telefoontje nvvs donering?


Plaats reactie
Gebruikersavatar
benjamin Mazereeuw
Berichten: 1141
Lid geworden op: 09-09-2002 02:00
Locatie: Enkhuizen NH
Contacteer:

07-06-2005 17:57

Hallo beste mensen

Ik werd net gebeld door een of andere vrouw van de nvvs of ik even 5 euro wou doneren om de belangen van de vissen te behartigen
zodat ze met dat geld de aalstand op pijl kunnen houden en nog iets met beroepsvisserij en iets met de wetgeving e.d

NOG FF :-?

ik betaal me al scheel aan vergunningen waarvan er al een deel naar de nvvs gaat
Ik wil ook geen aal vangen
en die auto win ik toch niet :P

en ja er zat ook nog een loterij aan vast je kon een auto winnen
en mp3 spelers en geld en ik weet niet wat.

zijn er nog meer mensen door deze mensen benaderd??
want ze zij dat er al heel veel mensen mee deden (waarom moet ze mij dan ook nog hebben??)

gegroet

Benjamin
Laatst gewijzigd door benjamin Mazereeuw op 07-06-2005 18:01, 2 keer totaal gewijzigd.
Meer is beter
Beer van een meter
-------------------------------
Rookworst zonder R is ook worst
marcel bertens
Berichten: 667
Lid geworden op: 12-04-2004 18:36
Locatie: den haag

07-06-2005 18:00

klinkt erg vaag :S
robin nieuwhof
Berichten: 488
Lid geworden op: 11-01-2003 01:00
Locatie: krimpen aan den ijssel

07-06-2005 18:14

klopt ik ben ook gebeld en heb meer informatie thuis gekregen. Ik ga uiteindelijk niet meedoen.
Gebruikersavatar
benjamin Mazereeuw
Berichten: 1141
Lid geworden op: 09-09-2002 02:00
Locatie: Enkhuizen NH
Contacteer:

07-06-2005 18:41

ze klonken niet erg serieus anders.
Ze lachten maar een beetje en zo en een serieus gesprek kwam er niet uit voort beetje opdringerig zo van ja zal ik je noteren
alsof je geen keus had dan zeg je nee en dan willen ze nog weten waarom niet
Meer is beter
Beer van een meter
-------------------------------
Rookworst zonder R is ook worst
Gebruikersavatar
Lukas Linde
Berichten: 912
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: ZW Drenthe

07-06-2005 18:51

Ik heb geloof ik ooit eens loten gekocht via de nvvs. Hoe het precies zat weet ik niet meer. Ze hebben schijnbaar geld nodig daar :D
Vissie kump zo!
Gebruikersavatar
benjamin Mazereeuw
Berichten: 1141
Lid geworden op: 09-09-2002 02:00
Locatie: Enkhuizen NH
Contacteer:

07-06-2005 19:09

dit vond ik op de site van de nvvs.

Laatste nieuws
Doe mee met SPORTVISSERIJ LOTERIJ
Door mee te doen met de nieuwe Sportvisserij Loterij van de NVVS geeft u extra steun aan uw landelijke sportvissersorganisatie NVVS, terwijl u tegelijkertijd kans maakt op mooie prijzen. Een nieuwe auto, een cruise, een weekend of midweek in een bungalowpark of geldprijzen.

U wint altijd
Vanaf € 5,50 per lot per kwartaal doet u al mee. Maar liefst 80% van de opbrengst van de loten van de Sportvisserij Loterij komt ten goede aan de activiteiten van de NVVS. Hierdoor kan de NVVS zich extra inzetten voor de sportvisserij, zodat u ook in de toekomst lekker kunt blijven vissen. Naast een kans op prachtige prijzen wint u dus altijd!
Wilt u een lot bestellen, bel dan de NVVS tel. 033-4634924.

NVVS voor sportvissers en vis
De NVVS zorgt voor een actieve sportvisserij lobby in Den Haag en Brussel. Ingezet wordt op goede regelgeving, het tegengaan van overbevissing, sanering van de beroepsvisserij, een goede kwaliteit en inrichting van de wateren, en herstel van natuurlijke, gevarieerde visbestanden (o.a. kabeljauw, zalm, zeeforel, aal). Daarnaast ondersteunt de NVVS de regionale en lokale hengelsportorganisaties bij hun werkzaamheden. Voorts wordt gewerkt aan vereenvoudiging en verbetering van het stelsel van visvergunningen. Officiële Nederlandse kampioenschappen wedstrijdvissen worden georganiseerd en nationale teams worden afgevaardigd naar WK"s, EK"s en andere interlands om de Nederlandse eer te verdedigen.
Een andere zeer belangrijke activiteit is de opleiding en begeleiding van de jeugd en de landelijke promotie van de sportvisserij (VIS-TV, Hét VISblad, positieve publiciteit in kranten, op radio en televisie).

Meespelen Sportvisserij Loterij is simpel
Na het opbellen van de NVVS (tel. 033-4634924) of het sturen van een e-mail (nvvs@tip.nl) met uw naam, adres, postcode, woonplaats en vermelding "Sportvisserij Loterij", wordt u een kaart en antwoordenveloppe voor deelname aan de Sportvisserij Loterij toegestuurd.
Na terugzending van deze kaart wordt ieder kwartaal automatisch het bedrag van uw loten (€ 5,50 per stuk) van uw rekening afgeschreven en wordt op de afschrijving uw lotnummer vermeld. Als u een prijs heeft gewonnen krijgt u hiervan automatisch bericht. Er kan dus niets mis gaan!
Ook kunt u het resultaat van de trekking vinden onder http://www.supportactie.nl.
Wanneer u uw deelname aan de Sportvisserij Loterij wilt stoppen is één telefoontje naar de NVVS voldoende.
De Sportvisserij Loterij van de NVVS maakt deel uit van de Support Actie. Deze organisatie verzorgt ook de bekende Grote Clubactie.



Gepubliceerd op dinsdag 8 maart 2005

et klopt dus wel maar als ze nou normale mensen hiervoor vragen om te bellen dan kan ik er nog over denken

gegroet

benjamin
Meer is beter
Beer van een meter
-------------------------------
Rookworst zonder R is ook worst
Plaats reactie