19 en geen 20 Maart programma KSN
-
Programma KSN voorjaarsmeeting
Wooow
http://www.karperstudiegroep.nl/
Lid worden aan de deur is mogelijk.
eur 41,25. Je krijgt: De Karper nr 65, gratis entree, 2 consumptiebonnen, De Karper nummer 66, gratis entree 27 november en ook 2 consumptiebonnen.
MVG
Klaas
Wooow
http://www.karperstudiegroep.nl/
Lid worden aan de deur is mogelijk.
eur 41,25. Je krijgt: De Karper nr 65, gratis entree, 2 consumptiebonnen, De Karper nummer 66, gratis entree 27 november en ook 2 consumptiebonnen.
MVG
Klaas
Laatst gewijzigd door Klaas van den Herik op 09-03-2005 13:35, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Klaas, je bent dan wel de enigste aan de deur op 20 maart
Peter

Peter
- Harnold Kikkert
Klaas bedoelt 19 maart
Onder het mom : live fast , die young
gr H.K.

Onder het mom : live fast , die young
gr H.K.
-
kijk als er maar gereageerd wordt.
- Harnold Kikkert
Klaas jongen, we laten je heus niet vallen
-
Voor iedereen die geinteresseerd is in aasopname en verwerking door de karper een MUST!!! Nand Sibbing en Jan Junge, een unieke combinatie qua wetenschap en praktijk.... Dit zal waarschijnlijk nooit meer ergens anders te zien en te horen zijn.
- Marco Mensing
Hebben jullie er dan wel rekening mee gehouden dat het dan wel eens heel druk zou kunnen worden ?
Als het een beetje mooi weer word kunnen we misschien ook op de parkeerplaats zitten !
Als het een beetje mooi weer word kunnen we misschien ook op de parkeerplaats zitten !

- Mark Noorman
Mensen,
Om de lezing van Nand en Jan nóg interessanter te maken, zullen enkele korte scenes van de recentelijk verschenen onderwater DVD's vertoond worden, waarna met Nand daarover in discussie getreden kan worden. We verwachten dat dit zal bijdragen tot een zo praktisch mogelijke benadering van het aasgedrag.
Marco,
Tijdens de jubileummeeting vorig jaar hebben we de hoogste opkomst ooit gehad, ik verwacht niet dat we dat gaan evenaren...
Groeten,
Mark
Om de lezing van Nand en Jan nóg interessanter te maken, zullen enkele korte scenes van de recentelijk verschenen onderwater DVD's vertoond worden, waarna met Nand daarover in discussie getreden kan worden. We verwachten dat dit zal bijdragen tot een zo praktisch mogelijke benadering van het aasgedrag.
Marco,
Tijdens de jubileummeeting vorig jaar hebben we de hoogste opkomst ooit gehad, ik verwacht niet dat we dat gaan evenaren...
Groeten,
Mark
- mitsz van der kamp
- Contacteer:
Ja.....
en dan nog even fijn met z'n alle aanschuiven voor de hoofdfilm van dit jaar.
the neverending story....
Kan iemand even een baal mais tot popcorn verwerken?
en dan nog even fijn met z'n alle aanschuiven voor de hoofdfilm van dit jaar.
the neverending story....
Kan iemand even een baal mais tot popcorn verwerken?
- Hans Brinkel
- Contacteer:
Vraagje...is het evt toegestaan om er een video-verslag van te maken voor eigen gebruik?
mvg
Hans Brinkel
mvg
Hans Brinkel
-
Hans,
Maak er dan een KSN project van.
Ik wil ook wel een kopie.
Never ending story. Zeg je zoiets. Ik weet zeker, dat ik nog nooit zulke grote karpers heb gezien. Ze beginnen met een 3 en in Belgie gaat het in kilo's.
MVG
Klaas
Maak er dan een KSN project van.

Never ending story. Zeg je zoiets. Ik weet zeker, dat ik nog nooit zulke grote karpers heb gezien. Ze beginnen met een 3 en in Belgie gaat het in kilo's.
MVG
Klaas
- Harnold Kikkert
Ik verw8t een zeer grote opkomst en zal proberen uiterlijk om 09.30 aanwezig te zijn...
Dit zou na LdB wel eens 1 van de interessantse meeting kunnen gaan worden.
Dit zou ook wat zijn voor Kwint en Schut om in navolging van deze "oudere"heren een presentatie in elkaar te zetten...
gr H.K.
Dit zou na LdB wel eens 1 van de interessantse meeting kunnen gaan worden.
Dit zou ook wat zijn voor Kwint en Schut om in navolging van deze "oudere"heren een presentatie in elkaar te zetten...
gr H.K.
- Marco Mensing
Mitsz,
voor de film ; Una Storia Mai Di Conclusione ook zakdoekjes nodig ?
Ben erg benieuwd naar het verhaal van Nand en Jan, maarja, met mij waarschijnlijk velen !
voor de film ; Una Storia Mai Di Conclusione ook zakdoekjes nodig ?
Ben erg benieuwd naar het verhaal van Nand en Jan, maarja, met mij waarschijnlijk velen !
-
Heren,
Ook ik ben van de partij natuurlijk!
Zo'n kans mag je niet missen, en ik zal nu ruim op tijd aankomen, Niet zoals toen in A'dam "nou dit was deel 1, we gan na de pauze verder met deel 2..." Oops... ha ha.
Tot volgende week zaterdag,
Groet,
Frank
Ook ik ben van de partij natuurlijk!
Zo'n kans mag je niet missen, en ik zal nu ruim op tijd aankomen, Niet zoals toen in A'dam "nou dit was deel 1, we gan na de pauze verder met deel 2..." Oops... ha ha.
Tot volgende week zaterdag,
Groet,
Frank
- Hans Brinkel
- Contacteer:
Klaas van den Herik schreef:Hans,
Maak er dan een KSN project van.Ik wil ook wel een kopie.
![]()
MVG
Klaas
Hoi, mij ging het er meer om dat ik thuis in alle rust evt de bruikbare info eruit kan halen m.b.v mijn vrouw..dit gezien het feit dat ik het gesproken woord in een zaal nauwelijks kan verstaan i.v.m. slechthorendheid , ....vermoed zo dat dit wel eens 1 van de meest interresante lezings aller tijden zal kunnen zijn.
Conreet...toestemming is er?
mvg
Hans
-
Hans,
En als je die DVD dat toch hebt en een paar kopietjes maakt, kunnen die ook op de regioavonden nog eens afgespeeld EN bediscusieeerd worden.
Als je een "ruwe"versie beschikbaar stelt, kan je filmen wat je wilt Hans. Je mag van mij zelfs op / naast het podium zeg maar.
MVG
Klaas
En als je die DVD dat toch hebt en een paar kopietjes maakt, kunnen die ook op de regioavonden nog eens afgespeeld EN bediscusieeerd worden.
Als je een "ruwe"versie beschikbaar stelt, kan je filmen wat je wilt Hans. Je mag van mij zelfs op / naast het podium zeg maar.
MVG
Klaas
-
Klaas, had zelf ook plannen in die richting. Kan de film dan monteren tot een geheel.
Groet,
Peter
Groet,
Peter
- Harnold Kikkert
Ik juich dit initiatief van harte toe en hou me aanbevolen voor een dvd(tegen betaling uiteraard).
Als de dvd klaar is dan hoor ik het wel.
Gr Harnold
Als de dvd klaar is dan hoor ik het wel.
Gr Harnold
- Mark Noorman
Die Kikkert, altijd de gemakkelijkste weg
Groeten,
Mark

Groeten,
Mark
- Hans Brinkel
- Contacteer:
Peter Otte schreef:Klaas, had zelf ook plannen in die richting. Kan de film dan monteren tot een geheel.
Groet,
Peter
Met ondertiteling dan?

HB
- Harnold Kikkert
Mark, met geld is alles te koop
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.
- Bart van den Hurk
- Contacteer:
Ben echt benieuwd volgende week zaterdag, voor mij m'n ontgroening wat betreft de landelijke
, maar laat aub die rotte eieren en blikken tomatensoep thuis
. Ben benieuwd naar de lezing, zeker, al blijft het natuurlijk vanuit een wetenschappelijk oogpunt benaderd en dit strookt lang niet altijd met de grilligheid van de praktijk, maar interessant zeker!

mvg
Bart van den Hurk
Bart van den Hurk
- Hans Brinkel
- Contacteer:
Bart van den Hurk schreef:Ben echt benieuwd volgende week zaterdag, voor mij m'n ontgroening wat betreft de landelijke, maar laat aub die rotte eieren en blikken tomatensoep thuis
. Ben benieuwd naar de lezing, zeker, al blijft het natuurlijk vanuit een wetenschappelijk oogpunt benaderd en dit strookt lang niet altijd met de grilligheid van de praktijk, maar interessant zeker!
Bart...daarom hebben ze waarschijnlijk Jan Junge toegevoegd..heb er grote vertrouwen in dat Jan Junge heel goed wetenschappelijke gegevens weet terug te vertalen naar de praktijk...dat heeft hij gedurende de vele jaren wel bewezen met zijn notities van Jan Junge in de bladen.
By the way..veel van wat Luc de Baets heeft geschreven komt direct van de hand van Jan Junge...het is maar een weetje

gr
HB
Laatst gewijzigd door Hans Brinkel op 10-03-2005 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.
shit bakkerij!!!!
ben altijd als laatste binnen
mis ik weer het 1e deel
als jullie iemand zie lopen in een bakkers broek ben ik het
ze missen mij vast niet op het werk
wel ff natafelen zeker bij bieltje!!!
ben altijd als laatste binnen

mis ik weer het 1e deel
als jullie iemand zie lopen in een bakkers broek ben ik het

ze missen mij vast niet op het werk

wel ff natafelen zeker bij bieltje!!!
- Hans Brinkel
- Contacteer:
Nou..ik kreeg net te horen dat een voorjaarsmeeting er helemaal niet in zit voor mij dit keer...da's balen!
Veel plezier en een informatieve middag toegewenst..hopenlijk gaat het met die video lukken Peter?
mvg
Hans
Veel plezier en een informatieve middag toegewenst..hopenlijk gaat het met die video lukken Peter?
mvg
Hans