hengelspullen gestolen!!!!!!


Gebruikersavatar
erik pronk
Berichten: 8
Lid geworden op: 05-02-2004 00:07
Locatie: zoetermeer

11-06-2004 19:33

In zoetermeer is een bende actief die het voorzien heeft op dure hengel spullen....
Ik zelf ben 3daiwa infinities kwijt geraakt daardoor + 3 shimano soltace hengels.....
Jullie zijn gewaarschuwd als je toevallig in deze buurt gaat vissen....
Ze komen 'snachts langs als je ligt te slapen en weten op 1of andere manier je hengels van je rodpod te halen zonder dat je piepers afgaan!!!!

BIJ DEZE KIJK UIT ZE ZIJN WAARSCHIJNLIJK GEWAPEND!!!!!!

mvg erik!!!!
als ze me missen ben ik VISSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
pieter buist
Berichten: 101
Lid geworden op: 04-05-2004 12:29
Locatie: zoetermeer
Contacteer:

11-06-2004 19:38

hallo, was dat niet vorige week vrijdag in het westerpark want ik had er al van gehoort omdat ik ook dat weekeind zat en er kwam een visser langs.

ik vis altijd in het westepark en ik slaap nooit snacht's maar overdag simpelweg omdat je er zo je spullen kwijt bent.en wat voor wapen hebben ze dan bij je denk je??



mvg,pieter
Gebruikersavatar
erik pronk
Berichten: 8
Lid geworden op: 05-02-2004 00:07
Locatie: zoetermeer

11-06-2004 19:41

Inderdaad was het afgelopen zaterdag in het westerpark gebeurt en zondag ook nog op het noordAA en die zijn bedreigt met een pistool!!!!!
dus waarschijnlijk zijn het toch echt dezelfde!!!!
En die gasten zaten met zijn vieren te vissen!!!
als ze me missen ben ik VISSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
pieter buist
Berichten: 101
Lid geworden op: 04-05-2004 12:29
Locatie: zoetermeer
Contacteer:

11-06-2004 19:44

ja dan zal het wel een groepje zijn en een pistool!!!! daar kun je weinig tegen doen als ze dan komen

we zullen zien of het dit weekeind weer raak is want dan moet je zeker op gaan passen.

mvg,pieter
Kazim Arslan
Berichten: 468
Lid geworden op: 01-11-2002 01:00
Contacteer:

11-06-2004 20:30

Ik heb er geen woorden voor iemand andersman spullen jatten. Wie weet hoelang hij daarvoor heeft gespaard man, en gaat politie geen actie ondernemen dan of hebben ze het druk met bekeuren van mensen die nachtvissen ?????????? ben wel benieuwd wat ze erop gaan doen.!!!!!!!!

met onbegrijpelijke groeten kazim
Vrienden heb je niet voor even maar Voor je hele leven.....
Gebruikersavatar
Martin Nederlof
Berichten: 544
Lid geworden op: 09-08-2002 02:00
Contacteer:

11-06-2004 20:42

achjah de politie doet zoals gewoonlijk niks !!

dat zijn we nu wel gewend van ze !

en aangezien ik al twee keer ben overvallen, 1 keer met een pistool op mijn hoofd en 1 keer met een mes op mijn keel ben ik het onderhand wel gewend !? Maar dat je nu zelfs tijdens het vissen niet meer veilig bent is toch te gek voor woorden !

ik zou mn spullen gewoon meegeven ! want iedereen heeft altijd stoere praatjes, maar als er een pistool op je gericht staat dan praat je toch wel anders ! ennuh de verzekering betaald het geld toch wel terug !
en als de dagwaarde niet veel meer is dan zeg je dat je minidisc ook gestolen is ! of iets anders kostbaars waar je toevallig nog een bonnetje van hebt ! hehe...
Gebruikersavatar
pieter buist
Berichten: 101
Lid geworden op: 04-05-2004 12:29
Locatie: zoetermeer
Contacteer:

11-06-2004 20:54

Ik denk dat het hier om vissers gaat want ze kiezen de dure spullen eruit en stelen die

mvg pieter
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

11-06-2004 20:57

Triest dit.

Maar nog triester de vooroordelen van wie het zullen zijn.
Eerst feiten, dan pas concluderen Martin!

Gr. Frank
Benny van de Werfhorst
Berichten: 4482
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Gelderland
Contacteer:

11-06-2004 21:46

Kijk maar eens naar "opsporing verzocht".......! :roll:
Niet gek dat er gediscrimineerd word......!

Tot slot: Ik ben tegen discriminatie, maar soms........! :x

groetjes Benny
Kazim Arslan
Berichten: 468
Lid geworden op: 01-11-2002 01:00
Contacteer:

11-06-2004 22:30

Van Mij Mag je het dat verdinnen zewel ( discriminieren ) dan moeten ze nie gaan lope aaah kijk hij discrimineert. dan heb jet zelf om gevraagt of niet soms ????

ten tweede heb je al politie gewaarschuwd dan ?? als ik vragen mag deze mensen horen hier niet thuis opsoute met dit volk ( sorry voor grove taal gebruik )

met vriendelijke gr kazim
Vrienden heb je niet voor even maar Voor je hele leven.....
Gebruikersavatar
ferdy pol
Berichten: 373
Lid geworden op: 16-04-2004 16:03
Locatie: nl

11-06-2004 23:25

[quote="Frank van Amerongen"]Triest dit.

Maar nog triester de vooroordelen van wie het zullen zijn.
Eerst feiten, dan pas concluderen Martin!

Gr. Frank[/quote]

Frank met alle respect, maar de feiten leren ons toch júist deze coclusie te trekken...
Gebruikersavatar
Sem v Wijk
Berichten: 349
Lid geworden op: 07-11-2003 01:00
Locatie: Barneveld

11-06-2004 23:25

Stelletje schoften.
MVG SVW
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

12-06-2004 00:06

Ferdy,

De feiten leren ons toch júist deze coclusie te trekken...

Maar wie zegt dat deze halve zolen die mensen zijn waar Martin het over had?
Maargoed, begrijp het wel. Marokkaantje dit, turk dat... Maar Nederlanders zouden dit dus niet kunnen doen?

Maargoed, laten we lekker gaan vissen. En dit betreuren dat dit gebeurd.

Hopelijk zal het dit weekend in Zoetermeer e.o. meevallen met dit gekloot!

Groet,
Frank
leon vantoorenburg
Berichten: 65
Lid geworden op: 15-12-2003 01:00

12-06-2004 00:42

Hallo allemaal
ja criminaliteit neemt hand over hand toe en slaat nu en reeds langer toe aan de water kant
Maar ik heb ook twee goede turkse vrienden 1 een hard wekende politieman (ja die zijn er ook nog) en 1 is ondernemer ja wat moet je dan.
Maar wat criminelen met weerlozemensen doen vind ik nog afgrijselijker daar moeten ze de dood straf op zetten geen pardon.
Weerloze mensen pakken dus kinderen ,bejaarden of geestelijk minder bedeelde, dan ben je ook nog eens laf.
Ik zou zeggen probeer het eens bij mij.
groeten Leon
Gebruikersavatar
Bert Kruit
Berichten: 330
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Hooghalen
Contacteer:

12-06-2004 07:33

[quote="Martin Nederlof"] ik zou mn spullen gewoon meegeven ! want iedereen heeft altijd stoere praatjes, maar als er een pistool op je gericht staat dan praat je toch wel anders ! ennuh de verzekering betaald het geld toch wel terug !
en als de dagwaarde niet veel meer is dan zeg je dat je minidisc ook gestolen is ! of iets anders kostbaars waar je toevallig nog een bonnetje van hebt ! hehe...[/quote]

Martin, dat je je spullen meegeeft onder bedreiging van een pistool of mes bennik wel met je eens maar zoals je misschien ook wel en dat is al meerdere malen beschreven op dit board dat er geen verzekeringsmaatschappij meer is die je visspullen verzekerd aan de waterkant. Alleen bij jou in huis zijn ze verzekerd.
MVG"BK" 8)
Cor Blokhof

12-06-2004 11:56

[quote="Bert Kruit"][quote="Martin Nederlof"] ik zou mn spullen gewoon meegeven ! want iedereen heeft altijd stoere praatjes, maar als er een pistool op je gericht staat dan praat je toch wel anders ! ennuh de verzekering betaald het geld toch wel terug !
en als de dagwaarde niet veel meer is dan zeg je dat je minidisc ook gestolen is ! of iets anders kostbaars waar je toevallig nog een bonnetje van hebt ! hehe...[/quote]

Martin, dat je je spullen meegeeft onder bedreiging van een pistool of mes bennik wel met je eens maar zoals je misschien ook wel en dat is al meerdere malen beschreven op dit board dat er geen verzekeringsmaatschappij meer is die je visspullen verzekerd aan de waterkant. Alleen bij jou in huis zijn ze verzekerd.[/quote]

Koevoet tussen de schuur deur doet wonderen, ken je meteen een nieuwe fiets er bij kopen :D
jan van kranenburg

12-06-2004 14:14

Raymond,

Ik woon mijn hele leven al in Den Haag.
Ben het volkomen eens met Frank.

mvg

Jan
Frans Kooijmans
Berichten: 36
Lid geworden op: 21-08-2002 02:00

12-06-2004 15:12

Het is altijd moeilijk om hier iets tegen te doen. Je spaart je hele leven voor mooie spullen en toch is het me niet waard om er me leven voor te wagen. Dit is de maatschappij!!!!!!!!!

