gr, Yan
 al heeft ook FOX dingen die ik mooi vind....Continental Easy Dome b.v om iets op te noemen.
 al heeft ook FOX dingen die ik mooi vind....Continental Easy Dome b.v om iets op te noemen. Mijn ervaring met fox is heel goed,maar ook met solar.Ik vind dat de Engelsen goed en degelijk materiaal op de markt brengen!Dit is gewoon niet met X2 te vergelijken!!De prijzen zijn dan ook anders!!Sommige dingen van X2 zijn best te gebruiken.Het ligt er maar aan wat je als visser van je materiaal verwacht!!De keuze is reuze en zal in de toekomst nog groter worden
 Mijn ervaring met fox is heel goed,maar ook met solar.Ik vind dat de Engelsen goed en degelijk materiaal op de markt brengen!Dit is gewoon niet met X2 te vergelijken!!De prijzen zijn dan ook anders!!Sommige dingen van X2 zijn best te gebruiken.Het ligt er maar aan wat je als visser van je materiaal verwacht!!De keuze is reuze en zal in de toekomst nog groter worden  

had zelf vorig jaar 2 hengels van x2 en ook een van spro en van shakespeare,
heb zelf alle 4 de hengels 3 jaar gehad en zuinig mee omgegaan,

Ensar Ozcelik schreef:Bij mij is 3x een x2 stretcher gebroken.. Had er genoeg van. nu lekker een brede jrceetje

mark verhorst schreef:ik wil een x2 foedraal gaan kopen ik heb geen idee of het goed spul is maar een vriend van mij heeft aardig wat dingen van x2