Wat een zeer slechte karperpromotie!!


Gebruikersavatar
Lesley van Dinter
Berichten: 1642
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Twente

28-09-2010 10:12

Netjes verwoord Henk.

Gr.
©
Martijn van Delden
Berichten: 147
Lid geworden op: 15-05-2010 18:01

28-09-2010 13:22

Lars Sieben schreef:

In dat geval..... welk geval bedoel je precies???

Hengelsport blijft toch visonvriendelijk, dus we kunnen de onthaakmat thuislaten voortaan, vissen een halve dag zakken, en een half uur op de kant laten liggen, geen safetysystemen meer gebruiken etc. etc.. ?????
Wat een bullshit.... Je kunt ook gewoon proberen zo goed mogelijk met een gevangen vis om te gaan, en zo het risico tot een minimum beperken...



Doe mij eens vertellen waar je leest dat ik het zo vervelend vind???
kVind het geen voorbeeldfunctie... that's all.... LEZEN AUB


Jongen toch, het was niet persoonlijk bedoeld...

Maar komop zeg, doe niet zo scheinheilig. Ik neem aan dat je dit geen voorbeeldfunctie vind omdat het al dan niet slecht zou zijn voor de welstand van de vis. En als je daar vervolgens bij gaat lopen azijnzeiken in een forum ga ik er vanuit dat je het een beetje vervelend vind. that's all.....;-)
Maar als ik het fout heb, excuseert u mij dan. Voel je vooral niet persoonlijk aangevallen, die indruk geef je nu wel namelijk.

Ik zelf heb er gewoon moeite mee dat mensen hier om moeten gaan zeiken. Het azijnzeikgehalte op dit forum word weer lekker instand gehouden.

Daarnaast hoor je mij niet zeggen dat ik vind dat je onthaakmatten en safetysystemen weg moet laten! Absoluut niet! Ik wilde alleen het punt maken dat ALS je dit zo visonvriendelijk vindt, je niet moet gaan vissen!
Lars Sieben
Berichten: 106
Lid geworden op: 17-03-2010 00:45

28-09-2010 15:05

Don't worry, ook niet persoonlijk opgenomen hoor..
vind het juist wel mooi dit :wink:

Ben het echt volledig met je eens dat dit gewoon een groot onzin topic is,
en gewoon echt nergens meer over gaat...

vandaar ook dat ik ff moest reageren, nu zelfs de teamrunner zich ermee bemoeit... :roll:
Kees Ouwendijk
Berichten: 487
Lid geworden op: 19-11-2007 19:20

29-09-2010 14:42

antwoord op hoe hou jij de vis vast, inderdaad op de knieën dan zit je in balans je kunt direkt reageren, wat je bij de schijthouding niet kan want je zit niet in balans en heb je dan ook nog eens een bewaarzakkarper (geen nieuw soort) dan klappert deze uit je handen op de hoop ik onthakingsmat en er soms ook af. vul de rest maar in.

Ik weet er word op dit een beetje schouderophalend gereageert maar denk er is over na. (ga eens op de hurken zitten en laat iemand je eens een klein zetje geven dan zul je zien dat voor de doorsnee visser het evenwicht ver te zoeken is )

Wat is er mis met een foto van vis op de mat ?
K. van den Herik

29-09-2010 15:07

Afbeelding

Geen idee, niet sexy genoeg?
Gebruikersavatar
remon van dusschoten 2
Berichten: 921
Lid geworden op: 08-07-2007 08:19
Locatie: nijkerk
Contacteer:

29-09-2010 16:11

kees zo heb ik het nog nooit bedacht ik moet zeggen dat je helemaal gelijk heb bedankt voor de tip
steun de ksn wordt lid

http://www.watersense.nl
Dennis de Wilde
Berichten: 492
Lid geworden op: 05-01-2004 21:20
Locatie: Schiedam
Contacteer:

29-09-2010 18:00

[quote="K. van den Herik"][img]http://img687.imageshack.us/img687/1748/dscf0769v.jpg[/img]

Geen idee, niet sexy genoeg?[/quote]

Jammer dat de onderste borstvin dubbel ligt en niet tegen lichaam..zo kunnende de vinnen eenvoudig knakken..
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

29-09-2010 18:13

Reactie ??????
Dennis Hoed
Berichten: 19
Lid geworden op: 17-09-2010 10:30

29-09-2010 18:23

Kees Ouwendijk schreef:antwoord op hoe hou jij de vis vast, inderdaad op de knieën dan zit je in balans je kunt direkt reageren, wat je bij de schijthouding niet kan want je zit niet in balans en heb je dan ook nog eens een bewaarzakkarper (geen nieuw soort) dan klappert deze uit je handen op de hoop ik onthakingsmat en er soms ook af. vul de rest maar in.

