Horizon pod of de Pro^Tect...


Plaats reactie

Pro^Tect of de Horizon??

Peiling eindigde op 25-10-2004 10:54

Pro^Tect
4
31%
Horizon
9
69%
Anders,namelijk zie reactie....
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 13
sjors heldens
Berichten: 76
Lid geworden op: 10-05-2004 17:08
Locatie: Sevenum

15-10-2004 10:54

Ik zou graag jullie advies hebben over een rodpod.
Ik heb net namelijk zelf mijn frontier podje verkocht en ben opzoek naar een nieuwe pod. Ben nu aan het twijfelen tussen de Horizon pod van Fox en de Pro^Tect van Ultimate.
De Pro^Tect is wel net uit maar misschien heeft iemand er al ervaring mee of weet er gewoon veel van. Wel weet ik dat de Pro^Tect een ontzettend stabiele pod is en hij met vervoerhoes word gelevert en de Horizon in de doos word geleverd. Maar deze is weer een stuk lichter en aangezien ik met de fietskar altijd een behoorlijk stuk moet fietsen.... Ook vind ik een voordeel dat hij in veel posities geplaats kan worden.
Reacties hoor ik graag... :wink:

mv karpervis gr

Sjors
bas8 van der velde
Berichten: 9
Lid geworden op: 10-10-2004 23:32

15-10-2004 14:21

De horizonpod bevalt mij ook uitstekent en is in mijn inziens zeker zijn geld waard. Je moet hem natuurlijk wel een klein beetje onderhouden maar dat kan je ook met mooi weer doen als je aan het vissen bent.Denk dat je trouwens elke rodpod schoon en netjes moet houden maar dat terzijde.
gr bas
Gebruikersavatar
Erik de Roos
Berichten: 143
Lid geworden op: 29-08-2004 22:13
Locatie: rijswijk ZH

15-10-2004 19:44

[quote="bas8 van der velde"]De horizonpod bevalt mij ook uitstekent en is in mijn inziens zeker zijn geld waard. Je moet hem natuurlijk wel een klein beetje onderhouden maar dat kan je ook met mooi weer doen als je aan het vissen bent.Denk dat je trouwens elke rodpod schoon en netjes moet houden maar dat terzijde.
gr bas[/quote]

RVS rodpod niet heb je geen omkijken naar blijft altijd goed !!
Heb zelf de protect zeer stabiel alleen is hij wel zwaarder maar stop hem wel gewoon in mijn fietskar !
bas8 van der velde
Berichten: 9
Lid geworden op: 10-10-2004 23:32

15-10-2004 22:43

Haal jij niet de modder of andere troep van je pod af :o
Plaats reactie