Frolic hondebrokken


Plaats reactie
Michiels Gino M W
Berichten: 203
Lid geworden op: 13-01-2002 01:00
Locatie: Michiels GINO België Bredene (kust)
Contacteer:

26-04-2002 00:00

Hoi beste viscollega's ik heb al vele jaren geleden vernomen dat frolic's een goede aassoort is.Ik heb het nog niet geprobeerd maar ik wil dat nu doen.Mijn vraag is blijft het net zo lang aan de hair als een boilie,heeft het een instant respons,en moet je er evenveel mee voeren als een boilie dank bij voorbaat vanwege Gingino
Gebruikersavatar
Gino Wallaert
Berichten: 58
Lid geworden op: 30-01-2002 01:00
Locatie: Ingelmunster (Belgie)
Contacteer:

26-04-2002 05:49

Juuuuuup Peeke,
Je zal op 6 Mei wel ondervinden hoe goed Frolic brokjes zijn, dat blijft zeeeeeer lang aan de hair, alle voedingsstoffen en vitaminen en mineralen zijn er in aanwezig.
Frolic is een superaas als de vissen er een beetje aan gewent zijn.
Je mag er mee voeren zoals met boilies, juist oppassen als je te veel voert......de vissen zouden wel eens kunnen beginnen blaffen. (Sorry peeke kon het niet laten)ge kent mij éééé.
Greeeeeeetzzzzzzzzzz Gino

_________________
Doe zoals ik, vang ze

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Gino Wallaert op 2002-04-26 05:54 ]</font>
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

26-04-2002 11:37

hi,

het vissen met frolic's is wel iets anders dan met boilies.
Het is moeilijk om de frolic een eind weg te werpen en daarom kan je beter op kleinere afstand vissen.

De frolic wordt zacht in het water en weekt er uiteindelijk af... ik raad je aan om om de 3 uur even te verversen.
een tip om de frolic iets harder te maken en dat hij dus langer op de hair kan is het drogen in de zon.

Het is wel een wereldaas maar wij hebben het meerdere malen ingezet op een water hier en het bleek hier dat voorvoeren een veel betere werking had dan het instant vissen.

Je moet de frolic gewoon met een boilienaald aan je hair monteren maar daarbij moet je erg voorzichtig zijn want hij breekt snel... het beste is om hem in de lengte door te steken

----(--(---)--)-----

Tight Lines, Frank
Michiels Gino M W
Berichten: 203
Lid geworden op: 13-01-2002 01:00
Locatie: Michiels GINO België Bredene (kust)
Contacteer:

26-04-2002 17:04

Merci Frank en Gino oja Gino ik kom eraan he wacht maar 6 mei hasawasa
Gebruikersavatar
Mark Zelle
Berichten: 943
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Vorden
Contacteer:

26-04-2002 18:10

ik heb met frolic enkele keren op een water bij mij in de buurt gevist.

eerst een rondje gemaakt langs andere vissers. er werd slechts een enkel visje gevangen.

ik had er gemiddeld 8 in een paar uurtjes tijd. beetje bijvoeren met hennep. en je zult grandioos vangen.

wat frank zegt over om de drie uur verversen slaat nergens op. dan heb je allang een vis gevangen hoor :smile: ( geintje hoor frank)

succes.

groeten mark
Raymond Hakkert
Berichten: 770
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Contacteer:

26-04-2002 21:34

(...) en je moet geen hekel hebben aan bijvangsten van met name brasem en zeelt (..)
Gast

01-05-2002 15:59

Klasse Raymond,

Waren ze bijna het belangrijkste vergeten. Raymond heeft gelijk. Beter geen frolic gebruiken op n water met een mega brasem/zeelt populatie want dan heb je geen rodpot meer staan met optonics maar een zoetwater orgel!!! Het blijft dan aanbeten regen! Verder kan ik je zeggen om de 2 a 3 uur verversen. Het is inderdaad een super aas en kan inderdaad veel karper opleveren.

Groetjes Tim
Gast

05-05-2002 19:42

let wel op dat je je rodpot extra vast zet het liefst met yzerdraad want die zeehonden trekken veel harder dan een karper!!!
Piotr Schiettekatte
Berichten: 731
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Maaseik (België)

05-05-2002 19:53

Even een vraagje,

als je ze met frolic kan vangen, gaat dat dan ook met kattenbrokken? Zoja, kan je deze ook gewoon aan een hair bevissen? En hoelang kan je deze laten hangen voordat ze helemaal doorweekt zijn?

piotr
Gast

05-05-2002 20:07

frolic zinkt katten broken dryven werken dus wel als popup en zyn snel doorweekt als ik in de drink bak van myn kattenkyk word het net een soort snot die kattebroken ik denk dat ze het nog geen uur volhouden op een hair
Plaats reactie