www.visbescherming.nl (wat kunnen we doen tegen die onzin)


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Roy Spoelstra
Berichten: 243
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

16-05-2002 17:43

Geachte mede karperaars ,

Ik denk dat enkele onder jullie de betreffende website al wel gezien hebben.Het is te zot voor woorden wat deze mensen denken te vertellen te hebben over onze hobby.Als het aan hun ligt is het binnenkort afgelopen met vissen.Als het aan hun ligt wordt de complete sportvisserij verboden!!!
Onze hobby komt in gevaar.Het eerste succes hebben zij namelijk al binnen.Namelijk het afblazen van de schoolviscompetitie.Dit zou gepaard zijn gegaan met enkele dreigementen.
Nu is de vraag WAT kunnen en moeten wij doen.Het kan toch niet zo zijn dat enkele fanatiekelingen de hobby van vele duizenden vissers kapotmaken?Om nog maar niet te spreken van de duizenden die er hun brood mee verdienen.
Ik heb lang gedacht dat het niet zo`n vaart zou lopen met die dierenbescherming en dergelijke organisaties.Nu staan ze echter voor de deur.Met meer dan een miljoen sportvissers in Nederland moet er toch iets zijn wat we hiertegen kunnen doen.Het is toch gewoon niet normaal dat een evenement voor kinderen afgeblazen wordt door dreigementen vanuit deze hoek?
Misschien dat we met alle carpboarders een e-mailactie op kunnen starten?Hebben we misschien een karpervissende hacker in de gelederen die de website plat kan leggen?

Er moet echt iets gedaan worden.Het levende aasvisje is al verleden tijd.Laat dit niet met onze hele hobby gebeuren.

Met ernstig verontruste groeten ,

Roy
Gebruikersavatar
Bas Bakker
Berichten: 1598
Lid geworden op: 08-04-2002 02:00
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

16-05-2002 19:01

Het hacken van een website is niet zo gemakkelijk.

- provider moet je weten

en dan kan je via de bruteforce manier een paswoord kraken en dat kan eeuwen duren.

Maar ja hacken is illegaal! Dus doe het niet ze zetten gewoon net zo hard hun site er weer op en veranderen het paswoord.
Gebruikersavatar
Wouter Vennekens
Berichten: 804
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: As (B)

16-05-2002 19:38

"Site kan niet gevonden worden"

is hij misschien al terug down ? Of klopt de url niet ?

Maar al bij al , dat van die dreigementen op bij dat wedstrijdje , dat kan dus toch niet hé? Heeft die organisatie klacht ingediend ofzo ? Zou misschien een goed idee zijn , al weet ik nu ook niet de aard van de dreigementen.

Mvg
Erik van Uijtert
Berichten: 216
Lid geworden op: 24-03-2002 01:00

16-05-2002 19:50

Ik denk niet dat er veel zomaar gedaan kan worden, tenzij we echt volledige steun krijgen van heel sportvissend nederland dan zijn we vast en zeker met meer mensen dan zij. Hacken kun je beter uit je hoofd laten, want mocht je per ongeluk je ip of een route achter laten dan heb je echt zwaar stront aan de knikker, 1 van mijn vrienden heeft ooit eens een keer de site van radio 538 ge-'morpht' dat was een behoorlijk pittige boete. Trouwens je moet dit soort acties nooit maar dan ook nooit op illegale manier bestrijden, want zo werk je jezelf alleen maar tegen.

Tja en nog een keer een petitie ofzo houden heeft ook niet veel zin, er zullen ten eerste al minder mensen zijn die zin hebben om zoiets nog een keer in te vullen. Geef ze eens ongelijk met dit heerlijke weer? als ik zelf niet af en toe achter de comp moest v examen dan zou ik het ook wel weten!

