Wie o wie heeft er ervaring met een trolley met motor?


Plaats reactie
pieter joost
Berichten: 12
Lid geworden op: 08-03-2005 13:42

19-07-2005 13:03

Hoi hoi...
Ik ben zelf in bezit van een queen tackley trolley van 40 euro bij wout van leeuwen, maar aangezien die teveel wordt belast en het zover lopen is, zoek ik een trolley met aandrijvingsmotor.
Heeft iemand er eentje te koop? Of heeft hier ervaring mee? OF is iemand zo tevreden met zn trolley zonder motor dat hij hier iets over kwijt kan?
Ik hoor het graag...



Laat je niet gek maken vissen komen niet op bestelling! Maar als ze er zelf zin in hebben....
peter andrae

19-07-2005 16:35

pieter wat dacht je van een bakfiets :lol: ik heb die van fish rite met 2 wieltje,s en je kan alles uitklappen zodat je nog meer kan meenemen stevig ook wel maar sjouwen blijft het.

mvg peter.
peter andrae

19-07-2005 16:37

:o zou niet gek zijn een karretje met motor ik ben rugpatient dus dat zou mooi uitkomen.
Gebruikersavatar
Rene Boeting
Berichten: 336
Lid geworden op: 11-10-2003 02:00
Locatie: Goes

20-07-2005 00:20

Solex-motortje eropzetten?

Bij caravancentra is een systeem te koop met electramotoren, is natuurlijk ook erg makkelijk.

Gaat een beetje te ver misschien...
Gemotoriseerd lijkt me iets voor mensen die daar een echte reden voor hebben.

Dat sjouwen maakt het een sport :lol:


Zag laatst op Ebay uk een hele beste trolley, was voorzien van 2 wielen en had een veersysteem om onbalans te vermijden.
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 7170266862
Leek me wel wat, alleen paste de prijs even niet bij me budget.
Mijn huidige gaat het zeker een keer begeven, snap eigenlijk niet dat ie nog leeft. Ga eerst eens kijken of ik niet zelf iets kan fabrieken.
In plaats van duwen, trekken. Een bolderkar dus.
Lijkt me minder inspannend.
Is dat toch niks dan maar sparen voor die superkruiwagen.


René.
Size doesn't always matter
killian de bruijne

20-07-2005 00:45

waar gaat dit heen zeg, hebben we over 20 jaar niet een apparaat, dan zeg je: ik wil vissen. apparaat gaat naar de waterkant, en je word gebeld als de vis voor de foto klaaar ligt :lol:

komop mensen mensen mensen :cry:
tim vd veen
Berichten: 895
Lid geworden op: 11-04-2003 02:00
Locatie: Deventer

20-07-2005 01:43

ik vind het best een uitkomst voor mensen met reuma oid.

scheeld een hoop, hoor niet hoeven tillen...de drempel ligt voor die mensen ineens een stuk lager om te gaan vissen...
Groet'n,
Tim
killian de bruijne

20-07-2005 01:48

[quote="tim vd veen"]ik vind het best een uitkomst voor mensen met reuma oid.

scheeld een hoop, hoor niet hoeven tillen...de drempel ligt voor die mensen ineens een stuk lager om te gaan vissen...[/quote]

voor mensen met ziektes e.d. daar heb ik niks op. juich het juist toe!

alleen voor kern gezonde mensen.. vind ik het gewoon niet kunnen!
peter andrae

20-07-2005 05:02

HEEL GOED KILLIAN ik heb hernia en niet zo een lichte ook een operatie word een probleem dus daar wacht ik ff lekker mee voor mij zou het een uitkomst zijn,maar ik moet al rustig aan doen met het optillen van mijn net als ik een vis heb als ik 2 vissen achter elkaar vang moet ik zelfs ff stoppen dan heb ik al last.

en het blijft voor mij een gesleep zelfs met een trolly je weet zelf wat een karpervisser allemaal meesleept.

