als slapen aan de waterkant verboden word?


Gebruikersavatar
Bart-Jaap Koorn
Berichten: 1639
Lid geworden op: 22-11-2003 01:00

25-03-2004 13:37

Ja inderdaad, maar goed desalniet temin is het erg jammer !
Gebruikersavatar
Cor Nannings
Berichten: 1248
Lid geworden op: 21-03-2002 01:00
Locatie: Hoorn

26-03-2004 11:43

Als ik de karper sites doorblader valt het nog al mee, allemaal brave vissers, geen criminalteit bijna geen vuil/afval dat gaat keurig in container geen overlast geen kleunpartijen geen drank of drugs, waar maken wij en de grootmacht druk over? een paar voorbeelden die ik de afgelopen jaren heb meegemaakt: vechtpartijen om een stek of voerpek, controleurs te water geschopt omdat hij iets opmerkte, jongens die alleen zaten te vissen werden overvallen en zelfs neer gestoken ja en door collega vissers om hun spullen te stelen enzo nog een paar! en dan het afval, loop maar een paar stekken af en kijk dan maar hoeveel dit is, wel oppassen voor de hopen stront , een oude kapotte complete rubberboot onder water gedumpt of kapotte akkus in de bosrand geflikkerd, of een restant partij geschimmelde mais en boilies gewoon in het riet liggen te rotten ja ja, veschillende keren gezien dat op een stek die wat klein was bosjes en begroeieng omver hakten om zo gezellig bij elkaar te kamperen, uiteraard met drank een jointje een vuurtje voor de snacks en de cd box op tandje 9, en zo kan ik nog wel een meter opnoemen het is de tant des tijds zullen maar zeggen, lees de krant kijk tv het dient mijn tijd wel uit maar hoe lang nog!!! ondanks de geweldige inzet van bv NVVS, KSN, VBK enz is het volgens mij 5 voor 12 > CN
Gebruikersavatar
Bart-Jaap Koorn
Berichten: 1639
Lid geworden op: 22-11-2003 01:00

26-03-2004 13:04

Beste Cor mischien ligt dat wel aan ons hoor want zoiets gebeurd vast en alleen maar in hoorn !!
Niet dus heren overal en wat ik al zei we dragen allemaal ons steentje bij hoor ! :x
Gebruikersavatar
paul veenendaal
Berichten: 261
Lid geworden op: 05-11-2003 01:00
Locatie: lathum

26-03-2004 16:50

Beste Cor

Op sommige plaatsen is het al 12 uur geweest,voor de rest is het denk ik niet 5 maar 1 voor 12.

De voorvallen die je opsomt zijn helaas geen uitzondering maar bijna regel (helaas).

Op sommige plaatsen blijkt een kentering in zicht,maar dit valt en staat bij de uitoefening van kontrolle.

Hopend dat er voor sommigen nog tijd is om veranderingen te krijgen, die gewoon erg hard nodig zijn.

groeten paul veenendaal 8)
walter verheij1
Berichten: 67
Lid geworden op: 06-12-2003 01:00
Locatie: H.I.Ambacht

27-03-2004 11:01

hallo beste boarders,

ga vissen zoals luc de beats dat deed in zijn jaren. probeer wat overdag te slapen en hou je ogen open 's nachts en ga gewoon kijken wat er gebeurd op het water.

maar ja daar heb je nog steeds het "slapen" niet mee opgelost :(

bij ons in de regio is een bepaald water ook verboden geworden om te vissen tussen 2 uur na zonsondergang en 2 uur voor zonsopgang.

tja neem het maar voor lief en ik ga gewoon zoveel mogelijk verscholen zitten.

greetz

walter