Gezeur, maar waarom nou?


Gebruikersavatar
Jan Wijma-O
Berichten: 200
Lid geworden op: 02-08-2003 02:00
Locatie: Utrecht

29-05-2005 20:04

Hallo,

Ik ben al een tijd lid van dit forum, en ik moet zeggen dit bevalt mij prima. Posten doe ik niet veelm ik lees vooral de verhalen en vragen door mensen gesteld, en als ik mij genoodzaakt voel om te antwoorden doe ik dat. Het plezier in het lezen van dit forum begint echter met rasse schreden af te nemen, om het maar ff bot te zeggen ik heb het helemaal gehad. Ik open dit topic niet om es ff lekker de boel op stang te jagen of wat dan ook, maar gewoon omdat ik hoop dat de mensen die dit veroorzaken eens bij zichzelf te raden kunnen gaan of dit nou wel nodig is. Karpervissen is een hobby/passie en dat is denk ik voor iedereen zo, en iedereen moet er een keer mee beginnen, en ja dan zit je met vragen. En die vragen wil je graag ergens stellen, en ja dit kun je in de viswinkel doen of langs de waterkant, of je kan het zelf uitvinden, maar we hebben ook een nieuwe uitvinding, het internet. Met het internet is ook het forum gekomen en dit is nou eenmaal de ideale oplossing voor dit soort dingen. Het stoort mij dan ook enorm als ik zie hoe het er soms hier aan toe gaat. Toen ik begon had ik het geluk veel andere vissers te kennen en zo dingen te leren, maar dit heeft niet iedereen... Waarom is het dan nodig dat sommige zo jonge enthousiaste mensen die hier komen door nota bene volwassen kerels zo in de grond gestampt worden omdat ze bijvoorbeels iets vragen over een aas of een water. Laten we nou alsjeblieft proberen om de boel een beetje gezellig te houden met elkaar, als je ergens geen zinnig antwoord op kan geven doe het dan gewoon niet, en tuurlijk je hoeft niet alles in te slikken, maar sommigen gaan hier gewoon te ver als je het mij vraagt, en nee ik ga geen namen noemen
of voorbeelden geven, iedereen waar het om gaat weet dit zelf wel. Het enige wat ik hier wil zeggen is laten we de goede kant van het forum in de gaten houden en dit ook doorzetten want het zou jammer zijn om het zover te laten komen dat mensen denken, naja ik vraag wel niets meer want ik krijg toch alleen maar gezeik... (mensen die zich al verontschulfigen voor hun topic in de titel of openingspost zijn geen uitzondering meer)

Ik hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel.

Groeten,

Jan Wijma
Gebruikersavatar
richard van der vliet
Berichten: 748
Lid geworden op: 11-10-2002 02:00
Locatie: Delfzijl

29-05-2005 20:24

hallo,

dit valt mij ook op en soms kan ik mij hier ook aan ergeren vooral van oudere mensen vind ik dat ze toch dit niveau eigenlijk wel gepasseerd zouden moeten zijn, maar blijkbaar is dit niet altijd het geval.
ik vind ook dat het helemaal geen nut heeft om mensen gewoon in hun topic af te gaan zeiken en de "stoere" kerel uit te hangen. ik bedoel, als je het wilt oplossen, kun je beter even een pb'tje sturen, het probleem aankaarten eventuele oplossingen geven etc., maar dit wel met een vriendelijke toon doen, dan heb je tenminste effect en is het probleem 9 van de 10 keer meteen opgelost. als mensen in mijn topic gaan lopen zeiken enzo, dan kunnen ze dat leuk doen, maar na 1 zeikpost, sla ik de posts van die user over en negeer ik hem als het ware, dus veel effect heeft het niet. maarja, je houd er altijd een paar rotte appels tussen, die niet begrijpen dat andere mensen zich aan hun gedrag ergeren en hoeveel topics je ook maakt, ik denk dat dat niet zal veranderen.

