Tinus Cyprinus' topic gesloten!


Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

04-08-2005 23:40

Vrienden van het goede leven,

Kan iemand mij eens uitleggen wat er nu loos is? Daar ik deze topic net gelezen heb. Het was weer lekker moddergooien, waarin Barnas tegen het "zere" been schopt. Iets wat voor opschudding werkt.

Maar wat was nu de reden tot alles? Een jongen die onder nickname aan thet posten was, maar die wel een seriu4eze topic teweeg bracht?

Heren, waar gaan we in godsnaam naar toe?
Ga toch vissen!

Moddergooi ze nog,
Frank
Willem Barnas

04-08-2005 23:48

Michel,

Waarom kan deze topic weer opgeborgen worden? Allemaal bullshit zeker he? Mag er dan niets aangekaart worden?

Sjongejongejongejongejonge...

Ik rol maar weer een ware,
Wimmes :wink:
Willem Barnas

04-08-2005 23:53

Frank,

Als je de toppik gelezen hebt begrijp je het wel...

:wink:

"Ga toch vissen!"

Ik ga 13 t/m 20 augustus weer vissen en misschien houden we ook wel een moddergevecht! Kom je ook?

Jo,
Willem :P
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

05-08-2005 00:00

Willem,
Lijkt me leuk, als je maar niet vals speel door af en toe een steen tussen te gooien.:)

Groet, Frank
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

05-08-2005 00:03

Hey, Willem , jochie ( als vervanger voor joh )

Een oprechte reactie dan : die topic heb je ook geopend, geklaagd bij Bertil heb je dus duidelijk niet.

Jouw beleving blijkt helaas voor jou in strijd met de bestaande regels.

Even jouw eerste zin uit je opening : " Hallo vrinden (het zal er wel één minder worden), " en dat is niet persoonlijk?? Daar doet dat

:wink: -je twee regels later niks aan af.

Je tweede posting is in mijn ogen slechts een afzwakking van je eerder ingenomen standpunt, het is nu niet Benny maar zijn besluit en het beleid.

Wat ik bedoel in de eerste alinea heb je dus duidelijk niet echt precies begrepen. Ik gebruik inderdaad wat ik nodig denk te hebben om mijn statement te verduidelijken en als ik daar je eigen woorden voor kan ge-/mis-bruiken is dat alleen maar meegenomen. Dat e.e.a. soms wat hard overkomt bij de betrokkene, het zij zo .Soms word de betrokkene daar zelfs wat pissig over. Ik heb het overigens totaal niet ter sprake gebracht dat jij je ergens te groot voor zou voelen Mijn ge-/-misbruik van je eigen woorden blijkt echter wel zijn doel bereikt te hebben.Ik vond het namelijk totaal overbodig om Benny okay dan " het beleid " hierover aan te vallen. Je had de topic van Tinus ook onder je eigen naam verder kunnen zetten, zeker gezien de hele goede argumenten die je daar voor te berde brengt. Ik zou zeggen schot voor open doel, mis hem niet.

Dat je pissig bent over mijn reactie zal ook mij verder een zorg wezen, jochie. Maar wees dan een vent en kalk hier neer wat jij dan wel denkt te weten over mijn gedachtengang. Verbluffend knap van je overigens,dat jij denkt precies denkt te weten wat ik allemaal bedoel. Ik wist niet waarlijk niet dat gedachtenlezen een van je gaven was.

Zo dat is van mijn hart.

Blij dat je mijn humor, hoewel die door een enkeling wat kinderachtig wordt gevonden toch weet te waarderen.

Bij voorbaat reeds excuses voor de ietwat harde toon, maar omdat ik de jouwe nu reeds aanvaard kan ik natuurlijk niet achter blijven.

Relativeren Wimmes, dat is niet zo moeilijk hoor, beetje minder snel tiep miepen heeft ook zo zijn voordelen, je bedenktijd is namelijk behoorlijk wat langer.

Vergeet je kans niet te grijpen inzake de topic van Tinus, want daarin heb je zeker een punt.

m.vr.gr.
Laatst gewijzigd door Michel Hollaar op 05-08-2005 00:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Frederik Houben
Berichten: 11
Lid geworden op: 22-01-2005 18:31
Locatie: Maasmechelen (België)
Contacteer:

05-08-2005 00:16

Kleine kanttekening:

Hoe ziet men het verschil tussen een alias en een echte naam?

