de vangst op dit moment


Gebruikersavatar
sven de vries
Berichten: 2
Lid geworden op: 19-05-2005 22:14

19-05-2005 22:19

:roll: ja het afstand vissen wil nog niet echt lukken ben ik helemaal met je eens...Maar met de korst of pen heb ik al goede resultaten geboekt heb nog niks te klagen dit jaar :P maar wel moet ik bekenen dat het een water is ,wat ik al jaren bevis dus aardig weet waar ik moet zoeken.zal ff een voor beeld geven van wat nu de vangsten zijn een 3 van boven de 30 pond en 8 boven de 20 pond. Veels sterkte met het zoeken naar de karper (wat voor mij goed werkte was toen ik ze gevonden had een half brood in het water te gooien en ze op die manier voedsel nijd toe te spelen en het werkte...)
kennis is macht geluk is sterker
Gideon van Bavel
Berichten: 21
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Contacteer:

20-05-2005 00:31

Sinds een aantal weken bezig, op een uitstroom van een zandput, waar als het wat warmer is, je al aardig vangt. Volgens mij trekken ze het ondiepere water op, nu het opgewarmd wordt. Tijdens de koudere dagen kregen we ze hier ook niet aan de schubben, maar als het wat warmer was, kregen we geregeld beet, maar ook veel brasems :evil: . Op het kanaal daarentegen nog geen succes gehad dit jaar. Maar we blijven volhouden. :D
patrick de leeuw van ween
Berichten: 50
Lid geworden op: 13-05-2005 14:48

20-05-2005 09:23

nou bij mij verloopt het ook niet echt vlekkeloos ben in begin maart ongeveer begonnen met nachtjes maken en toen heb ik de eerste zeven nachten met mijn maat zitten blanken en echt van alles proberen andere aas andere onderlijnen zelfs lijnen met een opblaas bootje uitvaren :-( andere rigs andere onderlijnen echt vanalles maar mocht allemaal niet baten. en volhouden vanaf half april is de stek ongeveer gaan lopen en mijn eerste vis gelijk een recordvis voor mij 28 pond en mijn maat zijn tweede vis ook gelijk een record 32 pond spiegel dus ons seizoen kan eigelijk al niet meer stuk we hebben nu ongeveer 12 nachten gemaakt en samen 23 vissen gevangen dus gaat nog niet echt best zeg maar maar er is al weer vis op de kant egweest dus mogen niet klagen maar echt heel frustrerend die eerste zeven nachten niks vangen !!!!!!
the crafty catcher

22-05-2005 13:29

heb je nou nog niks geleerd arnold, ik heb je het zo vaak laten zien hoe je ze vangt, ik denk dat je een moeilijke leerling bent. :D
we spreken wel weer eens af als ik mijn spullen weer compleet heb ja je leest het goed ik kom weer helemaal terug in het karperwereldje.
de groeten van een oude visvriend :wink:
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

22-05-2005 14:56

Nu je werkelijk naam nog en weten ook wat we kunnen verwachten.
Vissen is een hobby, geen religie!
Camiel Driehuis
Berichten: 1242
Lid geworden op: 05-05-2004 15:37
Locatie: lelystad

22-05-2005 15:41

Gisteren en vandaag even met de penhengel zitten vissen
gisteren 2 brasems gevangen en een karper verspeeld :(
en vanmiddag 2 snoekjes weten te vangen op mijn heerlijke mais :o
niet helemaal de bedoeling maar toch
En de paai is werkelijk losgebarsten in de sloot hierachter