Wat doen jullie zoal tijdens het vissen?


Sander Russing
Berichten: 372
Lid geworden op: 01-05-2011 17:23

13-07-2011 21:59

Kees ik wil me ook niet beter voordoen dan ik ben. Maar het heeft met meerdere dingen te maken.
Ik denk dat het veelal jeugd is die wiet rookt, en van de hedendaagse jeugd mag 25% blij zijn als ze zijn opgevoed met goede normen en waarden. Dat is er bij mij dus ingestampt, waar ik achteraf heel blij mee ben. Ik heb gewoon respect voor ouderen en zal dan altijd beleefd zijn. Als dat betekend dat ik een pietpraatje moet houden met de oude van dagen, of geinterresseerde voorbijgangers dan heb ik daar geen moeite mee. Tegen "jeugd" zal ik wat minder vriendelijk zijn aangezien ik geen fan ben van de standaard vragen als: Hoeveel heb je gevangen?, waarmee? en waar? Dit omdat ik de discovissers niet meer gun dan ze met hun disco vissen kunnen vangen. Mensen met verstand en respect voor anderen en de natuur zal ik zeker op weg helpen.

En wat betreft stomdronken aan de waterkant zitten zal dat best geregeld voorkomen. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik niemand ken die dit doet. Natuurlijk wel recreatief een pilsje maar geen zuiperts.

PS: Ik krijg van 1 trekje al rode ogen, dus waarschijnlijk hangen mijn ogen ook op junkie stand. Maar dat maakt mij geen slecht persoon. En dat er mensen zijn die nog te gaar zijn om te praten of juist agressief worden van drugs wil niet zeggen dat iedereen die drugs gebruikt niet klopt.
Gebruikersavatar
bart bosch
Berichten: 1121
Lid geworden op: 30-11-2009 14:59
Locatie: Stekkenpezer!
Contacteer:

14-07-2011 12:37

midden in de nacht mensen bellen en vragen of ze ook zo lekker sliepen :lol:

EDIT: bekende maten natuurlijk, uit mijn contactpersonen lijst :wink:
Laatst gewijzigd door bart bosch op 14-07-2011 14:49, 1 keer totaal gewijzigd.
MVG, Bart Bosch.
Kees Ouwendijk
Berichten: 487
Lid geworden op: 19-11-2007 19:20

14-07-2011 14:47

Misschien schrijf ik nou iets op waar niet iedereen aan denkt.
Wat je zelf doet heb je zelf geaccepteerd.
Maar hoe kijken de voorbij gangers ( niet vissers) ernaar.
Welke concluzie word er getrokken ?

Als we willen blijven vissen kunnen we ons die vraag wel eens vaker stellen.
Dit bedoel ik wat breder dan een joint en een biertje en in het algemeen.
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

14-07-2011 15:12

ik zie het zo.

er zijn mensen die vissen,elk mens is anders.

je kan niet iedereen die vist over 1 kam scheren omdat er een kleine groep is die het verpest voor de rest.(klinkt bekend he )

ik blow trouwens regelmatig,drink niet overigens.

maakt dat mij een slecht mens? ben ik een gevaar voor mn medevissers hun toekomst?

ik denk dat bepaald gedrag eerder een reden kan zijn.

je kan het ook omdraaien, kijk eens naar al die voorbijgangers ....

die zijn toch ook niet allemaal hetzelfde?
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Sander Russing
Berichten: 372
Lid geworden op: 01-05-2011 17:23

14-07-2011 20:36

Kees Ouwendijk schreef:Misschien schrijf ik nou iets op waar niet iedereen aan denkt.
Wat je zelf doet heb je zelf geaccepteerd.
Maar hoe kijken de voorbij gangers ( niet vissers) ernaar.
Welke concluzie word er getrokken ?

Als we willen blijven vissen kunnen we ons die vraag wel eens vaker stellen.
Dit bedoel ik wat breder dan een joint en een biertje en in het algemeen.


kees ik snap volledig jouw insteek, en kan dan ook niet ontkennen dat het "beeld" van de karper visser door mensen als mij wat slechter over kan komen.
Maar daar heb ik sowieso al scheit aan, omdat het dus mensen betreft die zich voeden op vooroordelen. De mensen die de moeite nemen om mij goedendag te wensen of een praatje te maken zullen al snel merken dat zelfs mensen die drinken of wiet roken heel leuk/aardig en sociaal kunnen zijn.

Maar ik snap best dat wij in kwaad daglicht staan door de rokende en zuipende jeugd. Ik wilde alleen duidelijk maken dat dit niks zegt over de persoon in kwestie ;) je zou je verbazen wat voor volk er allemaal de shop binnenwandeld om wat te roken te halen. Laten we zeggen het zou je buurman kunnen zijn waar je het niet van verwacht of zelfs de koningin.
Gebruikersavatar
Bart beentjes
Berichten: 697
Lid geworden op: 13-06-2011 21:26
Locatie: Hoorn

14-07-2011 21:05

Patrick Visser schreef:Toeters draaie van amnesia. :lol:


Altijd lekker een Amneesje erbij :D
Voor de rest lekker bbq-en, slap ouwehoeren met je vismaat(en), Lekker om je heen kijken en genieten van de omgeving en natuur, uiteraard mag een pilsje ook niet onderbreken (Een paar dan, maar zekers niet te veel...)
en hopelijk veel dikke vissen vangen :wink: