baitrunner en fox


Plaats reactie
rene hogenbos
Berichten: 5
Lid geworden op: 21-02-2004 15:28
Locatie: kerkrade

26-02-2004 16:58

hallo allemaal,


ik weet niet of jullie t weten maar klopt het dat fox met zn kwaliteit achteruit gaat en dat baitrunners overbodig worden .ik vis zelf ook niet met baitrunners maar met gewone molens van spro gewoon makkelijk maar goed weet iemand hier misschien antwoord op


alvast bedankt
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

26-02-2004 17:02

Kwaliteit fox verslechterd??

de beetverklikkers zijn naar mijn idee nog steeds helemaal top!!, goede stevige domes, en bivvy's en goede kleine materialen.

Tevens hebben ze ook een markt aangeboord voor de wat minder bedeelde jongere vissers. Een wat goedkopere attributen, wellicht dat hiervan de kwaliteit wat minder is.

Molens,

ik vis zelf met 2 emblems van daiwa, alsmede ook 2 shimano GT's met baitrunner.

Ik merk geen verschil, sla toch niet eens echt aan, en rem de vis altijdt af met mijn vinger op de spoel. Het staat leuk zo'n baitrunner, maar nodig?? nee natuurlijk niet.

Als je het handiger vindt OK, ieder zo zijn mening erover.

succes,

jordy
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
Hugo Bovenmars

26-02-2004 17:05

Fox in kwaliteit achteruit? Ik denk het niet; misschien dat ze naast de dure en meestal kwalitatief goede produkten een wat meer betaalbare produktlijn aanbieden. Hoe dan ook, de kwaliteit (en prijs :cry: ) die er voorheen was, is er nog steeds.

Of een baitrunner overbodig is moet je persoonlijk bepalen.

groeten Hugo
Hugo Bovenmars

26-02-2004 17:06

pcies Jordy, je was me net voor :)
Gebruikersavatar
Koen de Been
Berichten: 1882
Lid geworden op: 10-02-2004 19:08
Locatie: Wosterhout

26-02-2004 18:51

Hey mensen,

Ik vindt de kwaliteits/prijsverhouding van Kevin Nash beter als dat van Fox......
Ik kijk in de hengelsportzaak ook altijd eerst naar de spullen van Nash als dat van Fox!
Maar toch gebruik ik ook spulletjes van Fox.....

Een baitrunner is handig maar niet noodzakelijk, m'n aankomende molens worden geen baitrunner (Okuma Axeon) :P

MVG Koen
Rob van Os
Berichten: 410
Lid geworden op: 13-02-2002 01:00
Locatie: Breda

27-02-2004 00:26

Hey Rene,
Ik kan niet zeggen dat ik baitrunners overbodig vind, ik vind ze makkelijk en ik zal ook niet zomaar van het systeem af stappen, overmorgen ga ik 2 nieuwe halen.
Over de achteruitgang van de kwaliteit van fox, daar heb ik nog weinig van gemerkt, liever gezegd niks.
Koen, Ik kan geen algaheel oordeel vormen hoor want de afgelopen jaren heb ik weinig spullen van deze merken gekocht. Maar alle spullen die ik van Fox heb gekocht bevallen goed, dat kan ik van nash niet zeggen. Vorig Jaar heb ik van Nash een rigmap gekocht voor stiffrigs (mn gewone rigs passen hier ook vrijwel altijd in). Maar ik heb er ruim 35 euro voor moeten neertellen, (van fox hadden ze er geen dus ik kon ze niet vergelijken. Maar er zaten nog wel lijmresten op en de afwerking van de prikkers leek ook nergens op :( Daarin was ik erg teleurgesteld, maar ik weet niet hoe het verder staat met jouw ervaringen dus laat horen zo ik zo zeggen :)
Mvg Rob
Daniel Takken
Berichten: 1009
Lid geworden op: 28-02-2004 12:02
Locatie: Fikkersdries

07-03-2004 21:21

Ik heb zelf twee vosjes die op wacht liggen als mijn aandacht wat verslapt in de late uurtjes, en daar heb ik geen problemen mee.... je doet makkelijk 1,5 jaar met de batterijen (uit de m's iig) maar de prijs is genoeg voor een flink potje :cry: op zijn tijd....... vooral onderdelen nabestellen, auch..... denk datk volgende keer overstap op delkim's, niet dat die goedkoop zijn, maar ik hoor er hele leuke dingen over..... :lol: en een baitrunner kan ervoor zorgen dat je die ene vis net wel haakt, omdat je anders loopt te ouwehoeren met je vingertjes op de spoel (vooral leuk als ie echt hard gaat, krijg je van die warme vingertjes van.... :lol: ) maargoed moet je ook zelf weet eik......
Grtn daniel
Carpunity, het nieuwste online karpermagazine. Check it out!
rene hogenbos
Berichten: 5
Lid geworden op: 21-02-2004 15:28
Locatie: kerkrade

08-03-2004 17:23

wat bedole je met eik....... daniel? :-?
Daniel Takken
Berichten: 1009
Lid geworden op: 28-02-2004 12:02
Locatie: Fikkersdries

09-03-2004 20:39

eigenlijk..... :D
Carpunity, het nieuwste online karpermagazine. Check it out!
Plaats reactie