Verandering betekent nog verbetering.


Plaats reactie
Gebruikersavatar
jan ververs
Berichten: 390
Lid geworden op: 18-03-2003 01:00
Locatie: Hartje Betuwe

02-01-2004 20:40

Door de veranderingen van het Carpboard de laatste tijd zijn er nogal wat dingen fout gegaan.
Nu, na vandaag, blijkt dat er ook nogal wat data is verdwenen, die ook niet meer teruggezet kan worden.
Mijn vraag aan het carpboard is dan ook: waarom deze aanpassingen?
Ik vind als iets goed werkt moet je het ook zo laten.

Met vriendelijke groet,

Jan Ververs
** De (pen)vissende groeten uit de Betuwe **
Gebruikersavatar
Bart Janssen
Berichten: 1354
Lid geworden op: 18-01-2002 01:00
Locatie: Tussen de Rivieren
Contacteer:

02-01-2004 23:03

Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Groeten,
Blank
Gebruikersavatar
Gerrit Ritmeester
Berichten: 484
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Kamerik
Contacteer:

02-01-2004 23:14

Lees a.u.b. onderstaande topics even aandachtig door!

http://www.karperwereld.nl/board/viewto ... ht=#119466

http://www.karperwereld.nl/board/viewto ... ht=#119461

Dat er data van een paar dagen verloren is gegaan is dus buiten onze schuld. Een nieuwere versie van het phpforum is geinstalleerd omdat deze zodanig was verouderd ivm beveiliging, onderhoud en een aantal nieuwe opties.
Gebruikersavatar
Bart Janssen
Berichten: 1354
Lid geworden op: 18-01-2002 01:00
Locatie: Tussen de Rivieren
Contacteer:

02-01-2004 23:18

Oke, duidelijk genoeg voor mij.
:roll:
Gebruikersavatar
jan ververs
Berichten: 390
Lid geworden op: 18-03-2003 01:00
Locatie: Hartje Betuwe

03-01-2004 01:28

Beste Gerrit,

ik heb die topics waar je naar verwijst ook wel gelezen en ben het ook wel met je eens dat er een centraal punt moet zijn waar iedereen zijn/haar klachten kwijt kan, maar mijn topic ging vooral over vandaag, of beter gezegd gisteren.
Bij de vorige storing kreeg je een vermelding dat er werkzaamheden waren met het Carpboard, maar bij de laatste storing kreeg je alleen maar een error404 melding en wist men dus niet goed wat er aan de hand was.
Ik heb nog gemaild maar ook dit kwam niet door want ik kreeg een foutmelding terug via de mailserver.

Groeten, Jan
** De (pen)vissende groeten uit de Betuwe **
Gebruikersavatar
Bart Janssen
Berichten: 1354
Lid geworden op: 18-01-2002 01:00
Locatie: Tussen de Rivieren
Contacteer:

03-01-2004 01:37

Laten we niet vergeten dat we deze site gratis bezoeken en gratis gebruiken. Ik denk niet dat we in het recht staan om de beheerders schuld toe te schrijven of kritiek te leveren.

Zolang het werkt is het hartstikke mooi, werkt het niet dan hebben we gewoon pech!

Meehelpen aan verbetering oke, veroordelen wanneer er iets niet goed gaat nee!

Ik vind het zelfs al vergaan dat de beheerders van deze site hun excusses aanbieden bij een fout.

Dit geld tevens voor de andere topics die hierover gaan.

Groeten,
Bart
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

03-01-2004 01:42

Bart,
volkomen mee eens, deze jongens doen voor ons kostenloos goed werk laten we dit niet vergeten.

indien het een betaald dienst zou betreffen dan veranderd de zaak natuurlijk, ik kan me dan ook voorstellen dat hun provider een probleempje heeft :D

groet,
Peter
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

03-01-2004 08:33

Precies Bart,

En mannen vergeet niet, de KWO mannen hebben denk ik zelf ook een eigen leven. En die zitten dus niet dagen / weken/ maandan achter de PC.

Bertil zei mij, dat ik waarschijnlijk mn contributie niet betaald had :P .

Nee, zonder dollen. We moeten met zn allen niet zeuren. Al lang blij zijn dat deze site nog in de lucht is, na de velen tegenslagen e.d. die kwo heb moeten ondergaan.

mvg Frank
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

03-01-2004 10:49

Jan,

Je hebt best wel een beetje gelijk, aangezien ook ik en vele anderen met ons wel moeite zullen hebben met de vernieuwingen.
Maar zelf ervaar ik de veranderingen op dit moment al veel positiever dan in het begin.

Jouw vraag was waarom er zonodig een vernieuwing nodig was!
Nou die vraag lijkt me duidelijk beantwoord.
Dat alles nog niet helemaal naar behoren werkt lijkt me niet meer dan logisch, en als servers/providers dan de boel ook nog in de soep laten draaien heb je al een aardige mix om frustraties van gebruikers en beheerders te bewerkstelligen.

Persoonlijk heb ik steeds al m'n (negatieve) bevindingen door kunnen mailen en heb hier altijd snel en correct antwoord van de verantwoordelijken (Menno en Gerrit) gekregen waarvoor mijn dank.

M'n beloofde biertjes (contributie) zullen inmiddels wel een krat vol zijn geworden na al dat gedoe maar dat is het me dan ook wel waard.



Ik had er trouwens toch nog een paar over :wink:

Hulde aan de beheerders!!!!!!!
Groet,

John
Plaats reactie