schandalig!!!!! TROEP


Plaats reactie
Frans Kooijmans
Berichten: 36
Lid geworden op: 21-08-2002 02:00

13-08-2004 15:37

Hallo, :evil:

Ik kom nu al geregeld op een water dat echt totaal niet bekend is. Het ligt echt midden in een moerasachtig gebied. Nu is het zo dat het altijd moeilijk is om een water onbekend te houden. Dat hoeft ook niet. Maar nu kom ik er net vandaan en wat denk je. Ligt er naast het water echt een berg afval. Lege katteblikje (toppoes), Dubbelfris, Andere blikken. En het erge nog dat de boverkant van de blikken gewoon ergens zijn neergesmeten( in half hoog gras). Dat is natuurlijk super scherp. Ik kom er net vandaan met mijn hond en die stapt dus net niet op zo'n scherpe bovenkant.

Als je nu zo'n mooi water hebt, waarom zou je het dan de eerste de beste keer al verpesten. Ik hoop dat die jongens die het gedaan hebben dit lezen. En laat ik dan gelijk duidelijk zijn: Deze jongens zijn het etiket karper(visser) echt niet waardig. Dit is echt te triest voor worden. Wel de moeite doen om door het moeras te lopen naar het water toe en dan nog niet eens de moeite doen om je troep op te ruimen. Laat het aub echt de laatste keer zijn...........

Denk nou eens na!!!!!!!! :evil:

Frans
Bob Pieter
Berichten: 99
Lid geworden op: 09-06-2003 02:00
Locatie: Utrecht

13-08-2004 15:48

Net zo als is vermeld in een van de laatste nummers van de karperwereld zouden vuilniszakken net zo 'verplicht' moeten zijn als onthaak matten. De zooi aan de waterkant wordt hier in denhaag ook steeds groter.

Neem een vuilnis zak (of plastik tasje) mee waar je je afval in kan doen, op deze manier verkomen we nog strengere regels, nog meer controles en misschien wel een verbod op (nacht) vissen in zijn totaal!

Verpest het niet voor een ander en ruim je troep op!. Het bellen van de gemeente (als het iet in de middle of noware is) heeft ook nog wel eens zin, dan plaatsen ze vuilnisbakken!
Gebruikersavatar
robert grootenboer
Berichten: 622
Lid geworden op: 11-10-2003 02:00
Locatie: Willemstad

13-08-2004 16:49

Hey,

Dit is ff mijn mening hierover.
Ik vind het heel triest als men tegenwordig de natuur niet meer schoon kunnen houden, denk aan later. Nu is het er nog :) en straks is het mss wel weg of afgezet vanwege de troep en overlast die er word gemaakt :evil: .

Maare wie zegt dat het een (karper)visser is geweest?
Weet je wel niet hoeveel mensen (jongelui) er tegenwordig langs de waterkant zitte en ff lekker gaan zitte bbqen en gaan drinken. Het water wat ik bevis is bijna schoon, er ligt op een enkel plekje een bierdopje.
Bij ons staan er genoeg vuilnisbakken rond het water waar iedereen het netjes ingooid.

In dit geval was het waarschijnlijk wel een karpervisser vanwege het katteblikje.

Ps:Beschuldig niet gelijk iemand als je het niet zeker weet of hij/zij het heeft gedaan.

mvg,

robert.
Als julie me missen ben ik op het mooiste water van nederland aan het visse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
geert vangils
Berichten: 105
Lid geworden op: 01-05-2004 21:08
Locatie: weelde (belgie)
Contacteer:

13-08-2004 17:42

daar hebben wij ook veel last van maar het is (vind ik ) ook een beetje de fout van de gemeente: een put van ongeveer een half hectaar komt megaveel volk vissers en gewoon wandelaars die daar wat eten ofzo

nu: rond heel deze put staan juist getelt 2 vuilbakken (en dan nog van die kleintjes) en alsof het nog niet genoeg is ze maken ze misscien enkele keren per jaar schoon en dit is echt niet overdreven hoor

je kan je vuilnis wel in de vuilnisbak gaan gooien maar wat als die vol zijn???!!!

ok er ligt veel zooi rond de put maar de gemeente moet de tog ook voor vuilbakken en zo zorgen he
[url=http://www.dahharahn.com]Mechelaar pups te koop (met stamboom)

Moeder: Dracey van Balderlo
Vader : Zulu van Balderlo

http://www.dahharahn.com[/url]
dennis v schoten
Berichten: 66
Lid geworden op: 17-06-2003 02:00
Locatie: den haag

13-08-2004 18:14

Geert waarom moet een ander jou troep opruimen.
Ben van mening als jij zelf al je spullen mee neemt kan je ook je rotzooi zelf weer meenemen is vaak stukken lichter om dat je de inhoud al in een donker gat hebt weggewerkt.
En dat geld niet alleen voor vissers
Je hebt wel gelijk alks de gemeente vuilnisbakken neer zet dat ze hem dan ook vaak genoeg moeten legen.
Haagse Dennis
als me pieper maar blijft piepen
Gebruikersavatar
Lukas Linde
Berichten: 912
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: ZW Drenthe

13-08-2004 19:10

Een ander hoeft jou troep niet op te ruimen, maar je hoeft ook niet tussen de zooi van een ander te zitten. Kom net terug van een 'visvisite' van een maat van me die op een water hier in de buurt zit. Zomers zit er met warm weer een boel recreatie en heb net gezien dat het de afgelopen weken ook weer gezellig is geweest. Mijn god, wat een T****zooi!! Verschrikkelijk, niet normaal meer gewoon. En let wel, dat is dus puur recreatie hè. 100%

En dan zit je met het dillema, wie ruimt het op. Komt 'men' erachter dan is het hek van de dam. Dan worden er lukraak daders aangewezen en moet het opgeruimt worden. Hoelang pikt men dat, en hoelang zal het duren voordat er een groot hek voor komt te staan en dat het einde verhaal is. Jaartje?

Zit er sterk aan te denken om contact met de hengelsportvereniging te maken en het probleem voor te leggen. Om nou met karpervissers een opruimclubje te vormen is een optie. Maar niet iedereen zit er op te wachten om andermans zooi op te ruimen en vaak komt het op dezelfden neer. En voor 1 jaar is te doen, maar elk jaar......

Iemand ervaring mee toevallig? En hoe pak je zoiets aan om het water niet kwijt te raken?
Vissie kump zo!
geert vangils
Berichten: 105
Lid geworden op: 01-05-2004 21:08
Locatie: weelde (belgie)
Contacteer:

13-08-2004 20:57

dennis en lukas,

ik neem tegenwoordig mijn zooi ook mee
maar denk jij dat iedereen dat doet? juist !
niemand (bijna) doet dat hoor.

maar zo denk ik: (misschien wel beetje de verkeerde ingesteldheid)
als de gemeente er vuilbakken zet dan mogen ze ook wel af en toe leeggemaakt worden want ze zetten alles ernaast als ie vol is en dat gaat tog waaien , dan heeft het op zich geen zin dat ze er zetten

(ofwel?)
[url=http://www.dahharahn.com]Mechelaar pups te koop (met stamboom)

Moeder: Dracey van Balderlo
Vader : Zulu van Balderlo

http://www.dahharahn.com[/url]
Plaats reactie