dvd beet gezien


Plaats reactie
henry van schoonderwalt
Berichten: 12
Lid geworden op: 12-05-2002 02:00
Locatie: eindhoven
Contacteer:

20-03-2004 10:05

de dvd van beet deze morgen binnen gekregen zeer waardevol voegt toch weer iets aan onze onderwaterkennis toe.

Wat vinden jullier ervan
Bob Smit
Berichten: 133
Lid geworden op: 25-03-2002 01:00
Locatie: enschede

20-03-2004 10:09

Ik vind dat er niet genoeg topics over deze DVD kunnen zijn! :roll:
Ray Schra
Berichten: 1306
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00

20-03-2004 14:19

Henry,

Wat vind jij dat er toegevoegd wordt dan. Het enige dat ik zo kan bedenken is misschien de reactie op pop-ups en overgeflavourde single.

Ik heb hem net gezien, en ik moet zeggen, ik ben teleurgesteld. Er werd vooraf een enorme hype aangezwengeld, maar het blijkt , althans in mijn ogen, niets te zijn.

Dan de DVD van Korda, ondanks dat voor het merendeel zeelten gevangen worden kun je hier iets van opsteken. Er worden legio verschillende onderlijnen getest.

Gr. Raymon
Gebruikersavatar
rene hoogeveen
Berichten: 533
Lid geworden op: 28-01-2003 01:00
Locatie: almere
Contacteer:

20-03-2004 15:34

heb je misschien toch een brilletje nodig en er komt nog een deel 2
Chris Kroesen
Berichten: 677
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00

20-03-2004 15:38

ik heb nog niks van de beet binnengekregen....
wel een email,dat hij pas in april klaar is. dus lijkt me sterk verhaal dat jij hem nu al hebt.... :(
Ray Schra
Berichten: 1306
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00

20-03-2004 16:00

Brilletje nodig :o

Rene, vertel mij dan eens iets dat jij gezien hebt wat ik misschien gemist heb.

Ik heb het voordeel dat ik een water ken dat erg helder is. Zomers is dit daar aan de orde van de dag. Heb weinig schokkends gezien. Misschien deel 2?

Chris,

kreeg hem vanochtend door de bus, misschien komt dat omdat ik al lid was voordat ze met die dvd kwamen??

Gr. Raymon
Franca Dobbe
Berichten: 407
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Nootdorp
Contacteer:

20-03-2004 16:26

hoi.

Ik vind het schitterend om naar te kijken hoe de vissen zich in de vrije natuur gedragen.
Je kan de dvds niet met elkaar vergelijken.
Dit omdat die van korda echt wilt laten zien hoe en waarmee de vis gevangen wordt,ze doen er ook alles aan om een aanbeet te krijgen,of het nu van zeelt of karper is,maakt in het begin niet uit,als ze maar vangen op die rig.
Die van de beet is puur,het gedrag van de karper op een voerplek,zonder dat er moeite gedaan wordt om de vis te vangen.
Dat is ook de reden dat er maar 1 maal een popup neer is gelegd,want als je er verschillende rigs neer waren gelegd,waren er ook meer vangsten van die stek gekomen,maar daar ging het dus niet om.
En dat is al die tijd er ook duidelijk bijgezegt,en staat er ook duidelijk bij.


Vandaar dat er op staat:Exclusief beeldmateriaal van de azende karpers in de vrije natuur. :wink:
Franca
[/u]
Gebruikersavatar
Lukas Linde
Berichten: 912
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: ZW Drenthe

20-03-2004 16:36

Keb hem ook gezien en het viel me op dat wanneer er 1 enkele popupboillie op de stek lag, de karpers er wel omheen draaiden maar hem niet pakten, ze roken er wel aan, maar pakten hem niet op. Ik weet dus niet in hoeverre die vissen daar op gedresseert zijn in de Vinkeveense plassen. Maar waneer er voer omheen lag aasden ze wel op de popup. Getuige de run die je op het laatst zag.
Verder vond ik het mooi beeldmateriaal, prachtig om te zien. Nu heb je dus een idee wat er dus ongeveer gebeurt onderwater.

Die anekdote van dat die Ronald een karper ving en hem vervoerde 1,5 km verderop en hem daar ergens bij een eiland weer in het water liet, en dat die vis eerder weer voor de lens van de camera verscheen dan dat hij met de boot terug was vond ik opvallend. Hoezo stress :lol:
Vissie kump zo!
Gebruikersavatar
Roy van Goor
Berichten: 865
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00
Locatie: maasbracht

20-03-2004 19:25

hoi,
dit is ook de reden waarom ik altijd een liggende boillie verkies boven een pop-up!!
maar hoe gedraagt een vis zich in water met minder zicht, troebeler??
maar goed dat vissen meer is dan aasje te water en vangen maar......
gr roy
Plaats reactie