Ik heb zelf tegenwoordeig een hond bij me als ik ga vissen. Dit is echt wel een veiliger gevoel. Als er ook maar iemand in de buurt komt hoort hij het. Over het algemeen zijn de hiervoor genoemde culturen bang voor honden. En aangezien zij voor 80 % van de misdaden verantwoordelijk zijn, komt dat goed uit.

Misschien kun je internet en andere advertentiekranten in de gaten houden. Je hebt kans dat ze daar weer worden aangeboden. Maar wat dan......

Ik heb zelf wel eens mee gemaakt dat mijn brommer was gejat. Ik opzoek en kwam uit bij een groepje gajes. Ik deed me voor of ik een brommer wilde kopen en wat denk je....... Ik kom mijn eigen brommer kopen. Naar de politie geweest en uitgelegd en die zeiden tegen me Sorry maar we kunnen niks voor je doen. We hebben geen bewijs..Typisch een voorbeeld van deze maatschappij, maar een wel een bekeuring krijgen voor nachtvissen........

Hopelijk blijft het dit weeked rustig qua berovingen. Als we nu niet eens meer rustig kunnen vissen.

met treurende groet

Frans
Gebruikersavatar
Bas de Groot
Berichten: 18
Lid geworden op: 01-06-2004 17:01
Locatie: Groningen

12-06-2004 16:42

Dit is dus de reden dat ik met een wapen aan de waterkant zit. Ben ook niet bang om het te gebruiken, maar wel voor de gevolgen!!
Frank van erp
Berichten: 74
Lid geworden op: 07-02-2004 11:42
Locatie: Veghel

12-06-2004 16:51

Ik heb er geen bal mee te maken wie of wat het is maar ze moeten gewoon van mijn en van andermans visspullen afblijven met hun vlugge rattentengels en als ik hem op dat moment zou kunnen overmeesteren of later terugzien zal je hem alleen nog maar terugkunnen vinden met een visvinder.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

12-06-2004 17:24

En dat geeft alleen maar nog meer ellende. :cry:

Ik vis op redelijk wat wateren. Liefst niet in stedelijke omgeving, maar soms wel, zoals in Amsterdam West. Hoewel ook niet de minst criminele omgeving heb ik dit soort zaken gelukkig alleen van horen zeggen. En dat hoop ik zo te houden.

Maar helaas komen berovingen in Nederland voor. Is gewoon strafbaar, net als wapenbezit en onbillijke uitoefening van geweld. Zelfverdediging op zich niet, maar doe rustig aan zou ik zeggen. Je leven is meer waard. Grootspraak op een forum lost verder niets op. In voorkomende gevallen is de politie toch de enige de aangewezen instantie om er wat aan te doen. Wend je tot de politie in plaats van hier de macho uit te hangen. Macho's aan de waterkant komen vanzelf wel bij de politie.

Groet, Kees
Gebruikersavatar
Bas de Groot
Berichten: 18
Lid geworden op: 01-06-2004 17:01
Locatie: Groningen

12-06-2004 17:31

Ik zie mij zelf niet als een macho, in tegendeel zelfs. Toch wil ik niet machteloos toekijken hoe een ander er met mijn spullen vandoor gaat.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

12-06-2004 17:58

Bas,

Wij zullen dan machteloos moeten toekijken hoe jij in de problemen komt als je zo dom bent om het wapen te gebruiken. Nou maakt dat voor mij niet zoveel uit, maar er zijn vast mensen in je omgeving die het wel uitmaakt.

Groet, Kees
maarten lansink1
Berichten: 53
Lid geworden op: 05-01-2003 01:00
Locatie: zutphen

12-06-2004 18:15

dat kun je nu wel zeggen je leven is je meer waard maar vissen is voor mij me leven en ik kan dat spul wat ik nu heb nooit van me leven meer kopen mischien over een paar jaar maar ja dan krijg je je huis auto vrouw en zo dus de eerst die ik aan me hengels zie zitten krijgt een slag met me knuppel jammer dan had ie der maar af moeten blijven en geweld lost niks op maar naar de politie gaan tegenwoordig ook niet bangerikken met een blauwpakje zijn het ze hebben een wapen en mogen het niet eens geberuiken ...... ik ga nog liever dood dan niet meer kunne vissen .....

maarten lansink


carpfishing you get born with it its a way of life .....
Gebruikersavatar
Bas de Groot
Berichten: 18
Lid geworden op: 01-06-2004 17:01
Locatie: Groningen

12-06-2004 18:15

Kees, Daar heb je wel gelijk in inderdaad!