Ik weet er word op dit een beetje schouderophalend gereageert maar denk er is over na. (ga eens op de hurken zitten en laat iemand je eens een klein zetje geven dan zul je zien dat voor de doorsnee visser het evenwicht ver te zoeken is )

Wat is er mis met een foto van vis op de mat ?


Vis in een bewaarzak vind ik sowieso onzin, kan prima snachts foto's maken... Maar als een ander het doet zal ik me er niet druk om maken
K. van den Herik

29-09-2010 18:56

ik zie het Dennis, De halve seconde ervoor zat ie tegen mijn lens, zo hoog sprong ie.


Gelukkig een goeie mat, aanradertje die van proline.

Zal ik de foto weggooien?
K. van den Herik

29-09-2010 19:01

reactie P otte? durf je zelf niet van je vakantieadres? hahahahaha

Nou heb ik er 1:

je kan beter een vis zakken en later met een ander erbij de foto maken. Dan is er 1 man om de camera te bedienen en 1 man voor de vis.
Dennis de Wilde
Berichten: 492
Lid geworden op: 05-01-2004 21:20
Locatie: Schiedam
Contacteer:

29-09-2010 19:48

[quote="K. van den Herik"]ik zie het Dennis, De halve seconde ervoor zat ie tegen mijn lens, zo hoog sprong ie.


Gelukkig een goeie mat, aanradertje die van proline.

Zal ik de foto weggooien?[/quote]

Voor mij hoef je de foto niet weg te gooien hoor, viel mij gewoon op. Als voorbeeld van goed behandelen/ fotograferen niet echt dè foto om dit te illustreren..
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

29-09-2010 19:58

Het was mijn visje en niet die van Klaas, in het topic waar hij uitkomt reageer ik er al op, 3 terug langs het lijf gedaan, 3 x terug met de vin, alsof hij op wou staan, pic genomen en teruggezet, het was 1 uur 's nachts, ik ken er ook die hem zakken tot de volgende morgen.....

Cheers Rick
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
Dennis de Wilde
Berichten: 492
Lid geworden op: 05-01-2004 21:20
Locatie: Schiedam
Contacteer:

29-09-2010 20:20

Rick, het gaat er toch niet om van wie de foto is. De foto werdt gebruikt om iets uit te leggen. En daar was het nu niet echt de juiste foto voor toch?
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

29-09-2010 20:43

Nope, helemaal gelijk, maar ik dacht dat de indruk ontstond dat Klaas hem zo neergelegd had, dat was ik dus, maar met de beste intenties, op de een of andere manier kon die vin niet meer strekken langs de zij.

cheers Rick
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
Hilco Meijer
Berichten: 1476
Lid geworden op: 17-11-2009 22:25

30-09-2010 02:14

pj otte schreef:Reactie ??????


Ik wacht ook nog steeds op een reactie.

Of viel de opmerking, vrijheid van meningsuiting, misschien in verkeerde aarde?

Das dan jammer, maar ik laat me door niemand voor zijn karretje spannen.

Karpervissers, niks nieuws onder de zon.

Laatste nieuws, karpervinnen hebben een eigen wil!

Evolutionair bekeken, een goede strategie.

Jammergenoeg komt ie een paar honderd miljoen jaar te laat.

Wil de echte R.v.S. opstaan.

Mr Jeckyll and mr Hyde?

Misbruik maken van...
K. van den Herik

30-09-2010 07:21

Ben ff de weg kwijt, hoest mogelijk, maar allez Dennis,

Zo zie je hoe snel iets fout kan gaan, ook al ben je nog zo voorzichtig. Heb er nog eens over nagedacht, maar ik zou waarschijnlijk niet anders hebben gedaan of doen, sterker, kan niet. Je staat overeind de vis komt los en de vis ligt in kader en drukken maar. Misschien dat ik in het vervolg de foto's eens bekijk, denk het niet want het boeit me verder niet.

Wel dat iedereen elke dag weer kan leren...

Ben overigens wel serieus met het zakken van de vis.

Heb de timestamps bekeken : 4 foto's van links en 5 van rechts binnen 2 minuten.

De vis mankeert gelukkig niets en dat is het belangrijkste...

Afbeelding
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

30-09-2010 10:00

De echte RvS is opgestaan, heeft koffie op en ziet dat dit een ander visje is, :oops:
Dit was mijn bijdrage aan het borstvinnen spektakel, zit ik Klaas z'n vangst te claimen, er zijn er al voor minder gegaan...

Afbeelding

Getroost ben ik wel door het feit dat dit anderen ook gebeurd...
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
K. van den Herik

30-09-2010 10:43

Dit is een voorbeeld van de oorzaak btw...
Afbeelding


misschien de eerste reactie, maar niet de oplossing

Afbeelding
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

30-09-2010 14:33

Wie er nu nog iets van snapt moet het maar vertellen. Zou haast gaan denken dat ik hier in Spanje een zonnesteek heb opgelopen. :wink:

Je verwarren met twee heel verschillen spiegels??????????? Wil anders ook nog wel een foto plaatsen :wink:
K. van den Herik

30-09-2010 14:47

zal de verveling en de drank zijn....

Als een vis begint te klapperen op de mat en je staat overeind om een foto te schieten( zie hierboven), is de eerste reactie op te voet erop te zetten. Da's niet zo handig. De eerste foto is gemaakt net na het klapperen zeg maar, terwijl ik nog stond lag de vis direct stil en in de juiste positie. 4 klikjes achter elkaar en toen de vis gedraaid. Ik heb niet bemerkt dat de vin in de tussentijd dubbel lag. Ook niet op de foto want daar kijk ik toch niet naar. Verder was ik al blij maar nu dubbel en zelfs bewezen waarom, met mijn dikke proline mat. De foto hierboven was op een andere mat, perfect ding ook, alleen worden vissen die zo klapperen, direkt gelanceerd.

C' est alles.

De truuk begon dat Rick een zelfde soort foto had en dacht dat het een foto was van zijn vis. Jammer dan, de mijne is mooier, veel mooier en is dat gelukkig ook gebleven: zie laatste foto.


Zo zie je hoe snel iets fout kan gaan, ook al ben je nog zo voorzichtig. Heb er nog eens over nagedacht, maar ik zou waarschijnlijk niet anders hebben gedaan of doen, sterker, kan niet. Je staat overeind de vis komt los en de vis ligt in kader en drukken maar. Misschien dat ik in het vervolg de foto's eens bekijk, denk het niet want het boeit me verder niet.

Wel dat iedereen elke dag weer kan leren...



dit is de laatste keer dat ik iets zo goed uitleg, lijkt wel een kleuterklas whoaaaaaa
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

30-09-2010 15:17

Rouw past elektra.... Vol van mezelf als ik nu eenmaal ben haalde ik een en ander door elkaar, alsof ik tot dezelfde orde behoor, het is met schande dat ik mijn hoofd buig en zwijg in schaamte, waar ik normaal een pervers genoegen schep in het aansturen van verwarring is dit zo mijn tweede natuur geworden dat dit blijkbaar geheel ongedwongen ook gebeurt, schande.

Ik bied mijn meest oprechte en diep gevoelde excuses aan, my bad (straattaal voor wie denkt dat rap muziek is) voor iedereen die nu in ernstige verwarring naar dit beeldscherm staart en er niks meer van begrijpt, ter mijn verdediging, alcohol speelt mee, elke dag begin ik met een slok after shave, en maak mijzelf wijs dat dit een prettige adem geeft.

(Als u dit gelooft heb ik ook nog een 2de hands auto te koop, oud vrouwtje enz)
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
K. van den Herik

30-09-2010 15:36

Op marktplaats staat ook nog een goed op de bandjes staand, lekker ingereden modelletje.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

30-09-2010 15:41

Tjesus wat een hoofd.............. 7 vinnen eraan plakken en ze hoeft nooit meer boven water te komen, brrrrrrrrrrrrrrr
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

30-09-2010 16:22

La,la,la, kan er die 1000 verschillende paarden uit elkaar houden met naam en toenaam, hoe ver kom jij met je gevangen spiegels. :lol: :lol:

Zou maar uitkijken om niet met de verkeerde vrouw of man in bed te stappen. En s’morgens de schik van je leven te krijgen. Om ze dan als een oud wijf of krakkemikkige auto in de aanbieding te gooien zou ik maar niet doen als ik jouw was. :lol: :lol: