Succes


Niels Hofman
Berichten: 697
Lid geworden op: 15-05-2002 02:00
Locatie: Nederland

02-10-2007 18:13

Klaas niet persoonlijk bedoeld hoor, maar het valt me op dat je antwoorden met iedere post triester worden. Verbitterd of wat..?

Dacht dat de KSN voor het verenigen van karpervissers stond (samen sta je sterk, weet je wel) maar nu lijkt het wel dat als iemand het niet met je eens is je je gelijk als een klein kind gedraagt. Zielig hoor.

Nu weet ik wel dat K. vd H. niet de hele KSN vertegenwoordigt maar voor iemand die altijd zo met de KSN loopt te dwepen maak je jezelf niet alleen belachelijk maar ook de KSN.

Nou ja, doe er mee wat je wilt....

Niels
wiebrand dragt

02-10-2007 22:11

Jan Peter Teerling schreef:
wiebrand dragt schreef:nou houd eindelijk hoogeveen zijn mond en scheld niet neemt de rest van Nederland het van ons over


De beste post van jou tot nu toe Wiebrand!! :wink:

En van rukkende stinkdebiel naar repelsteeltje,is wel van het ene uiterste naar het andere uiterste Piet Hein.. :lol:



dankje jp ik lees altijs aandachtig jou zeer sterke berichten en leer een boel o grootmeester
Gebruikersavatar
robert sterrenberg
Berichten: 155
Lid geworden op: 26-08-2006 11:13
Locatie: rotterdam

03-10-2007 00:01

K. van den Herik schreef:gaat prima en woorden tekort? Neuh. Helaas liet ik met tot jou nivo verlagen.

Stom ik weet het.

Ik heb er ook al spijt van. Ik zal me niet meer zover verlagen.
doei.



MVG

Klaas

Afbeelding


niveau heb je alleen als je weet hoe je het moet spellen... 8) en het is Me to jou niveau verlagen....en zo ver verlagen en niet zover... 8) groeten, repelsteeltje
Rotterdam - Stad zonder hart maar ik heb hart voor mijn stad...
K. van den Herik

03-10-2007 07:36

Robert,

Sorry, was echt lullig.

Met nivo geef ik al het niveau aan, maar da's anders.

laas niet persoonlijk bedoeld hoor, maar het valt me op dat je antwoorden met iedere post triester worden. Verbitterd of wat..?


Je hebt helemaal gelijk zou het ook niet meer doen. Niet verbitterd,ware het niet

Dacht dat de KSN voor het verenigen van karpervissers stond ...(.



Dat ik van dit soort opmerkingen ongeveer schijt ziek wordt. Wat heeft het ene nu in godsnaam met het andere te maken.


Dan begint met op met of op naam naam te klooien, tja.

Ik vind het allemaal apies. Zeg maar de wenselijkheid van een scheet in een telefooncel.

Mzzl.

Klaas
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

03-10-2007 09:29

Klaas wie begon met naamvergelijkingen? ik heb diep moeten graven om mij tot jou nivo / niveau te verlagen, de bal die je nu terug probeert te spelen is ook een misser.

Goed advies, stop met die flauwekul je laat de laatste tijd behoorlijk het achterste van je tong zien.
Vissen is een hobby, geen religie!
K. van den Herik

03-10-2007 09:43

Dank u voor het advies. U heeft gelijk en u krijgt uw zin en uiteraard het laatste woord.

Een fijne dag verder.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

03-10-2007 10:07

Nee Klaas dan had je niet meer moeten reageren om iemand het laatste woord te geven, weer een misser tussen de oren.
Vissen is een hobby, geen religie!
Jan Peter Teerling

03-10-2007 10:26

Ik denk dat het tijd wordt voor een oud Hollandsch potje handtassen gevecht.Ik zet mn geld op Douwe!

Hoe je het ook wend of keerd het blijft een vermakelijk nivo/niveau.. :lol:

Ps Klaas,niet valsspelen en een baksteen in de handtas 'parkeren' hé!
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

03-10-2007 10:48

JP ik ken nog wel een sportschool waar dat plaats kan vinden kost niets de eerste keer is toch gratis.
Mag dan ook een steen in de handtas maakt het alleen maar simpeler.
Vissen is een hobby, geen religie!
robert de jong
Berichten: 1325
Lid geworden op: 06-12-2004 13:22

03-10-2007 10:58

jullie kunnen trainen bij mijn buurman

Afbeelding

of gewoon

Afbeelding

groeten 8)
8)
K. van den Herik

03-10-2007 11:42

Geachte heer Bijlsma,

Weer kunt u het niet laten om een reactie te geven, waarin of een sneer of een hatelijkheid verborgen zit.

Ik ben vereerd, dat ik een poosje mee kon werken aan krijgen van een fijn gevoel in uw onderbuik.

Vanaf nu moet u het weer gewoon zelf doen.
Sander Benjamins
Berichten: 484
Lid geworden op: 14-08-2007 14:53
Locatie: Assen

03-10-2007 11:44

Hoe oud zijn de heren eigenlijk?
Jan Peter Teerling

03-10-2007 11:49

Hoe zeggen ze dat ook al weer in het Engels Klaas..

