Raven, de "professionele" internetwinkel...???


Willem Barnas

03-10-2003 22:02

Pfff,

Da's nog niets, ik kocht ooit eens een Wychwood schoudertas en heb (eerlijk waar) MAANDEN moeten zeuren en bellen (vijf keer) om de schouderband die er niet bij zat (zou me anderhalve week later worden toegestuurd en anders zouden ze bellen).

Zelfs op Carp en de Visma heb ik Dion (of hoe heet die draak) benaderd en hem vriendelijk (hoe was het nog steeds mogelijk???) gevraagd of er nu eindelijk eens iets geregeld kon worden...

..."Nee, ik kan geen WW meer krijgen..."

Raven? Een lege-lullen-bedoening!

Groeten,
WB :wink:
Gast

03-10-2003 22:19

pfff,

Aanbieding moet je ook niet geloven als je dan naar de winkel gaat zeggen ze dat ze nergens van weten :lol:

met geirriteerde groet,

pascal kik
lars kern
Berichten: 697
Lid geworden op: 11-05-2003 02:00
Locatie: capelle a/d ijssel

03-10-2003 23:05

een keer wat besteld naar het telefonschi door geven zal er binnen 5 dagen zijn ok na dag 8 effe zelf gebeld. ze waren me besteling kwijt maar als iik morgen zal bellen en naar een speciaal persoon zal bellen zal die het in norde maken


ik bellen doorgeven en binnen 2 dagen had ik me bestelde binnen toch netjes met een excuus brief er tussen
behandel een karper zo als je zelf wil worden behandelt
jan van kranenburg

03-10-2003 23:35

Dennis,
Heel andere bril, denk ik!
Excusez-moi,

Jan
Hans van Moorsel
Berichten: 712
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Geldrop

03-10-2003 23:39

Nooit problemen gehad met raven, met bonte kraaien wel :smile:
Gebruikersavatar
William Crommentuijn
Berichten: 504
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: grubbenvorst

03-10-2003 23:57

Ik zie de naam d-b hengelsport vallen. Die winkel zit dus bij ons in helmond, en das echt een topgozer. Spullen van fox meestal de laagste prijs. Vorige week moest ik wegens omstandigheden dringend een setje daiwa's hebben die hier niet te verkrijgen zijn, Hij vanuit belgie iemand gebeld en de dag later lagen ze voor me klaar. echt top dus, als je wat mooi spul moet aanschaffen bel hem effe.

nee, ik ben geen familie, kennis, aandeelhouder, enz, is gewoon een fijne winkel die je niet meer vaak vindt.

mvg william
Hans van Moorsel
Berichten: 712
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Geldrop

04-10-2003 00:10

William,

bij ons in helmond? Schaam je!

Met Deurense groet, :smile:

Hans
Gebruikersavatar
William Crommentuijn
Berichten: 504
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: grubbenvorst

04-10-2003 10:21

Jaaaa, sorry hoor. Bij ons in de buurt dan.
Gebruikersavatar
hans de haan
Berichten: 114
Lid geworden op: 07-04-2003 02:00
Locatie: zoetermeer/nunspeet

04-10-2003 14:05

tobias
ik heb het ook niet direct over de merken maar over de service.
als hun zegge dat ze het merk rod h niet meer verhandelen dan kun je het gewoon lekker zelf uitzoeken snap je en zo zijn er meer dingen.
mijn vriendin besteld voor der zelf een fox mmx ze krijgt er niks over te horen 6 weken gew8 en toen af besteld.
bij vlemmix besteld en toen had ze em binne een week .
dezelfde winkel en toch z,n verschil.
hoe doen ze het

hans
Robbert Spuijbroek
Berichten: 1328
Lid geworden op: 04-08-2002 02:00

04-10-2003 20:19

Hans,

Misschien drukte van de winkel, en het aantal bestellingen ed? Ik weet het ook niet, is maar een gok

mvg
Robbert
Als je lang van je water wilt genieten, smijt dan niet met namen en gewichten...
Gebruikersavatar
hans de haan
Berichten: 114
Lid geworden op: 07-04-2003 02:00
Locatie: zoetermeer/nunspeet

