Zijn er nog bloopers


Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

21-08-2005 23:59

Twee keer op een avond het lood er af gegooit, terwijl zoiets me normaal gesproken ongeveer één keer per twee jaar gebeurt ofzo.
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
dimitri pouls
Berichten: 52
Lid geworden op: 07-03-2004 14:56
Locatie: bree (limburg-->belgië)

27-08-2005 22:07

Daaf Wolters schreef:Twee keer op een avond het lood er af gegooit, terwijl zoiets me normaal gesproken ongeveer één keer per twee jaar gebeurt ofzo.


vis jij met de esp lead clips?
dan zal je nog vele euro's vergooien!

greetz dimi
denk altijd negatief, dan kan het alleen maar meevallen
lionel Coeverden
Berichten: 676
Lid geworden op: 24-05-2005 15:37
Locatie: Twente.

28-08-2005 10:11

Leuk een dagje vissen bij een meer.
Ondertussen even zwemmen.
OPeens zie ik wat duikers het water in gaan nou ik dacht leuk wil ik ook wel eens.
een kwatier later gaat de pieper af ik dacht yes een vis..
sla aan probeert te drillen maar lukt niet komt een hoop bubbels naar boven ikl dacht wat is dit dan voorn vis komt na 10 min een duiker boven haalt de haak er af en zwemt veder :o
Dit verhaal is egt gebeurt we hebben ons uren naar gelachen
niet normaal een duiker aan je haak :o
Gebruikersavatar
Benjamin Conen
Berichten: 108
Lid geworden op: 25-08-2003 02:00
Locatie: Groningen

29-08-2005 14:40

Laat ik ook eens beginnen:
Na een sessie weer in de auto rijden en denken:'wat stinkt het hier naar hondepoep' kijk ik onder mn schoenen,was ik door 2 van die bonzo-plakaten gestapt. Automatje,koppeling gas en rempedaal er helemaal onder. Wat een stank! Dat ook nog na een blank.

Op een rivier ant vissen en val in slaap op de stretcher. Word ik wakker van 2 runs tegelijk. Kijk ik eens heb ik een halve olietanker aan mn lijn(en) hangen. Toploodjes vergeten.Halve spoel leeg,maar wat een dril!!!

Op een zomernacht zitten te vissen en mn broer en tevens vismaat,besluit om ff verse koffie op te halen. Komt ie na 1,5 uur weer terug (ik hoorde de auto aankomen) ik denk loop hem ff tegemoet.die kans dat er NU net een bijt is zo klein want we zitten al ff. Als ik hem tref in het duister zegt ie: ''Gaat de pieper soms af?'' Ik stilstaan om beter te kunnen luisteren. En ja hoor! Dus ik door het bos rennen (het was pikkedonker)
Je raadt het al. Ren ik bij een bochtje langs het water zo rechtdoor het water in. Tot aan mn nek d'r in. En dat ding maar piepen en mn broer maar tranen lachend. Komen we bij de hengel, is de run gestopt,weg vis! Vind je het gek?

Neem een collega van me mee om ff op witvis te gaan om hem ook enthousisast voor het vissen te maken. Krijgt ie op een gegeven moment beet,slaat aan. Vaste stok helemaal krom als een hoepel,er komen allemaal hele grote luchtbellen boven.Zegt mn maat opeens:Een rat!! Had ie gewoon een dikke beverrat in de staart gehaakt. Toen ie half op de kant kwam,liet de haak gelukkig los.
Was een van zn eerste keren vissen en ik vis al ca 16 jr en heb dat nog nooit meegemaakt.

In Januari ant karperen op het kanaal. Megasessie beleven. Komt er een agent aan. Mag ik uw vispapieren zien?? Kom ik erachter dat mn vergunning net verlopen is (het was januari) helemaal vergeten. De (dit keer) beste man zag het door de vingers.

Bij een brug aan het kanaal zitten vissen en erachter komen dat die het middelpunt van een marathon was. Ben maar weggegaan,wat een drukte.

