Sassenhein


Gesloten
Gebruikersavatar
Mark Noorman
Berichten: 1922
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00
Locatie: Zeist

11-08-2005 11:48

Paul,

Ik maak me er makkelijk vanaf? Het meest makkelijke is juist kritiek geven zonder je eerst geïnformeerd te hebben.

Groeten,

Mark
paul veenendaal1
Berichten: 528
Lid geworden op: 11-07-2005 10:14
Locatie: lathum

11-08-2005 12:00

Mark,

Nog steeds geen antwoord op mijn vraag.


Gr Paul 8)
Koen Workel
Berichten: 1242
Lid geworden op: 29-04-2003 02:00
Locatie: Goor(Twente)

11-08-2005 12:04

Wij zouden de jongens hebben gevraagt hun mond dicht te houden? Hou alsjeblieft op. Iedereen heeft het recht om zijn mening te geven. Dat je zulke voorbarige conclusies gaat trekken gaat me wel wat te ver(ja ik weet dat je je nog een beetje hebt ingedekt door te zeggen: 'ik zou haast denken')

Verder mag je best weten dat ik je niet zo onschuldig vind en dat je echt niet zomaar bent meegesleurd. Bij de eerste de beste waarschuwing stond je al op je achterbenen, je ging nooit meer naar sassenhein, waar haalden ze het lef vandaan om te zeuren over zo'n lawaaiarm agegraatje. Je had nog meer commentaar op de controleur en BOA dan paul m.i.

En wanneer je met paul samen op de stek staat en zijn agegraat gebruik ook gewoon toestaat, tolereerd ondanks enkele waarschuwingen dan vind ik dat je net zo fout bent als paul.

Koen
Gebruikersavatar
Rob Manenschijn
Berichten: 225
Lid geworden op: 20-06-2005 14:40
Locatie: Regio Dokkum (Fryslân)

11-08-2005 12:12

Koen,

Het enige wat ik toen tegen jou heb gezegd is dat jullie hopenlijk volgend jaar geen kamp meer organiseren en verder heb ik me stil gehouden en ben maar gaan fluiten. Wat jij vindt, denkt en zegt zal mij een zorg zijn, moet er nog steeds smakelijk om :lol: :lol: :lol:

Maar wat mij in jouw reactie verbaast is dat je het feit achterwege laat waarin je tegen mij stond te jammeren dat je met het pennen een karper gevangen had en dat het je verbaasde dat deze karper de 2 maïskorrels tot zich heeft kunnen nemen omdat hij zo'n verminkte bek had.

Groenten,
Grootmeesteropperblanker
De mens is niet in staat zichzelf, zijn omgeving, zijn wereld te kennen. De mens is overgeleverd aan de chaos van het bestaan.
killian de bruijne

11-08-2005 12:15

[quote="Rob Manenschijn"]Aart,

Wat lees ik daar, heb jij als eindverandwoordelijke ksn-jeugd en als volwassenbegeleider (en die dus een voorbeeldfunctie heeft) de jeugd gevraagt/opdracht gegeven om vissen te zakken terwijl dit tegen de regels van de HC Sassenhein is. Maar omdat er TV opnames gemaakt worden mag je van de regels afwijken, dat is voor mij toch tegenstrijdig. Dat je met het zakken van gave vissen de beschadigde vissen dus mooi omzeild moge in deze toch duidelijk zijn.

Verder bevreemd het mij aan de ene kant dat er geen reacties komen van de deelnemers, wat aan de andere kant in deze ook zeer logisch is, met als uitzondering Killian. Ik zou haast gaan denken dat de deelnemers gevraagt zijn (om niet te spreken van opdracht hebben gekregen) om hun mening hier niet weer te geven op dit board cq. in deze topic.