Mvgr Richard v/d Vliet
Gebruikersavatar
Arien Hunting
Berichten: 32
Lid geworden op: 19-04-2005 15:14
Contacteer:

29-05-2005 20:59

Agree,

Kan er niet een ban komen op dat soort personen?
Ook ik zal geen namen noemen maar er is er toch wel 1 persoon die er boven uitschiet met flauwe, onzinnige, en sarrende opmerkingen...
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

30-05-2005 06:56

Mannen,

Er zijn een aantal dingen nu eenmaal not done juist door internet, bijvoorbeeld het noemen van namen en plekken van wateren. Stel je voor jij hebt een leuk plekje ontdekt en iemand roept het hier .....dan zitten er binnenkort zeer veel andere mensen op jouw leuke plekkie.

Indien een jong en enhousiaste karpervisser zo´n soort opening maakt dan wordt er idd wel eens minder vriendelijk op gereageerd. Leuk? Nee maar wel begrijpelijk.

En ja er zijn ook mensen die domweg standaard vreemd reageren, gewoon door doen met wat jullie al deden negeren maar. Opvoeden blijkt een veelal nutteloze maar vooral kansloze excercitite.

Lees alle postings, neem mee wat van waarde is en glimlach om de rest is mijn advies, erger je vooral niet daar heb je alleen jezelf maar mee.

Happy hunting gewenst Marc
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
karel bouma
Berichten: 167
Lid geworden op: 08-04-2003 02:00

30-05-2005 09:43

Ga er maar vanuit dat het net zo is als in het echte leven.
Een klein groepje verpest het voor de rest.
Er zijn nu eenmaal mensen die het licht in een ander zijn ogen niet gunnen.
Veel mensen willen wel reageren op een berichtje maar doen dat uit angst al niet meer.
Ik erger mij persoonlijk aan van die oplettende personen , die op een ander zijn schrijf fouten letten.
Als iemand zijn best doet om te helpen ( door op een berichtje te reageren) val hem dan niet aan om zijn gebreken , maar bedank hem voor die hulp.
Niet iedereen is gelijk , en overal even goed in.
Wat mij ook opvalt , is dat ondank dat deze oplettende personen al vaker dan 1 keer gevraagd is om met deze flauwe opmerkingen te stoppen , toch gewoon doorgaan met het verpesten van de sfeer.
Ze bieden hun excuses aan , en gaan een week later weer op de zelfde voet verder.
Het is nu eenmaal zo en zal ook altijd wel zo blijven.
Groetje karel
don't imitate but innovate
houd het gezellig aan de waterkant en ook op karperwereld aan elkaar afzeiken heeft niemand iets
Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

30-05-2005 09:58

Ik kan sommige reacties best bedrijpen.
Sommige onderwerpen worden ook voor de tigduizendste keer geopend en gevraagd. Met de komst van het internet zijn er niet alleen forums gekomen, maar ook zoekfuncties op de forums. Als die dan ook eens goed gebruikt gaan worden en eventueel hierna een nieuw topic openen.

En inderdaad kan ik me voorstellen dat sommige mensen liever geen (water)namen zin of hun water willen beschermen. Dit vind ik volkomen logisch.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

30-05-2005 10:21

Vanwege het gedrag, wat uitsluitend voorbehouden is aan jongeren, van Douwe Bijlsma is in huize Bijlsma besloten om Douwe voor onbepaalde tijd de toegang tot het toetsenbord te ontzeggen.
Wij als familie zijn ervan overtuigd dat de kwaliteit van het forum nu met grote schreden voorwaarts zal vliegen.
Zeker nu zijn onmiskenbare stoten onder de gordel en zijn niet aflatende kritische blik hier niet meer geplaatst kunnen worden.

Wij zullen nader onderzoek laten plegen naar zijn gedrag, mede omdat het gedrag van een volwassene toch niet meer het vuur behoort te hebben van de jongeren, die per slot van rekening de heldere blik en de kennis van deze wereld in zich dragen.
Zodra het weer verantwoord is om Douwe los te laten op het forum krijgt hij weer toegang maar niet eerder.
Als test moet hij dan zijn praktijkervaring toetsen aan de boekwijsheid zodra de boekwijsheid het gaat winnen is er genezing mogelijk.
Mede moet hij aanvaarden dat de commercie alleen het belang van het welzijn van de vis voor ogen heeft en dat zij geen onzinnige dingen op de markt brengt alleen maar ter aanvulling van het bedrijfskapitaal.

Hij heeft intussen wel beloofd dat het dan geen zin meer heeft om te reageren omdat het hart dan uit zijn beleving gescheurd is, wat dat betekent begrijpen wij nog niet helemaal.

