Weer een aanslag in Londen,


Gebruikersavatar
Patrick van Leur
Berichten: 581
Lid geworden op: 18-03-2002 01:00
Locatie: maarssen

21-07-2005 14:44

Laatst gewijzigd door Patrick van Leur op 21-07-2005 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.
tim vd veen
Berichten: 895
Lid geworden op: 11-04-2003 02:00
Locatie: Deventer

21-07-2005 14:45

tog niet weer he....
Groet'n,
Tim
Gebruikersavatar
Patrick van Leur
Berichten: 581
Lid geworden op: 18-03-2002 01:00
Locatie: maarssen

21-07-2005 14:46

Ja blijkbaar gebeurd het weer zet de tv maar eens aan, ik kreeg het net van een collega te horen! maar ik kan alleen op het internet kijken,

mvg
tim vd veen
Berichten: 895
Lid geworden op: 11-04-2003 02:00
Locatie: Deventer

21-07-2005 14:48

zal je via pb op de hoogte houden
Groet'n,
Tim
Gebruikersavatar
steef zenden
Berichten: 376
Lid geworden op: 29-03-2005 13:48
Locatie: westland

21-07-2005 15:01

zal niet lang duren voordathet ook bij ons komt......
Het komt steeds dichterbij.....
Gebruikersavatar
Patrick van Leur
Berichten: 581
Lid geworden op: 18-03-2002 01:00
Locatie: maarssen

21-07-2005 15:01

Je kan erop wachten inderdaad dat het ook zou gebeuren in ons land ja. Maar wat doe je eraan !
Gebruikersavatar
Hans van Vrouwerf
Berichten: 526
Lid geworden op: 11-06-2003 02:00
Locatie: aant watur
Contacteer:

21-07-2005 15:05

Gewoon door blijven gaan met ademen....

Ik zie het misschien erg nuchter maar als het gebeurt gebeurt het, gebeurt het niet dan gebeurt het niet!

Je moet gewoon doorleven en er niet stil bij blijven staan (wel bij de slachtoffers natuurlijk) gewoon doorgaan

en lekker gaan vissen. En vooral niet teveel aandacht aan besteden.

grtz
HnZ
In het land der blinden is éénoog koning!
Gebruikersavatar
Erik van der Westen
Berichten: 44
Lid geworden op: 20-07-2005 15:12
Locatie: Haarlem

21-07-2005 15:18

Hans van Vrouwerf schreef:Gewoon door blijven gaan met ademen....

Ik zie het misschien erg nuchter maar als het gebeurt gebeurt het, gebeurt het niet dan gebeurt het niet!

Je moet gewoon doorleven en er niet stil bij blijven staan (wel bij de slachtoffers natuurlijk) gewoon doorgaan

en lekker gaan vissen. En vooral niet teveel aandacht aan besteden.

grtz
HnZ


Ben het met je eens hans,als je tijd is gekomen dan ga je ,maar dan niet te hopen dat je in een trein zit,en dat diegene die naast je zit voor hem de dag is om te gaan want dan ga je mooi mee. Nabestaanden gecondoleerd, waar gaat het naartoe ??
veel runs toegewenst....
Jef Hegteler
Berichten: 247
Lid geworden op: 30-04-2005 21:50

21-07-2005 15:26

:(

Aan de berichten op de tv te horen, waren alleen de ruiten uit de bus geblazen en waren er verder geen gewonden en hoorde ook nog iets dat een man die waarschijnlijk iets met de aanslag te maken had, het parron is afgevlucht en niet gepakt is :-?
Gebruikersavatar
Hans van Vrouwerf
Berichten: 526
Lid geworden op: 11-06-2003 02:00
Locatie: aant watur
Contacteer:

21-07-2005 15:33

Erik van der Westen schreef:
Hans van Vrouwerf schreef:Gewoon door blijven gaan met ademen....

Ik zie het misschien erg nuchter maar als het gebeurt gebeurt het, gebeurt het niet dan gebeurt het niet!

Je moet gewoon doorleven en er niet stil bij blijven staan (wel bij de slachtoffers natuurlijk) gewoon doorgaan

en lekker gaan vissen. En vooral niet teveel aandacht aan besteden.

grtz
HnZ


Ben het met je eens hans,als je tijd is gekomen dan ga je ,maar dan niet te hopen dat je in een trein zit,en dat diegene die naast je zit voor hem de dag is om te gaan want dan ga je mooi mee. Nabestaanden gecondoleerd, waar gaat het naartoe ??


Maarre Erik dan is het toch ook mijn tijd :-?