Paul,

Hartelijk dank voor je meerdere reacties waarin jij aangeeft dat ik hier buiten sta, maar ik ben er toch in meegetrokken. Zoals je inmiddels gelezen hebt in deze topic heb ik reeds bedankt voor de KSN en blijf bij mijn beslissing. Ik heb Aart zaterdag 6 augustus jl., na ontvangst van zijn mail dat wij niet langer meer welkom waren, met hem gebeld. Toen ik aangaf dat als je de feiten correct weergeeft ik de dupe ben geworden van de daad van een ander, Aart mij hier gelijk in gaf en verder was er geen inhoudelijk gesprek mogelijk, wat dus voor mij de definitieve reden was om te bedanken voor de KSN. Ik heb zaterdagavond nog direct mijn opzegging geschreven, welke ik zondag nog heb nagekeken alvorens de deur uit te sturen. Deze heb ik per mail verstuurd aan W. Peters, voorzitter KSN en K v/d Herik, penningmeester en ledenadministratie KSN, tevens heb ik deze brief ook per tpg-post naar K v/d Herik gestuurd. Verder heb ik deze brief nog naar enkelen gestuurd omdat ik met hun gesprekken heb gehad over het een en ander en vondt dat zij het van mij persoonlijk moesten ervaren.

Groenten,
Grootmeesteropperblanker[/quote]

ik heb ook geen zin meer om reacties te geven, morgen lekker naar tenerife voor 2 weekjes. dus doe t lekker rustig aan, wil alleen nog even zeggen:

-er zijn nog meeer dingen die mij opgevallen zijn, oa de kwestie weerhaak

-eerst omdat ik er toch wel een beetje kwaad op was wou ik alles op het board knallen. maar toch niet gedaan.omdat ik niet zo in elkaar zit en ik het daarom maar gewoon over msn, aan eeen ksn begeleider heb uitgelegd. en besproken

-ik heb de mensen van de ksn al een optie voor een ander water gegeven dat, centraal in nederland ligt, eeen mooi bestand aan karpers heeft, geeen kapotte vissen e.d., een gezonde visstand, een gemiddelt gewicht van toch wel boven de 20 pond en mooooie uitschieters,er komen bijna geen vissers, veeeel ruimte KORTOM, EEN LOCATIE IS GEVONDEN MENSEN: DUS DAAROVER GEEN GEZEIK!


-het lijkt mij vanzelf sprekend dat dit de eerste en de laatste keer is dat de ksn bij sassenhein is geweest. ik dacht dat de ksn voor een goede visstand was en voor een goed beheerd water, dan ga je tach niet daarheen, komop zeg :roll: :wink: :-? :o



mja nu verder geen gezeik meer. ik ga op vakantie en spreek jullie wel weer over 2 weken


latuuuurrr
Koen Workel
Berichten: 1242
Lid geworden op: 29-04-2003 02:00
Locatie: Goor(Twente)

11-08-2005 12:19

Ik lach vrolijk met je mee Rob.

Heb met het penvissen geen enkele beschadigde karper gevangen.

"s nachts wel een karper die een frommelmondje had ja.
Betreur ik ook.

Maar dat je de discussie weer een draai in een andere richting wilt geven kenmerkt je wel.

tot zover mijn laatste reactie in dit topic

Koen
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

11-08-2005 12:19

Er schijnt geen einde te kunnen komen aan deze discussie. Ik wil nog even het volgende opmerken:
Paul, je kunt iemand die net ca. een jaar voorzitter is geen verwijten maken omtrent het beleid dat daarvoor is gevoerd, ongeacht of jij of wie dan ook het daarvoor gevoerde beleid nu wel of niet bekritiseert.
Rob, ik heb niets omzeild, s.v.p. goed lezen, daar dit de ENIGE 3 karpers waren die in de ca. 2 uur voor de opnames gevangen werden. En het gaat mij veel te ver om kritiek te krijgen, om NA ONDERLING overleg met de HC Sassenhein, gezien de TV opnames, als uitzondering op de regels voor ca. 2 uur 3 gevangen vissen even overdag te zakken. Ik sta altijd open voor kritiek maar die moet dan wel terecht zijn en niet 'gezocht' zoals in dit geval.
Kilian. Peter heeft vanaf donderdagavond t/m vrijdagmorgen ca. 9 uur op de plek gezeten waar daarvoor Paul en Rob gezeten hadden.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

11-08-2005 12:27

Rob, het moet mij van het hart dat ik Koen niet heb leren kennen als iemand die maar wat lult.
Dat hij soms ongelukkig uit de hoek kan komen op de chat is hem vergeven.
Ik had het vermoeden al dat het één en ander niet geruisloos was verlopen.
Als ik het laatste lees wat Koen schrijft kan ik niet anders constateren dat jij net zo provocerend bezig was.
Samen het terrein verlaten lijkt mij dan het enige wat er nog overblijft.

Als een schoen ergens wringt moet je hem niet aantrekken 8)
Vissen is een hobby, geen religie!
marcel bertens
Berichten: 667
Lid geworden op: 12-04-2004 18:36
Locatie: den haag

11-08-2005 12:30

ik heb er verder helemaal niks mee te maken. Maar heb het allemaal is door zitten lezen. Zonder verder een mening te willen geven heb ik zo het idee dat dit topic er beter niet had kunnen zijn of al veel eerder achter slot en grendel. Het lijkt mij namelijk dat dit helemaal niet zo geweldig is om te lezen over een kamp, lijkt me toch iets wat binnen een organisatie gehouden moet worden .
Ik las wel is vaker wat over kamp maar als ik het nu zo lees dan wordt je toch echt nzo vrolijk niet. Elkaar openlijk proberen af te vallen dat hoort toch niet.........
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

11-08-2005 12:30

Heren ( edit:Koen, Rob), gaan we nu al op zo'n manier tegen elkaar praten? 5 postings verder en de scheldwoorden en verwensingen vliegen over tafel? Laten we het met z'n allen alsjeblieft netjes houden...

Stel:

Ik zit met Pietje als koppel samen te vissen en pietje steekt de barbeque aan. Pietje krijgt te horen dat dit niet mag, maar de volgende dag steekt hij de bbq toch weer aan, en zo'n karbonaadje van de grill vind ik eigenlijk ook wel lekker. De volgende dag wordt hij weer gesnapt en worden we beiden weggestuurd, hoewel het Pietjes bbq is. Niet meer dan logisch toch?

Vul nu eens in dit verhaal het woord 'aggregaat' in in plaats van 'barbeque' en het is vrij duidelijk wat en waarom er gebeurd is.

Ik merk dat deze discussie in een kringetje ronddraait. Zoals anderen (zoals Aart) al aan hebben gegeven is precies uitgelegd dat en hoe er gewaarschuwd is en welke consequenties hier aan verbonden zijn door de HSV en door de KSN en ik kan mij hier alleen maar bij aansluiten.

Op persoonlijke titel kan ik zeggen dat ik zowel Rob als Paul graag mocht en nog steeds mag en daar is hierdoor niks aan veranderd. Alleen hebben zij op een bepaalde manier gehandeld tijdens het viskamp die niet strookt met de verantwoordelijkheid die je als begeleider hebt (tenminste zo vind ik) en ik begrijp en respecteer de consequenties daarom ook die er aan verbonden zijn.

Kortom, Sommigen schilderen Rob en Paul af als twee verschrikkelijke personen, dat zijn ze niet, maar ze hebben als koppel verkeerd gehandeld tijdens het vissen en dat heeft gevolgen gehad. En dat is waar deze discussie om draait. En in mijn optiek blijft hij maar rond en ronddraaien. Dingen als bezetting, kapotte bekken of het zakken van vissen zijn inhoudelijk bijzaak aan dit onderwerp. Ik denk dat mijn mening hiermee duidelijk ik. Er is ook verder geen rancune van mij of andere leden van de Jeugdcommissie uit tegen Rob en Paul, en mochten we elkaar in de toekomst weer tegenkomen, zal er wat mij betreft zeker geen sprake van haad en nijd zijn, alleen is wat er gebeurd is niet terug te draaien en is het wat mij betreft ook niet terug te draaien, that's all.

Rob en Paul zijn bij meerdere kampen als begeleider aanwezig geweest en dat is in het verleden ook gewoon goed gegaan, en daarom wil ik Rob en Paul bij deze alsnog bedanken voor hun werk en de goede samenwerking.

groeten,

Sjoerd
Laatst gewijzigd door Sjoerd Groot op 11-08-2005 12:33, 1 keer totaal gewijzigd.
marcel bertens
Berichten: 667
Lid geworden op: 12-04-2004 18:36
Locatie: den haag

11-08-2005 12:33

Sjoerd Groot schreef:en zo'n karbonaadje van de grill vind ik eigenlijk ook wel lekker


en zo'n karbonaadje van de aggregraat vind ik eigenlijk ook wel lekker :oops:
Gebruikersavatar
Rob Manenschijn
Berichten: 225
Lid geworden op: 20-06-2005 14:40
Locatie: Regio Dokkum (Fryslân)

11-08-2005 12:40

Jammer Koen dat je het hier toch anders uitlegd.

:lol: :lol: :lol: Onder de noemer publiciteit mag alles.

:lol: :lol: :lol: Ben blij dat mijn schoenen niet wringen.

:cry: :cry: :cry: Jammer dat ik tijdens de kampen geen karbonaatje van je heb mogen proeven Sjoerd, maar je hebt het netjes verwoord.

Groenten,
Grootmeesteropperblanker
De mens is niet in staat zichzelf, zijn omgeving, zijn wereld te kennen. De mens is overgeleverd aan de chaos van het bestaan.
paul veenendaal1
Berichten: 528
Lid geworden op: 11-07-2005 10:14
Locatie: lathum

11-08-2005 12:40

Aart,

Antwoord kan ik deels in meegaan,maar zoals ik aan mark aangaf als hij of een ander mij kan zeggen dat het zo veranderd dat normen die normaal zijn gehaald kunnen worden,ik de eerst zal zijn die openlijk mijn excuus aanbied aan voorzitter.
Desnoods wil ik samen met jouw ,wel een gesprek hebben hiermee omdat ik jouw meningen nog steeds respekteer.

ook jij weet dat het anders had gekund en dan bedoel ik van beide kanten, het hele verhaal verdiend niet de schoonheids prijs dat ben ik met je eens.


Sjoerd,

ook jouw heb ik leren kennen als een gezellige vent,en inderdaad is alles altijd netjes verlopen in ieder geval bedankt voor je antwoord.

Gr Paul 8)
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

11-08-2005 13:08

Jammer Rob dat die schoenen niet wringen.
Het zou je sieren om net als Paul te erkennen dat je ook verkeert gehandeld hebt ipv het af te doen als een lachtertje.

Publiciteit: er is helemaal niets verkeerts aan om positieve publiciteit te geven aan een organisatie die de jeugd de kans geeft om zich verantwoord bezig te houden met (karper)vissen.
Ook jij was het eens met de opname,s, je vond het zelfs leuk op twee keer met je kop in beeld te komen las ik ergens in een reactie.
Dat het beheer van Sassenhein toestemming geeft om voor dit specifieke geval af te wijken van een regel is helemaal niet vreemd.
De kans dat er tijdens de opname,s vis gevangen wordt is nu eenmaal klein.
Om toch iets te laten zien is het kort opzakken helemaal niet vreemd.

Voor een foto worden er vissen gezakt die een hele nacht en een deel van de ochtend vast zitten, dit afhankelijk wanneer de vanger wakker wordt of hij het weer goed genoeg vindt.

Stop met zoeken van argumenten je maakt het jezelf onnodig moeilijker, lees dit als een welgemeend advies.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
menno laarmans
Berichten: 2070
Lid geworden op: 20-09-2004 10:34
Locatie: lapzwansland

11-08-2005 13:10

Dus :

Wat is nu de optelsom ???

Dat 2 man die meerdere keren hebben mee gewerkt aan n viskamp aan de kant worden gezet door iets totaal onbenulligs.

Tja je zal je nu dus wel ff bedenken voor je ergens moeite en tijd insteekt tbv de ksn.

Vind t dus ook erg kortzichtig dat dit niet gewoon uitgepraat kan worden.

Maar t zal wel weer zo moeten zijn.

Je zal je kind maar op kamp sturen en hebben toevertrouwd aan n "crimineel met n aggregaat"

Daar zou ik nachten van wakker liggen.
jan van kranenburg

11-08-2005 13:13

Mark,

Ik volg je advies op en wacht nadere informatie van de KSN af.

Hoop dat zowel Rob als Paul "binnenboord" worden gehouden.

mvg

Jan
tim vd veen
Berichten: 895
Lid geworden op: 11-04-2003 02:00
Locatie: Deventer

11-08-2005 14:24

moet het nu tog kwijt.

wat een gekut in de ruimte...laat de ksn dit oplossen en niet wij die er geen fuck mee te maken hebben. kheb heb nog wel een aantal kritische noten op mijn zang...maar ga me niet uitwijden.

aart,
als u trouwens nog verlegen zit om begeleiders...ik houd me aanbevolen.
Groet'n,
Tim
Gebruikersavatar
Rob Manenschijn
Berichten: 225
Lid geworden op: 20-06-2005 14:40
Locatie: Regio Dokkum (Fryslân)

11-08-2005 14:37

Douwe,

In het wat jij meend gelezen te hebben is het volgende wat ik daar heb gezegd: Dat is mogelijk al een 2e keer dat we met onze kop op tv gaan komen, moet toch niet gekker gaan worden. Oant moarn :lol: :lol: :lol:

Dit was sarcastisch bedoeld voor het feit dat het tot de MOGELIJKHEID zou behoren en ik daar helemaal niet blij mee ben, daar ik in het verleden ooit eens 3 seconden in beeld ben geweest en dit enkele jaren heb moeten aanhoren. Voor de nieuwsgierigen dit was tijdens de evacuatie van de binnenstad in Tiel enkele jaren geleden met het extreme hoogwater. Gelukkig was ik tijdens de opnamen niet aanwezig maar boodschappen doen met Bart. Tja als jij vindt is dat je goed recht.

Groenten,
Grootmeesteropperblanker
De mens is niet in staat zichzelf, zijn omgeving, zijn wereld te kennen. De mens is overgeleverd aan de chaos van het bestaan.
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

11-08-2005 14:50

Rob Manenschijn schreef:Douwe,

Als ik alleen was wezen vissen met Paul dan had ik ook wel even verhaal gehaald, maar aangezien ik hier met een jeugdkamp zat wilde ik de zaak niet verder laten escaleren, daar ik samen met Paul er heen ben gegaan, ga ik ook weer samen naar huis. Toen zaterdag de eerste vissen op de kant kwamen en het bleek dat er diverse tussen zaten met verminkingen zakte mij de moed in de schoenen en was ik blij dat ik ook weggestuurd werd, is allemaal heel simpel voor mij.
Ik heb inmiddels van Paul een welgemeend excuus hiervoor gehad.

Groenten,
Grootmeesteropperblanker


Als ik zoals hier je posting doorlees Rob dan praat je net alsof je niets van het water af weet. Ik heb begrepen dat jij zelfs lid bent geweest van sassenhein en dat je daar al veel vaker van te voren bent geweest. Dus komt het erop neer dat je daar al vissen gevangen had (ondanks je opperblank titel), Die frommelbekkies zijn er niet in 1 nacht ingekomen.
Krijg een beetje het gevoel dat je een selectief geheugen hebt.

Wat er op sassenhein rond zwemt wist je van te voren, dus nou niet ineens de moraalridder gaan uithangen.
Volgens mij heb je het zelfs een keer op een regiomeeting gehad over een jeugdkamp op sassenhein (voordat dit bekent was dat het kamp er zou komen). Begint verdacht veel op schoonpraten te lijken. Jammer.

Verder heb ik het helemaal gehad met dit onderwerp en bij deze is het dus ook mijn laatste post in het onderwerp zelf.
Wie er met mij verder over door wil zagen stuurt me maar een pb (of je antwoord terug krijgt ligt aan mn gemoedstoestand op dat moment).

Met flauwe groet (zonder zout potje, ben inmiddels wel een 25 kg baal nodig)
E.
Laatst gewijzigd door Eddy Norder op 11-08-2005 15:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

11-08-2005 15:02

[quote="paul veenendaal1"]Peter,

Er is geprobeerd om een gesprek te krijgen tussen bestuurder Sassenhein en mij. Word van de andere kant afgewezen,over de brieven waar jij het hebt die staan misschien los hiervan maar zijn wel feiten.

1) Direct na het verwijderen heb je een brief gestuurd die er niet om liegt en dus zeker ter zake doet of je wel/geen reactie krijgt. verder hierover uitwijden doe ik niet maar ik kan me voorstellen er om deze redenen geen reactie is gekomen vanuit het bestuur van hc sassenhein.


En even over moraalridders ook jij voelt je schijnbaar aangesproken,waar ik op doel zijn dingen in het algemeen en diegene waar het over gaat weten wat ik bedoel.

2) Ik voel met niet aangesproken, vind je reactie alleen behoorlijk hypocriet. zelf in het verleden de moraalridder spelen en nu dit in 1 keer bij anderen neerleggen.

En ikzelf heb al aangegeven hier nooit meer te willen en zullen vissen,want alles wat aangehaald is vistandbeheer/beschadigde karpers en ga zo door DRUIST tegen alle princiepe's in van wat de KSN voorstaat,evengoed zal er wel wat gebeuren maar laten we eerlijk zijn en er geen doekjes om winden het wordt door dezelfde mensen die deze dingen voorstaan geaccepteerd incl voorzitter die een KSN lid is.

3) Mijn mening is al heel duidelijk door Aart weergegeven, je valt een persoon aan die op dit gebied een zeer integer man is. Ik heb dan ook veel respect voor hem daar hij zich altijd inzet voor de goede zaak. Is nu mischien een jaar voorzitter en heeft al veel bereikt en gaandeweg zal er ook meer uit het vat komen. Het siert hem dat hij er wat aan wil doen en zich belangeloos zo inzet.

mvg,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
Gebruikersavatar
menno laarmans
Berichten: 2070
Lid geworden op: 20-09-2004 10:34
Locatie: lapzwansland

11-08-2005 15:17

Eddy :

Nu echt de laatste keer ????? ( heb je al n paar keer neergezet)


:P
Gebruikersavatar
Rob Manenschijn
Berichten: 225
Lid geworden op: 20-06-2005 14:40
Locatie: Regio Dokkum (Fryslân)

11-08-2005 15:18

Eddy,

Dat ik in het verleden daar al eens lid ben geweest heb ik zelf al eens gezegd hier en heb daar maar een keer of 3 gevist, dat was maar 1 jaar daar ik het met de gang van zaken niet eens was daar omdat men andere regels hanteerd als dat er in de vergunning stond. De reden dat ik nu wel ben meegegaan is dat er sinds 1½ jaar een nieuw bestuur zit en ik dus gehoopt had dat het een en ander veranderd was, helaas dus niet. Dat het water overbezet is is mij reeds enige jaren bekend, maar dat is het ook bij de KSN. Dat ik toch ben mee gegaan is het feit dat er NIEMAND bereid was, zelfs na een mail van Aart, om een kamp te begeleiden, dus ook jij niet. Voor de flauwte heb ik nog wel een potje zout staan.

