Kijk dit dan!


Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

19-11-2004 08:04

Overal waar TE voorstaat is niet goed ......

Ook als je het op zijn engels TO noemt ..... TO MUCH .... jasper heeft gelijk teveel van hen is niet goed :P :P :P :P :P :P :P :P
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Maikel Rooyakkers

19-11-2004 14:22

Uhm ik wil niet veel zeggen maar kijk eens naar deze foto's en hoe de bek van elke karper eruit ziet, tevens is het mij opgevallen dat een aantal karpers na het onthaken bloeden, ik denk dat ze niet erg voorzichtig omgaan met de karper daar

http://members.home.nl/the.ultimate.car ... antie.html
Laatst gewijzigd door Maikel Rooyakkers op 19-11-2004 14:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

19-11-2004 14:31

Ik moet ook zeggen dat deze brasem ook niet bepaald zijn dag heeft........... :-?
http://members.home.nl/the.ultimate.car ... 4%2039.jpg
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Gebruikersavatar
Noud Franssen123
Berichten: 148
Lid geworden op: 07-03-2004 19:57
Locatie: Venlo
Contacteer:

19-11-2004 14:39

Mensen kijk eens wat er bij dat topic is gezegt..

Het raken van een bloedvaatje is voldoende voor een bebloede bek.
Gebruikersavatar
Noud Franssen123
Berichten: 148
Lid geworden op: 07-03-2004 19:57
Locatie: Venlo
Contacteer:

19-11-2004 14:43

Maikel Rooyakkers schreef:Uhm ik wil niet veel zeggen maar kijk eens naar deze foto's en hoe de bek van elke karper eruit ziet, tevens is het mij opgevallen dat een aantal karpers na het onthaken bloeden, ik denk dat ze niet erg voorzichtig omgaan met de karper daar

http://members.home.nl/the.ultimate.car ... antie.html


en elke???????

ben dan ook zo reel om te kijken bij andere foto`s....van de herfstvakantie was een water aan een camping...vandaar.............
Gebruikersavatar
Casper Hijkoop
Berichten: 319
Lid geworden op: 06-08-2004 12:37

19-11-2004 15:39

[quote=]Uhm ik wil niet veel zeggen maar kijk eens naar deze foto's en hoe de bek van elke karper eruit ziet, tevens is het mij opgevallen dat een aantal karpers na het onthaken bloeden, ik denk dat ze niet erg voorzichtig omgaan met de karper daar

http://members.home.nl/the.ultimate.car ... antie.html[/quote]

foto's zijn al eens eerder gepost bij recente vangsten ofzo :roll:

toen ook al opmerkingen over de bagger aan de vis, geen onthaakmat o.i.d.?
Maarja, beetje bloed kan je meestal niets aan doen, en dat de vis spartelt en onder de bagger komt ook niet...
Gebruikersavatar
Henk de Jonge
Berichten: 805
Lid geworden op: 12-08-2002 02:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

19-11-2004 22:58

Raymon Schra schreef:Henk,

Je gaat me toch niet vertellen dat je nog nooit van de Eefde Ultras hebt gehoord?

Beware my friend.... Beware.... :evil: :-? :P :D

Raymon van de Steenwijk Posse :-?


neen,Errug hé Raymon, maar ik heb zijn/hun website bezocht, ik hoef me geen zorgen te maken :lol:
Had ik het toch goed ingeschat, bier en konijnen :)

Groet,
Henk
Wier in het water, blaadjes vallen traag, de karper stijgt gewichtloos.... <: )(((>>>< KSN
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

20-11-2004 06:51

Als ik zo die foto's zie, moeten er een hoop mensen een cursus karpervissen nemen.
Anders een schop onder de kont en hengels afpakken.

Niet zozeer naar jou bedoeld Noud.
Ik zie ook een hoop oude wonden.

RC
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

20-11-2004 11:16

Robert,

Hoe erg ook sommige foto's, zijn die hier voor bij gekomen zijn. Vergeet niet, het is jeugd dat net begint met vissen!

Oke, ik praat dit zeker niet goed hiermee. Maar ik bedoel, kijk eens naar je eigen jeugd foto's.

Als ik mijn jeugdfoto's nog terug kijk, zie ik soms ook dat ik niet altijd even netjes met de vis ben om gegaan. Waarom? Onwetendheid.
Kijk maar eens op: http://www.dutchcarp.nl/html/fotoalbumfrank1.html :-)

Dit was dan het begin van het statisch vissen voor mij, maar als ik terug kijk 4 jaar daarvoor nog (penvissen) helaas heb ik daar te weinig foto's van.

Disclaimer: Zoals in de rotary van ChrisN, gelden de eerste 2 disclaimers van zijn rotary, ook bij dit fotoboekje :)

Ik probeer alleen maar duidelijk te maken, dat je sommige jeugd het NIET kwalijk mag nemen dat zulke nare dingen gebeuren.
Enige wat je ze mee kan brengen: wat informatie, hoe om te gaan met de vis etc. Maar om ze de hengels af te pakken. Neeuh... onterecht!

Enjoy de foto;s :-)

Groet,
Frank
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

20-11-2004 17:48

Robert Campbell schreef:Als ik zo die foto's zie, moeten er een hoop mensen een cursus karpervissen nemen.
Anders een schop onder de kont en hengels afpakken.

Niet zozeer naar jou bedoeld Noud.
Ik zie ook een hoop oude wonden.

RC



Frank

"Anders" als in: Wil je niks opsteken van anderen (de zogenaamde karper cursus) en je blijft die vissen molestreren dan zouden ze je hengels moeten afpakken en een schop onder je reet geven.

Lijkt mij niet zo onredelijk.

RC
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

20-11-2004 17:50

Roberto,

Uiteraard begrijp ik je, maar ik begreep al meer, dat er "lullig" gereageerd werd naar die jongen. Vandaar mijn post.

Op een nette manier iemand uitleggen dat je iets beter op een andere manier kan doen, is vaak ook lastig hoor :) En voor sommige teveel gevraagd :)

Groet,
Frank
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

20-11-2004 18:01

En daarom zit jij bij de jeugdcomissie Frank :wink:

Vr.gr.

RC
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Gebruikersavatar
jasper hekkelman
Berichten: 191
Lid geworden op: 13-05-2003 02:00
Locatie: Zutphen

22-11-2004 22:52

Op me onderschrift moet je inderdaad niet teveel letten... is geouwehoer maar het klopt inderdaad dat ik niet alleen een Carphunter ben maar ook een Rabbithunter :P

Wel leuk trouwens dat er zelfs karpervissers op onze site komen het bezoekersaantal schiet de laatste tijd omhoog... wat zo'n onderschrift al niet teweeg kan brengen :D

[Sorry voor de Off-Topic]
Prutser
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

23-11-2004 15:24

Zijn het geen fotoshop visjes?