Maja vind het allemaal weer lekker belangrijk allemaal

grtz
HnZ
In het land der blinden is éénoog koning!
Jef Hegteler
Berichten: 247
Lid geworden op: 30-04-2005 21:50

21-07-2005 15:59

Update 15.29u
Volgens de Underground zou het mogelijk gaan om 'dummy spijkerbommen', die om een nog onbekende reden niet zijn afgegaan. Als dit klopt kunnen de explosieven gefaald hebben, maar kan het ook zijn dat de bommen nooit bedoeld waren om schade aan te richten.

Inmiddels lijkt het duidelijk dat er nauwelijks slachtoffers zijn gevallen. Passagiers in de metro bij Warren Street roken een merkwaardige geur, maar een ooggetuige een wagen verderop hoorde de explosie niet eens. Hulpverleners gaan het station nu binnen in speciale pakken die moeten beschermen tegen chemische en biologische wapens, maar dit is standaardprocedure.

De politie heeft overigens een inval gedaan bij het University College Hospital in Bloomsbury, wat vlakbij het station Warren Street is. Mogelijk zou zich daar een gewonde verdachte laten behandelen, maar het kan ook om een totaal losstaand incident gaan.



Valt dus nog mee tot nu toe :)
Gebruikersavatar
Patrick van Leur
Berichten: 581
Lid geworden op: 18-03-2002 01:00
Locatie: maarssen

21-07-2005 16:03

Het zou wel mislukt zijn! maar toch tot nu toe nog geen doden, maar je weet nooit!

het is al erg genoeg dat dit soort dingen gebeuren en ik krijg er werkelijk de kots van gewoon. We leven gvd niet meer in de middel eeuwen dat we elkaar moeten afslachten of wel?
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

21-07-2005 17:54

Jef Hegteler schreef:
Update 15.29u
Volgens de Underground zou het mogelijk gaan om 'dummy spijkerbommen', die om een nog onbekende reden niet zijn afgegaan. Als dit klopt kunnen de explosieven gefaald hebben, maar kan het ook zijn dat de bommen nooit bedoeld waren om schade aan te richten.

Inmiddels lijkt het duidelijk dat er nauwelijks slachtoffers zijn gevallen. Passagiers in de metro bij Warren Street roken een merkwaardige geur, maar een ooggetuige een wagen verderop hoorde de explosie niet eens. Hulpverleners gaan het station nu binnen in speciale pakken die moeten beschermen tegen chemische en biologische wapens, maar dit is standaardprocedure.

De politie heeft overigens een inval gedaan bij het University College Hospital in Bloomsbury, wat vlakbij het station Warren Street is. Mogelijk zou zich daar een gewonde verdachte laten behandelen, maar het kan ook om een totaal losstaand incident gaan.



Valt dus nog mee tot nu toe :)



Tsja, valt mee?????????????????

Opvallend dat we hier nu al zo mee omgaan, het aantal slachtoffers valt mee. Man heb jij dan echt zo'n plaat voor je kop? Wat als het wel gelukt was, dan is het nou komt aardig overeen met de schatting of zo?

HEt is te triest voor woorden dat dit soort zaken gebeuren!!!

En nog veel triester om jou reactie hierop te lezen, maar tsja London is ver weg en dus raakt het ons niet. Wil je wel weer eens horen als het de coupe was waar jij toevallig ook in zit / zat kijken of je dan ook nog zegt viel mee.

Anyway, persoonlijk vind ik het wel heel erg wat er gebeurt. De boefjes krijgen nog wel eens hun zin hoor .... echte angst onder de bevolkingen waardoor de boel nog veel meer gaat escaleren. En dat zal een zwarte bladzijde worden in de wereldgeschiedenis.

Kijk hoe Amerika terug heeft geslagen, bedenk eens hoe Engeland een nog hardere klap moet gaan uitdelen, realiseer je de gevolgen en huiver.

Marc
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
Bart Janssen
Berichten: 1354
Lid geworden op: 18-01-2002 01:00
Locatie: Tussen de Rivieren
Contacteer:

21-07-2005 18:00

Marc heeft wel gelijk,

Er is een balletje gaan rollen en die is nog lang niet uitgerold!

Kots misselijk word ik van al dit gezeik in de wereld. :evil:
Gebruikersavatar
Patrick van Leur
Berichten: 581
Lid geworden op: 18-03-2002 01:00
Locatie: maarssen

21-07-2005 18:15

Bart,

Dan ben je echt niet de enigste denk ik! Maar wat doe je eraan? je kan er geen fuck aan doen want het gaat toch wel door!
Richard Klinkenberg
Berichten: 299
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Leiderdorp, Nederland

21-07-2005 18:24

Volkomen mer je eens Marc,
kei en keihard aanpakken die gasten, maar ja dat help zelfs niet want zelf als ze dood gaan voor allah maakt dat ze niet uit.


