ik heb raad nodig over winter vissen!!


Plaats reactie
John reumer
Berichten: 24
Lid geworden op: 26-12-2003 19:49
Locatie: someren

26-12-2003 19:54

Beste vissers

Ik wil graag van jullie horen wat jullie mening is over mijn vraag.

Waar kan ik het besten liggen in de winter en hoeveel moet ik voeren.
Ik denk persoonlijk dat ik heb beste op het diepste punt kan liggen, of een meter of 10 uit de kant wat vinden jullie er van en waarom?

Hoeveel moet ik voeren ik denk dat het ongeveer 10 procent is van wat je er normaal voert.
Zeg even jullie mening er over a.u.b.

Met vriendelijke vis groeten, John reumer
Gebruikersavatar
Henny van Roomen
Berichten: 127
Lid geworden op: 03-02-2003 01:00
Locatie: Tegelen
Contacteer:

26-12-2003 20:00

John

Als je de zoekfunctie gebruikt zul je er wel meer over vinden gaan al wat aardig topics over. Bovendien verschilt dat(aant. voer, stek enz) meestal erg per water dus ik zou zeggen probeer eens wat uit :wink: . Verder kan k je geen info geven hierover want k heb geen ervaring met wintervissen dus...

veel suc6

mvg henny
Alles voor de karper! :D
http://www.hanguh-fishing.nl
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

26-12-2003 20:22

Bij de beginnershoek staat een topic voor vissen in de winter. Staat vrijwel bovenaan, misschien dat je daar iets aan hebt.

Mvg
Ed
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
wim tanghe
Berichten: 28
Lid geworden op: 10-12-2003 01:00
Locatie: Zedelgem

27-12-2003 15:36

vis zoeken (meestal wel op de diepere stekken)
die 10 meter uit de kant zou ik vergeten als het daar zeer ondiep is als ik van ju was.

i.v.m. dat voeren: het beste is om al vroeg in het najaar je voerstek te beginnen.
in het midden van de winter is het namelijk niet eenvoudig om de visen nog op je stek te vinden!
niet veel ja maar dat zal afgangen van het water in kwestie en vooral van de hoeveelheid natuurlijk voedsel dar beschikbaar voor de vissen.

De beste optie is gewoon om de vis te gaan zoeken en dat zal je dus tijd kosten! een voordel is dat je zo veel niet zal moeten voeren in de zomer.

MVG
wimpel
let the carp spirit be with you...===>VBK JEUGDCEL (bedankt mannen!)
Plaats reactie