Wie ben ik? Erwin Peeters, Frank Aendenboom, Johan Janssen, Geert Wilkers... Of Frederik Houben?
presence is authority
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

05-08-2005 00:17

Het zit gewoon i de lucht er lopen meer mensen met stress gevoeles e.d. rond .... het is gewoon niet warm genoeg voor deze tijd van het jaar :-(

M.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
bart grandia
Berichten: 354
Lid geworden op: 04-05-2003 02:00

05-08-2005 00:26

Marc Schrikkema schreef:Het zit gewoon i de lucht er lopen meer mensen met stress gevoeles e.d. rond .... het is gewoon niet warm genoeg voor deze tijd van het jaar :-(

M.



oooowwwwwwwwhhhhhhhhhhhhhh :evil:

nu haal je echt een punt aan,zit al weken te balen :x :x :x
me de pestpokketering zweten op het werk en nu met een spijkerbroek aanlopen...GGGGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRR
Mzzl Bart
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

05-08-2005 00:29

Frederik Houben schreef:Kleine kanttekening:

Hoe ziet men het verschil tussen een alias en een echte naam?

Wie ben ik? Erwin Peeters, Frank Aendenboom, Johan Janssen, Geert Wilkers... Of Frederik Houben?


Gezien de datum van aanmelding en je eerlijkheid als scheidsrechter ben je Frederik Houben.
Frederik Houben
Berichten: 11
Lid geworden op: 22-01-2005 18:31
Locatie: Maasmechelen (België)
Contacteer:

05-08-2005 00:34

Michel Hollaar schreef:
Frederik Houben schreef:Kleine kanttekening:

Hoe ziet men het verschil tussen een alias en een echte naam?

Wie ben ik? Erwin Peeters, Frank Aendenboom, Johan Janssen, Geert Wilkers... Of Frederik Houben?


Gezien de datum van aanmelding en je eerlijkheid als scheidsrechter ben je Frederik Houben.

Tuurlijk, mij interesseert het geen ene r**t of iemand mijn naam kent of niet. Maar hoe met anderen? En wat is dan nog het nut van het reglement als aliassen toch niet doorzien kunnen worden?
presence is authority
Willem Barnas

05-08-2005 00:36

Michel,

Benny, zijn besluit en dat op basis van het reglement...

Harde toon, excusus, joh/jochie...

Wattefak...

Ik heb inmiddels mijn portie al aan fikkie opgevoerd. Ik ga hier niet neerkalken wat ik denk over jouw gedachtengang die ik destilleer van jouw posting, dat zou aan de inhoud van deze discussie geen drol toevoegen. Gedachtenlezen, kom op zeg...

Ik snap nu (na beter lezen, nadenken en dan pas 'tiepmiepen' zonder gelijk op mijn achterste poten te gaan staan) heel goed wat je met die eerste alinea bedoelde, vind het bij nader inzien toch wel mooi geschreven, maar om nou te zeggen dat ik Benny op belerende en uiterst kinderachtige toon tot zwart schaap bombardeerde... Dat zijn jouw woorden die bij mij gewoon wat verkeerd vallen, want als er iets is waar ik een grafhekel aan heb... Denk dat het bij jou allemaal wat hard aankomt.

Relativeren? ga je gang... Schrijf vooral zo ook.

Ik heb mijn schot wel gelost, raak was 'ie want welke lulhannes mist nou voor open doel? Afmaken wat al dood is? Het geschrevene herhalen?

Tiepmiepen... Da's een leuke, helaas niet van jezelf!

Weet je, ik heb het wel een beetje gehad.

Denk wat je denken wilt, ik heb er vrede mee.

Vang ze,
Jochie Wimp :D
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

05-08-2005 00:37

Willem

even een korte reactie.
Mijn post was puur met het oogpunt te laten zien dat Benny volgens onze richtlijnen juist heeft gehandeld.

Daarnaast heb ik me geloof ik verder nergens anders mee bezig gehouden ;)

Ik weet hoe het is om lang niet te vissen (het gips gaat er morgen af), dus ben blij dat ik weer lekker kan gaan vissen. Zonder namen te noemen denk ik dat er veel anderen zijn die zich veel te druk maken op internet. Het blijft alsnog een onpersoonlijk medium, gezien het feit je niet kan ruiken hoe iemand zijn post bedoeld. Vaak wordt er flink verkeerd geinterpreteerd

Respect naar elkaar blijft het belangrijkste.

Veel plezier van 13 tot de 20ste ;) als je van Amerongen ziet mag je hem namens mij wel ff een flinke modderbal onder ze neus wrijven :)

Cheers
Willem Barnas

05-08-2005 00:41

Frank,

Ooit heb ik eens een artikel geschreven in die sfeer die jij aanhaalt over contacten op het board, titel ben ik even kwijt.

