30 jaar bestaan Karperstudiegroep Nederland.


Hans van Moorsel
Berichten: 712
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Geldrop

22-03-2004 20:26

Waarschijnlijk ben ik ook aan vele mensen voorbij gelopen, ook aan jou Rob!? Toch hebben vele namen tijdens de meeting gezichten gekregen :D

Gelukkig werd ik niet gekust maar kreeg wel een welgemeende omhelzing van Jan! Bedankt Jan, het was hartstikke fijn je eindelijk eens te zien en dat geldt natuurlijk ook voor alle anderen!

Helaas viste ik met mijn loten achter het net (van Peter) maar de herinnering aan een fantastische dag blijft.

Groet,

Hans
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

22-03-2004 21:19

Dames heren ook,

Ook ik wil de KSN feliciteren met dit heugelijk feit en wil de velen die het e.e.a. door hun vrijwillige inbreng allemaal mogelijk maken bedanken.
o: Aart, Klaas, Mark etc. etc.
j: Frankie, Frank, Luuk, Kees etc. etc.

-Heerlijk om Henk 'de Rits' de Jonge te mogen zoenen onder voyeuristische jaloerse blikken van wie zich aangesproken voelt.
Het was een voorrecht en heb diep respect voor je.
Michel bedankt.

-Typisch om te ervaren wat een geurspoor een zootje karpervissers in een relatief grote, maar airco-loze zaal produceert. Hoezo 'Monsterdrab'!!!

-Bemerken dat de woorden van Peter Otte maar al te waar zijn. Nl. dat de jeugd zich steeds nadrukkelijker manifesteert. Je kon het gebouw/zaal niet in of uit zonder langs zo'n fanatiekeling te hoeven.
En alsof dit al niet genoeg was hadden ze het ook nog nodig gevonden om een paar stands te kraken.

- Onder het blijven lullen tegen m'n buurman niet stil kunnen zitten en kijken en luisteren naar een bijna perfect, zowel visueel als muzikaal ondersteunde naar een climax werkende brute dia-show van Geza Aschoff!
'You're just another part of me'!!!!
Zit nog na te shaken, wat jij Peet...........Peeeeeeeeeeeet.......Okay, zal niks meer zeggen!

-Ervaren dat het weggeven aan de jeugd van eerlijk gewonnen waardevolle prijzen niet altijd lijdt tot respect of meer vrienden.
Ik hoor en zie (S.G.) ze nog denken "wie is die vreemde lange man toch bij het podium die die kartonnen doos maar niet in ontvangst wil nemen"?

-Erachter komen dat Edwin Siol geen klote heeft geleerd van vorige meetings en dus met voor € 30,- aan lootjes in z'n zak tijdens de verloting doodleuk in zaal Beerschot met iemand zit te 'beppen' over de integratie-problemathiek.

-Merken hoe pijnlijk het kan zijn als iemand z'n belofte niet nakomt en het beloofde goed niet bij zich heeft onder de dooddoener 'vergeten'!!!!!

-Thuisgekomen bemerken dat iemand in je duurbetaalde jubileumboek heeft zitten krassen met een balpen. En ik heb het sterke vermoeden dat ik dat handschrift al eens heb gezien!

-Concluderen dat je portemonaie erg snel leeg kan zijn als je iedereen vol met bier douwt.

-Als klap op de vuurpijl ervaren hoe snel de tank van een 1600 cc. hatchback leeg kan zijn als je ongewild met volle ballast huiswaarts moet terwijl het op de heenweg nog zo lekker ledig en rustig was.
Het was gezellig en leerzaam.
Bedankt allen.
Groet,

John
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

22-03-2004 21:24

[quote-Als klap op de vuurpijl ervaren hoe snel de tank van een 1600 cc. hatchback leeg kan zijn als je ongewild met volle ballast huiswaarts moet terwijl het op de heenweg nog zo lekker ledig en rustig was.
[/quote]....je had zeker wind tegen op de terugweg! :wink:
hans Brinkel
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

22-03-2004 21:32

Heren organisatoren......TOP!..zo''n beurs organiseren...een boek afleveren en dan ook nog eens de karper volschrijven...da's dus echt een indrukwekkende prestatie van een groep vrijwilligers met een echte passie voor de KARPER!!.

Mijn eerste meeting en volgens mij ben ik met mijn neus in de boter gevallen...heb met name genoten van de film uit de oude doos en de Geza show.
Met respecterende groeten voor de organisatoren!

Hans Brinkel

p.s.
Het enigste waar ik spijt van heb is....dat ik niet veel eerder lid ben geworden van de KSN
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

22-03-2004 22:06

Haha, die Pannekoek!

Als t maar gezellig was he!
Dat kan gebeuren he! ... het was de moeite waard...
Maar toch ga ik liever vissen :)

Pannekoek, volgens mij moeten we zeer binnekort eens gaan vissen....
Kan nooit verkeerd zijn!

Ajuus,
Frank
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

23-03-2004 00:32

Mannen,
Kon gewoon door werk niet aanwezig zijn maar heb blijkbaar wat gemist.
hou er in ieder geval nog een boek aan over die ik binnenkort kan lezen.

groet,
peter
jan van kranenburg

23-03-2004 02:00

He, Pannekoek!

Zal ik onthullen dat je niet beschikbaar bent vanwege eenlangdurig contract met mij?

Sorry, dat ik nu toch op verkeerd knoppie druk. Had P.B. moeten zijn.
Transferbedrag is overigens zeer bespreekbaar.

Denk aan aan minimaal 25 Japanse Euro's; toch bijna 2000 Yennen.
Wie biedt meer?

Overweeg dan Peter Otte te contracteren; krijg ik voor Pannekoek de hoofdprijs , dan is Aart L. de klos. Mogelijk zelfs Klaas.

Zijn die niet beschikbaar of elders onder contract, dan heb ik in Leerdam
veel jong aanstormende talent aangetroffen.

Zoals Sjoerd, Luuk, Stefan, Willem, Kees, Koen, Frank e.v.a.
Keus zat dus.

't benne spannende tijden! :D

mvg Jan
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

23-03-2004 08:27

Heren,

Ook de data voor 2005 staan op de KSN site he.

MVG

Klaas

BTW. Volgende jubileum zal zijn op 21 maart 2009. (schat ik)
Gebruikersavatar
Mark Noorman
Berichten: 1922
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00
Locatie: Zeist

23-03-2004 09:30

Klaas,

Dan moeten we écht een grotere zaal reserveren!

Groeten,

Mark
Gebruikersavatar
Jeroen houdijk
Berichten: 682
Lid geworden op: 11-09-2002 02:00
Contacteer:

23-03-2004 10:47

Tja Mark,

ik voelde mij idd niet zo prettig toen ik onder het balkon zat en een paarhonderd man naar boven stormden om het jubileumboek te bemachtigen.

het kraakte een beetje, maar hield stand :-)

Jeroen
Gebruikersavatar
Mark Noorman
Berichten: 1922
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00
Locatie: Zeist

23-03-2004 11:10

Jeroen,

Het balkon kan een olifant dragen (letterlijke woorden eigenaar Het Dak). Ondanks dat het kraakte hoefde je je dus geen zorgen te maken :lol:

Groeten,

Mark
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

23-03-2004 23:16

Aha! dus JIJ was het John!

Dames en Heren, bij deze:

De KSN Jeugdcommissie wil bij deze DHR. JOHN PANNEKOEK hartelijk bedanken voor het schenken van een doos aas aan de KSN Jeugd!!!

(of heb ik 't nu weer mis :roll: )

Sjoerd
jan van kranenburg

24-03-2004 02:12

Sjoerd,

Dhr.? Nooit van gehoord. (vrij naar Toon Hermans)

jan
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

24-03-2004 14:48

Jan, dat was vroeger! :D

vr gr Sjoerd
Peter Otte
Berichten: 1261
Lid geworden op: 10-01-2003 01:00
Locatie: Veghel

24-03-2004 17:26

Die foto op de avatar is zeker Sinterklaas. Zag in de zaal een ander persoon naar voren komen was dat John nee toch zeker.

Peter