botte korda haken


Gebruikersavatar
menno laarmans
Berichten: 2070
Lid geworden op: 20-09-2004 10:34
Locatie: lapzwansland

09-04-2006 18:12

Niet mee eens dus.

Maar we zullen er maar n eind aan zuigen.
Theo de Kreij
Berichten: 87
Lid geworden op: 30-11-2005 00:18
Locatie: Zoetermeer

09-04-2006 19:54

Menno, hoewel ik niets met Korda te maken heb, ik wil toch een poging doen om je mening ten aanzien van Korda wat te verzachten.
Ik kom erg veel op productiebedrijven in de hengelsport. Daar werken gewoon mensen zoals jij en ik. Ook zij hebben het recht om eens een fout te maken. Korda is in mijn technische opinie een erg goed merk, maar ook bij de fabrikanten staat weleens iemand te slapen en niet op te letten wanneer hij een stansmachine verkeerd afsteld of het materiaal er niet goed doorheen wordt geduwd. Als dan de 'controleur' aan de lopende band daar achter toevallig net even is gaan plassen heb je zomaar 500 zakjes met foute materialen.
Dat heeft dus niets te maken met de kwaliteit van Korda, maar heeft gewoon te maken met stom toeval. Korda is overigens ook de laatste die moelijk zal doen wanneer je de zakjes komt terugbrengen. Je krijgt En excusses En nieuwe mee.
Dan moet je echter wel bereid zijn om die excusses te aanvaarden en de zakjes terug te brengen. Ben je daar niet toe bereid, en nu ben ik even hard, dan hoor je ook niet je gal te spuwen over een merk, maar de hand in eigen boezem steken. Per slot ben jij dan diegene die niet bereid is om een fabrikant te contacteren om te vertellen dat er iets is mis gegaan in hun productie. Gevolg is dat Korda niets weet en er daardoor ergens in het land nog 500 zakjes liggen die normaliter zouden worden teruggehaald.
M.vr.gr,

Theo.
karel bouma
Berichten: 167
Lid geworden op: 08-04-2003 02:00

10-04-2006 13:19

beste theo
Ik ben het niet helemaal met je eens.
je schrijft (typt)

Je krijgt En excusses En nieuwe mee.
Dan moet je echter wel bereid zijn om die excusses te aanvaarden en de zakjes terug te brengen. Ben je daar niet toe bereid, en nu ben ik even hard, dan hoor je ook niet je gal te spuwen over een merk, maar de hand in eigen boezem steken. Per slot ben jij dan diegene die niet bereid is om een fabrikant te contacteren om te vertellen dat er iets is mis gegaan in hun productie.

ten eerste :deze topic is niet bedoeld om gal te spuwen, maar om een leuke discusie te openen over hele dure haken die niet altijd aan een verwachtings patroon voldoen.
Het maakt niet uit welk merk.

ten tweede :er is aangetoond dat korda op de hoogte is van deze topic.
Als ik fabrikant was, dan zou ik de mensen die een slechte ervaring hebben zelf benaderen. (wel zo fantsoenlijk)
De stelling dat de klant zelf maar moet gaan klagen bij de fabrikant en de zakjes moet gaan terug brengen vind ik raar.
De klant is koning , en als fabrikant, wil je een tevreden klant.
Even een nieuw zakje geven, als de klant bereid is vele kilometers af te leggen naar de hengelsport zaak is wel erg gemakkelijk.
Een fabrikant mag wel iets meer doen dan produkten overhandigen , en geld ontvangen
don't imitate but innovate
houd het gezellig aan de waterkant en ook op karperwereld aan elkaar afzeiken heeft niemand iets
Gebruikersavatar
ferenc van de vorstenbosc
Berichten: 3043
Lid geworden op: 17-05-2003 02:00
Locatie: lisse
Contacteer:

10-04-2006 13:32

karel bouma schreef:
ten tweede :er is aangetoond dat korda op de hoogte is van deze topic.
Als ik fabrikant was, dan zou ik de mensen die een slechte ervaring hebben zelf benaderen. (wel zo fantsoenlijk)
De stelling dat de klant zelf maar moet gaan klagen bij de fabrikant en de zakjes moet gaan terug brengen vind ik raar.
De klant is koning , en als fabrikant, wil je een tevreden klant.
Even een nieuw zakje geven, als de klant bereid is vele kilometers af te leggen naar de hengelsport zaak is wel erg gemakkelijk.
Een fabrikant mag wel iets meer doen dan produkten overhandigen , en geld ontvangen



Je kan niet verwachten dat Korda zelf achter de ontevreden klanten aangaat,is gewoon onmogelijk voor ze.

Iemand trouwens al persoonlijk naar de heren zelf een mail gestuurd??
karel bouma
Berichten: 167
Lid geworden op: 08-04-2003 02:00

10-04-2006 14:07

ferenc van de vorstenbosc schreef (typte)
Je kan niet verwachten dat Korda zelf achter de ontevreden klanten aangaat,is gewoon onmogelijk voor ze.

Als ze de mensen uit deze topic een standaard email of pb hadden gestuurd, dan was dat binnen 15 minuten klaar geweest.
Het is maar net wat je voor je klanten over hebt, en of je meer wil doen dan alleen verkopen.
don't imitate but innovate
houd het gezellig aan de waterkant en ook op karperwereld aan elkaar afzeiken heeft niemand iets
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

10-04-2006 14:51

Kort samengevat:

Korda haken zijn goede haken mits ze in de juiste omsatndigheden worden gebruikt. zoals met elk product kan er een productie fout optreden waarna je een nieuw product krijgt.

mvg martijn
Theo de Kreij
Berichten: 87
Lid geworden op: 30-11-2005 00:18
Locatie: Zoetermeer

10-04-2006 20:31

Ik snap best wat je bedoeld Karel, maar het is best een lastige zaak. Of iemand van Korda nu wel of niet reageerd. Zoals jij het stelt zou wanneer ik een pak zure melk koop dus Campina naar mij toe moeten komen.
Wanneer ik net bij Kwikfit een nieuwe band onder de auto heb laten leggen die lek blijkt te zijn, moet ik dus niet terug naar Kwikfit maar zou Michellin naar mij toe moeten komen?
Ik weet niet wie je van Korda bedoeld, maar als de persoon niet bij de verkoop zit, maar bijvoorbeeld de heftruckchauffeur is?
M.vr.gr,

Theo.
Gebruikersavatar
menno laarmans
Berichten: 2070
Lid geworden op: 20-09-2004 10:34
Locatie: lapzwansland

10-04-2006 22:33

Als 1e heb ik niks TEGEN korda , maar ook niks MET korda.

Maar als n merk staat voor kwaliteit mag dit niet gebeuren.

En n lul verhaal ophangen over iemand die gaat pissen , jah daar hebben we wat aan.

Zal t bij ons op de zaak eens aankaarten als smoes voor de toekomst.

Dus mensen koopt allen deze haken en doe er je voordeel mee.

Gr :wink:
Theo de Kreij
Berichten: 87
Lid geworden op: 30-11-2005 00:18
Locatie: Zoetermeer

10-04-2006 23:58

menno laarmans schreef:Als 1e heb ik niks TEGEN korda , maar ook niks MET korda.

Maar als n merk staat voor kwaliteit mag dit niet gebeuren.

En n lul verhaal ophangen over iemand die gaat pissen , jah daar hebben we wat aan.

Zal t bij ons op de zaak eens aankaarten als smoes voor de toekomst.

Dus mensen koopt allen deze haken en doe er je voordeel mee.

Gr :wink:

Ik had het over plassen. Dat is wel zo fatsoenlijk.
M.vr.gr,

Theo.