Tinus Cyprinus' topic gesloten!


Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

05-08-2005 14:44

Ik denk dat Willem gewoon last heeft van bouwstress, teveel verfdampen in ademen en te weinig vissen.
Komt wel weer goed met ons Willem. 8)
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

05-08-2005 16:56

Nou, nou, je kunt hier ook nooit even weg of er begint weer een blaaskaak huisregels aan zijn laars te lappen. Deze topic had allang verwijderd moeten worden. :evil:

De regel dat je onder eigennaam aanmeldt geeft dat mensen hun onzin niet anoniem uitkraaien. Iemand die hier meepraat is daarmee een heus persoon met een naam en geen no-name die de pias uithangt. Nou weet ik wel dat dit alles betrekkelijk is, maar het geeft een beperking die het geloofwaardigheidgehalte van de discussie slechts ten goede komt. Dat missen die andere boarden wel eens. :wink:

Verder heeft Benny gewoon correct gehandeld. De aanval op hem te richten is kortzichtig als het om het inhoudelijke van een regel gaat. Een andere moderator had dezelfde actie kunnen uitvoeren. In de uitvoering zijn er dan nog wel wat mogelijkheden. Alternatief is om het topic gewoon door te laten gaan en de naam te laten verwijderen. Dan was na verwijderen de naam waaronder de posting geplaatst werd in “gast” veranderd. Had ongetwijfeld minder in het oog gelopen. Maar wat is het effect? Niemand belet een no-name alsnog het zo zinnige topic te beginnen onder de eigennaam. :roll:

Groet, Kees
ted van der veen
Berichten: 251
Lid geworden op: 16-10-2003 02:00
Locatie: Geleen (limburg)

05-08-2005 20:04

Kees en overige moderators,

Als deze optie er is, en je ziet dat er een hoop nuttige info uit een topic komt, warom wordt daar dan niet sneller voor gekozen?

Had een hoop stress gscheeld, en hoop landverlies (zie de ZuidAfrikaanse uitspraak).

Natuurlijk zijn er regels, maar regels dienen de mens en niet omgekeerd. (doet mij nl. denken aan een periode lang geleden).

groetz
Tedje
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

05-08-2005 20:14

Gebeurt meestal ook, Ted. Alleen dit keer niet. Maar ik blijf het ongepast vinden om dan letterkundig zo hoog van de toren te gaan blazen. Een PB-tje had volstaan en dan was de aanpak tussen de moderatoren onderling besproken. Mijn semi-beledigde reactie heeft een kern van waarheid. Ik vind dit topic eigenlijk te ver gaan.

Groet, Kees
Maikel Postma
Berichten: 20
Lid geworden op: 05-08-2005 12:33
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

05-08-2005 20:36

Jongens jongens,

Het is weekend hoor maak je niet druk!!

Oke sommige mensen zeggen eerst en denken later doe ik ook!!!
Je gooit er iets uit en denkt later shit dan kon ook anders!!!

Maar ja we zijn allemaal mensen en regels zijn regels.

Als je te hard rijdt op een verlaten snelweg en je wordt geflits dan krijg je ook een bekeuring!!!!
Moraal van dit verhaal: De regels tellen voor iedereen

Mvg Maikel
Lelijk kan mooi zijn!!!!!
jan van kranenburg

05-08-2005 23:37

Kees,

Zelfs zonder je aanwezigheid kreeg deze "discussie" een bevredigend einde.

Je gooit nu olie op het vuur ipv op de golven :(

Bennie,

Goede beslissing!
Hoe gaat 't met die muziekplank :)

mvg

Jan
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

06-08-2005 00:25

Mensen,
Ik vindt de regel dat je echte naam verplicht is absoluut een goede, kom zelf op genoeg forums, waar deze regel ook niet geldt en geloof me als ik zeg dat het gebruik van echte namen de inhoud ten goede komt. Het is onder een nickname een stuk makkelijker om even populair te doen en je onzin te spammen. Bovendien, als je serieus meepraat in discussies heb je toch niks te verbergen?
Bennie heeft een goede beslissing genomen door het topic te sluiten, dat is niks meer of minder dan het uitvoeren van een duidelijk aangegeven huisregel en ik denk dat iedere modereter hetzelfde gedaan zou hebben.
De regel van het gebruik van je echte naam staat met dikke letters op de registratiepagina, mensen kunnen dus nooit beweren dat ze dat niet gezien hadden. Als mensen dan toch tegen wil en dank een nickname gebruiken lijkt verwijderen van dat account en de posts ermee me de enige juiste beslissing.
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Benny van de Werfhorst
Berichten: 4482
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Gelderland
Contacteer:

06-08-2005 00:38

Jan,

Ik doe maar zo wat aan...! :roll: :D

groetjes Benny
Bart Kuysters
Berichten: 111
Lid geworden op: 30-09-2004 20:18
Locatie: Netherlands

06-08-2005 01:10

Kees Ouwehand schreef:Deze topic had allang verwijderd moeten worden. :evil:


Kees, nu niet om het een of het ander, maar volgens mij ben jij toch echt een modder-eter, dus kan je deze topic ook dichtgooien.....