Zitten op één lijn.

Later,
WB :wink:
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

05-08-2005 01:34

Voor de goede orde,

Willem heeft mijn reactie, die ik eerst als posting wilde plaatsen n.a.v. een reeds bestaande onderlinge PB uitwisseling als PB-tje van mij ontvangen. Uiteraard met een stukje aanvullende tekst.

De vrede is getekend.

Willem??? Ja, Toch Willem ????? WILLEM !!!!!??? :wink: :wink:
jan van kranenburg

05-08-2005 03:14

Eind goed, al goed, toch?

Bennie heeft de job als Moderator aangenomen en als zodanig gehandeld.
Willem heeft bezwaar tegen door Bennie genomen maatregel en vergeet even dat Bennie alleen maar strict de regelementen naleefde.

Kortom, Bennie was even de pispaal,; maar dat is inmiddels wel opgehelderd; ook door Willem.

Willems bezwaren tegen de genomen maatregel zijn nu genoegzaam bekend; bal ligt bij Bertil, en Bennie kan gewoon lekker doorgaan.

Heb in het verleden ook de nodige "aanvaringen' met Barnboy gehad; maar ervaren dat Willem een klein hart en een grote mond heeft. Of net andersom.
Prima vent, overigens.

En Benny speelt basgitaar; EN is dus dientegevolge ONMISBAAR als Moderator!

Blijven julie beiden binnenboord? Willem en Bennie?

mvg

Jan
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

05-08-2005 07:21

Het begon net intreressant te worden. Dat moddergooien!

Misschien toch allemaal een pintje komen drinken op die KWO BBQ?

Groet,
Mister Off-Topic
Gebruikersavatar
Peter Ponsteen
Berichten: 1632
Lid geworden op: 08-05-2005 15:17
Locatie: Nunspeet

05-08-2005 07:40

wat een gezeur toch hierzo. Wat maakt dat nou uit of je een nickname gebruikt?? Als er met die naam geklooit word gooi hem er dan maar vanaf, maar als diegene een serieuze topic opent kun je hem toch gewoon laten staan???

Met benny (en de moderators) ben ik het ook eens, hun houden zich aan het regelement. Alleen met het regelement ben ik het niet eens.

Ik geen gewoon men eigen naam,woonplaats enz.. op. Dat zullen de meesten doen, maar degenen die nie willen, laat ze dan een nickname opgeven. Zoals Frederik Houben al zei, kan ik ook wel bert vlieger heten en in harderwijk wonen. Lekker boeien!

Michel Hollaar en Willem Barnas, jochies, gaan jullie maar lekker door met ruzien en moddergooien. Nergens voor nodig.

Dit staat trouwens in de huisregels:

21. In berichten en titels worden normale letters gebruikt. CAPS LOCK en overmatig gebruik van HOOFDLETTERS en uitroeptekens is niet toegestaan.

Lees de 1e twee berichten van de moderators maar, je ziet het, ze houden zich er zelf ook niet aan :wink: :wink:

(het laatste niet te letterlijk opvatten, ik wil graag nog wat langer op dit board blijven)
''Een schone waterkant ligt voor het opruimen!''
Gebruikersavatar
Raymond Tilmans
Berichten: 518
Lid geworden op: 31-03-2004 20:22
Locatie: Fanterland

05-08-2005 07:50

Er gaat mij toch niemand vertellen dat Benny het besluit om te stoppen als moderator alleen heeft genomen op basis van de posting van Willem? Ik ga hier eigenlijk niet van uit. Maar als het wel zo is dan moet Benny ook maar zijn besluit waarmaken en hier niet achteraf op terug komen. Anders wordt het hier wel echt een nichtenclub waar we elkaars handje vasthouden zonder te durven vertellen waar we voor staan. :o

En sorry, als jullie denken dat ik nog wat olie op het vuur aan het gooien ben, dat is dan maar zo.

Benny, s.v.p. reactie.

Raym :roll: nd
De dwaas spreekt, de laffe zwijgt en de wijze luistert...
Frank Huisman
Berichten: 671
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Dwingeloo

05-08-2005 09:03

Frank van Amerongen schreef:Het begon net intreressant te worden. Dat moddergooien!

Misschien toch allemaal een pintje komen drinken op die KWO BBQ?

