Prettig gevist?


Ron Som
Berichten: 328
Lid geworden op: 16-06-2003 02:00
Locatie: Berkel
Contacteer:

27-03-2005 19:05

Bart,

Ik hoop echt dat het wat helpt. Dit doet gewoon echt pijn om te zien hoe een vroegere stek van mij zo verziekt wordt.
Ik hoop ook dat dit nooit meer voor zal komen.
Goed werk dat je dit op de gevoelige plaat hebt vastgelegd en dat het op de site van de DHV staat.

Ron
Is het internet ook op zondag open?????
Gebruikersavatar
Kenneth Pepels
Berichten: 267
Lid geworden op: 30-01-2005 13:58
Locatie: Spaubeek (limburg)

27-03-2005 19:57

En wie is hier weer allemaal de dupe van: de karpervissers die wel serieus aan het water vertoeven en gewoon hun ding doen. Twee woorden hiervoor: ZEER TRIEST!

Groetjes Kenneth
Carpfishing isn't just a sport, it's a lifestyle!
Gebruikersavatar
Nick Verhagen
Berichten: 391
Lid geworden op: 18-12-2004 16:06
Locatie: Schijndel

27-03-2005 21:12

Karpervissers??? :o
Dat zijn geen karpervissers. HET zijn gewoon zeeeer trieste mensen.
Wij hebben er ook last van gahad, nu mogen we niet meer nachtvissen :cry: !!!!! Zoon trieste mense.
Wie het kleinen niet eerd, die is het groten niet weerd.
ruben hoornstra
Berichten: 6
Lid geworden op: 27-03-2005 23:49
Locatie: hoogeveen
Contacteer:

27-03-2005 23:58

das niet meer leuk meer.
bij ons hier in hoogeveen willen ze daarom het nachtsvissen gaan afschaffen en daar hebben mensen die serieus vissen onder te lijden
mensen laten hun rommel achter enzo en maken kabaal en dan kunnen andere hun rommel opruimen
gewoon aangifte doen
Gebruikersavatar
Martijn van Ierland
Berichten: 287
Lid geworden op: 21-08-2002 02:00
Locatie: 't mooie Brabantse!

28-03-2005 21:04

Ik krijg van zulke beelden echt de bloedpoep... Bij ons is het op sommige plekken ook echt niet normaal. Ben geregeld thuisgekomen met een volle vuilniszak met chipszakken, drinkpakken, bierblikken, etc.. The usual stuff. Terwijl die plek echt zo'n mooi stukje natuur is ('s avonds en 's ochtends zwemmen regelmatig de reeën op een veertigtal meter het water over, om maar eens iets te noemen).

Ik kan er echt zwaar woest van worden.. Maargoed, elke keer de zooi weer meenemen, en het blijft er alsnog netjes..

Vanmorgen ook weer met wat afval huiswaarts gekeerd.. Alleen kwam het dit keer úit het water. Eén vangst was wel erg opvallend: een portemonnee, helemaal vol met pasjes uit 1994 :D... Hoe groot is de kans dat je daar midden op gooit en hem dan binnentrekt omdat je denkt dat je vast zit!?