Maar toch houd ik de moed erin en weet mij toch weer elke keer naar de waterkant te begeven soms kan het niet omdat mijn benen niet meer goed functineren en dat komt dan weer door mijn hernia.

mvg peter.
viktor v Ophuizen
Berichten: 92
Lid geworden op: 18-09-2003 02:00
Locatie: beuningen

20-07-2005 18:46

ook voor mensen zonder rugklachten een uitstekende uitvinding,waarom sjouwen als dat nbiet hoeft?

leg eens uit killian!!!! waarom kan dat niet?
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

20-07-2005 18:50

PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
killian de bruijne

22-07-2005 06:36

[quote="viktor v Ophuizen"]ook voor mensen zonder rugklachten een uitstekende uitvinding,waarom sjouwen als dat nbiet hoeft?

leg eens uit killian!!!! waarom kan dat niet?[/quote]

laat ik het duidelijk mijn mening geven:

je moet er gewoon iets voor willen doen, moeite word beloond!

groete
peter andrae

22-07-2005 14:11

Nee heb ik niks aan killian te klein :lol: .
Mark v Jaarsveld
Berichten: 409
Lid geworden op: 23-08-2004 21:32
Locatie: gouda

22-07-2005 15:09

die Dennis :lol:
Rob van Riet
Berichten: 152
Lid geworden op: 13-12-2004 10:15
Locatie: Almere

22-07-2005 15:56

Killian heeft gelijk,
Je moet er wat voor over hebben.
Ikzelf ga altijd te voet naar al mijn stekken zonder hulp middelen.
Met altijd bedoel ik dus altijd, ook naar Frankrijk.
Omdat ik dan al zo veel heb afgezien hoef ik geen hengel meer uit te gooien, alleen het net is al voldoende....

Omdat ik het "verdien", zwemmen alle topvissen stuk voor stuk mijn net in
:wink: :roll: :cry: :oops: :P :x :lol: 8) :-? :o :( :) :D
peter andrae

22-07-2005 16:34

Rob ik ging zelfs alleen naar frankrijk heb in me up op orient gezeten en ik moet je zeggen heerlijk gewoon,als ik een dag met je mocht ruilen had ik het graag gedaan kijken of je het dan nog zo leuk vind om alles naar je stek te dragen.

Kan je nu al zeggen dat je in tranen uitbarst en niet van de blijheid hoor.
killian de bruijne

22-07-2005 16:44

doe niet mal, en ga niet alles lopen verdraaien. ik vind het alleen niet normaal een gezond iemand een tractor carp fishing car moet hebben omdat dat dan gewoon makkelijk is. voor mensen met reuma e.d. juich ik het juist toe, zoals ik al eerder zei!(peter vooral, die mij een beetje belachelijk liep te maken)

groete
Rob van Riet
Berichten: 152
Lid geworden op: 13-12-2004 10:15
Locatie: Almere

22-07-2005 17:11

Wat ik dus (op een te moeilijke manier) wou aangeven is dat alle moeite die je doet moet wel nut hebben.
Door je spullen te sjouwen naar je stek, vang je geen pond meer dan dat je dit met een karretje doet (of met een boot :lol: )
Voorvoeren, lokaliseren en verkassen als de vis een stukkie verderop zwemt zijn inversteringen die zich wel uitbetalen.
Een kruistocht te voet in camou broek naar frankrijk is leuk bedacht van mij (al zeg ik het zelf) maar heeft dus geen nut.

Zo, en nu ga ik pakken voor 3 weken fra....
vang ze,
Rob
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

22-07-2005 18:00

fra.....tsen..... :D
viktor v Ophuizen
Berichten: 92
Lid geworden op: 18-09-2003 02:00
Locatie: beuningen

22-07-2005 18:12

nou killian,ik vind het pure onzin dat je zegt dat je er wel wat voor over moet hebben.......ik heb er dus wel genoeg voor over...denk aan stekken verkennen,bijna elke voeren,rondvaren opzoek naar vis taluten noem maar op.....dus jaaaa snap je wat ik bedoel?

jij zegt dus als iemand gezond is en zo'n moter trolly gebruikt dat ie er niks voor wilt doen :o ........beetje vaag vind ik jou beredenering,maar goed ieder zijn ding.......ik zou zeggen loop je helemaal het apezuur,ik tuut wel een keer als ik voorbij kom op mijn trolly.. :lol: tuuut tuuuutttt

mvg

viktor
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

22-07-2005 21:19

Groet'n Henk..

still growing Old.
Plaats reactie