Verder heb ik het hele verhaal gevolgd en snap niet dat er zo moeilijk over word gedaan als je een nickname of een andere dan je echte naam gebruikt.... Ik gebruik zelf ook een nick....Ben ik nu slecht? Ik heb volgens mij nog geen nutteloze topics geopend en heb me altijd keurig gedragen. Als een modder-eter zich nu geroepen voelt om mij een ban aan m'n broek te hangen, fine, dan flikker ik hier wel weer een andere nick neer, met een ander ip adres (want die zien jullie rechts bovenin elke post).
Maargoed, mijn mening is dat ook al komt er iemand met een nick op het board, gooi dan niet gelijk zo'n topic dicht, het topic van Tinus was nuttig en zou vol met interessante info kunnen komen. Het enige wat er is bereikt is een topic als deze, waar iedereen z'n gal gaat spugen. We zullen wel zien waar het schip strand....

Met bedenkelijke groet,

Bartje (wel mijn echte naam)
Willem Barnas

06-08-2005 02:04

Hé hallo allemaal!

Inmiddels is de vierde vette pagina een feit en drijven we steeds verder af, wordt er nog steeds op los geknald met het reglement, maar zijn we de kwetsures intussen te boven.

Nickname of niet, voor mij is een naam geen reden om een topic dicht te timmeren en daarging het om. Het ging mij niet om het wel dan niet toelaten van nicknames, Bart en Daaf.

(Ik krijg het idee dat niet iedereen de hele discussie doorleest alvorens in deze stekelige topic te reageren)

Goed, ik zou nog best alles wel weer kunnen gaan evalueren, overal nog even lekker op mijn manier op kunnen reageren en wellicht een voorzet kunnen geven richting een pagina of acht, maar nee.

Dit was mijn laatste posting, of er moet iets heel cools gebeuren....

Go get 'em!
Willem :wink:
Gerrit Pook
Berichten: 306
Lid geworden op: 12-06-2005 18:12
Locatie: maarsbergen

06-08-2005 07:28

Heeft er iemand nog wat van Tinus Cyprinus gehoord?

Of zit ie al lekker zijn weerhaakloze rig aan een eind quikopknoopsilver
te knopen

gr Gerrit
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

06-08-2005 08:54

Gerrit, negen van de tien dat we die niet meer teruglezen.

Jan, bevredigend? Niets is eindeloos rekbaar!

Respect mannen.

Kees
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

06-08-2005 09:07

Bart Kuysters schreef:
Kees Ouwehand schreef:Deze topic had allang verwijderd moeten worden. :evil:


Kees, nu niet om het een of het ander, maar volgens mij ben jij toch echt een modder-eter, dus kan je deze topic ook dichtgooien.....

Verder heb ik het hele verhaal gevolgd en snap niet dat er zo moeilijk over word gedaan als je een nickname of een andere dan je echte naam gebruikt.... Ik gebruik zelf ook een nick....Ben ik nu slecht? Ik heb volgens mij nog geen nutteloze topics geopend en heb me altijd keurig gedragen. Als een modder-eter zich nu geroepen voelt om mij een ban aan m'n broek te hangen, fine, dan flikker ik hier wel weer een andere nick neer, met een ander ip adres (want die zien jullie rechts bovenin elke post).
Maargoed, mijn mening is dat ook al komt er iemand met een nick op het board, gooi dan niet gelijk zo'n topic dicht, het topic van Tinus was nuttig en zou vol met interessante info kunnen komen. Het enige wat er is bereikt is een topic als deze, waar iedereen z'n gal gaat spugen. We zullen wel zien waar het schip strand....

Met bedenkelijke groet,

Bartje (wel mijn echte naam)


Aha, een boefje dus.

Wat doe jij hier eigenlijk als jij je niet aan de regels wilt houden?

Ik vind ondanks je eigen optie om een nieuwe nick aan te maken dat jij toch gebanned moet worden. Gewoon omdat jij je niet aan de regels houdt en er nog voor uit komt ook!

Nicks = Oke, maar als het leeuwendeel hier er wel voor durft te kiezen met zijn (haar?) eigen naam te posten waarom jij dan niet? Wat heb jij te verbergen? Waar kom ik uit als ik visualroute gebruik??

Het verbod op nicks is een wel overwogen keuze geweest, jij wenst je er niet aan te houden dan hebben de modjes alle recht jou te bannen. Het is tenslotte niet JOUW forum jij bent hier maar te gast. Als jij bij mij thuis te gast bent heb jij je ook aan de regels te houden, doe jij dat niet zal ik je ook bannen.

Dus Modjes, bannen die man! Doen jullie dit niet dan gooi de regel er ook maar uit. Het gaat ook om een stuk geloofwaardigeheid vind ik.

Marc
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

06-08-2005 09:32

wah wah wahwah wah wah wah wah............

:-?
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

06-08-2005 13:28

mannen het is mooi geweest
er wordt steeds verder afgedwaald van het oorspronkelijk bedoelde onderwerp en diverse malen lees ik weer "minder vriendelijk" bedoelde posts.

Een ieder die zelf kan nadenken ziet ook wel in dat het genoeg is geweest. Iedereen heeft zijn verhaal kunnen doen.

Ik gooi de topic op slot, en de mensen die daar problemen mee hebben kunnen zich bij mij beklagen.

Mvg,
Frank Avezaat