supervisor customer service , en is nog steeds onbeantwoord gebleven.
Kortom : ik ben mijn 178 euro en 12,80 verzendkosten gewoon kwijt.
don't imitate but innovate
houd het gezellig aan de waterkant en ook op karperwereld aan elkaar afzeiken heeft niemand iets
guido berkmortel
Berichten: 1860
Lid geworden op: 25-06-2003 02:00

21-09-2005 21:52

Zending geaccepteerd en gesorteerd door TPG Post 06-06-2005 Franeker , balie postkantoren bv



Zending gesorteerd op sorteercentrum 06-06-2005 Zwolle , intern transport pakketten



Zending in distributieroute 07-06-2005 Amersfoort , pakkettendistributie



Zending uitgereikt 07-06-2005 Amersfoort , pakkettendistributie

(De zending is door een medewerker van TPG Post uitgereikt aan de geadresseerde)



Zending ontvangen op distributielocatie 06-07-2005 Amersfoort , pakkettendistributie

(De zending bevindt zich in het distributieproces van TPG Post en is ontvangen op het TPG Post Distributiecentrum)
karel bouma
Berichten: 167
Lid geworden op: 08-04-2003 02:00

23-09-2005 19:05

Het is een kwestie van david tegen goliat.
Je moet wel heel veel geluk hebben , als je van een dergelijk bedrijf kunt winnen.
don't imitate but innovate
houd het gezellig aan de waterkant en ook op karperwereld aan elkaar afzeiken heeft niemand iets
mark res
Berichten: 134
Lid geworden op: 30-05-2004 20:04
Locatie: Castricum

02-10-2005 15:11

Ik heb nu 4 wkn na het opsturen van het foutenformulier dan eindelijk een schriftelijke reaktie terug ontvangen met onderzoeksrapport.(We zijn inmiddels ruim 2 mnd verder na het opsturen van het pakketje)
Hier in stond dat het geld is over gemaakt naar een bepaald giro rek no waarvan 2 cijfers zijn verwisseld ten opzichte van mijn rek no.
Verder stond er in de brief dat het pakketje naar mij was verstuurd terwijl ik het pakketje naar iemand had verstuurd.
Ik heb nu weer een brief geschreven naar TPG telepost met de onderstaande tekst.

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van u onderzoek reageer ik nu.
Op 29-07-05 heb ik via u tpg post een pakketje per rembours op gestuurd.
De klant naar wie ik dit pakketje heb op gestuurd,heeft dit pakketje ook daadwerkelijk ontvangen en betaald op 01-08-05.(Dit weet ik uit eigen onderzoek en is bevestigd door jullie)

Na dat ik na 2 wkn nog steeds geen geen geld op mijn rekening gestort had gekregen,ben ik bij het postkantoor navraag gaan doen waarom mij geld nog steeds niet naar mijn post giro rekening is over gemaakt,hun antwoord was dat het normaal was dat dit nog niet binnen 14 dgn is over gemaakt en dat het een drukke tijd is en daarom met enige vertraging over gemaakt kan worden.

Na dat mijn geld na 4 wkn nog steeds niet was over gemaakt ben ik weer naar het postkantoor gegaan met de vraag waar mijn geld bleef,nu kreeg ik als antwoord dat er iets fout moest zijn gegaan en naar het telefoonnummer moest bellen dat er op het bonnetje staat.

Hierop heb ik voor het eerst jullie info nummer gebeld en heb ik de eerste extra onkosten gemaakt namelijk 0,45 euro per minuut.(gesprek + in de wacht staan duurde zeker 10 minuten)

Naar aanleiding van dit gesprek heb ik een correctie formulier toegestuurd gekregen hier in heb ik dus mijn gegevens inclusief mijn giro rekening nr. nogmaals ingevuld en naar jullie toegestuurd met het idee dat het nu wel in orde komt.
10 dagen na het opsturen van dit formulier,had ik nog steeds geen reaktie van jullie kant ontvangen,en heb toen weer voor de 2e maal jullie gebeld met de vraag waarom ik nog geen tegen reaktie had ontvangen van julie,deze persoon wist mij te vertellen dat ze mijn formulier hadden ontvangen maar de klacht net 2 dgn eerder pas in behandeling is genomen. .(gesprek + in de wacht staan duurde zeker weer 10 minuten)




Een week later nog steeds geen reaktie van jullie kant en dus maar weer gebeld waar jullie reaktie blijft. (gesprek + in de wacht staan duurde zeker weer 10 minuten)
Na dat ik weer mijn verhaal gedaan had aan de gene die mij te woord stond zou deze er voor zorgen dat er met spoed aan mijn klacht gewerkt zou worden met als resultaat dat ik dan eindelijk op 28 september de uitslag van het onderzoek schriftelijk heb ontvangen.

Maar wat schetst mijn verbazing in de brief staat ik citeer:”Uit onderzoek blijkt dat de rembourszending,die u op29 juli 2005 naar M.G.M Res te Castricum heeft verstuurd,door de geadresseerde is ontvangen en betaald”.
Ik ben de gene die het pakketje heeft verstuurd en niet de gene die het pakketje ontvangen zou moeten hebben.
Ik snap niet dat na alle telefonische contacten en een correctie formulier te hebben in gevuld het nog steeds niet duidelijk is dat ik de gene ben die het geld had moeten ontvangen omdat ik het pakketje per rembours had opgestuurd.

Op het document dat jullie mij hebben toegezonden(ZOEK CRITERIA TPG POST)constateerik dat het giro rekening nummer niet correct is naar waar het geld is over gemaakt.
Hier in staat namelijk dat het geld is over gemaakt naar giro rek no 2398147,maar had moeten zijn giro rek 2298147,en hier zit dus de fout!

Hierna heb ik jullie weer moeten bellen met de vraag waar ik deze brief heen kon sturen.
Het was mij al duidelijk voor ik het formulier in vulde dat hier in de fout zat.
Ik hoop bij deze dat na het lezen van het voorgaande het jullie nu ook eindelijk duidelijk is dat het geld naar een foute girorek no is over gemaakt.

Wie in eerste instantie de fout heeft gemaakt wil ik in het midden laten(heb ik het verkeerde nummer ingevuld of hebben jullie per ongeluk naar het verkeerde nummer het geld over gemaakt)

Maar na dat ik het correctie formulier ingevuld had en naar jullie had opgestuurd met zeker weten wel het juiste giro rekening no had het bij jullie wel duidelijk moeten worden dat er een fout is gemaakt met betrekking tot het overmaken van het geld naar de juiste rekening no,
Ik heb inmiddels contact opgenomen met de rechtswinkel en als er na aanleiding van deze brief nog geen correctie plaats vindt ga ik dit probleem aan de geschillen commissie voor leggen en om op deze manier mijn recht te krijegen en dus mijn geld.

Verder stel jullie aansprakelijk voor de gemaakte kosten die ik heb moeten maken vanwege het telefonische onderhoud met jullie en de aangetekende brief die ik hier bij naar jullie op stuur.
De extra kosten zijn 4 X 10 min bellen 0,45 euro/min en de aangetekende brief 6 euro en dit is in totaal 24 euro boven de 145,38 euro die jullie mij zo ie zo schuldig zijn.
Wat mij nog het meest geergerd heeft is dat jullie nooit uit jullie zelf iets hebben laten horen terwijl ik er constant achter aan heb gezeten en kwam bij mij bijzonder klant onvriendelijk over.

Ik hoop dat deze zaak voor bijde partijen goed af loopt,en verwacht binnen 14 een schriftelijk antwoord terug te krijgen.
Gr Mark
Laatst gewijzigd door mark res op 02-10-2005 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.