Erik
Gebruikersavatar
Wouter Vennekens
Berichten: 804
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: As (B)

16-05-2002 20:54

de site is dus http://www.nietindehaak.nl

Oh My God als ik dat allemaal lees word ik gewoon misselijk. Wat een zielige zever daar vertelt wordt! Heb een beetje op dat forum gelezen, er komt daar een visser heel voorzichtig een klein vissertje aansporen te blijven vissen en dan wordt ie gewoon afgemaakt bijna. Lees dat forum maar eens , ik niet meer , krijg er braakneigingen van.
Wat vinden jullie dan van deze onzin ?
albert plas
Berichten: 247
Lid geworden op: 24-03-2002 01:00
Locatie: Coevorden

16-05-2002 21:05

moie,
in 1 woord belachelijk! ik vind dat ze de beet-actie gewoon door moeten laten gaan! we laten ons toch zeker niet op de kop zitten door die lui! laat ik er niet eentje tegen komen tijdens een nachtsessie!
groeten,
Albert
Gebruikersavatar
Roy Spoelstra
Berichten: 243
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

16-05-2002 21:19

Heren ,

Het forum op de desbetreffende site heb ik inderdaad ook gelezen.Misschien is dit de plaats waar we onze stem moeten laten horen.Dat is volgens mij een eerlijke en legale manier om onze hobby te verdedigingen.Op dit forum zijn wel al enkele bijdragen te lezen van vissers.Deze vissers worden er gewoon de grond ingestampt.
Ik ga me nu registreren.....
Willem Driessen
Berichten: 34
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Erp (bij Veghel) N.B.
Contacteer:

16-05-2002 22:29

ik ga mijn eigen ook ff registreren en ff de beuk erin zetten dat kan zo toch niet doorgaan. En ze hebben dreigementen naar de schoolvis kompetitie gedaan. Nu moet beet dus wel ff gelijk de wouten inschakelen. Dreigen is een strafbaar feit.

Met kwaaie groet Willem Driessen
Een run in de morgen is een dag zonder zorgen. CarpTeamErp
Donald Stevens
Berichten: 425
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00

16-05-2002 23:27

heb ze een zeer onvriendelijke email gestuurd
die geiten neukers...grasnaaiers.geite wollensokken figuren volkert g aanhangers
Gebruikersavatar
Henri van der Wal
Berichten: 730
Lid geworden op: 29-01-2002 01:00
Locatie: visPASloo
Contacteer:

17-05-2002 00:16

Meldpunt Spiegelkarpers Fryslan : spiegelkarpersinfriesland@live.nl
http://www.ksnregiofryslan.nl

http://www.sunrisebaitservice.com - Quality Carpfood
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

17-05-2002 08:21

Mannen, Als jullie werkelijk iets zinnigs willen doen kijk dan even bij de Topic Beet schoolviscompetitie op dit board.
Hoe goed bedoeld ook, het 'geschreeuw' hier zet geen zoden aan de dijk.
Ed van Peppen
Berichten: 131
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Delft

01-06-2002 08:47

Er gaat al een gerucht dat nachtvissen in de nabije toekomst verboden gaat worden, zijn er meer mensen die hier berichten over gehoord hebben? mgv. Ed
Wilko Bloem

01-06-2002 10:38

Ach Heren het is net als in het “bedrijf-leven” deze organisaties schijnen zich professioneler te profileren, en worden serieus genomen! Het enigste legale wapen in de strijd, is dat alle
hengelsport organisaties enz. zich veel beter, en nog professioneler gaan profileren! Het grootste aantal leden, de sportvisserij een “giller” en als deze niet oppast, finaal platgewalst door een kleine minderheid, denk maar in de verledentijd het aas visje!
Met relativerende Groet Wilko!

I kill people :evil: :evil:
I kill people for money :evil: :evil:
But you are my friend :evil: :evil:
I kill you for nothing :evil: :evil:
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

03-06-2002 08:38

Beste Ed, dat is complete onzin!
Gebruikersavatar
Bob van Biemen
Berichten: 503
Lid geworden op: 04-05-2002 02:00
Locatie: Loosdrecht
Contacteer:

03-06-2002 10:46

IDD Ed, Aad heeft gelijk, nachtvissen is geen dicussiepunt in de kamer dus degene die je dat verteld heeft heeft staan liegen dat hij barst of:

Het is echter wel het geval dat sommige wateren in Nederland op de discussie tafel liggen bij de verenigingen voor wat betreft het nachtvissen, dit in verband met overlast in woonwijken etc. Misschien verkeerd begrepen?

Groetjes Bob

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bob van Biemen op 2002-06-03 10:47 ]</font>
Plaats reactie