Ben ik aan het snoeken in een klein kanaaltje, ik denk ik laat me ff naar beneden glijden om wat dichter bij het water te komen.Kan ik beter werpen.Voel ik opeens allerlei steken in mn hoofd en beide voeten,en een lawaai net alsof ik op de tt van Assen ben. Blijkt dat ik een een wespen-nest ben gestapt. :-? Vervolgens strompel ik naarboven om daar weg te komen. Ren ik vlak langs mn 2 maten die niet meer bij komen vh lachen. Blijven die wespen me gewoon achtervolgen en steken,terwijl ze mn maten gewoon negeren. Had beter in het water kunnen springen,bedacht ik me later

Beetverklikker in het water laten rollen..

Mn broer die onder een brug loopt op het schuinaflopende beton. Groen en spekglad vd algen. Vervolgens een koprol maken en met hengel en al in het 5 graden warme water zien tuimelen. Dat gezicht toen ie boven kwam!!


Aldus mijn bloopers...


Groeten Benjamin
Water masseert de ziel
David Dekkers
Berichten: 4
Lid geworden op: 15-08-2005 23:09
Locatie: Den Haag
Contacteer:

05-09-2005 00:55

Een klein jaartje geleje zak vissen met wat maatjes op een groote plas en vangen als een gek! We zouden nog 1 nachie blijven :lol: en om een uurtje of 4 in de nacht besloten we maar ff te gaan slapen.... Snurk, Snurk! GVD :evil: krijgen we dat...ik de tent uit kon tog niet meer slapen.
Nog geen half uurtje later krijg k een run...drillen...drillen... K*t een losser. Ik balen mjah bootje in en weer uitvaren kleine 100m ver ik mn lijntje uitgevaren was alweer op de trug weg krijg ik op mn andre stok een fluiter... ja en dan zit je midden op het water terwijl je maten liggen te slapen ik als een gek roeien maar merk ineens dan de lijn van mn molen in de boot wel erg snel afloopt. Ik doe mn molen klip dicht en begin binne te draaien blijkt er gewoon een vis aan te zitten...en voor ik het wist zat ik zonder wat te doen weer aan de overkant van de plas.
Ondertussen was een maat van me wakker geworden en had mn hengel aan de kant aangeslagen. Na een hoop gedoe zat k weer aan de kant. affijn wegen en meten bleek mijn boot vis 16 pond te zijn en de ander 26 ik balen... mjah wie gaat er nou als iedereen ligt te slapen het water op :oops: acheraf leuke sessie we hadden met hadden 27 vissen in 48 uur tijd waarvan de grootste 26 pond! :roll:
J van de mortel
Berichten: 22
Lid geworden op: 07-06-2005 22:32
Locatie: Eindhoven

05-09-2005 08:15

Ik werd gewekt door een run en eerst 2 rondjes om je tent rennen en dan pas de hengel pakken :roll:

Jim
strakke lijnen!
Ivo Jacobs
Berichten: 11
Lid geworden op: 19-06-2004 10:25

05-09-2005 09:20

Lang geleden hoor :

Dat is met mijn vriendin geweest. ( ja ja, ze gaat vrijwel altijd mee ! )

Samen een nachtje vissen, één van de eerste nachtjes sinds vrij lange tijd.
Niets verwachtend, geen voercampagnes gehad, gewoon op de bonnefooi samen in een tentje een gezellig nachtje zien vol te maken.

s'Nachts een volle streep gekregen, aangeslagen en hangen !

Mijn vriendin wilde me helpen met scheppen, ging allemaal prima tot aan het moment dat ze dus té dichtbij het water stond, was beetje modderig en uiteraard ook wel glad,...................

Ze ging gelukkig niet helemaal het water in, alleen haar broekspijp van haar rechterbeen was zeiknat. ( heb haar natte schoen nog op de foto gezet, lol... )

Was wel een mooie 20+ spiegel :-)
Gebruikersavatar
Sander van Schelven
Berichten: 114
Lid geworden op: 09-05-2004 23:02
Locatie: Spijkenisse

05-09-2005 11:26

Toen ik net begon met karpervissen, lezen dat tijgernoten als aas gebruikt kan worden en vervolgens tijgernootjes van de duyvis kopen en die nog een dag weken ook. :o
Ik kreeg 1 grote drap, maar de karpers waren er dol op.
'instinct'
cools stefan
Berichten: 272
Lid geworden op: 06-09-2003 02:00
Locatie: balen