12-10-2003 17:03

robert niks ten nadelen van jou maar als ze de drukte niet aankunnen dan moeten ze geen winkel beginnen of anders niet zo groot worden
service staat bij mij heel hoog en als dat word verwaarloost dan kom ik er niet meer
groeten hans
Stephan Zegwaard
Berichten: 41
Lid geworden op: 17-02-2002 01:00
Locatie: Lelystad
Contacteer:

14-12-2003 23:15

Ik heb afgelopen week bij DB-hengelsport een tweetal molens besteld, in 3 dagen binnen en alles keurig geregeld.

Wat betreft Raven, ik had een keer een rugtas gekocht die gelijk al uitelkaar scheurde bij de eerste keer op mijn rug doen.... Goedkope rommel gekocht hoor ik jullie denken, nee hoor....
Ikke terug naar Raven en het verhaal verteld. "Doe je er bakstenen in?" was de vraag...
Mijn antwoord, "Ja..... ik moet mijn markerstenen toch ergens in vervoeren?????" Tuurlijk niet !!!!!!
Voordat ik het wist liep ik met een nieuwe tas naar buiten, dus dat was wel weer netjes.
coen zwaans
Berichten: 261
Lid geworden op: 07-03-2003 01:00
Locatie: volkel

15-12-2003 10:54

Ik heb ook bij d-bhengelsport besteld
en binnen 3 dagen had ik het thuis.
En de gerantie is nergens beter als daar!!

mvg coen
jurgen munten
Berichten: 1159
Lid geworden op: 25-09-2002 02:00
Locatie: Eygelshoven

16-12-2003 08:02

Nou, bij deze dan ook een positief woordje voor Nipro Hengelsport. Hier heb ik verschillende dingen besteld, waaronder een stretcher. Dit alles is mooi binnen de afgesproken tijd (ik meen 3 of 5 dagen) afgeleverd tegen een mooie prijs.

Het mag gezegd worden :smile:

groeten,
karperlimbo
Het is een kwestie van geduld.....
Toon Fokkema
Berichten: 569
Lid geworden op: 13-05-2003 02:00

16-12-2003 08:49

Eerlijk gezegd snap ik de commotie niet echt. Qua prijszetting WEET je gewoon dat je voor de prijs van X2 niet de sublieme kwaliteit (puntje van discussie?) van Fox etc krijgt. Service verleent Vlemmix echter wél. Had bij Dennis in Zeist 2 tritons gekocht, waarvan bij een de reelhouder losschoot tijdens de eerste keer vissen. Ik terug naar Vlemmix, en ze gaven gewoon gratis een nieuw onderdeel mee, zonder dat ik een bon overlegde of wat dan ook! Nog een voorbeeld: ik heb in april (meen ik) die X2 runners gekocht. Blijkt dat ze waar-de-loos zijn, baitrunner die aanslaat tijdens de dril enzovoort. Na 9 vissen verspeeld te hebben, rij ik terug naar Vlemmix om ze te retourneren. Even ter info, dit waren 3 molens voor 99,99. Zegt die kerel: weet je wat je moet doen, we hebben volgende week een actie met shimano, maar daar mag je nou al van profiteren, krijg je van mij 50 euro per molen terug als je ze inruilt op shimano's. Ik voor 2 X2's 100 euro teruggekregen en 6000's gekocht, en de 3e viavia kunnen verkopen. Is dat meedenken of niet? Wat wel belangrijk is, ga naar de winkel toe! Gewoon een babbeltje maken met die mannen. We praten hier niet over computerspullen, maar over visspullen. Ik heb zelf al heel wat computerspullen ge- en verkocht omdat ik voorheen supernerd was, dan kan je gerust online bestellen. Dat gaat ff niet op bij het kopen van karperspullen.

Simple as that dudes :smile: