Wederom zal ik me wel weer wat op mijn nek halen,maar ik voel me helaas geroepen om dit onderwerp aan te snijden......
Al tijden lang hoor ik geluiden van mensen(vaste harde kern van posters) die verdwijnen van dit board om meerdere redenen.
Een van de voornaamste is het feit dat het hier zo langzamerhand een peutertuin wordt !
Tientallen postings per dag die werkelijk nergens op slaan of over gaan,veelal in onbegrijpelijk "Nederlands",van vooral kids van nog geen 14 jaar !
Begrijp me niet verkeerd,want ook ik kan flink slap lullen en zo hier en daar een onzinnige posting doen........

Maar helaas begrijpen vele mensen precies waar ik het over heb,maar durven simpelweg niets te zeggen,om geen "gezeik"te krijgen.
Ik wil duidelijk maken dat er een hoop mensen worden "weggejaagd" !
Simpelweg omdat ze geen zin hebben om ellenlange postings door te spitten op zoek naar iets zinnigs,al dan niet geholpen door een woordenboek om al dat spijkerschrift te ontcijferen,waar de meeste berichten tegenwoordig in worden gepost.
Dat soort gezever doen jullie maar lekker op msn of een of andere chatbox.........
LET WEL,ik ben ook jong geweest en was erg leergierig en wilde dus alles weten wat ik maar te weten kon komen mbt het karpervissen.
Maar doe dat dan wel met enig intellect en graag in begrijpbaar Nederlands.
Dus jonge Heren en Dames,probeer alleen iets te posten als het ook iets zinnigs is,en graag in ALGEMEEN BESCHAAFD NEDERLANDS.
Ik begrijp dat er hier meerdere mensen komen die dyslexie zouden hebben,en tegen die mensen heb ik het in dit geval uiteraard NIET.
Dus geen vragen van "wat is beter,aardbei of banaan ?" of dat soort BULLSHIT

Zo,heb mijn hartje weer gelucht

Dennis