Betaalwater spiegels????????????


Gebruikersavatar
Rinus Schuurman
Berichten: 695
Lid geworden op: 26-08-2006 14:50
Locatie: Lelijkstad
Contacteer:

31-10-2006 15:47

@Willem

Zoals ik je via pb inmiddels heb laten weten sta ik volledig achter jouw standpunt, ik kan me hier volledig in vinden.
Het is zo dat ik het niet zo ongenuanceerd ;) kan formuleren en dus ben ik blij dat jij dat stukje voor je rekening hebt genomen :D

En zoals gebruikelijk in WB stijl afsluitend

OP TTB ;)
Van al degenen die niets te zeggen hebben zijn de meest aangenamen zij die zwijgen.

http://www.icarp.nl
Hans-Peter van Ee
Berichten: 607
Lid geworden op: 28-08-2006 22:19
Locatie: Ede

31-10-2006 18:06

Kees

Natuurlijk roep ik weer vanaf de zijlijn.
Vind het prima hoor, maak mij daar echt niet druk om.

met toekijkende groet

HPE
It ain't no fun, to be the hunted one!!!
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

01-11-2006 09:59

Toch heeft roepen vanaf de zijlijn wel degelijk effect. Het zet mensen aan het denken en er ontstaat een stukje bewustwording. Daardoor gaan er mogelijk minder mensen naar dubieuze BTW's en dat leidt dan weer tot wat zelfregulering. Vraag bepaalt immers aanbod?

Mensen moeten uiteindelijk zelf de keuze kunnen maken of ze wel of niet naar een BTW gaan. Ik kijk niet op hen neer ofzo, het is echter niet mijn ding en ik zie er ook niet echt een uitdaging in. Dat geldt overigens ook voor overbezette trutputjes, hoewel ik daar vroeger (heel vroeger) ook gevist heb. Niemand begint tenslotte op een rivier of ander groot water.

Kortom, elkaar verketteren lijkt me niet nodig. We kunnen beter van elkaar proberen te leren en een discussie op basis van wederzijds respect voeren. En daar hoort wat ferme taal op zijn tijd beslist bij, zeker als mensen emotioneel geraken omdat hun geliefde karpers worden verkwanseld voor wat centen.

groeten weer,

Kees
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Hans-Peter van Ee
Berichten: 607
Lid geworden op: 28-08-2006 22:19
Locatie: Ede

01-11-2006 22:18

Kees

Karpervissen is vrij zijn, vrij willen gaan en staan waar jij wilt.
Vrijheid moet men ook willen voelen als men aan het vissen is.
Men moet willen 'jutteren' langs de waterkant.
Op zoek naar plekken waar de karper huist.
Dode kreeften en krabben vinden langs de waterlijn.
Hopend op die éné mooie vis.
Waar een levensverhaal aan hangt.

En als dat over tien jaar een Villedon-spiegel is uit het open water-systeem, dan heb ik daar geen probleem mee.

met zwervende groet

HPE
It ain't no fun, to be the hunted one!!!
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

02-11-2006 00:45

Dat is jouw interpretatie HPE, maar er zijn meerdere interpretaties...
henry stotijn
Berichten: 1127
Lid geworden op: 02-02-2006 21:50

05-11-2006 13:24

nou jongens ik heb er geen woorden voor heb zelf vroeger ook wel een keer op btw gevist in france maar dat was meer om ervaring op te doen want t was de eerste buiteland trip voor mij en dan ga je niet gelijk op orient zitten ofzo .
maar om mijn mening nu te vragen ivm zuilen met vissen en dat alle franse wateren aan engelsen worden verkocht om er een btw van te maken ,SCHANDE zo erg dat ik vindt dat ze alle btw dicht moeten dempen en alle vissen op verschillende rivieren uit moeten zetten!!!!!
ook een stuk beter voor de vissen minder stress minder lijndressuur en groeien dat ze dan gaan doen. dat denk ik ervan opzouten met btw.
groetjes de gekste
........de zoveelstebaits