raven en vlemmix winkels


Toon Fokkema
Berichten: 569
Lid geworden op: 13-05-2003 02:00

27-08-2005 01:03

aret bacic schreef:Geloof me jason je kunt beter 5 min rijden naar
jansen dan 1min naar vlemmix wat een bagger zaak!

Ik rijdt ook eens in de maand naar kessel superwinkel(het enige wat ik koop bij vlemmix is lood als ze die hebben en zelfs die schilverd af na 3 keer ingooien) haha


Hoi Aret,
Ik zal je naam en foto doorgeven aan Vlemmix Tilburg, kan je voortaan voor je lood ook de grens over. Mocht je naar aanleiding hiervan toch je mening over Vlemmix bij willen stellen, dan zien we dat graag terug hier in het topic.
Groetjes,
Toon
fishing rocks
Ray Schra
Berichten: 1306
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00

27-08-2005 01:23

aret bacic schreef:Geloof me jason je kunt beter 5 min rijden naar
jansen dan 1min naar vlemmix wat een bagger zaak!

Ik rijdt ook eens in de maand naar kessel superwinkel(het enige wat ik koop bij vlemmix is lood als ze die hebben en zelfs die schilverd af na 3 keer ingooien) haha


Vis je ook met fluor pop-ups?

Gewoon een simpele vraag..
Robbie Faber
Berichten: 1008
Lid geworden op: 09-04-2005 22:39

27-08-2005 01:33

Raymon Schra schreef:
aret bacic schreef:Geloof me jason je kunt beter 5 min rijden naar
jansen dan 1min naar vlemmix wat een bagger zaak!

Ik rijdt ook eens in de maand naar kessel superwinkel(het enige wat ik koop bij vlemmix is lood als ze die hebben en zelfs die schilverd af na 3 keer ingooien) haha


Vis je ook met fluor pop-ups?

Gewoon een simpele vraag..



Nog een simpele vraag....

Is dat een X2 neus ??? :lol:


mvg....
Gebruikersavatar
Ruud de gouw
Berichten: 806
Lid geworden op: 25-02-2005 19:39
Locatie: Den Bosch

27-08-2005 01:41

Toon Fokkema schreef:
aret bacic schreef:Geloof me jason je kunt beter 5 min rijden naar
jansen dan 1min naar vlemmix wat een bagger zaak!

Ik rijdt ook eens in de maand naar kessel superwinkel(het enige wat ik koop bij vlemmix is lood als ze die hebben en zelfs die schilverd af na 3 keer ingooien) haha


Hoi Aret,
Ik zal je naam en foto doorgeven aan Vlemmix Tilburg, kan je voortaan voor je lood ook de grens over. Mocht je naar aanleiding hiervan toch je mening over Vlemmix bij willen stellen, dan zien we dat graag terug hier in het topic.
Groetjes,
Toon


Dus door jouw chantage middel probeer je Aret zover te krijgen dat hij zijn mening bijstelt :-?
Dat is echt het domste wat ik ooit heb gelezen !!
Probeer zijn mening bij te stellen door Vlemmix in een beter daglicht te stellen, zou dat niet beter zijn ?
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik vaak naar janssen rijd terwijl Vlemmix voor mij om de hoek ligt.
Maar voor mij is de reden duidelijk in de portomonee ! Als ik naar bels rijd voor 3 Shimano 10000 XTE molens scheelt mij die 1,5 uur rijden 210€
Dan ben ik toch een lijpo als ik ze dan bij Vlemmix ga halen :-?
Ik vind dat jij je anders moet opstellen tegen je klanten, ik weet namelijk dat jij bij Vlemmix werkt, heb namelijk een keer met je gesproken over deze topic.
Hopelijk stel jij je mening bij over ons, wij zijn namelijk nog steeds klant zij het voor boillies of lood waar jouw salaris van betaalt word !

Gr Ruud
Een Brasem valt niet ver van de boom.
Brasems maken meer kapot dan je lief is.
Hoge Brasems vangen veel wind
Al draagt een Brasem een gouden ring , het is en blijft een lelijk ding.
Zoals een Brasem thuis zwemt , zwemt ie nergens.
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

27-08-2005 08:20

@Toon Fokkema,

Was jij dat die ons die petjes in handen duwde toen wij wegliepen bij Vlemmix?

@all

Ik blijf erbij dat de manier waarop mensen jou benaderen grootdeels afhankelijk is van de manier waarop jij hen benaderd. Vriendelijkheid kost niets tenslotte OOK niet voor de klant!! Als er eens iets misgegaan is, vertel het de leverancier / winkel waar jij de spullen hebt gekocht op een niet aanvallende manier. De winkel heeft er namelijk geen enkel belang bij dat jij als klant ontevreden bent.


Hier met zijn allen gaan zitten flamen heeft al totaal geen zin en hypocriet gaan zitten doen al helemaal niet. Het is net als met het lezen van de story en de prive ..... niemand leest dat blad maar de uitgever wordt er rijk van :oops:

M.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Toon Fokkema
Berichten: 569
Lid geworden op: 13-05-2003 02:00

27-08-2005 09:14

Ruud de gouw schreef:
Dus door jouw chantage middel probeer je Aret zover te krijgen dat hij zijn mening bijstelt :-?
Dat is echt het domste wat ik ooit heb gelezen !!
Probeer zijn mening bij te stellen door Vlemmix in een beter daglicht te stellen, zou dat niet beter zijn ?
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik vaak naar janssen rijd terwijl Vlemmix voor mij om de hoek ligt.
Maar voor mij is de reden duidelijk in de portomonee ! Als ik naar bels rijd voor 3 Shimano 10000 XTE molens scheelt mij die 1,5 uur rijden 210€
Dan ben ik toch een lijpo als ik ze dan bij Vlemmix ga halen :-?
Ik vind dat jij je anders moet opstellen tegen je klanten, ik weet namelijk dat jij bij Vlemmix werkt, heb namelijk een keer met je gesproken over deze topic.
Hopelijk stel jij je mening bij over ons, wij zijn namelijk nog steeds klant zij het voor boillies of lood waar jouw salaris van betaalt word !

Gr Ruud


Ruud,
Even kort reageren: ik werk níet bij Vlemmix/Raven en heb ook totaal géén binding met die winkel. Ik heb dus ook nog nooit met jou in het echt gesproken. Dat zal misschien de Toon zijn die daar werkt. Mijn reactie was/is puur principieel, dat als je een winkel af probeert te fakkelen, wat hij doet, dat je dan ook niet voor een paar loodjes (die toch af gaan bladderen?) daar naar toe moet gaan. Mijns inziens ben je dan gewoon een hypocriet.

@Marc: zie verhaal hierboven. Ik ben operations manager bij een exceptioneel transporteur, is net even wat anders dan petjesuitdeler ;) Verder ben ik het met jou eens hoor, hoe jij je als klant opstelt, is vaak ook hoe je behandeld wordt.

Hoe was/is het trouwens in Beekse Bergen? Heb(ben) j(ulli)e het naar je zin in ons pittoreske Brabant? :)

Maaaaaaar goed, deze discussie is ondertussen al een keer of 50 gevoerd.
fishing rocks
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

27-08-2005 11:08

Brabant was leuk ..... helemaal als je daar zit in de zon terwijl de rest van NL een beetje aan het wegspoelen lijkt :lol:

Operations manager / petjes uitdeler bij Vlemmix, allebei een nobel beroep lijkt mij :oops:
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
Ruud de gouw
Berichten: 806
Lid geworden op: 25-02-2005 19:39
Locatie: Den Bosch

27-08-2005 13:18

@Toon

We leven nog steeds in een vrij land en aangezien je daar alles mag zeggen mag hij dat ook !
Net zoals jij jouw mening kenbaar maakt.
Als hij daar heen wilt gaan voor het lood laat hem lekker gaan, snap nie dat jij je druk maakt om zijn mening als je er nie eens werkt.
Maar je typt in je vorig antwoord en ik Quote :
Mocht je naar aanleiding hiervan toch je mening over Vlemmix bij willen stellen, dan zien we dat graag terug hier in het topic.
Wie is dan WE ik weet zeker dat jij daar werkt kerel kom er gewoon voor uit je hoeft je niet te schamen :D
Nee alle gekheid op een stokkie ieder is vrij om te doen wat hij/zij wil ! :wink:

Gr Ruud
Een Brasem valt niet ver van de boom.
Brasems maken meer kapot dan je lief is.
Hoge Brasems vangen veel wind
Al draagt een Brasem een gouden ring , het is en blijft een lelijk ding.
Zoals een Brasem thuis zwemt , zwemt ie nergens.
aret bacic

27-08-2005 13:45

[quote="Toon Fokkema"][quote="aret bacic"]Geloof me jason je kunt beter 5 min rijden naar
jansen dan 1min naar vlemmix wat een bagger zaak!

Ik rijdt ook eens in de maand naar kessel superwinkel(het enige wat ik koop bij vlemmix is lood als ze die hebben en zelfs die schilverd af na 3 keer ingooien) haha[/quote]

Hoi Aret,
Ik zal je naam en foto doorgeven aan Vlemmix Tilburg, kan je voortaan voor je lood ook de grens over. Mocht je naar aanleiding hiervan toch je mening over Vlemmix bij willen stellen, dan zien we dat graag terug hier in het topic.
Groetjes,
Toon[/quote]

He Toon luister ik maak zelf uit wat ik van vlemmix
en zijn x2 rommel vindt dat jij graag met die rommel vist moet je zelf weten ik denk ook dat meerdere mensen mijn mening met mij delen en om even terug te komen over die foto intereseerd me geen bal ga er gewoon nog heen voor lood en wed maar dat ik dat ook mee krijg! 8)
aret bacic

27-08-2005 13:51

[quote="Raymon Schra"][quote="aret bacic"]Geloof me jason je kunt beter 5 min rijden naar
jansen dan 1min naar vlemmix wat een bagger zaak!

Ik rijdt ook eens in de maand naar kessel superwinkel(het enige wat ik koop bij vlemmix is lood als ze die hebben en zelfs die schilverd af na 3 keer ingooien) haha[/quote]

Vis je ook met fluor pop-ups?

Gewoon een simpele vraag..[/quote]
Nou x2 neus zo simpel is die vraag niet wees duidelijk wat heeft dat nou te maken met vlemmix en zijn bladder lood
Gebruikersavatar
Ruud de gouw
Berichten: 806
Lid geworden op: 25-02-2005 19:39
Locatie: Den Bosch

27-08-2005 13:55

aret bacic schreef:
Raymon Schra schreef:
aret bacic schreef:Geloof me jason je kunt beter 5 min rijden naar
jansen dan 1min naar vlemmix wat een bagger zaak!

Ik rijdt ook eens in de maand naar kessel superwinkel(het enige wat ik koop bij vlemmix is lood als ze die hebben en zelfs die schilverd af na 3 keer ingooien) haha


Vis je ook met fluor pop-ups?

Gewoon een simpele vraag..

Nou x2 neus zo simpel is die vraag niet wees duidelijk wat heeft dat nou te maken met vlemmix en zijn bladder lood


Hahahahaha X2 neus wel funny 8)
Een Brasem valt niet ver van de boom.
Brasems maken meer kapot dan je lief is.
Hoge Brasems vangen veel wind
Al draagt een Brasem een gouden ring , het is en blijft een lelijk ding.
Zoals een Brasem thuis zwemt , zwemt ie nergens.
Gebruikersavatar
Rob van Halteren
Berichten: 233
Lid geworden op: 27-01-2005 17:49
Locatie: Den Haag
Contacteer:

27-08-2005 15:01

Raven en Vlemmix, beide 2 zaken waar ik tot nu toe weinig problemen mee heb gehad, sterker nog als ik iets via de postorder bestelde en het was niet op voorraad werd ik gebeld of ik er problemen mee had een duurder type te krijgen voor hetzelfde geld :roll: helaas is het ook wel een keer voorgekomen dat ik iets bestelde en het niet geleverd kreeg (ook niet in backorder), tja...kan beuren he, al moet ik wel zeggen dat ik het vroegâh wel gezelligâh vond in Tilburg, maar dat is de tijd gewoon....meestentijds is het bij zulke grote bedrijven dat wanneer je te lang met 1 klant bezig bent er meerdere weglopen (tijd is geld), dus word er mischien iets minder tijd aan jou als klant besteed , en als dat verder geen invloed heeft op de service zal je mij niet horen (ben in het verleden wel eens negatief geweest over de postorder maar na de laatste bestellingen moet ik zeggen dat ze hun zaakjes redelijk op orde hebben nu.
Greetzzz

Rob

Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan..ehmmmm laat ook maar.........
peter andrae

27-08-2005 15:33

Nou tevreden en ontevreden klanten dus :wink:.Op grote producten zeg maar beetverklikkers en hengels enz loont het echt de moeite om een dagje uit naar belgie te maken ook voor de mensen uit de randstad,kun je de vrouw en kinderen ook mee nemen kun je het volgende weekend vissen :lol:,2 vliegen in 1 klap zeg maar.

Ik krijg steeds meer het gevoel dat de hengelsportwinkeliers in nederland een hele grote winstmarge hebben op hun producten,ze zeggen van niet maar geloof er geen snars van het prijsverschil is te groot,nou moet ik er eerlijks halve wel bij zeggen dat de prijsen van beetverklikkers ontzettend aan het dalen zijn 3 delkims halen 2 betalen leuke actie van pearl 8).

mvg peter.
Gebruikersavatar
Jesse Oud
Berichten: 344
Lid geworden op: 26-08-2005 17:43

27-08-2005 21:04

Tis er helemaal nix...1x geweest en nooit meer. Iedereen idd zijn eige mening. Bij raven lelystad staat nergens een prijs op...en zover ik weet niet echt hulpzaam. :-?
Vissen is gezond!