Groet,
Mister Off-Topic


Frank, even inhakend op het moddergooien en daarmee tegelijk een tip voor alle boarders die zich aangesproken voelen:

Een wijs Zuid-Afrikaans spreekwoord luidt: Wie met modder gooit, verliest grond.

Met vriendelijke groeten,


Frank Huisman
Willem Barnas

05-08-2005 09:34

Michel,

At your service :wink:

Jan,

probeer niet teveel in mijn aard te roeren, je weet ook waar ik voor sta. Maar inderdaad, ik moet altijd mijzelf nader gaan verklaren, rustig doen, niet schreeuwen... En ik bedoel het gewoon niet slecht...
Sussen is oké, maar zwak niet mij af, enfin, zal je ook wel niet willen.

Het ga je goed, jazz-goeroe

Peter Ponsteen,

Zeg maar gewoon Willem hoor, of ben je daar met je veertien jaar nog een te bijdehand snotkokertje voor? Ga jij effe lekker terug op je schommel....

:P

Rollater,
WB :wink:
Gebruikersavatar
Peter Ponsteen
Berichten: 1632
Lid geworden op: 08-05-2005 15:17
Locatie: Nunspeet

05-08-2005 09:39

He willem (zo beter) ik ben 15 hoor :lol:

sorry dat ik respect heb voor ouderen. Daarvoor hoef ik nog niet direct uitgescholden te worden voor snot....(nogwat).

En als ik zie dat je met (bijna) iedereen ruzie wil, in als ik zie waar je woont (kotsdorp, laat me nie lachen) zou ik zeggen: gooi die keel er maar uit!
Laatst gewijzigd door Peter Ponsteen op 05-08-2005 09:43, 2 keer totaal gewijzigd.
''Een schone waterkant ligt voor het opruimen!''
Gebruikersavatar
Rick Boerboom
Berichten: 3459
Lid geworden op: 11-07-2002 02:00
Locatie: Doetinchem

05-08-2005 09:40

Ik had al weer een tijdje niet gekeken hier op het Carpboard. En als ik vandaag dan als eerste dit topic bovenaan zie staan bij de Discussiehoek snap ik weer waarom de drang niet zo groot is. Wat een hoop ophef en gezeur om zoiets kleins. Dat er 2 paginas vol mee te krijgen zijn zeg...
Rudi van Vliet

05-08-2005 09:51

[Heb jij jou leeftijd wel eens gezien in vergelijking tot anderen hier...

Snotjochie.... (michel 43 - jij 24 lol)

Ik ben jou grote mond een beetje zat...

Wat een praatjes tegen het beleid hier. ALs je het er niet mee eens bent ga dan weg... genoeg andere boards. Tevens niemand vraagt je aanwezig te zijn. ALs je het wilt zijn dan gedraag je je zoals je hoort te doen hier.

Wat een gewauwel zeg. Met je snotjoch tegen Peter.
Heb je je eigen gedrag wel eens afgezet tegen je leeftijd.
Ik ruik een authoriteitsprobleem van hier tot tokio bij jou.
Ook moeite met politie toevallig? Lastig geweest in de klas?


Groeten
Willem Barnas

05-08-2005 09:56

Peter,

Je gaat te ver, je zou voor de lol eens moeten kijken wat ik in de afgelopen 3,5 jaar met 952 berichten nog meer gepost heb.

En dan nog...

Inderdaad, ik ben kritisch, jij en Rick Boerboom kunnen dat klaarblijkelijk niet zo goed hebben op het DB, jullie zien waarschijnlijk het liefst alles leuk, lief, zachtjes en aardig blijven plus zoveel mogelijk tips & tricks voor jullie visserij...

Wel, soms dan zijn er dus dingen waar mensen zich druk over maken (ongeacht wat, ongeacht wie) en ik deed me dat dus over een topic die vernield werd.

Met jou lul ik nu niet meer en als je wilt dat mensen van KWO mij eraf flikkeren (waar ik trouwens ook respect voor dien te hebben, ik voel me niks te goed of wat ook, maar ik ben gewoon niet iemand die stilletjes meeluisterd), dan wens ik je heel veel succes om dat te realiseren. Mocht dat gebeuren, dan mag ook gelijk alles van mij retour, zeg dat dan ook maar tegen Bertil, ja?

Fijn kerel, vang ze.
WB :wink:
Willem Barnas

05-08-2005 09:59

Rudi,

Mooi verwoord!

Problemen? Je bent me een beetje zat? Doe er wat aan!

Ik niet!

Weet je wat ramptoerisme betekent?

Groeten,
Willem :wink: