Mijne Heren,
Ik heb een vraag, ik heb twee Tri-Cast hengels, de een zegt dat het Diamond Kevlars zijn en de andere zegt dat het Legends zijn?
De hengels zijn zeker 20 jaar oud. Zijn handbuild. Het zijn groene blanks met een geelachtige wikkeling.
Wie kan mij met 100% zekerheid vertellen om welk type het nu gaat.
Groet,
Bart
Om misverstanden te voorkomen...
- Bart Janssen
- Contacteer:
- Patrick van Leur
Het is makkelijker als je er een foto bij hebt..
mvg
mvg
- Jeroen Flokstra
Hoi,
Ik ben ook in het gelukkige bezit van een 2 tal handafgebouwde TriCast Diamond 2.25lb hengels, en ook een 3 tal TriCast Scepter 2.25lb hengels.
Stuur me ff een foto, dan leg ik die naast mijn hengels, dan weet je het meteen.
Groet,
Jeroen.
Ik ben ook in het gelukkige bezit van een 2 tal handafgebouwde TriCast Diamond 2.25lb hengels, en ook een 3 tal TriCast Scepter 2.25lb hengels.
Stuur me ff een foto, dan leg ik die naast mijn hengels, dan weet je het meteen.
Groet,
Jeroen.
- Henk ter Maat
Bart,
De Diamond Kevlars van mij zijn groen/grijs, 15 jaar oud en hebben een zwarte wikkeling, weet natuurlijk niet hoe creatief jou handbuilder was/is..
De Diamond Kevlars van mij zijn groen/grijs, 15 jaar oud en hebben een zwarte wikkeling, weet natuurlijk niet hoe creatief jou handbuilder was/is..

Groet'n Henk..
still growing Old.
still growing Old.
- Bart Janssen
- Contacteer:
Aha Henk,
Daar kom ik wel wat verder mee. Die ik heb zijn echt groen met een duidelijke gele wikkeling,
Hoogswaarschijnlijk zijn het dan toch de Legends. Daar hoopte ik al wel op want dat zijn inmiddels echte collector items
En nog in super uitmuntende staat.
Cheers,
PS: zal thuis nog wel ff een fototje maken en naar Jeroen sturen voor de zekerheid.
Daar kom ik wel wat verder mee. Die ik heb zijn echt groen met een duidelijke gele wikkeling,
Hoogswaarschijnlijk zijn het dan toch de Legends. Daar hoopte ik al wel op want dat zijn inmiddels echte collector items

Cheers,
PS: zal thuis nog wel ff een fototje maken en naar Jeroen sturen voor de zekerheid.