Richard
Gebruikersavatar
Jeroen Hof op't
Berichten: 1346
Lid geworden op: 05-08-2004 10:28
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

21-07-2005 18:34

kunnen we het niet gewoon over vissen hebben, wordt namelijk erg moe van dat gezeik.

Als je dit erg noemt dan kun je elke dag wel een topic openen. Of gaan er in Irak niet elke dag mensen dood bij aanslagen.
BORN TO FISH, FORCED TO WORK

Afbeelding
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

21-07-2005 18:37

Jeroen Hof op't schreef:Of gaan er in Irak niet elke dag mensen dood bij aanslagen.



Ja,en ?

Sorry,maar de realiteit is dat dat voor een hoop mensen waaronder ikzelf,te ver van ons bed is om je druk over te maken....

Maar nu wordt het wel erg close !

Dennis
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
kevin diederen
Berichten: 3862
Lid geworden op: 28-09-2003 02:00
Locatie: Zuid Nederland

21-07-2005 19:44

Ver van mijn bed show? Ik denk dat als we daar niet zo vaak zo'n berichten van hoorden we het ook niet zo normaal zouden vinden dat het in Irak wel elke dag gebeurde.

Wel moet ik zeggen dat ik er erg over ben en me totaal niet druk om maak. Gebeurt het, dan gebeurt het. So be it! Op het moment kan ik er toch niks aan doen dus dan kan ik me er maar beter niet mee bemoeien. En denk eens na, zouden de nabestaanden van slachtoffers nu echt hier op het board de condoleances afstropen? Zeggen dat je het zo erg vind is niks mis mee. Maar bedenk wel dat de slachtoffers er geen milimeter mee opschieten.

Nog even en ik begin aan de Algemene Militaire Opleiding. Tot dan blijft het een ver van mijn bed show. Maar het komt niet voor mij steeds dichterbij. Nederland, binnen nu en 5 jaar, een bloedbad. Klinkt eng, maar ik zou zelf wel opgelucht zijn als het zou gebeuren. Het zit er immers toch aan te komen. En zullen wij ook zo goed reageren als ze in Londe deden?
Met vriendelijke groet,

Kevin Diederen
Gebruikersavatar
Jeroen Hof op't
Berichten: 1346
Lid geworden op: 05-08-2004 10:28
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

21-07-2005 20:52

Dennis,

Jij citeert dat het nu wel erg dichtbij komt. Hoelang ben jij al getuige van de problematiek die we hebben in ons eigen land

Paar voorbeeldjes,

* Groeiend tekort aan banen
* Groeperingen radicale buitenlanders die buurten/gemeenten terroriseren
* Huidige economie
* Huidige regeringsplannen

Allen delen ze mij in de vorming van Nederland, jij beschrijft dat het wel erg dichtbij komt, komop wordt wakker. Het is allang aan de gang!!!!

Maar kunnen wij simpele karpervissers hier wat aan veranderen. Precies helemaal niks dus. Is het dan niet verstandiger om ons druk te maken betreffende de oprukkende voorzomer virussen die hele populaties karpers treffen, of gestolen vissen, of of of of, moet ik nog even verder gaan.

Gezien deze regering zich toch geen ene reet aantrekt van de burger, voel ik mij ook niet geneigd me druk te maken over de komende veranderingen. Ik ga gewoon vissen!!!!
BORN TO FISH, FORCED TO WORK

Afbeelding
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

21-07-2005 20:59

Kain sloeg Abel zo miserabel met een ezelskinnebak, zodat ie de moord stak.......
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

21-07-2005 21:16

Jeroen,

Geloof me als ik zeg dat ik echt wel weet dat er in Nederland heel VEEL mis aan het gaan is/is gegaan.....

Maar als ik dat zeg ben ik weer een pessimist 8)

Met dat het dichtbij komt bedoel ik uiteraard de bomaanslagen met welke wij in Nederland nog niet/nauwelijks bekend zijn.

Mvrgr Dennis
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

21-07-2005 21:21

Mij krijg je met geen drie paarden de metro meer in........

Mag je me nog en pessimist noemen ook nog.....

Met dank aan de familie Bush.....oliedom.
Gebruikersavatar
Jeroen Hof op't
Berichten: 1346
Lid geworden op: 05-08-2004 10:28
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

21-07-2005 21:43

Mitsz puntje Bush, is de spijker op de kop.
BORN TO FISH, FORCED TO WORK

Afbeelding
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

21-07-2005 21:53

[quote="mitsz van der kamp"]Mij krijg je met geen drie paarden de metro meer in........
quote]

En als je weer eens boilies gaat rondrijden en een lekke band krijgt...... :lol:
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !