hobby of handel forum


daan ramakers
Berichten: 130
Lid geworden op: 17-12-2004 21:59
Locatie: turnhout

22-05-2005 10:05

http://www.marktplaats.nl/index.php3?ur ... 26js%253D1

sorry mensen je moet eroverheen lezen zeggen ze maar hier klopt vanalles niet

1 dit is de ordinairste emcast die er bestaat tis zelfs niet eens de plus
laat staan een infinity(die hebben namelijk een vrijloop)

2 de molens kosten nieuw net geen 55 euro dus dat maakt een totaal van 165 euro nieuw nou dan is 199 euro tweedehands een schappelijke prijs vind ik

oh ja aan degene die dacht dat ik vond dat ik te weinig voor men spullen heb gekregen ik heb de prijzen gekregen die ik gevraagd heb
als ik meer wou hebben vroeg ik wel meer
dus jouw hartje is ook weer gerustgesteld
kgeef je een tip snuit je neus es wat vaker zodat je beter geuren kan opvangen gaat je visserij ten goede komen!!!!!!

aan de reacties te zien zal ik er dan ook maar overheenlezen en me er niet meer aan storen(wel moeilijk hoor)
tis jammer dat die handelaars enkel een meerwaarde geven aan de prijs ipv aan het forum

we leven nu eenmaal in een wereld waar geld belangrijker is dan plezier
Gebruikersavatar
Martijn van Ierland
Berichten: 287
Lid geworden op: 21-08-2002 02:00
Locatie: 't mooie Brabantse!

22-05-2005 16:13

Stefan van der Graaf schreef:Als ze met containers hiero in de haven binnenkomen kan mij het egt niks schelen of dat er nou hier en daar een container vermist wordt. Het gebeurd met t-shirts, auto's dus ook met visspullen.

Maar kga hier een eind aan breien wat mijn reacties betreft. De ene helft hecht waarde aan Normen en Waarden van onze eigen Jan Peter en de andere helft kan het geen reet schelen. En ik zit bij die laatste groep, omdat ze mij ook op allerlei vlakken "bestelen".

Have fun met het kopen van je spullen, waar dan ook ter wereld!


Zoals ik dus al stelde in mijn post, hier en daar een kronkeltje los in de hersenpan...