What comes around goes around?

Mss makkelijker als dr een plaatje bij zit..Denk dat je deze zelf wel kunt tekenen.
Gebruikersavatar
robert sterrenberg
Berichten: 155
Lid geworden op: 26-08-2006 11:13
Locatie: rotterdam

03-10-2007 12:16

maar ok, laten wij nu terug keren naar de orde van de dag. lijkt wel of topic's hoogeveen een magneet zijn voor ontspoorde discussies.

spiegeltjes, daar ging het over... hoe veel stuks op de hgv vaart, wel of geen vis extra in de buitenvaart, visserijkundig onderzoek of niet....dit najaar of volgend voorjaar uitzetten, voor de baggerwerkzaamheden of erna....
laten wij met zijn allen proberen hier een klein beetje on topic te blijven...
Rotterdam - Stad zonder hart maar ik heb hart voor mijn stad...
Theo Belt
Berichten: 338
Lid geworden op: 19-06-2007 15:32
Locatie: Assen

03-10-2007 12:18

Aan het aantal geposte berichten te zien heel oud. Ze hebben thuis waarschijnlijk niks te vertellen en doen dat maar op zo'n board :oops: :oops: :wink:

Moet je eens opletten als ze echt boos zijn : dan gaan ze postings beginnen met Geachte en met U ... :wink:
Theo Belt
Berichten: 338
Lid geworden op: 19-06-2007 15:32
Locatie: Assen

03-10-2007 12:28

robert sterrenberg schreef:maar ok, laten wij nu terug keren naar de orde van de dag. lijkt wel of topic's hoogeveen een magneet zijn voor ontspoorde discussies.

spiegeltjes, daar ging het over... hoe veel stuks op de hgv vaart, wel of geen vis extra in de buitenvaart, visserijkundig onderzoek of niet....dit najaar of volgend voorjaar uitzetten, voor de baggerwerkzaamheden of erna....
laten wij met zijn allen proberen hier een klein beetje on topic te blijven...


1: onderzoek laten doen naar de actuele visstand
2: rekening houden dat de inventarisatie niet volledig is en gebruik daarom resultaten van andere onderzoeken (zie posting Aart Lokstof)
3: uitzetting in voorjaar in verband met natuurlijk voedselaanbod
4: stel een verantwoord minumum en maximum kader op van de hoeveelheid. Over het begrip verantwoord kun je vast wel advies krijgen. Stem vervolgens over de hoeveelheid (min- max.) uit te zetten speigels. Mijn voorkeur gaat naar een minimale hoeveelheid

5: mijn aanbod om een spiegeltje te sponsoren staat nog steeds!
6: heb respect voor mensen die proberen iets te organiseren en hak minder snel het het hoofd van hun hoofd af!!
7: last but not least: elk verhaal heeft twee kanten, schroom niet om per PB eens om opheldering over een posting te vragen i.p.v gelijk te veroordelen..(behalve als je 800 berichten of meer hebt getikt :wink: )
Theo Belt
Berichten: 338
Lid geworden op: 19-06-2007 15:32
Locatie: Assen

03-10-2007 12:28

robert sterrenberg schreef:maar ok, laten wij nu terug keren naar de orde van de dag. lijkt wel of topic's hoogeveen een magneet zijn voor ontspoorde discussies.

spiegeltjes, daar ging het over... hoe veel stuks op de hgv vaart, wel of geen vis extra in de buitenvaart, visserijkundig onderzoek of niet....dit najaar of volgend voorjaar uitzetten, voor de baggerwerkzaamheden of erna....
laten wij met zijn allen proberen hier een klein beetje on topic te blijven...


1: onderzoek laten doen naar de actuele visstand
2: rekening houden dat de inventarisatie niet volledig is en gebruik daarom resultaten van andere onderzoeken (zie posting Aart Lokstof)
3: uitzetting in voorjaar in verband met natuurlijk voedselaanbod
4: stel een verantwoord minumum en maximum kader op van de hoeveelheid. Over het begrip verantwoord kun je vast wel advies krijgen. Stem vervolgens over de hoeveelheid (min- max.) uit te zetten speigels. Mijn voorkeur gaat naar een minimale hoeveelheid

5: mijn aanbod om een spiegeltje te sponsoren staat nog steeds!
6: heb respect voor mensen die proberen iets te organiseren en hak minder snel het het hoofd van hun hoofd af!!
7: last but not least: elk verhaal heeft twee kanten, schroom niet om per PB eens om opheldering over een posting te vragen i.p.v gelijk te veroordelen..(behalve als je 800 berichten of meer hebt getikt :wink: )
Theo Belt
Berichten: 338
Lid geworden op: 19-06-2007 15:32
Locatie: Assen

03-10-2007 12:30

Ruud Visser schreef::D


gezien jou aantal berichten had je allang een tuin op je buik moeten hebben :lol:
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

03-10-2007 12:49

Wat mij betreft kan één en ander op de bijeenkomst afgekaart gaan worden:

http://www.karperwereld.nl/board/viewto ... highlight=

Lijkt mij dat deze discussie na een wat valse start niet goed op gang is gekomen, nu compleet verzand is en maar beter afgesloten kan worden.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======