Groenten,
Grootmeesteropperblanker
De mens is niet in staat zichzelf, zijn omgeving, zijn wereld te kennen. De mens is overgeleverd aan de chaos van het bestaan.
paul veenendaal1
Berichten: 528
Lid geworden op: 11-07-2005 10:14
Locatie: lathum

11-08-2005 15:35

Peter,

Ik heb denk ik een antwoord gegeven aan Aart ook omtrent voorzitter.

Dat ik een boze brief heb geschreven klopt,misschien had die wat gematigder moeten zijn maar vind nog steeds dat er dingen in staan die besproken moeten worden, en zoals ik nu dus begrijp ook gebeurd.

Over moraalriddere gesproken,kan mij niet herinneren in welke posting dan ook dat ik de moraalridder heb uitgehangen.

Maar nog steeds blijft staan,dat de manier waarop het een en ander is gegaan met verwijderen niet conform de regels is gegaan ondanks dat ikzelf ook een fout heb begaan.

En over het kontakt maken met bestuur voor eventueel gesprek,kan ik kort zijn heb een nette mailwisseling gehad met een voor jullie bekende ,deze heeft geprobeerd om tot een dialoog te komen,waarvoor mijn dank,dat dit niet gelukt is is dan jammer maar niet anders.

ook ik wordt weleens op een harde manier benaderd ,maar probeer daarna er wel altijd uit te komen je hoeft het nl niet altijd met elkaar eens te zijn.

Hopend je voldoende te hebben geantwoord,

Gr Paul 8)
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

11-08-2005 17:11

Beste Paul,
Ik had en heb ook geen zin om er verder op door te gaan, je liet me na een aantal reacties in deze topic alleen weinig keuze.

Er zijn altijd 2 waarheden en laten we zeggen dat de werkelijke waarheid ergens in het midden ligt. Verder is dit een zaak die speelt tussen jou Sassenhein en zoals ik lees uit de reply`s het bestuur van de ksn. Volgens mij zijn dit de partijen die er samen uit dienen te komen, of de wijze waarop je het geprobeerd hebt en nu probeert de juiste weg is betwijfel ik maar goed dat is mijn bescheiden mening.

Beste Rob,
Of Eddy wel of geen kamp heeft begeleid in 2005 is denk ik ook niet belangrijk daar je de achtergronden niet kent dus feitelijk niet weet of hij uberhaupt in de mogelijkheid is geweest. Niet iedereen kan zo even een week vrij nemen om een kamp te begeleiden hoe graag dat iemand dit ook wil. Er zijn andere factoren die meespelen waardoor je dit niet altijd in de hand hebt.

met vriendelijke groet,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
killian de bruijne

11-08-2005 17:25

[quote="Aart Lokhorst"]Er schijnt geen einde te kunnen komen aan deze discussie. Ik wil nog even het volgende opmerken:
Paul, je kunt iemand die net ca. een jaar voorzitter is geen verwijten maken omtrent het beleid dat daarvoor is gevoerd, ongeacht of jij of wie dan ook het daarvoor gevoerde beleid nu wel of niet bekritiseert.
Rob, ik heb niets omzeild, s.v.p. goed lezen, daar dit de ENIGE 3 karpers waren die in de ca. 2 uur voor de opnames gevangen werden. En het gaat mij veel te ver om kritiek te krijgen, om NA ONDERLING overleg met de HC Sassenhein, gezien de TV opnames, als uitzondering op de regels voor ca. 2 uur 3 gevangen vissen even overdag te zakken. Ik sta altijd open voor kritiek maar die moet dan wel terecht zijn en niet 'gezocht' zoals in dit geval.
Kilian. Peter heeft vanaf donderdagavond t/m vrijdagmorgen ca. 9 uur op de plek gezeten waar daarvoor Paul en Rob gezeten hadden.[/quote]

was hij dat? :roll:

echt niet gezien, wist niet eens dat hij van de ksn was. en niet voor komen stellen ook :-?

vind het maar vaag


maarja ik zal het wel weer niet bij het goede eind hebben



groete
Gesloten