05-09-2005 18:49

met 3man weest vissen alemaal een plu met overwap snachts een maat wille beetnemen en zijn plu omdraaien naar de grachtkant aan zijn hengel trekken zodat de optonic afgaat zie je hem eerst tege de achterkant van zijn overwap lopen en daarna volen bak in gracht :lol: hebbe we nog lang over gelachen :lol:
Gebruikersavatar
Tom Engel
Berichten: 403
Lid geworden op: 30-07-2005 11:08
Locatie: almere

05-09-2005 19:31

Met twee maten een nacht vissen en na een karper de lijn opnieuw uitvaren. Jongens zet even een lamp op de stek want dan kan ik hem terug vinden. In een rubberbootje langs de ratten en weer terug richting de lamp geroeid. Midden tussen de rieten terecht komen want ze hadden de lamp midden in de boes gezet.

Mijn maat kamt altijd netjes zijn haar en een beetje gel doet wonderen, een collega visser waarom doe je dat zo netjes allemaal, mijn maat je weet nooit of je een spiegel vangt.
Lesley Adamzek
Berichten: 355
Lid geworden op: 25-07-2005 23:18

05-09-2005 19:41

Tom Engel schreef:
Mijn maat kamt altijd netjes zijn haar en een beetje gel doet wonderen, een collega visser waarom doe je dat zo netjes allemaal, mijn maat je weet nooit of je een spiegel vangt.



Hahahahaahha!!! een goeie! :P
Je moet 't niet ondergaan, maar beleven.
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

05-09-2005 20:41

dimitri pouls schreef:
Daaf Wolters schreef:Twee keer op een avond het lood er af gegooit, terwijl zoiets me normaal gesproken ongeveer één keer per twee jaar gebeurt ofzo.


vis jij met de esp lead clips?
dan zal je nog vele euro's vergooien!

greetz dimi


Nope, korda.

Paar dagen geleden had ik er ook weer een. Had mijn delkims op de minst gevoelige stand gezet (weet niet meer precies waarom, was iets met veel losse ppiepjes ofzo), 's morgens lig ik wakker naar mijn hengel te kijken, niks gebeurd die nacht. Even later kijk ik weer en zie ik nog net heel langzaam de swinger op de grond zakken, toen begon de vis er alsnog vandoor te zwemmen en pas toen de swinger weer omhoog ging begon mijn optonic te piepen. Toen wist ik meteen weer waarom ik ze altijd erg gevoelig heb staan...
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Remco Oudhuyzen
Berichten: 2162
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Hengelo

05-09-2005 23:16

afgelopen weekend een 48 uurs wedstrijd gevist..

op een andere stek dan waar ik zat gebeurde het volgende...

iemand ving een behoorlijke vis. naar zeggen was die rond de 25 pond!!
maar omdat je de organisatie niet snachts mog bellen (weet ik veel waarom niet) moest men de vis zakken tot 8 uur smorgens..

rond 2 uur hadden ze die vis gevangen en ze dachten hem goed in de bewaarzak te hebben gedaan... smorgens worden ze wakker en belden de organisatie op om te wegen.. eenmaal toen het weegteam ter plekke was haalde ze de zak uit het water maar helaas zonder vis!!!! die vis heeft de rits of het schuifje weten te openen en is weg gezwommen!!

weg hoofdprijs van 700 euro :D
Gebruikersavatar
Hans Besselink
Berichten: 222
Lid geworden op: 14-08-2002 02:00

05-09-2005 23:32

De karper,s worden steeds slimmer.(of de visser)
vaak zi'j te bang
Niels Bodenstaff
Berichten: 27
Lid geworden op: 07-09-2005 01:53
Locatie: Hillegom
Contacteer:

07-09-2005 02:09

geweldig al die bloopers,blij dat ik niet de enige ben die soms wel is wat stuntelt!
laat geen rommel achter en behandel ELKE vis met respect
Robbie Faber
Berichten: 1008
Lid geworden op: 09-04-2005 22:39

08-09-2005 03:12

verwijderen aub..
Laatst gewijzigd door Robbie Faber op 10-12-2005 03:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
j van der beek
Berichten: 2281
Lid geworden op: 17-04-2005 12:52

08-09-2005 19:42

iedereen maakt weleens een foutje onder het vissen of een flinke blunder, maar het mooiste ervan is dat er altijd een vismaat in de buurt is om samen te lachen en foto's of zelfs een film van te maken.

grtz