Raven..Een nachtmerrie voor iedere sportvisser?


Robin van 't oever
Berichten: 11
Lid geworden op: 15-06-2004 18:05
Locatie: Wezep
Contacteer:

15-06-2004 18:13

[color=blue][/color][size=18][/size]
kijk ik weet dat raven neit altijd goed is afleveren maar ja dat probeeren ze wel te herstelen dat kan ik weten omdat mijn neef zo beschouw ik hem
maar soms gaat het niet altijd zo als het moet en dat kan maar ja denk je dat ze het leuk vinden dat mensen neit alles goed afgelevert krijgen.
ik verdedig hem omdat wij spreek ik namens raven en vlemix dat wij oze best zullen doen om u tevreden te stellen.greetz Robin :roll:
ik vindt vissen leuk niet alleen omdat mijn neef de baas is van raven en mijn soms korting geeft het is mijn hobby greetz RObin
Frank van erp
Berichten: 74
Lid geworden op: 07-02-2004 11:42
Locatie: Veghel

15-06-2004 18:23

Als ze zo al de bestellingen ook door mailen Robin vind ik het niks gek dat je het verkeerde geleverd krijgt.
Haal diep adem,kom tot rust en vertel nog een keer wat je te vertellen hebt want ik snap er geen bal van.
Verder heb ik niks tegen Vlemmix (of Raven) want voor mij zijn ze toch wel in de weer als ik weer iets moet hebben.
Dat je soms wat langer moet wachten is vaak niet aan hun, (toeleveranciers en zo weet je wel). Ik snap niet wat iedereen toch zo loopt te zeuren.

mvg Frank van Erp.
Robin van 't oever
Berichten: 11
Lid geworden op: 15-06-2004 18:05
Locatie: Wezep
Contacteer:

15-06-2004 22:45

Raven is goed maar ja je meot snappen dat af en toe een levering fout gaat.maar zij zijn ook maar mensen die maken ook fouten of wilt u zeggen dat u niet soms iets fout doet.maar ik kan u verzekeren dat hun ook hun best doen beter kan het niet en dat zul je toch moeten accepteren. maar ik als neef van dion bied de exscusses aan namens Raven en klanten kom a.u.b terug!!!!!!!!
ik vindt vissen leuk niet alleen omdat mijn neef de baas is van raven en mijn soms korting geeft het is mijn hobby greetz RObin
Hans Mellema
Berichten: 7
Lid geworden op: 05-07-2003 02:00
Locatie: Groningen

16-06-2004 09:33

Ik ben één keer in de winkel geweest in Steenwijk. Vriendelijk personeel en ik kreeg zelfs wat korting. Omdat dit toch een klein uurtje rijden is vanaf Groningen heb ik besloten om toch maar e.e.a. te bestellen via internet.
Het geld was binnen een paar dagen afgeschreven en na 2 weken (incl. Pasen) waren mijn spullen er (dacht ik). In een onogenlijke doos met erg veel tape zat mijn bestelling. Helaas klopte er niet zoveel van. Ik had witvislijn besteld en kreeg kaperonderlijn en i.p.v. Kryston Snakebyte kreeg ik iets vergelijksbaars van Suffix. Heb daarop gebeld en gevraagd hoe te handelen: 'Stuur het verkeerde maar op en dan maken we het in orde'. Ik mijn rolletjes snoer opgestuurd met het verzoek nu de goede te sturen maar ik heb nog nix weer gehoord. Dit is nu al weer 7 weken geleden....
Ik doe dit dus niet weer!
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

16-06-2004 10:48

[quote="Robin van 't oever"] maar ik als neef van dion bied de exscusses aan namens Raven en klanten kom a.u.b terug!!!!!!!![/quote]

Beetje zielig als een knapie van 15 hier moet gaan smeken of de klanten AUB weer terug willen komen............................ :o
Wees eerlijk en zeg gewoon dat Raven/Vlemmix hun zaken ABSOLUUT niet op orde hebben !!

Dennis
Laatst gewijzigd door Dennis van den Bogaert op 16-06-2004 11:38, 3 keer totaal gewijzigd.
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Camiel Driehuis
Berichten: 1242
Lid geworden op: 05-05-2004 15:37
Locatie: lelystad

16-06-2004 11:16

raven blijft voor mij toch echt nr 1

woon er natuurlijk dichtbij en kom er zeer regelmatig
kan me voorstellen dat als je iets besteld via het internet en je moet er maanden op wachten en ze leveren het verkeerde alsnog dat je gek word.
ik koop alles gewoon bij hun in de winkel en ken dus inmiddels het personeel voor een groot deel ook wel
word altijd netjes geholpen en ze hebben lekkere koffie

sorry voor alle krakers maar ik ben dik tevreden
Gebruikersavatar
Bart Hofstede
Berichten: 319
Lid geworden op: 07-04-2004 13:19
Locatie: Oud-Beyerland
Contacteer:

16-06-2004 12:10

Mensen,

ik word zelf ook helemaal gek van Raven/Vlemmix.
ik had laatst 2 FOX Micron M piepers bestelt,en wat krijg ik:
1tje die maakte een vaag onlogisch geluid :-? en de andere
wou niet aan en niet uit kortom die deed het dus totaal niet :evil:
Na 4 weken zeuren en een paar brieven later kreeg ik 2 nieuwe piepers.
Maar deze maken ook een geluid wat nie helemaal 100 % is :-? :roll:
Kortom ze moeten is niet van die baggerzooi sturen maar het product in nieuwe normale staat en niet van die afgedankte k*tzooi! :evil:

Mvg,

Bart
keihard de geksteeeeeee
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

16-06-2004 12:27

Ook halen is niet altijd de oplossing.
Ik zag ooit ( vele jaren geleden in het gulden tijdperk ) een leuke shelter voor niet te veel ( 99 Gulden.) in een advertentie staan.
Daar aangekomen na een reis van meer als een uur ;
Nee die shelter hebben we niet meer, we hebben nu een ander, zwaarder van doek en daarom duurder..
Maanden later adverteerde ze nog met Hfl 99.00 !

De stretcher was ook niet meer op voorraad.
De prijzen waren verder echt niet spectaculair.
Weinig op voorraad in het algemeen.
Niet goed geholpen.

Nooit meer geweest, ga nooit meer ook.

Internet bestellen begin ik niet eens aan !
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
Martin Nederlof
Berichten: 544
Lid geworden op: 09-08-2002 02:00
Contacteer:

16-06-2004 12:46

[quote="Dennis van den Bogaert"].......
Beetje zielig als een knapie van 15 hier moet gaan smeken of de klanten AUB weer terug willen komen............................ :o
Wees eerlijk en zeg gewoon dat Raven/Vlemmix hun zaken ABSOLUUT niet op orde hebben !!.......
Dennis[/quote]


Dennis, robin is mijn neefje ( wat een neven gedoe :roll: ) en hij werkt zo nu en dan voor raven op beurzen en op speciale dagen ! die jongen probeert het gewoon goed te praten dat er zoveel klachten zijn. hij is 15 en dion raven is tenslotte zijn neef. en hij smeekt heus niet namens raven om de klanten terug te krijgen ! ik denk dat dat zoiezo niet nodig is, als grootste hengelsport winkel in nederland.

ik heb dion al een mailtje gestuurd met daarin een link van deze topic zodat er wat gedaan kan worden met de klachten ! want blijven klagen op een karperforum heeft natuurlijk geen nut! raven kan niet het probleem verhelpen als ze niet weten wat het probleem is, dus het zou een stuk makkelijker zijn om de klachten rechtstreeks naar post@raven.nl te sturen zodat zij er in de toekomst wat aan kunnen doen en zo een betere service kunnen verlenen!
Gebruikersavatar
Lesley van Dinter
Berichten: 1642
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Twente

16-06-2004 12:49

Mijn ervaring is dat Raven/Vlemmix idd de zaken niet goed voor elkaar hebben, veel nee verkopen en toch maar blijven adverteren, steeds maar weer die smoesjes. Het spul dat ze dan daadwerkelijk wel hebben is vaak rotzooi (eigen merk X2). Ben al te vaak voor niks naar hengelo gereden, is maar een klein stukkie vanaf Enschede maar toch verspilde tijd en moeite... Heb me voorgenomen om er niet meer heen te gaan, is er door de weeks ook niet echt druk, denk dat het snel afgelopen zal zijn..

Lesley.
©
Janssen André
Berichten: 47
Lid geworden op: 06-02-2004 14:02
Locatie: Geleen

16-06-2004 13:30

Martin

Als je met klachten naar ze mailt hoor je er niets meer over.
En als je in je klachten gaat praten over het nemen van maatregelen krijg je plotseling wel antwoord, ze zullen gaan kijken waar het fout is gegaan
En vervolgens hoor je.................niets meer!!!!!

Het zijn een stelletje oplichters met een waardeloze service.
Ik en mijn vismaten zullen er nooit meer iets kopen en dit raad ik dan ook iedereen aan!!!