Noot: wij als kleinkinderen hopen wel dat opa zijn gedrag nog enige tijd zal volhouden, want het is net wat opa zegt: je gedragen naar je leeftijd is vreselijk saai zodra je volwassen bent.

MVRGR familie Bijlsma
Vissen is een hobby, geen religie!
Peter Otte
Berichten: 1261
Lid geworden op: 10-01-2003 01:00
Locatie: Veghel

30-05-2005 10:26

Als wat oudere wil ik hier graag op reageren.

Dat men hier specifiek over oudere spreekt is wat vreemd. Degene die langer meedraaien weten dat er nog maar voor kort ook jeugdige kapervissers duidelijk stellingnamen, niet alleen tegen oudere maar ook jeugd onderling gaven elkaar een veeg uit de pan.

Insinuaties over een bepaalt persoon zonder namen te noemen is erg zwak.

Discussie is prima maar wel op basis van feiten niet op gissingen, en veronderstellingen. Kan je niet tegen al of niet terechte kritiek dat risico neem je door mee doet aan dit medium, pas voor je zelf een stilte in (eigen ervaring) of reageer per PB naar de persoon in kwestie. Hier vrij anoniem reageren is gemakkelijk de verantwoording die dit met zich meebrengt is wel eens ver te zoeken.
Een aantal onder ons proberen constant elk in eigen bewoordingen de vinger op de zere plek te leggen. Dat dit wel eens op een minder prettige manier gebeurd is waar.

Kijk ik wat een gemiddelde karpervisser over heeft om belangen veilig te stellen dan is dat ontzettend laag. Deze desinteresse is voor mij een van de rede dat hier wel eens wat mis gaat. Maar we moeten zeker niet overdrijven kijkend naar de vele topics en reacties die er op KWO wekelijks passeren vind ik het erg meevallen.

De hedendaagse maatschappij is erg individueel ingesteld iets delen met elkaar is veel moeilijker geworden dit komt ook hier tot uiting. Heeft voor mij zeker niet allemaal te maken met jeugd ten opzichten van oudere.
Dat oudere onderons het roer kwijt zijn heeft weer gevolgen voor de jeugd die zij op moeten voeden. Globalisering, de Europese grondwet is er niet voor ons als individu. Vele voelen zekerheden van vroeger wegvallen, wat er voor in de plaats komt onder de noemer welvaart (wat men er ook onder mag verstaan) is ongrijpbaar en door politici niet uit te leggen.

Een vereniging als de KSN probeert al die individuen die zich karpervissers noemen samen te binden. Samen plannen maken, samen zeker met de jeugd werken aan een toekomst.
Vanuit die samenwerken vind je gemakkelijker je plaats in het karperwereldje. De vrienden die ik gemaakt heb zijn legio, kennis van wat er speelt in ons karperwereldje daar kan je boeken mee vullen.
Wil je hier voor open slaan prima, ga je liever als eenling door het leven ook goed.
Maar hou er wel rekening mee dat je het niet meer red hoe graag ik het zelf ook zou willen.

Het kankeren door ons op alles wat los en vast zit, de afgunst (altijd de ander) in deze maatschappij (die we zelf zijn) is niet alleen iets wat op KWO voorkomt, maar een maatschappelijk probleem waarvan we zelf de oplossing nog in handen hebben.

Met vriendelijke groet,
Peter
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

30-05-2005 10:28

Douwe,

laat je niet wegjagen !

wie zegt dat ze jou bedoelen , misschien bedoelen ze mij wel.

ik geef ook stoten onder de gordel misschien,en ik geef ook kritiek ongeacht wat iemand er van vind.

mensen zoals jij en ik zijn ook van belang voor het board, al is niet iedereen er blij mee, maar een scherpe kritische blik op het geheel kan naar mijn idee geen kwaad.

lekker hier blijven joh , en als je commentaar hebt op iemand ,gewoon die commentaar geven hoor.
Richard Lodewijks
Berichten: 467
Lid geworden op: 28-10-2002 01:00
Locatie: Zoeterwoude

