Camouflage hahaha


Gebruikersavatar
Maik van de Camp
Berichten: 595
Lid geworden op: 21-04-2005 21:26
Locatie: Noord-Brabant

16-09-2005 23:52

als je engelse sites checked is het misschien wat makkelijker te verstaan, waarom moet je dan hier vragen stellen?



mvg Maik
Carpe Diem...!
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

16-09-2005 23:54

Verstaan?

Ik heb geen luidsprekers aangesloten. :wink:
Randy Willemsen
Berichten: 66
Lid geworden op: 21-06-2004 17:11
Locatie: Hoogvliet

17-09-2005 00:30

Ach ik heb een cammo tent maar de rest is gewoon groen of andere donkere kleuren..

ik vindt het een beetje overdreven om alles in cammo te hebben .

En over dat engels ..

Voor iemand die jaren in amerika heeft gewoond schrijf je heel slecht engels..

Nederlands is voor de meeste ook niet altijd even makelijk maar dit is echt triest ...

wat mij het meeste opviel zijn zoiezo al de fouten die benoemd zijn maar de mooiste vind ik "coumaflage ondergoed" ... :P

Verders welkom op het forum
Windows is a 32 bit shell for a 16 bit extension to an 8 bit Operating System designed for a 4 bit microchip by a 2 bit company which can't stand one bit of competition.
Boudewijn Stolk
Berichten: 287
Lid geworden op: 29-09-2003 02:00
Locatie: Waterland
Contacteer:

17-09-2005 00:44

GI-jane
Ich sage so: Besser ein schwanze in die hole dan die luft von zehn
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

17-09-2005 06:41

Ben wel eens aan de andere kant van de plassen geweest voor mijn werk en ik moet eerlijk zeggen dat ik de zinsopbouw ook niet helemaal kan plaatsen.

Aan de andere kant zie ik ook genoeg rasnederlanders die ook een onherkenbare zinsopbouw gebruiken.

1 Ding weet ik zeker, Jane wordt geen Carpqueen door hier op het board te typen .... daarvoor moet je vissen :o

Gr. M.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gerrit Pook
Berichten: 306
Lid geworden op: 12-06-2005 18:12
Locatie: maarsbergen

17-09-2005 07:50

Ik denk dat zij/hij op de verkeerde site zit en dat ze eigenlijk liever dragqueen wil worden

gr Gerrit
Kees Uijl
Berichten: 33
Lid geworden op: 07-03-2002 01:00
Locatie: Den Haag

17-09-2005 10:25

Ik krijg sterk de indruk dat sommigen onder jullie zich aangesproken voelen door de vraag van Jane ?

Ik heb altijd gedacht dat je op een discussieforum elke vraag kon stellen (eventueel gelardeerd met wat humor) zonder gelijk afgezeikt te worden.

ikzelf ben jarenlang meegegaan met de 'modetrent' betreffende amouflagekleding maar laten we eerlijk zijn : gewoon warme, comfortabele kleding, bij voorkeur donker van kleur, voldoet ook prima en kost waarschijnlijk nog minder dan camouflagekleding.
Nee, ik denk dat ' t eerder te maken heeft met het jongensachtige in elk van ons (behalve Jane natuurlijk :D ) en dat het ons een kans geeft om - net als vroeger - soldaatje te spelen....... ;-)

And then another question : since when is it forbidden to join a Dutch forum and write in English (new rules on this site ?) when your preferred language is English ?
I'm sure everybody on this forum can read and speak English and Jane specifically wrote that you could answer in Dutch.......so what's the problem ?

Als ik iedereen moet gaan corrigeren, nee zelfs gaan afzeiken omdat ze geen correct Nederlands schrijven dan heb ik hier bijna een dagtaak aan !

Maar genoeg gezegd hierover.

O ja, en dan nog iets tot slot. Voor een ieder die twijfelt over de identiteit of het geslacht van Jane : ik kan jullie verzekeren dat mijn vrouw een echte vrouw is waar menigeen alleen maar van kunnen dromen....... :P
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

17-09-2005 10:46

Tegenwoordig vis ik bijna alleen maar de nachten.
Daarom ben ik overgestapt van camoe naar zwarte kleding.

Mijn boot heeft een blauwe streep op de zijkant, dit combineerd fantastiesch met mijn blauwe pet.
Alleen overdags hoor de blauwe pet want s'nachts gaat de zwarte muts op.

De steunen op mijn boot schitteren ook prachtig mooi wanneer de zon er op schijnt, met zulke dagen doe ik dan ook absoluut mijn goude ringen om.
Ik hoef dan niet eens een vis te vangen, met al dat bling bling op het water ziet iedereen toch wel dat ik het mannetje ben.

Maar ook de kleine dingen vind ik zo belangrijk in mijn visserij.
De rode swinger zet ik altijd onder het rode lampje delkim en de gele die zit bij blauw.
Eigenlijk wil ik een gele delkim daarvoor maar de blauwe kleurt weer goed bij mijn boot.
Ik kan ook met 3 hengels gaan vissen, kan ik nog meer combineren, wat vinden jullie?
Het zit mij al een tijdje dwars.

Mijn oude camou kleren heb ik overigens niet weg hoeven gooien.
Sinds kort heb ik een vijver in mijn tuin, ik volg dan ook graag de nieuwe KOI forum.
In het begin zag ik dat mijn vissen steeds wegdoken wanneer ik ze ging voeren.
Ik heb echt alles geprobeerd, water verversen, filter dagelijks schoongemaakt, UV lamp uit, plantjes eruit en heel veel voeren.
Tot mijn grote verbazing gaf dit niet de gewenste resultaat, tot! mijn vrouw zei: Zijn ze niet wat schuw geworden Robert.

Die magische woorden zette mij aan het denken.
Bepakt in mijn realtree outfit kruip ik langs de vijver naar mijn schuur om korrels te pakken.
Dan kruip ik weer naar het water en terwijl ik ondergedoken achter het hekje over het water tuur, laat ik met een krachtige zwiep wat korrels over het water verspreiden.

Het lijkt wel of er vooruitgang in zit.

Van de week heb ik een visdag laten liggen om de hele vissenvoeren ervaring weer te kunnen beleven.
Nu zat ik in mijn realtree pak achterover op de bank goede tijden slechte tijden te kijken.
Flesje wijn uit de koelkast, lekker bij het vrouwtje, en! vissen voeren.
Was net of ik aan een betaalwater in Frankrijk zat...

Ik zit ook te denken om het hekje wat ik om mijn vijver heb in realtree kleuren te verven, dan kunnen ze me helemaal niet meer zien, wat vinden jullie?
Ik hoop ook dat jullie hier wat nuttige tips uit kunnen halen want daarvoor zitten wij hier allemaal op het carpboard, om van elkaar te leren.

Laatst vond ik het niet zo leuk wat er gebeurde.
Ik was met mijn vissenvoeren ervaring bezig en toen moest mijn vrouw per se de was buiten ophangen.
Ja hoor, je begrijpt hem al, al mijn vissen weggejaagd.
Hmmm... een realtree pak voor haar verjaardag geven dan kunnen we met z'n tweeen door de tuin combatten.

Probeer nou ook allemaal je gouden ringen en kettingen om te doen voor het vissen, dat staat stoer joh op de foto.
Mag het ietsje meer zijn, een beetje meer bling zijn, waarom moet alles zo gewoon.

Jiiiiiha,

Me tarzan, you Jane...

Laters

RC
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

17-09-2005 11:13

Goed, ik zal nooit meer vragen naar de achtergrond van iemand die zich op een bijzondere manier presenteert.

Ik trek me wel weer zwijgend terug:

Afbeelding

Met verschuilende groet, Kees

Ps. De verrekijker met passend patroon vraag ik voor Kerstmis
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

17-09-2005 11:30

Ik zie je wel hoor Kees...

Een paar rambo strepen op je gezicht schilderen en je kan bijna aan mij tippen.

RC
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

17-09-2005 12:00

Kom op Kees van Jane nu niet direct zo critisch kijken naar de Nederlandse taal die hier regelmatig verkracht wordt.
Een foutje is snel gemaakt.

[Quote:]

ik kan jullie verzekeren dat mijn vrouw een echte vrouw is waar menigeen alleen maar van kunnen dromen.......

[End Quote]

Ik (wij) zijn uiteraard zeer benieuwd naar een droomvrouw, ik zou zeggen plaats een (vangst) foto, je hoeft haar niet te camoufleren met een vis.
Een camouflage bikini zou nog wel kunnen.

Nu niet meer zeiken heren, wees blij dat een vrouwelijk wezen zich over ons wil bekommeren.

Ik ben niet verantwoordelijk te houden voor de inhoud van dit bericht en eventuele interne schade kan niet verhaald worden.
Laatst gewijzigd door Douwe Bijlsma op 17-09-2005 12:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

17-09-2005 12:02

Afbeelding
Alexander Herder
Berichten: 91
Lid geworden op: 07-11-2002 01:00
Locatie: Blaricum

17-09-2005 12:36

Wat mij opviel in 'Jane' haar posting is dat ze er van overtuigd is dat de karpers ons niet zien. Ik heb toch anders mee gemaakt...........

Gr Alexander
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

17-09-2005 12:43

Wat mij opvalt is dat nu één vrouw hier iets gepost heeft er direct véééél meer op gereageerd wordt, de hormonen beginnen blijkbaar meteen op te spelen :lol:
Alexander Herder
Berichten: 91
Lid geworden op: 07-11-2002 01:00
Locatie: Blaricum

17-09-2005 12:47

Klopt Aart, maar dat komt meer door het plaatje van Douwe...... :D
Roelof Schut
Berichten: 196
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00

17-09-2005 12:57

Wat mij opvalt is dat Aart de enige is die over het opspelen van hormonen begint...
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

17-09-2005 12:58

'Ons kent ons' Roelof :lol:
Robbie Faber
Berichten: 1008
Lid geworden op: 09-04-2005 22:39

17-09-2005 16:17

Het liefst Camo tot in m'n box :P
Net terug van een geslaagde (Camo) sessie,maar of dat nu door de Camo komt,geen idee.
En met vismaatjes die vergelijkbaar zijn met oa. Sadam en Bin oftewel de Housein broeders,kom je niet zo snel van de Camo kleuren af :P :D
Persoonlijk vind ik Camo wel een beetje bij het hele vis gebeuren passen/horen,je kunt het natuurlijk ook overdrijven en ik weet aardig hoe dat moet :)
Zolang de voorbijgangers hun handen niet in de lucht steken vind ik het allemaal best en wat de rest er van denkt intereseerd me geen F*** :wink: :D

Met gecamoufleerde groet.........
Gebruikersavatar
Albert v Hasselt
Berichten: 197
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: vught

18-09-2005 01:19

Robert Campbell schreef:Tegenwoordig vis ik bijna alleen maar de nachten.
Daarom ben ik overgestapt van camoe naar zwarte kleding.

Mijn boot heeft een blauwe streep op de zijkant, dit combineerd fantastiesch met mijn blauwe pet.
Alleen overdags hoor de blauwe pet want s'nachts gaat de zwarte muts op.

De steunen op mijn boot schitteren ook prachtig mooi wanneer de zon er op schijnt, met zulke dagen doe ik dan ook absoluut mijn goude ringen om.
Ik hoef dan niet eens een vis te vangen, met al dat bling bling op het water ziet iedereen toch wel dat ik het mannetje ben.

Maar ook de kleine dingen vind ik zo belangrijk in mijn visserij.
De rode swinger zet ik altijd onder het rode lampje delkim en de gele die zit bij blauw.
Eigenlijk wil ik een gele delkim daarvoor maar de blauwe kleurt weer goed bij mijn boot.
Ik kan ook met 3 hengels gaan vissen, kan ik nog meer combineren, wat vinden jullie?
Het zit mij al een tijdje dwars.

Mijn oude camou kleren heb ik overigens niet weg hoeven gooien.
Sinds kort heb ik een vijver in mijn tuin, ik volg dan ook graag de nieuwe KOI forum.
In het begin zag ik dat mijn vissen steeds wegdoken wanneer ik ze ging voeren.
Ik heb echt alles geprobeerd, water verversen, filter dagelijks schoongemaakt, UV lamp uit, plantjes eruit en heel veel voeren.
Tot mijn grote verbazing gaf dit niet de gewenste resultaat, tot! mijn vrouw zei: Zijn ze niet wat schuw geworden Robert.

Die magische woorden zette mij aan het denken.
Bepakt in mijn realtree outfit kruip ik langs de vijver naar mijn schuur om korrels te pakken.
Dan kruip ik weer naar het water en terwijl ik ondergedoken achter het hekje over het water tuur, laat ik met een krachtige zwiep wat korrels over het water verspreiden.

Het lijkt wel of er vooruitgang in zit.

Van de week heb ik een visdag laten liggen om de hele vissenvoeren ervaring weer te kunnen beleven.
Nu zat ik in mijn realtree pak achterover op de bank goede tijden slechte tijden te kijken.
Flesje wijn uit de koelkast, lekker bij het vrouwtje, en! vissen voeren.
Was net of ik aan een betaalwater in Frankrijk zat...

Ik zit ook te denken om het hekje wat ik om mijn vijver heb in realtree kleuren te verven, dan kunnen ze me helemaal niet meer zien, wat vinden jullie?
Ik hoop ook dat jullie hier wat nuttige tips uit kunnen halen want daarvoor zitten wij hier allemaal op het carpboard, om van elkaar te leren.

Laatst vond ik het niet zo leuk wat er gebeurde.
Ik was met mijn vissenvoeren ervaring bezig en toen moest mijn vrouw per se de was buiten ophangen.
Ja hoor, je begrijpt hem al, al mijn vissen weggejaagd.
Hmmm... een realtree pak voor haar verjaardag geven dan kunnen we met z'n tweeen door de tuin combatten.

Probeer nou ook allemaal je gouden ringen en kettingen om te doen voor het vissen, dat staat stoer joh op de foto.
Mag het ietsje meer zijn, een beetje meer bling zijn, waarom moet alles zo gewoon.

Jiiiiiha,

Me tarzan, you Jane...

Laters

RC
als ik jou was robert zou ik ook proberen om.camouflage korrels te krijgen als koivoer.groetjes albert :oops: :oops: :oops:
groetjes albert.en nog vele strakken lijnen toe gewenst
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

20-09-2005 10:15

Waarom niet, camou boilies heb ik in het verleden voorbij zien komen :wink:

RC
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

20-09-2005 10:18

He RC,

Long time no see..

Hoe bevalt het als vader??
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

20-09-2005 10:37

He Marijn, alles gaat lekker man, dat is aan het thuisfront dan....
Lexus is al een binkie aan het worden.
Het word voor mij ook steeds leuker!
Binnenkort lekker naar krankenaria met de hele familie, ja ja is weer wat anders dan Frankrijk :x

Alleen die karpers op N...... breken me op.
Ik heb er pas 1 te pakken en dat terwijl ik de afgelopen maanden er toch flink tegenaan ben gegaan, ok ok 3 verspeeld.... 8)
De Z. plas heb ik voor nu gelaten voor wat het is en ben verder de plassen opgetrokken.
Het enige wat dat me heeft opgeleverd is meer muggesteken, zegt hij krabbend vanachter de computer...

Ik krijg ze wel verdomme!

RC
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

20-09-2005 10:45

zE ZIJN GISTEREN WEER BEGONNEN MET VRETEN.

Dus ze komen eraan Robert,
wel zwart gekleed gaan.

Gr De groene kikker(t)
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

20-09-2005 10:53

Als ik morgenochtend wakker word en mijn swingers hangen er hetzelfde bij als vanavond, dan geef ik jou de schuld Harnold :roll:

Met in zwart bepakt en armed with muggen repellant -de groet :wink:

RC
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

20-09-2005 11:02

Hmm, wil dus nog niet echt lukken...
Vorig jaar ging het ook al stroef, of niet?
Al had je wel een beresterk voorseizoen natuurlijk.

Maar lekker hoor Crancanaria.. Is idd wat anders dan Frankrijk, maar er is gelukkig meer dan alleen maar vissen!

Succes man!