André
Robin van 't oever
Berichten: 11
Lid geworden op: 15-06-2004 18:05
Locatie: Wezep
Contacteer:

16-06-2004 13:33

raven is een goeie zaak ik snap niet waarom je zo kinderachtig doet je moet maar eens lerren volwassen te worden
ik vindt vissen leuk niet alleen omdat mijn neef de baas is van raven en mijn soms korting geeft het is mijn hobby greetz RObin
Gebruikersavatar
Sem v Wijk
Berichten: 349
Lid geworden op: 07-11-2003 01:00
Locatie: Barneveld

16-06-2004 13:52

Pfffff...
MVG SVW
Robin van 't oever
Berichten: 11
Lid geworden op: 15-06-2004 18:05
Locatie: Wezep
Contacteer:

16-06-2004 13:53

nu ben je uitgeluld he
ik vindt vissen leuk niet alleen omdat mijn neef de baas is van raven en mijn soms korting geeft het is mijn hobby greetz RObin
Gebruikersavatar
Sem v Wijk
Berichten: 349
Lid geworden op: 07-11-2003 01:00
Locatie: Barneveld

16-06-2004 14:02

Nee want me bestellingen zijn ook helemaal misgegaan.

Ik zou me molens woensdag krijgen en ik was er maandag.

Ik wachten wachten en nog eens wachten...
Dan maar bellen, blijken ze geeneens te weten dat ik die molens heb bestelt!

Dus als jij niks doet dan doen hun ook niks.

P.S. ik ben niet de enige waar bij de bestellingen helemaal uit de hand lopen.
MVG SVW
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

16-06-2004 14:33

Robin ;

Als het een GOEIE zaak was geweest, had al jouw reclame niet nodig geweest...

Een goede zaak krijgt vanzelf positieve mond tot mond reclame, en deze reclame is onbetaalbaar, en kan je maken of breken.


Pas ook je onderschrift is aan, kan het met pijn en moeite lezen en maak eruit op dat ze je opnieuw proberen te bestelen ? ;

ik vindt dat raven zijn best doet om mensen zo goed mogelijk te helpen maar soms gaat het neit zo als ze willen maar ja mensen maken fouten en soms iets meer dat dat probeeren ze dan ook weer te herstelen.robin



Met lokkertjes mensen binnenhalen en ze dan niet hebben in de hoop dat men dan toch maar wat anders meeneemt ( iets duurders :cry: ) dat is pas ..
CarpeR Diem
Daniel Takken
Berichten: 1009
Lid geworden op: 28-02-2004 12:02
Locatie: Fikkersdries

16-06-2004 15:42

Hehe precies Foos, probeer maar eens een topic over een GOEIE zaak met 3 kantjes vol te krijgen :roll: Over een goede winkel hoeft geen topic geopend te worden, dat lijkt mij ook wel duidelijk....
Ik blijf lekker bij mijn plaatselijke winkelier, want als ik een probleem met iets heb dan wordt dat voor de volle 100% verholpen.....

Mvg. daniel
Carpunity, het nieuwste online karpermagazine. Check it out!
Gebruikersavatar
Bert Kruit
Berichten: 330
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Hooghalen
Contacteer:

16-06-2004 21:07

Robin,

Graag wil ik even reageren op jou berichten over Raven op dit board en wel in verschillende rubrieken (welgeteld 3 als ik het goed heb)

ten eerste, je taalgebruik naar medeboarders laat veel te wensen over.

ten tweede, als je wat schrijft doe het dan goed, iedereen maakt schrijffouten (ik ook) maar jij spant de kroon.

ten derde, als jou neef het goede met de klanten voor heeft laat hij dan zelf een reactie plaatsen op dit board en niet jij want jij de volle laag van iedereen die jij (misschien) niet verdient.

Ook ik heb spullen bij raven gekocht en heb ook meedere malen gezegt dat ik nooit geen problemen had gehad. Maar wanneer je met veel ophef een splinternieuwe catalogus uitbrengt en ik wil daar 3 artikelen uit hebben en dan te horen krijg dat het nog in de container ligt op een boot uit China, dan vraag ik mij af.......

Onlangs tijdens de pasjesdagen toch eindelijk na 2 maand het opgehaald met ook nog 20% korting vroeg mijn maat om een simpele boillienaald en hij kreeg als antwoord.....priecies: tijdelijk niet op voorraad, er is een container onderweg uit China met waar ze waarschijnlijk wel inzitten.

Sorry.
MVG"BK" 8)
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

16-06-2004 22:19

Mee eens. Met "ik vind dat we moeten kappen over Raven…" dan.

En velen met mij. Is wel genoeg zo. Punten zijn gemaakt.

Stand, 2 topics op slot en een verwijderd. Gelijk spel dus.

Overigens, is het een idee om ook eens gewoon een keertje niet te posten?

Onderling gekissebis graag via PB of andere persoonlijke media. Liever niet op het board.

Groet, Kees