30-05-2005 10:42

Jeetje zeg, we zijn hier met z,n allen toch niet van porselein ofzo. We hebben het hier over karpervissers en toch niet over een stel ballerina's. Waar gaat dit over.
En daarbij ik kom nu al heel wat jaartjes hier op het board en ik kan je vertellen dat het er heel wat vriendelijker aan toe gaat dan een paar jaar terug mede dankzij de moderators. Ik kan me nog discussies herinneren tussen dhr Pannekoek, dhr Zaal en niet te vergeten mijnheer Campbell die er heel wat harder aan toe gingen .Achteraf gezien stuk voor stuk aardige gozers wellicht wat emotionele reacties maar whatever wat maakt het uit.

schutting taal enzo o.k dat kan niet maar laten we ons nou niet gaan gedragen als een stel oude wijven.

Richard
Gebruikersavatar
Bert Kruit
Berichten: 330
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Hooghalen
Contacteer:

30-05-2005 10:51

Heren,

Laten we vooral kalm blijven. Ook deze discusie is al eens eerder geweest. De "beschuldiging" van dat het aan de ouderen ligt ben ik het niet mee eens het zit in alle leeftijden dus ook van mijn leeftijd en jonger. Als we allemaal eens volwassen worden (voor zover mogelijk) en dan als er iemand een topic opent over een onderwerp wat al tig keer is besproken en je ergert je eraan, reageer dan niet en bewaar de rust op dit forum. Anderzijds is het mogelijk om de persoon in kwestei een pb te sturen met de vriendelijke verwijzing naar de zoekfunctie. We delen een samen een mooie hobby en de een gaat er verder in op dan de ander maar laten we elkaar waar mogelijk is met raad en daad bijstaan.

zo dat wou ik even kwijt.
MVG"BK" 8)
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

30-05-2005 12:02

Hé Douwe, ik denk dat ze mij bedoelen :wink: , of toch niet hahaha.

Jong of oud, wat maakt het uit. Ik ben net zo gedreven als iedere andere oprechte karpervisser, en heb ook een mening en of je die met mij deelt of niet , werkelijk dat zal me jeuken! Maar elkaars mening respecteren is een andere zaak!!!
De jeugd (en ik wil niet generaliseren)heeft tegenwoordig weinig incasseringsvermogen, men is wel erg snel op de pik getrapt hoor.
Kijk maar eens in de weekenden bij disco's , vechtpartijen te over.
En dat gebeurt meer dan pakweg 20 jaar terug.
Kijk eens naar de troep langs de waterkant, 9 van de 10 x gedaan , in ieder geval in Hoogeveen, de jeugd.
Hoe komt dat? Ouders voeden de kinderen niet meer op , want ze moeten allebei zo nodig werken. Scholen , leraren zijn overspannen of moeten vergaderen, leerlingen mede opvoeden is er niet bij want : dat is ons beleid niet!

En zeker not done zoals Marc S aangeeft is het noemen van een water.
Kritiek ook al is het op de persoon, daar word je hard en een kerel van.

gr Harnold(de opvoedkundige) 8)
Gebruikersavatar
Jan Wijma-O
Berichten: 200
Lid geworden op: 02-08-2003 02:00
Locatie: Utrecht

30-05-2005 12:03

allemaal,

de term ouderen was misschien niet helemaal juist gekozen, het was misschein uberhaupt niet terecht om hierin een bepaalde groep aan te wijzen het gaat meer over iedereen. I bedoelde meet dat we moeten proberen dde positieve kant van het forum in het oog te houden. En tuurlijk is commentaar op zijn plaats als er de zoveelste topic over een onderwerp geopend wordt. Het was dan ook helemaal niet mijn bedoeling om hier mensen persoonlijk aan te pakken ofzo, en daarom dus nogmaal de term ouderen was niet echt correct, of beter echt niet. Daarvoor dus mijn welgemeende excuses. Maar is denk dat de boodschap wel over komt:

Laten wegewoon de positieve kant in het oog houden, en commentaar kan af en toe best maar houdt wel rekening met de persoon waartgen/mmee je praat.

Groeten Jan
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

30-05-2005 12:26

Amen!
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

30-05-2005 13:03

laat ik ook wat schrijven...

ligt al langer op de tong, wil er niet veel worden aan vuil maken, alhoel dit niet gaat lukken...het zal wel al beschreven staan..enfin


Kritiek is ok, maar soms gaat het wat ver. Zal niet in detail treden, alhoewel er heel wat dappere dodo's zijn '''ja jullie die weten wie ik bedoel'' welke onzin, kritiek enz via prive email aan mij ''ons'' toezenden, en dit niet op het board (durven) zetten....

