ksn regio Den Haag


Plaats reactie
Peter Farla
Berichten: 21
Lid geworden op: 06-09-2002 02:00

04-03-2005 19:29

Na ook de vorige regiomeeting gemist te hebben, lees ik het volgende op de site van de KSN regio Den Haag.

Vrijdagavond 4 maart. Lokatie volgt nog. Programma: Laurens Maasland en Jeroen Neef uit de regio Rotterdam: twee jonge honden. Aanvang 20.00 uur. Introducees mogelijk.

Misschien heeft de postbode mijn brievenbus gemist, maar ik heb in ieder geval niets meer gehoord van het eventuele doorgaan van de avond of de lokatie. Als ook anderen niets gehoord hebben, zou het wel eens 'erg druk' kunnen worden.

Het zou handig zijn de website bij te werken en mocht dat niet gebeurd zijn, de leden tijdig te informeren over het waar en wanneer een regiomeeting plaatsvindt.

Peter Farla
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

05-03-2005 00:26

Peter,

Als je vorige keer netjes hebt afgebeld of was gegaan,had je deze keer weer netjes een uitnodiging in de bus gekregen.
Het was overigens in Koudekerk,maar dan op een nieuwe lokatie.

Was een leuke en frisse powerpoint van Laurens en Jeroen.
Alleen jammer dat sommige mensen het blijkbaar nodig vinden om er lekker door heen te zitten "beppen".......

Dennis
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Peter Farla
Berichten: 21
Lid geworden op: 06-09-2002 02:00

05-03-2005 00:53

Dennis,

Daar zit het probleem dus. Nieuwsjaarmeeting ben ik wel geweest, maar daarna geen uitnodiging meer ontvangen. Er kan natuurlijk altijd iets fout gaan. Het was alleen handig geweest als op de regiosite de lokatie was vermeld en de in januari nog niet zeker vaststaande data en lokaties schriftelijk aan alle leden zou zijn meegedeeld. Niet iedereen heeft internet.

Peter
Gebruikersavatar
Mark Noorman
Berichten: 1922
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00
Locatie: Zeist

06-03-2005 16:44

Peter,

Om volgend seizoen nieuwe teleurstellingen te voorkomen, stel dit voor bij de regiobestuurder...

Groeten,

Mark
Plaats reactie