Troep opruimen van vorige vissers ....


Gebruikersavatar
Koen Septer
Berichten: 867
Lid geworden op: 09-05-2004 19:37
Contacteer:

25-07-2004 00:20

Nou hier was het ook weer raak. Mooi middagje om te gaan vissen, kom je aan en dan: overal lag rotzooi, er lagen hamburgers, zakken met troep overal verspreid, ze hadden een boom (geen kleintje) omgetrokken en deze half in de fik gestoken (zwart van het roet) en er lag een hele stoel :o in het water! Echt niet normaal meer, er moet eigenlijk zoveel mogelijk op gecontroleerd worden en flinke boetes worden uitgedeeld!

Ik snap het probleem ook niet, het is zo makkelijk om je spullen netjes mee te nemen, kost je misschien maar twee minuten extra, meestal nog niet eens!
Gebruikersavatar
Pim Dijkgraaf
Berichten: 1182
Lid geworden op: 02-06-2004 16:48
Locatie: Lemmer, Fr
Contacteer:

25-07-2004 09:34

Gisteren had ik het ook weer, overal blikjes bier, zakken chips en ga zo maar door, als iedereen nou gewoon een vuilniszak meenam, maar nee hoor...
Voer en vang!!!

I love BTW
basie lengemann
Berichten: 44
Lid geworden op: 25-01-2004 18:50
Locatie: Geljxd
Contacteer:

25-07-2004 15:13

ik ga dalijk weer een sesie maken op een water waar ik de vorige 14 keer elke keer een vuilnis zak vol rommel van andere vissers op heb kunne ruimen :evil: . ik kreeg gisteren te horen dat het er goed vol zat dus het zal dalijk wel weer veel troep op ruimen van andere visser worden voor datk kan gaan vissen . 2 weken geleden zat er een groep mensen (wat zig vissers noemde ) die geweoon 2 stoeltjes in brand hadden gestoken :evil: om dat het kampvuurtje dat ze gemaakt hadden bijna uit was en ze geen hout meer hadden . de troep die ze achter hadden gelaten was niet normaal er lagen zelfs xtc pillen tussen het afval :o . op dit stuk waar ze de rommel achter hadden gelaten lopen 2 paarden die de rommel voor een deel op hebben gegeten :o . De mensen die de rommel achter hadden gelaten zijn al helemaal niet eer welcom op dit water want er zijn al heel wat mensen op dit water die berijd zijn deze mense met geweld van het water te houden . De politie heeft de rotzooi makers al wat vaker gecontroleerd , schreven dan een boete uit en lieten de rotzooi makers dan gewoon zitten in plaats van ze te verweideren. ik hoop dat dit niet vaak meer voor komt op dit water maar ik ben bang dat ook dit water volgend jaar digt is :cry: .
Laatst gewijzigd door basie lengemann op 01-06-2011 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.
I'm on my way!!! it was just a speed bump not a stop sign!
Gebruikersavatar
Pim Dijkgraaf
Berichten: 1182
Lid geworden op: 02-06-2004 16:48
Locatie: Lemmer, Fr
Contacteer:

25-07-2004 15:18

Dit komt zo veel voor, de zogenaamde lolvissers, die alleen ladderzat worden of nog erger en de boel voor de rest en dan niet alleen mensen verpesten. Ik heb ook wel eens een kinderwagen gevangen, triest hoor, gelukkig wassie leeg...
Voer en vang!!!

I love BTW
Gebruikersavatar
Danny Pauwels
Berichten: 382
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Antw.

25-07-2004 15:28

dat heb ik hier bij ons ook MAAR niet van vissers hoor, zwemmers waar je niet mag zwemmen, barbeque houden, muziek, bier, zakken van chips, stukken hamburger, dozen van pizza dat laten ze allemaal achter.

Je moet weten dat de visser zijn wagen achter moet laten voor het domein, vroeger kon je de wagen parkeren op de parking tussen de bomen MAAR de visser HO HO die mag er niets ze hebben nog liever dta je er niet kotm vissen.
i was never loyal, except to my own pleasure zone => i'm forever black eyed
Robin van 't oever
Berichten: 11
Lid geworden op: 15-06-2004 18:05
Locatie: Wezep
Contacteer:

13-08-2004 10:09

wat kost het te veel tijd of wil je je vuilnis bak niet vol hebben of zo ik ben er zo tegen echt en weet je wat ik het nou zo erg vindt dat zomige visser's vis draad laten liggen zo dat vogels of andere dieren er in vast raken en dood gaan belachelijk
ik vindt vissen leuk niet alleen omdat mijn neef de baas is van raven en mijn soms korting geeft het is mijn hobby greetz RObin