Weet niet helemaal waarom??? soms komt de waarheid hard aan, soms zijn ze gefrustreerd, soms....ja waarom.....

Soms wordt er bijzonder raar gereageerd, soms mag je niets vragen, soms is alles al geschreven en beschreven, soms weet iedereen het beter.

Soms wordt er eens iets over een water geschreven, soms ook niet. Soms krijg je info, veelal niet. Een water is niet privé, en ook geen eigendom. Ik begrijp dat je een water niet naar de klote wilt helpen.....en ik weet wat en wie dit soort personen zijn. Ik weet ook dat het niet verboden is te vragen naar de bekende weg. Ook weet ik dat het niet verstandig is veel info te geven.....zo heeft alles ook een nadeel. Beter is het om info te geven via pb, geeft je geen info, reageer dan in het geheel niet!!!

Ik weet één ding zeker, een ding dat centraal staat voor al die argeloze irritaties, vreemde reacties en kinderachtige andere zaken. Jaloeze, egoisme, en het gevoel dat alles van jezelf is. Dat ene stekke waar je elke vrijdagmiddag na het werk naartoe scheurt....want het is toch jouw stekkie!! laat er nu niemand anders zitten!!! Dat ene water, welke alleen door jou bevist wordt. Of die jongen, welke net is begonnen met vissen op jouw water. Die ene visser welke zijn vissen niet fotografeerd zoals een ander ze graag wilt zien. Die ene visser, welke meer en grotere vissen vangt dan een ander. Die visser welke hoopt met jullie info, jullie kennis ook iets te kunnen betekenen in deze wereld. Die ook thuis wilt komen, zonder te blanken, en ook z'n maat of vriendig wilt opbellen met het grote nieuws!! Die jongen die blij is met de info, over de geheime rig, dat super aas, die superstek of dat water waar jij elke week aan het voeren bent, die jij iedere week bezet...en zelfs nog even komt kijken of er stiekem een ander zit.

Probeer mij niet te verbeteren. Dit is mijn mening, ik deel deze met velen. Deze mening is mijn mening, daar heb ik recht op. Aan mij mogen ze alles vragen!! Het boeit mij niet zo erg, ben altijdt al blij geweest om anderen te helpen, zo was ik ook zo blij met de info welke ik weer van anderen hebt verkregen. Die man die mij zijn karperboek gaf, mij zijn beste stek vertelde, die plek waar ik veel hebt geleerd.

Het probleem ligt in enkele van de boven beschreven zaken, alhoewel dit waarschijnlijk niet zo is voor iedereen.


Ik vindt dat het niet nodig is om te vragen waar, hoever, met welk aas, en op hoeveel meter de hotspot ligt. Maar realiseer je wel weer dat er veelal nieuwe kennis bijkomt, nieuwe goede antwoorden in de boeken, en hersenkappen zijn opgeslagen. Ik vindt dat er te snel wordt verwezen naar andere topics. Soms terecht, veelal niet.

Het is en blijft een carpboard, wil je niet meer reageren, doe dit dan niet. Vindt jij dat alles al is beschreven, ga dan verder....Dit is toch een board, wij houden het in stand. Waar mijn confrère het elders al beschreef, waar velen dezelfde passie delen, is het altijdt oorlog.

laat ik het hier maar bij laten. Geef liever je mening, jouw persoonlijke mening, en ik stel het niet op prijs van de ''bekende'' personen alias zeikers prive emails te ontvangen als ze iets niet ok vinden in hen ogen, besteed je tijd maar aan anderen!

Ik hou er wel van om een sterke eigen mening te hebben, daar sta ik om bekend, dat is wie ik ben. Als een ander nou ook eens zou doen, spreken en schrijven hoe en of wat hij of zij echt vindt.....zouden de meningen eens wat beter verdeeld zijn. Probeer jezelf niet voor te doen zoals je niet bent, neem het op de koop dat je geen bekende visser zult worden....hiervoor mag je veel dingen niet doen, niet schrijven of niet bekritiseren.

strakke lijnen....

met betreurenswaardige groet,
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

30-05-2005 13:44

Jordy,

soms ,die ene visser.
wauw man , je had dichter moeten worden, of collumns schrijven voor de krant of zo .

mooi stukje tekst. :o
jan van kranenburg

30-05-2005 14:44

Geachte Fam. Bijlsma,

Ik ben niet blij met Uw beslissing.
Toevallig heeft mijn vrouw Uw bericht ook gelezen, en zij was laaiend
enthousiast :cry:

Omdat het toevallig vandaag de enige dag in het jaar is dat ik echt wat te
herdenken heb, mag ik nog even dit toetsenbord beroeren.

Maar het zwaard van Damocles hangt boven mijn hoofd!!

Uw posting is nota bene uitgeprint!!!! :)

Hangt nu boven het beeldscherm.......

mvg

Jan
Gebruikersavatar
richard van der vliet
Berichten: 748
Lid geworden op: 11-10-2002 02:00
Locatie: Delfzijl

30-05-2005 16:18

ik weet niet of de posts over "ouderen" ook aan mij gericht was.
iig bedoelde ik met mijn postings niet te zeggen dat de ervaring van de ouderen, maar meer het niveau van sommige postings (schuttingtaal en dat soort ongein)
Gebruikersavatar
remon van dusschoten
Berichten: 473
Lid geworden op: 31-08-2004 22:06
Locatie: Nijkerk

30-05-2005 16:53

beste karpervissers

ik ben sins dit jaar weer actief op dit forum en heb zelf ook al wat vragen gesteld. en de antwoorden die je krijg zijn niet altijd liefelijk. maar soms ook weer wel. wat mijn opvalt is wel de kwalietijd van de antwoorden soms goed soms slecht en ondoordacht .wat ik persoonlijk ook jammer vindt is dat er vaakal van de vraag wordt afgedwaald dat is toch niet nodig lijkt mij?laten we de rubrieken de rubrieken laten en voor ouwe wijfen praat ons richte op de koffietafelhoek. daar is die voor, en surfers in spee kennen het forum nog niet zo als wij dat kenne.dus laten we de jongen mensen in hun waarde het zijn die jongens die het forum in de toekomst in stant zullen houdenen een antwoord hoeft niet altijd lang te wezen,als hij maar wel serieus is en waarde voor de vrager heeft .of te wel niet maar altijd antwoorden om je zelf dan later terug te kunnen lezen. laten we er met zijn allen een kwalietatief goed en serius forum van maken .een ruggegraat voor iedereen


met vriendelijke groeten remon van dusschoten
elke vangst telt hoe groot of klein dat je vangt daar gaat het om
behandel een karper zoals je zelf ook behandelt wilt worden met RESPECT

steun de KSN en wordt lid gewoon doen
Ruud Wouters
Berichten: 54
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: rotterdam

30-05-2005 19:01

Het is misschien ook een idee om de zoek functie op wat meer in het oog springende (niet letterlijk, dat doet pijn) plek te plaatsen. Als men een nieuwe topic gaat plaatsen is de kans dat men in zijn/haar enthousiasme even vergeet te checken of het niet al eens geplaatst is.
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

30-05-2005 22:09

Hallo Opa,

Wij als kleinkinderen hopen wel dat opa zijn gedrag nog enige tijd zal volhouden, want het is net wat opa zegt:
je gedragen naar je leeftijd is vreselijk saai zodra je volwassen bent.

Hartelijke groeten Henk Bijlsma 8)
Gebruikersavatar
willem slingerland76
Berichten: 112
Lid geworden op: 27-04-2005 19:19
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

31-05-2005 00:17

Jordy!!
:D :D :D :D :wink:

Mooi geschreven.
Ben er heel stil van geworden.

AMEN
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

31-05-2005 00:29

Heren,
welkom in de rare wereld van de karpervisserij die bol staat van hypocretie en de vreemde fenomenen :D

U zijt allen gegroet,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
jan van kranenburg

31-05-2005 02:04

Jordy,

Een oprecht statement van je.
Hoef je, wat mij betreft, niet te besluiten met "betreurenswaardige groet".

Mijn complimenten!

mvg

Jan
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

31-05-2005 12:34

:oops:
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...