lid worden KSN


Plaats reactie
Gebruikersavatar
paul engel
Berichten: 69
Lid geworden op: 03-06-2003 02:00
Locatie: amersfoort

29-04-2004 22:23

hallo kapervissers,

ik heb een paar vraagjes betreft het lid worden van de KSN. ik heb al veel mensne gehoord die er lid van zijn en ik heb er ook wel oren naar omdat ze naar wat ik gehoord heb op komen voor de rechten en plichten van een karpervisser. wat ik trouwens een heel goed punt vind.
nu over naar de vragen:

- waar houd de KSN zich verder nog mee bezig?
- wat zijn de voordelen van het lidmaatschap of beter gezegd wat merk ik ervan dat ik lid ben, benk ook een onderdeel van of benk nog steeds gewoon een visser met een nummer. niet dak meteen inspraak wil helemaal niet maar ik bedoelde meer in de trend van op de hoogt blijven wat problemen zijn en hoe die worden ogelosten.
- zijn er verder nog dingen die alleen voor KNS leden zijn?

alvast bedankt iedereen
schoonheid blijft... ponden vervagen... dus laten we aub niet op ponden gaan jagen zodat de schoonheid kan vervagen
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

29-04-2004 23:00

Ik weet niet of je al op de site van de KSN gekeken hebt maar daar zal je in ieder geval meer duidelijk worden.
Voor het geval dat: http://www.karperstudiegroep.nl

Groet
Ed
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

30-04-2004 09:15

Paul,

Leuk, een jeugdlid die interesse heeft in de KSN.
Zoals je misschien weet is er binnen de KSN een jeugdcommissie actief.
Deze organiseerd jeugdviskampen, jeugdmeetings en probeert in de toekomst nog meer voor de jeugd te realiseren.

Waar de KSN zich bezig mee houd. Als je een kijkje op de site van de ksn zal nemen, zoals Eddy al zei. Zie je de punten etc wat de KSN doet. en gedaan heeft.

Jou voordelen die je "meteen merkt":
- 2 keer per jaar het mooie boekje "De Karper". Geschreven door KSN leden.
- toegang tot de 2 landelijke meetings
- toegang tot de regionale meetings. Welke bij jou in de buurt gehouden wordt.

Op lange duur wat je "merkt":
Zie de KSN site. Diverse spiegelkarperprojecten. Betaalwaterenquete etc.
Onderzoekjes. Diverse informatie verschaffen aan HSV's en andere geinteresseerde.

Tevens, jij als jeugdlid betaald niet de eenmalige inschrijvingskosten. van11.25.

Groeten,
Frank
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

30-04-2004 11:55

Frank heeft al een aardig beeld geschetst van de activiteiten van de KSN.

Toch is het zo dat het grootste deel van het werk door een klein deel leden wordt verzet. Het feit dat jij je juist actief in wilt zetten is alleen maar een voordeel!

Lid worden kan via: http://www.karperstudiegroep.nl/Aanmelding%20KSN.htm

vr gr Sjoerd
Mark Gorter
Berichten: 125
Lid geworden op: 28-01-2004 21:13
Locatie: Amersfoort

01-05-2004 15:15

Hoi Paul,

Zoals je ziet kom ik ook uit Amersfoort en ik ben 20 maart tijdens de jubileummeeting lid geworden.

Ik had nog nooit z'on meeting bijgewoond maar het was zeer de moeite waard. Nu zal het bij andere meetings niet zo druk zijn maar je ontmoet toch veel gelijkgezinde vissers waar je nog veel van kan leren.
Dat is toch nog steeds een belangrijk aspect van de KSN, het leren van elkaar.
Als er weer een meeting is kun je mee als introducee en terplekke kijken of het iets voor jou is of niet.

mvg Mark
Plaats reactie