KARPERBEURS LEIDEN!!!!!


Plaats reactie
coen lieferink
Berichten: 43
Lid geworden op: 06-01-2005 22:38
Locatie: Leiden

28-01-2005 18:44

beste carpboarder's
ik heb ff een vraagje over de karperbeurs in leiden want ik ben hier vorig jaar naar toe geweest en het was een hele leuke beurs en heb dit jaar is gekeken of die kwam. Maar nergens kan ik hier echt duidelijk info over vinden en anders zou die waarschijnlijk dit weekend zijn of niet. Ik zou hier graag wat meer duidelijk over willen hebben.

bvd
the catch.... the power.... the carp...
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

28-01-2005 19:06

Hij is dit jaar NIET !
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
Martin Beek
Berichten: 813
Lid geworden op: 14-03-2003 01:00
Contacteer:

07-03-2005 13:05

Hey Coen!

Nee Marco, das duidelijk. Ikzelf ben vorig jaar ook geweest! Vond het een zeer leuke beurs met een aantal interesante presentaties! :)
Was wel teleurgesteld toen ik op de Groenoordhallen website zag dat de beurs dit jaar niet was... Tis toch naast de deur, dus ja, jammer :(
Gebruikersavatar
joachim stelma
Berichten: 434
Lid geworden op: 09-02-2003 01:00
Locatie: Leiden
Contacteer:

17-05-2005 16:49

Er is vanaf donderdag wel een beurs in de Groenoordhallen in Leiden wat Janssen Sport uit België organiseert. Deze zaak heeft nog wel is leuke aanbiedingen, dus opgelet!

Janssen Sport organiseert van donderdag 19 mei 2005 tot 22 mei 2005 een hengelsportbeurs in Groenoord Plaza.
Alles op gebied van hengelsport is hier terug te vinden. Na deze beurs bent u geheel op de hoogte van alle in’s en out’s.

Openingstijden en kaartverkoop
Openingstijden: donderdag en vrijdag van 10:00 tot 21:00 uur, zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur en zondag van 10:00 tot 16:00 uur. Entreeprijs: € 5,- per persoon.
karel bouma
Berichten: 167
Lid geworden op: 08-04-2003 02:00

17-05-2005 18:12

deze beurs van janssensport is ook al in brabant geweest.
De reaktie op de site van total fishing waren bedroevend.
De mensen klaagden steen en been.
Het komt er op neer dat jansen gewoon de winkel leeg trekt en die in een verkoophal plaatst.
Je betaald nu dus parkeer en intree geld om gewoon hun winkel te bezoeken.
ook kan je de aangeboden goederen in een huiskamer kwijt ,als je het wat bij elkaar schuift.
let op ik ben er zelf niet geweest, maar geef alleen door waarvoor bezoekers van een andere vis site waarschuwen.
Mijn eigen ervaring is dat ze het aangebodene vaak niet op vooraad hebben .
Vaak moet je ook aan voorwaarden voldoen,bijvoorbeeld op vertoon van de bon uit een visblad.
Er worden ook geen lezingen of diashows gegeven.
don't imitate but innovate
houd het gezellig aan de waterkant en ook op karperwereld aan elkaar afzeiken heeft niemand iets
coen lieferink
Berichten: 43
Lid geworden op: 06-01-2005 22:38
Locatie: Leiden

17-05-2005 20:30

bedankt voor de info ik ga er denk ik toch ff langs ff kijke of ze er een leuke aanbieding hebben. Moet nog ff een roltafel kopen :roll:
the catch.... the power.... the carp...
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

18-05-2005 20:52

karel bouma schreef:deze beurs van janssensport is ook al in brabant geweest.
De reaktie op de site van total fishing waren bedroevend.
De mensen klaagden steen en been.
Het komt er op neer dat jansen gewoon de winkel leeg trekt en die in een verkoophal plaatst.
Je betaald nu dus parkeer en intree geld om gewoon hun winkel te bezoeken.
ook kan je de aangeboden goederen in een huiskamer kwijt ,als je het wat bij elkaar schuift.
let op ik ben er zelf niet geweest, maar geef alleen door waarvoor bezoekers van een andere vis site waarschuwen.
Mijn eigen ervaring is dat ze het aangebodene vaak niet op vooraad hebben .
Vaak moet je ook aan voorwaarden voldoen,bijvoorbeeld op vertoon van de bon uit een visblad.
Er worden ook geen lezingen of diashows gegeven.

Hoi Karel,
Waar vindt je de reacties op de site van total fishing?..zie namelijk geen discussieboard.
Was ook van plan om ff langs te gaan daar ik toch in de buurt moest zijn.
gr
HB
karel bouma
Berichten: 167
Lid geworden op: 08-04-2003 02:00

18-05-2005 22:07

kijk onder vraag en aanbod , en dan ongeveer 2 weken terug.
hieronder enkele reakties

entree € 7,- parkeergeld € 5,-
EN JANSSEN SPORT STAAT DAAR ALLEEN
MET ANDERE WOORDEN JE MOET NU GELD BETALEN ALS JE EEN WINKEL GAAT BEZOEKEN. Het wordt toch al gekker!!


Ik ben vandaag vrij en dacht laat mij even gaan kijken op de visbeurs, Ik heb 65 km gereden om er te komen, gelukkig was het niet druk, vroeg mij dan ook af of het wel wat kon zijn. Ik ben nog geen 10 minuten binnen geweest en heb nog nooit zoveel rotzooi bij elkaar gezien! Moest ook nog parkeergeld en entreegeld betalen.

ja, niet normaal toch om te moeten betalen om binnen te komen bij een winkelier die toevallig nu op een beurs staat. 10 min. hooguit en je bent uitgekeken.

Er zijn een aantal pagina's met acties van Jansen geweest in de visbladen. Alleen op vertoon van deze pagina's met de betreffende aanbieding/korting kom je ook daadwerkelijk in aanmerking voor de korting/aanbieding. Ook zo'n waardeloze regeling!!.


die jansensport is gewoon slim, adverteren met mega hengelsportbeurs en verder geen vermelding hierover geven van hoe of wat, zijn er toch weer honderden mensen zoniet duizenden in geluist haha eigen schuld dikke bult en jansensport maar lachen, volgende maand leiden en ....


kortom, janssen op z'n best!

piet uit den bosch
- reactie op eerder geplaatst bericht -
ik ben geweest!!al wat janssensport
daar heeft staan,kan bij mij in in de huiskamer,en die is maar 6x4 meter,dat zegt genoeg denk ik!!!! groetjes piet



genoeg reakties zo , dan hoef je ze niet meer zelf op te zoeken
de keus om te gaan is aan jouw , maar je bent gewaarschuwd
groetjes karel
don't imitate but innovate
houd het gezellig aan de waterkant en ook op karperwereld aan elkaar afzeiken heeft niemand iets
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

18-05-2005 23:22

Karel,
Bedankt voor de update.
Je auto kun je makkelijk parkeren buiten het terrein, maar om nou ook nog eens 7 euro entree te vragen voor het bezoeken van uitsluitend je winkelinventaris vindt ik eerlijk gezegd belachelijk :cry: .
Als ze het geld nou terug zouden geven bij een eventuele aankoop zou ik er nog vrede mee kunnen hebben...nee denk dat ik het maar oversla
gr
Hans
Gebruikersavatar
joachim stelma
Berichten: 434
Lid geworden op: 09-02-2003 01:00
Locatie: Leiden
Contacteer:

19-05-2005 12:19

Ik ben er net geweest, stelt weinig voor!
Zoals hierboven al is gezegd staat alleen Janssen er met vrij weinig spullen.

Parkeerprijs is €5,- en de entree is gratis

En Coen, roltafels ben er niet tegengekomen! Kan je beter even langs Sam rijden! Die heeft ze zeker weten.
coen lieferink
Berichten: 43
Lid geworden op: 06-01-2005 22:38
Locatie: Leiden

19-05-2005 14:52

thxs joachim

als de entree gratis is ga ik ermischien even vanmiddag kijken heb toch niks te doen. zo te horen is het niks....helaas :-? Dit jaar waren de karperdagen er van paddy sport er ook al niet en zo te horen is dit ook nix :roll:
the catch.... the power.... the carp...
Richard Lodewijks
Berichten: 467
Lid geworden op: 28-10-2002 01:00
Locatie: Zoeterwoude

19-05-2005 19:09

als je doelbewust komt om iets te kopen is het gewoon een aanraden. Kom er net vandaan en heb bijvoorbeeld een shimano 6500 gekocht voor iets meer dan 100 euro waar ik bij bijvoorbeeld Raven 169- betaal. Bovendien hoefde ik geen entree en parkeergeld te betalen.....


Richard
coen lieferink
Berichten: 43
Lid geworden op: 06-01-2005 22:38
Locatie: Leiden

19-05-2005 19:19

tja richard TOEVALLIG hadden ze die molen wel want ze hadden echt niet veel!!! roltafel, deegspuit hadden ze niet ze hadden echt maar iets van 4 soorten karperhengels staan hier en daar wat karperspullen maar dat was het dan ook wel. Zou ook niet goed zijn als je er nog voor zou moeten betalen.
the catch.... the power.... the carp...
Richard Lodewijks
Berichten: 467
Lid geworden op: 28-10-2002 01:00
Locatie: Zoeterwoude

19-05-2005 22:41

zou best kunnen hoor Coen want echt veel verder heb ik ook niet gekeken, heb momenteel niet veel nodig en m,n geld is o. Enfin ben geslaagd.


Richard
Plaats reactie