Zijn er nog bloopers


egel de jong
Berichten: 11
Lid geworden op: 15-07-2005 19:37
Locatie: hgv

14-08-2005 18:35

´s ochtens wakker worden met een stier in je tent :(

is ook geen pretje
komt nog wel
Bas Hofkens
Berichten: 2415
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Mooiste provincie van NL

14-08-2005 18:45

Egel, twee stieren achter elkaar? :roll:

:wink:
Met vriendelijke groet,

Bas Hofkens
egel de jong
Berichten: 11
Lid geworden op: 15-07-2005 19:37
Locatie: hgv

14-08-2005 19:17

nee gelukig niet

ging wat fout :wink:
komt nog wel
Gebruikersavatar
j van der beek
Berichten: 2281
Lid geworden op: 17-04-2005 12:52

14-08-2005 19:53

heb er ook nog twee...

1. nadat ik midden in de nacht een vis had gevangen wilde ik de hengel weer uitvaren. lag op ongeveer 250 mt. na ongeveer 5 min zoeken in het donker had ik eindelijk mijn stek gevonden en kwam ik erachter dat ik mijn hengel vergeten was mee te nemen. hoe bedoel je stom! :D

2. wilde een keer mijn lijn uit gaan varen.was vergeten het koordje achter het paaldje vandaan te halen. stapte aan de linkerkant in met hengel en al en lag er aan de rechterkant weer uit. dacht me gelijk ff af te zetten. :)
Robbie Faber
Berichten: 1008
Lid geworden op: 09-04-2005 22:39

15-08-2005 01:50

Heb ook wel eens meegemaakt dat m'n vismaatje vergeten was om zijn baitrunner aan te zetten,en natuurlijk dat als ie net ff weg is een run krijgt en zijn hengel het water in word gelanceerd :lol:
maar ja....wie mag de blooper nu op z'n naam zetten,ik kon er uiteindelijk voor het water in!!!! :-?


mvg.....
Guy Veugen
Berichten: 105
Lid geworden op: 04-08-2002 02:00
Locatie: Maastricht

15-08-2005 09:09

Stefan Slechten schreef:Een vismaat die voorover de rivier in dondert als hij een vis wil terugzetten is ook enorm grappig, kan ik zeggen :lol: .

Groet,
Stefan



SSSST! :oops:
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

15-08-2005 12:05

Harnold Kikkert schreef:Afgelopen zaterdag een fotorolletje naar de fotograaf gebracht, die ik vandaag na 12.00 uur kon ophalen, wat ik ook heb gedaan.
Helaas was er op het rolletje niets te zien??? :(
En ik maar volhouden dat het niet kan...

Bij thuiskomst open ik mijn fototas, en jawel ligt er nog een rolletje in :oops:

Had ik dus ff per abuis een nog niet gebruikte rol laten ontwikkelen.

Maar hartslag is nu weer 64 p/m, daar ik er een paar mooie spiegelkarpers op had staan :P


En nu blijkt dat op het goede rolletje alle foto's zijn gelukt, bvehalve van die mooie spiegelkarper<huilmodus> :cry:
Gebruikersavatar
sjors hooijen
Berichten: 251
Lid geworden op: 04-04-2004 20:41
Locatie: brabant

15-08-2005 13:48

rode tent zeker... 8)


Groetjes Sjorske
After School is over you're playing in the park Don't be out too late, don't let it get too dark
Met honing vang je nu eenmaal meer bijen als met azijn...
Gebruikersavatar
Hans van Vrouwerf
Berichten: 526
Lid geworden op: 11-06-2003 02:00
Locatie: aant watur
Contacteer:

15-08-2005 14:27

's nachts beet krijgen.....aanslaan...op je bek donderen....je rolt zo het dijkje af naar beneden.... zo met je korte box de braamstruik in.....met je maat de witte zodiac in.....daarna heeft hij een rode zodiac...rechterbeen van onder tot boven open.....en ook de vis nog kwijt...... :lol:
In het land der blinden is éénoog koning!
Ralf Seems
Berichten: 81
Lid geworden op: 29-09-2003 02:00
Locatie: Beegden
Contacteer:

15-08-2005 14:36

iemand die wil inwerpen en achter zich de trui van hem mee pakt.
En dan n meter voor em neer komt.
Ik moet zeggen ik heb me bescheurt :D
Gebruikersavatar
Bart Siderius
Berichten: 196
Lid geworden op: 10-08-2005 09:18
Locatie: Waalwijk

15-08-2005 15:09

's nachts een run krijgen, in je onderbroek naar buiten, aanslaan terwijl je vergeten bent de baitrunner eraf te halen....
Dikke pruik op je molen en binnendraaien gaat niet meer, dan maar rustig naar achter lopen (was maar een kanaaltje van 5 meter), vervolgens erachterkomen dat je op een dijkje stond en zo in je onderbroek van de dijk afdonderd door de brandnetels..... Vervolgens met jeukende poten de vis toch voor het net weten te krijgen en op dat moment de karper een keer draaid, de haak lost en mij voor schut laat staan met een dikke pruik en jeukende poten...

Oh oh oh en m'n maat maar lachen.....
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

16-08-2005 10:40

sjors hooijen schreef:rode tent zeker... 8)


Groetjes Sjorske


Ja , heb je mij zien zitten dan

Afbeelding

gr Harnold
steven kijk in de vegt
Berichten: 69
Lid geworden op: 17-01-2004 08:27
Locatie: zwolle

16-08-2005 18:30

vorige week vet moe,vakantie gevierd :lol: :lol: ,dus optijd naar bed. een run krijgen naar buiten rennen. uh welke hengels is het nou??? :o :o
was het de telefoon :oops: :oops: :oops:
was mijn ouwe ff leuk om te bellen,heb fox geluid op de fone :x :evil: :evil:
Robin Okken
Berichten: 97
Lid geworden op: 24-02-2005 15:31
Locatie: Hoogeveen

17-08-2005 12:17

ik hab van het wiekend wat ik lag in me tentje en ik kreeg beet ik wil de slaapzak uit en ja hoor dat ding wil nooit meer uit dus ik spring uit me tent kom ik met slaapzak en al voor de hengels in de modder te flikkeren net zow vies maar de vis toch nog te wete landen en ik loop de lijn weer uit glij ik uit stond ik in het water snachs in kanaal min maat lache
ik hat alles nat :oops: :oops:
Hou je visplek schoon en netjes!
Carpteamhoogeveen
Johan Vanmeerbeek
Berichten: 70
Lid geworden op: 28-03-2003 01:00
Locatie: Edegem, België

18-08-2005 08:13

Hey iedereen,

als de bloopers in het jaar mekaar niet snel genoeg opvolgen voor sommigen: hier is der nog eentje waar je wat kan mee helpen en t is gegarandeerd gieren. De voorwaarde is wel dat je n vismaat hebt die nogal vast slaapt.

Je haalt met een man of twee zen stretcher buiten met hem derop en zet die vervolgens in de omgekeerde richting terug (met zn bek naar de achterkant van de tent dus). Dan moet je maar even naar zen hengels gaan en zorgen dat die een fluitende stuiterende run produceert (beetje aan dat nylon trekken en komt wel goed). Vervolgens neem je n pilsje en een shag en lacht je helemaal te pletter terwijl je toekijkt hoe je maat wanhopig probeert de achterkant van zen tent door te lopen.

Enjoy boys (and girls),

Greetz,
Lange
Gebruikersavatar
germain liem
Berichten: 88
Lid geworden op: 23-11-2004 18:23

18-08-2005 12:15

blooper 1

ik heb vorig jaar met fietskar en al van de dijk afrgereden de plomp in.

2
ik had een keer de tent zo strak tegen het water en de hengels gezet
toen ik die nacht een run kreeg met strethcer en al het water in kieperde
(lastig die schuine kanten)

3
vanacht nog de vekeerde hengel aan geslaagen
Gebruikersavatar
Maruk Hermsen
Berichten: 17
Lid geworden op: 15-08-2005 14:25
Locatie: Den Haag

19-08-2005 12:57

Hehehe bloopers genoeg:

Een nachtje met een simpel tentje, regen en storm, zodra het droog werd inpakken, mn spullen liggen al buiten onder een grote paraplu, en ik trek de haringen er uit met de tent opening vol in de wind (die er nog niet stond) ik draai me om om de haringen in het tasje te doen, draai me terug, tent weg! foetsie! Ligt dat kreng in het water :lol: , in gooien en proberen binnen te halen, gaat moeilijk met een tent vol water. Schoon was die wel.

2jaar geleden in Frankrijk; tenten van een maat en mij staan tegenover elkaar en de opstellingen er tussen in, heeft die 1 hengel met de lijn naast zn optonic gelegd :roll: S'avonds hoor ik iets raars en ik kon het eerst niet plaatsen, tot ik de slip herken (was van een Daiwa en tikte erg zacht).
8 Hengels liggen in en precies op die hengel krijgt die een run :roll: sjongejonge.

Deze zomer ook in Frankrijk, zelfde vismaat, krijgt weer een run en ik ben al lang en breed uit de tent en ik hoor hem stommelen en schelden, hij kon de uitgang van zn tent niet vinden :lol: .
Tot voorkort sliep die op een luchtbed en had nu een stretcher gekocht die met het voeteneind de tent IN stond en zn hoofd lag bij de uitgang.
Dit is 3keer gebeurd ofzo die week.

Dezelfde sessie, hij krijgt overdag een run tijdens het pennen, we stonden in het water want het was een 70cmdiep ofzo tot 20m uit de kant.
Gelukkig stonden we nu niet zo ver en kon hij zn hengel goed pakken, ik het net en onthaakmat gepakt en wij zo ver mogelijk het water in want het leek een dikke vis.
Dat beest recht voor ons na een kwartiertje echt bijna klaar om te scheppen als ik een knoeiharde run krijg.
Daar sta je dan met een vermeende reus bijna klaar om geschept te worden een dikke run 20 meter van je vandaan, ik toch maar rennen door het water naar de hengels, als iemand wel eens door de branding van de zee heeft willen rennen kan een voorstelling maken van hoe het er uit zag.
Die vis is trouwens verspeeld en die van hem was 22.5 ofzo :roll:

Zelfde week, na de eerste dag mn voeten 2e graads (volgens een collega visser) verbrand en nu nog steeds rood.

Wederom zelfde week, we moesten even weg, bootje in (20min varen), naar de auto, met mooi weer nog, ik had mn tent alleen afgesloten met een muskietennet.
In de auto begint het te stormen en onweren zoals het die week nog niet voor gekomen was. Met in mn achterhoofd mn open tent gingen we opweg.
Terug gekomen kon ik verheugd mn indoor zwembad bekijken.

En dan nog de gebruikelijke dingen als verkeerde hengel aanslaan, of die niet eens van jou is, uitglijden etc.

Ohja diezelfde maat kwam eens langs toen ik aan het vissen was, hij stond naast mn hengels te kijken naar mn stekken, krijg ik een fluiter en slaat die aan uit reflex, toen kwam ik even niet meer bij van het lachen :lol: Hij trok echt een kop zo van wat doe ik nou.
Heb hem laten vangen.

Een keer was ik aan het pennen en ik kreeg voorzichtige aanbeten en ik wil iets naar voren lopen om strakker te kunnen aanslaan en loop pardoes de plomp in, ik begrijp tot op de dag van vandaag niet hoe dat kon gebeuren.

Ook een keer tijdens het zeebaarsen in de NieuweWaterWeg, krijgt een andere maat een telefoontje en een aanbeet bijna tegelijk, hij legt de hoorn tussen oor en schouder, drilt die vis ff en wilt hem oppakken waar die vergeet dat er nog een telefoon op zn schouder ligt.
Plons in het zoute water, alles kortgesloten, wellicht kon hij nog laten drogen, als die hem niet gelijk probeerde aan te zetten :roll:

Ok nu stop ik maar want het wordt een beetje veel.

Grtz.
Zowiezo. Onder de brug van Avignon...
erwin morren
Berichten: 81
Lid geworden op: 08-06-2005 14:34
Locatie: nijkerk

20-08-2005 12:03

Nou nu ik nog eentje en dan hebben we iedereen gehad :P (bijna) :P

Aan gekomen op de stek..
rodpod uitgeklapt.
hengels uit geklapt.
net uit geklapt.
aas op de her...k*t boilie naald plijte :oops: gelukkig had me maat er eentje nou dat duurde weer ff.
hehe klaar.
hengels in geworpe.
lijn strak.


en dan van de zon geniette..
piep piep, piep piep...

niks

piep piep, piep piep.
ik ga naast mijn hengels staan op me hurken.
kijk naar me swinger.
trug zakker......
draai hem weer strak, en zeg me swinger goed pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep!!!!

donderde zo achterover :)

maar toch een leuke vis beland

greetzzz erwin
><((((°>Veeeeele run's toegewenst!<°))))><
Gebruikersavatar
Maik van de Camp
Berichten: 595
Lid geworden op: 21-04-2005 21:26
Locatie: Noord-Brabant

20-08-2005 15:49

enkele weken geleden een nachtje vissen.

Het was op die dag erg mooi weer, dus had niet veel kleren aan.
Normaal gesproken slaap ik altijd met een trainingsbroek in men tentje, maar het was warm dus ik ging slapen in men nogal wijde boxershort(goed het zaakje laten luchten). 's Morgens om half 6 kreeg ik een run, dus ik in men boxershort naar buiten en drillen. Na een kwartierje drillen lag hij op de mat, men vismaat even een fotootje maken, opeens begint men vismaat te lachen, en zegt moet die paling ook op de foto??? Hoezo vroeg ik, (ik zat met een knie op de grond en het andere been stond ik gewoon op men voet) hing het hele zaakje eruit.
Sindsdien heb ik ook een nieuwe bijnaam,

Maik den aal
Carpe Diem...!
Robbie Faber
Berichten: 1008
Lid geworden op: 09-04-2005 22:39

20-08-2005 16:50

verwijderen aub..
Laatst gewijzigd door Robbie Faber op 10-12-2005 03:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Johan chris Breek
Berichten: 98
Lid geworden op: 10-08-2005 19:29
Locatie: leeuwarden

20-08-2005 20:22

Blunder 1: Losser vlak voor de kant, met als gevolg 100 gram korda op het jukbeen van mijn vismaat. (Geen blijvend letsel)

Blooper 2: 150 meter uitvaren en dan het aas laten zaken dan vervolgens als je weer terug roeit je bedenken dat je de haakpunt bent vergeten uit de boilie te halen.........
Camiel Driehuis
Berichten: 1242
Lid geworden op: 05-05-2004 15:37
Locatie: lelystad

21-08-2005 18:39

Met een auto van de zaak waar ik geen prive km mee mag rijden toch maar even voor het werken snel gaan voeren want wie merkt dat nou

vervolgens tot je assen in de bagger vast zitten en je baas uit moeten leggen wat je langs dat kanaal deed met de auto.

Klein voordeel: hij kon de lol er wel van inzien
Gebruikersavatar
Patrick Hitija
Berichten: 405
Lid geworden op: 20-03-2004 22:24
Locatie: Holland

21-08-2005 18:46

met je waadpak aan uitwerpen terwijl je enkele meters van de oever bent.
Teruglopen naar je pod en in een, niet eerder bemerkte :evil: :evil: , kuil stappen=> kopje onder :oops:

Was een graadje of 8 in maart....& geen droge spullen bij me..

Griepje van een weekje :cry:
live the life you love and
love the life you live ..
Lesley Adamzek
Berichten: 355
Lid geworden op: 25-07-2005 23:18

21-08-2005 18:47

me piepers vergeten :oops:
Je moet 't niet ondergaan, maar beleven.
Robbie Faber
Berichten: 1008
Lid geworden op: 09-04-2005 22:39

21-08-2005 18:56

O ja ,hier ook nog eentje :lol:

Met een maatje van me ff bij iemand die zit te vissen gaan kijken en bij aankomst staat diegene enorm te tobben met ingooien,en vervolgens aanbieden of ik het eens mag proberen en dan de spoel leeggooien :oops:

M'n maatje zou het naar het lachen met de andere hengel voor doen en die gooit hem in 2'en (z'n hengel):oops:

Nooit zal ik dat meer proberen :oops:

mvg..