de Nationale KSN Jeugdkarperddag! (gratis!)


Pieter de Jongh

28-02-2005 20:10

shit weer meer kapers op de kust :wink:
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

28-02-2005 21:27

Wat mij beterft een zeer geslaagde dag. Ik denk dat het programma het meest leerzame was wat ik ooit gezien heb, en dan heb ik toch aardig wat lezingen en presentaties gezien de afgelopen jaren. Zonde voor die mensen die er niet waren, maar soms moet je gewoon even je bezwaren tegen de ns opzij zetten en gewoon gaan. Vervoersproblemen heb je altijd, voor de bormale meetings moet je ook altijd maar weer hopen dat er vervoer te regelen valt en zit je vaak ook aan benzinekosten.
Ik heb zondag voor het eerst sinds ongeveer een jaar weer eens met de trein gereisd en laten we eerlijk zijn, het was de prijs van het retourtje zeker waard! Alleen al de tombola was dat treinkaartje waard geweest, dan heb ik het nog niet eens over die geweldige presentaties!
Ik kan alle mensen die, al dan niet vanwege het treinkaartje, niet gekomen zijn maar één ding aanraden: Kom volgend jaar wel en hoop dat het programma dan net zo goed wordt!
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Gebruikersavatar
Stefan Sand
Berichten: 529
Lid geworden op: 08-09-2003 02:00
Locatie: Doublu U city

01-03-2005 11:42

Van Hengelo naar Zwolle :o prijzig !
Stefan Slechten
Berichten: 2316
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Stein (Lb)

01-03-2005 12:46

Je moet er wel wat voor over hebben hè Stefan :lol:

Groetjes,
Stefan
Gebruikersavatar
Stefan Sand
Berichten: 529
Lid geworden op: 08-09-2003 02:00
Locatie: Doublu U city

01-03-2005 13:21

Ach ik geef het toe, ik ben wat aan het zeuren, het kwam bij mij allemaal even slecht uit met tentamens voor de boeg etc. Was anders graag gekomen, maar op de landelijke ben ik wel van de partij :)
Daniel Takken
Berichten: 1009
Lid geworden op: 28-02-2004 12:02
Locatie: Fikkersdries

01-03-2005 13:39

Hoi, ik was ook graag gekomen maar aangezien ik bij de 2 regiomeetings en bij de landelijke ook al van de partij was/ ben en mijn toetsweek angstaanjagend dichtbij komt :o :oops: heb ik voor deze even gepast....
Hopelijk kan ik volgend jaar wel van de partij zijn :D

(Tot op de landelijke?)

Mvg. Daniel
Gebruikersavatar
purdey smazyk
Berichten: 36
Lid geworden op: 13-04-2004 19:52
Locatie: raamsdonksveer

01-03-2005 16:01

Frank van Amerongen schreef:Mannen,

Ik ben kapot, moe, en versleten. en zojuist aangekomen met de trein.


haha jah snap ik :wink:
maarre ik vond het echt super!
k had het echt saai verwacht (srry.. maar je weet hoe ik ben)
nja.. nou heb ik tog gwoon kei veel extra moeten betalen voor die treinkaartjes! luuk had op de heenweg DAGretourtjes gekoch :-? mjaa.. daar konden we dus niet meer mee terug.. .(en dat was al kei veel geld!) dus de volgende dag moeste we dus ook weet terug en luuk had geen geld meer voor een kaartje terug.. dus wie was er weer zo lief :D
mja... t was het wel waard! :P :P :P
ik hoop dat jullie van de jeugdcommissie het niet zo erg vonden dat ik erbij was.. ANDERS: SORRY! :wink:

groeten,

purdey
Roelof Schut
Berichten: 196
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00

01-03-2005 17:58

De laatste jaren was ik niet zo actief meer op het front van lezingen en presentaties. Ik was een beetje verzadigd. Het is aan de overtuigingskracht van de jeugdcommissie te wijten dat ik overstag ben gegaan. :-)
De eindconclusie is echter dat ik slechts zelden zo'n gevoel van voldoening heb overgehouden na een presentatie. Dus niet alleen een pluim voor de KSN jeugdcommissie maar ook zeker voor de aanwezige jeugdige karpervissers!
En ik denk dat ik niets te veel zeg als ik ook namens de andere sprekers praat.
Gebruikersavatar
Bart van den Hurk
Berichten: 1568
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Someren
Contacteer:

02-03-2005 06:44

Komt goed hoor, we gaan gewoon een gezellige nacht vissen in de hoop natuurlijk dat we allebei een paar mooie vissen mogen vangen!

Ben eerlijk gezegd wel blij dat het iets dichter in de buurt is, als ik 2 retourtjes Zwolle had moeten maken :( (een voor het ophalen van die jeugdige visser, bij ons gaan vissen en weer naar huis brengen). Maar dat komt dus helemaal goed.

Ook ik heb de lezing met heel veel plezier gedaan, zeker voor herhaling vatbaar! Dat de stof voor sommige iets te ver ging (had het wel geprobeerd niet te moeilijk te maken), tja dat blijf je altijd houden bij een moeilijker onderwerp als aas. Ach, zo gauw als ik de adressen heb kunnen ze hem allemaal nog eens rustig nalezen thuis.
mvg

Bart van den Hurk
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

02-03-2005 11:03

Bart, stuur hem maar door, dan mail ik hem wel?
Ik heb de "Bezoekerslijst" van de week digitaal gemaakt.

Groet,
Frank
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

03-03-2005 16:23

Mannen,
Ik heb namens Bart, alle jeugdige die DE dag erbij waren, zijn PowerPoint toegestuurd. Mocht je hem niet ontvangen hebben, mail mij dan even op: frankie2@planet.nl dan zat je box vol.

Groet,
Frank
Gebruikersavatar
bart van bezouw
Berichten: 2161
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00
Locatie: groningen
Contacteer:

04-03-2005 18:18

Goed om te horen mannen dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad!
Ik vond het ook bere gezellig :wink:
Groeten Bart