Rembours pakketje


Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

02-10-2005 15:25

Mark,

Een gefrustreerde brief :lol:

Ik hoop echt voor jou dat jij het juiste girorekeningnummer hebt door gegeven, anders ben jij zuur. Ze hebben het geld overgamaakt op een door JOU vertstrekt gironummer, jij kan en MAG van hen niet verwachten dat ze dat gaan controleren.

Hoop dat jij je geld ooit nog ziet, maar met bovenstaande in mijn achterhoofd heb ik daar een hard hoofd in. Jij kunt hoogstens een civiele procedure beginnen om te zorgen dat de "ontvanger" van het geld, het aan jou wil overmaken.

En nee, het is niet normaal dat mensen als ze onterecht geld gestort krijgen hiervan melding maken. Sterker nog jij kunt mijn rekeningen helemaal vol storten maar tot de bank gaat piepen dat hij te vol is zal ik het niet eens merken :lol:

Marc
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
mark res
Berichten: 134
Lid geworden op: 30-05-2004 20:04
Locatie: Castricum

02-10-2005 16:02

Hoi Marc
Ze hebben mij in eerste instantie dat foutenformulier toegestuurd omdat ze er al uit waren dat het geld naar een verkeerde rekening is over gemaakt,op dit formulier staat zeker wel het juiste rekening nummer.
Ze hebben dus in die 4 wkn dat ze er mee bezig waren niks met dit formulier gedaan,wanneer ze in dit formulier hadden gekeken moest het hun al duidelijk zijn dat het geld naar een foute rekening is overgemaakt.
Verder staat er een fout in de brief, want ik had het pakketje niet moeten ontvangen maar had het pakketje verstuurd.
Gr Mark
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

03-10-2005 06:38

Mark,

Ik zal wel even je brief in een "zakelijker jasje" steken vandaag. Ik stuur je hem wel via PB.

Marc

P.S. Frustratie (hoe begrijpelijk ook) kun je beter uit zo'n brief laten hoor. Dat werkt 9 van de 10 keer averechts.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
RnR Tackle

06-10-2005 16:30

We hebben nog geen slechte ervaring met TPG, echter wat heel belangrijk is tegenwoordig, belangrijke spullen of waardevolle spullen aangetekend versturen... Dit kost in verhouding niet veel als je al de ellende hierboven leest. Natuurlijk is dit mosterd na de maaltijd, en ik denk eerlijk gezegd dat je hel stevig in je schoenen moet staan om dit te winnen.. Heb je het originele verzendbewijsje nog? En misschien wel belangrijker, kan de ontvager zijn betalingsbewijsje overleggen.... Met deze 2 dingen zou je toch een heel end moeten kunnen komen denk ik...

Tipje; breekijzer, ombudsman ?

Ronald
Gebruikersavatar
Ron Sleutels
Berichten: 32
Lid geworden op: 20-08-2005 13:43
Locatie: Groningen

11-10-2005 20:50

Dat is allemaal mooi triest, zoals het gebeurd...heb zelf altijd ook me twijfels bij iets kopen van karperspulle als je iets moois op marktplaats ziet staan!!!

Verzenden doe ik zelf liever niet, en als ik iets koop dan ga ik het ophalen anders niet...om risico te voorkomen! Dat raad ik jullie allemaal voortaan aan want dan kunnen er ook geen problemen ontstaan:D

Ronald
karel bouma
Berichten: 167
Lid geworden op: 08-04-2003 02:00

29-10-2005 09:11

Het is me weer gebeurt.
Ben nu mijn tweede pakje kwijt.
Deze keer geen rembours pakje maar een pakje met dvdtjes, die ik in de brievenbus had gedeponeerd.
Ik ga deze keer niet eens kontakt opnemen met de tpg, want ik weet nu al dat ik met een kluitje in het rietword gestuurd.
Helaas dat je van tpg afhankelijk ben , want mijn schade loopt nu al in de honderden euro's.
Het is haast goedkoper om voortaan maar alles zelf weg te brengen.
don't imitate but innovate
houd het gezellig aan de waterkant en ook op karperwereld aan elkaar afzeiken heeft niemand iets
mark res
Berichten: 134
Lid geworden op: 30-05-2004 20:04
Locatie: Castricum

18-11-2005 17:02

Een maand nadat ik de brief die ik vorige keer op het board had gepost, aangetekend verstuurd had,had ik nog steeds geen reaktie gehad van tpg post,toen maar weer gebeld naar dat dure 0900 nr van ze.
Ze wisten me nu te vertellen dat de brief wel in ontvangst was genomen maar niet verder behandeld was.
Hierop een boze dreigende brief naar de directie van tpg post gestuurd met al het bewijsmatariaal er bij.
Nu kreeg ik in eens binnen 4 dgn een bevestiging dat de klacht serieus genomen wordt en gaan onderzoeken wat er fout is gegaan.
Vandaag eindelijk een excuusbrief + te goed bon ter waarde van 15 euro ontvangen van Tpg post dat het geld naar de juiste rekening is over gemaakt,en dat mijn eerder verstuurde brief op de verkeerde afdeling is terecht gekomen.
Ik moet er ook nog bij vermelden dat de extra kosten die ik gemaakt heb door de brieven aangetekend te versturen en te bellen naar dat 0900 nr niet vergoed zijn.
Maar goed na ruim 3.5 mnd en 200 euro aan ergenis verder dan eindlijk mijn geld ontvangen.
Gr Mark